xyz235t

43 posts

xyz235t

xyz235t

@HSkogc9

İzmir, Türkiye Katılım Mayıs 2017
25 Takip Edilen1 Takipçiler
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@bihslef1 @pascalmentality Yamal'a hakaret mi :) Ya sizdeki bu Fenerbahçe nefreti nedir kardeşim? Arda Galatasaray'da oynamış olsa Yamal'dan daha iyi olurdu. Ne hakareti?
Türkçe
1
0
0
130
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@yapiyikilacak Onu ben yaptım, şunu ben yaptım, ben, ben, ben... Bir kurtulamadık şöyle adamlardan.
Türkçe
0
0
0
6
AG
AG@yapiyikilacak·
ben yapmasam onun böyle bir yere gelme şansı var mıydı dediği yerde gülmekten ağladım
Türkçe
3
0
78
14.7K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@ben_tulkass @FFTVofficial Gibisi fazla. Serhat Akın, Serdar Ali Çelikler, Emre Bol ve Ümit Özat Fenerbahçeli görünümlü düşmanlardır.
Türkçe
0
0
0
11
KendineGandalf
KendineGandalf@ben_tulkass·
@FFTVofficial Bu adam Fenerbahçe hakkında niye hiç olumlu konuşmuyor. Bir tane olumlu görüşü yok sanki fb başarısız olsun istiyor gibi
Türkçe
3
0
1
463
FF TV
FF TV@FFTVofficial·
💥Ümit Özat: Bak bu İsmail Kartal'ı futbolcular da sevmiyor. Sevmiyor kardeşim onu seven bir tane adam vardı. İrfancan Kahveci ile Mert Hakan Yandaş. Üçüncüsü yok İlişkileri kötü bu adamın. Göz göre göre bu tezgaha nasıl düşersiniz ya? Nasıl bu hataları yaparsınız abi?
FF TV@FFTVofficial

💥Ümit Özat: Dünyada 1 takımla 3 kere çalışıp üçünde de şampiyon olamayıp dördüncü kez hoca olan biri var mı? Allah'ınızı, peygamberinizi severseniz ya. Ben Ismail Kartal'dan şüpheleniyorum abi. Çok büyük güçleri var onun. Başka türlü olamaz abi Bunu İstanbul Belediye Başkanlığına aday yapsınlar, hangi partiden yaparsa yapsınlar kazanırlar, ben sana söyleyeyim. Öyle bir güç, böyle bir lobi olamaz abi.

Türkçe
64
2
52
127.6K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@schwannfb @s2ggarben Tutundu aslında ama ikinci yılında biraz düşüşe geçince sabredemedik, gönderdik. İyi adamdı iyi hatırlarım. İlk geldiği zamanlar Galatasaray derbisinde bile boş kaleye kaçırırken hemen yerden kalkıp topa vuracak kıvraklıkta olması potansiyelinin habercisiydi. Çabuk harcadık.
Türkçe
0
0
0
91
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@Akdismett @atknesyri Yarı final aşamasına kadar kim getirdi takımı yine Aykut Kocaman değil mi?
Türkçe
0
0
0
43
İsmet
İsmet@Akdismett·
@atknesyri Ah Aykut ah en güzel günlerimizin katilisin ne olurdu şu kupayı kazansan onca rezzliğin içinde yine afederdik
Türkçe
1
0
0
426
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@eyckeybrxp @sevcgo Dönerciyken namusuyla çalışmış olabilir ama yorumcuyken namusuyla çalışmıyor. 1 lig şampiyonluğu, 2 Türkiye Kupası şampiyonluğu, 1 de Avrupa Ligi yarı finalini 4 yılda bu kulübe yaşatan adamı beğenmek de tarikat kurmaktan ileri gelmez. Ortada veri var, istatistik var.
Türkçe
0
0
0
5
eyckey
eyckey@eyckeybrxp·
@sevcgo her insan her girdiği işte başarılı olacak diye bir şey yok. namusuyla çalışıp iş batırmak insanlık için ayıplanacak bir şey degil. sizin aykutullahçılık yapıp tarikat kurmanız daha utanılacak bir şey
Türkçe
2
0
0
39
eto #11
eto #11@sevcgo·
bi abimle konuşurken ona futbol yorumcusu olmak istediğimi söyledim ve bunun için neler yapmam gerektiğini sordum. bana ilk iş beşiktaş çarşıda tavuk dürümcü açacak parayı bulmamı ardından o dükkanı açıp batırmayı başarmam gerektiğini sonra bol keseden sallayabileceğimi söyledi:)
Fener Global@FenerGlobalOrg

💥🗣️ SAÇ: Yıldırım, "Alex gibi sorunları istemiyorum, Kuyt'u ekibine alacaksa çalışacağız" diyor. Ama Kocaman ekibinde diretiyor. Aziz Yıldırım, "Hala mı Ömerovic, hala mı Hasan Çetinkaya" diyor. Kocaman telefon kapatıp Dalaman'a gidiyor.

Türkçe
3
2
23
2.3K
Fener Global
Fener Global@FenerGlobalOrg·
💥🗣️ SAÇ: Yıldırım, "Alex gibi sorunları istemiyorum, Kuyt'u ekibine alacaksa çalışacağız" diyor. Ama Kocaman ekibinde diretiyor. Aziz Yıldırım, "Hala mı Ömerovic, hala mı Hasan Çetinkaya" diyor. Kocaman telefon kapatıp Dalaman'a gidiyor.
Fener Global@FenerGlobalOrg

💥🗣️ SAÇ: Kocaman, "Greenwood'u istedik. Ake daha iyi ama Sarr da olur dedik. Grimaldo olsun. Vedat ve Guirassy de olacak" diyor. Aykut Hoca ekibinde diretiyor. Yıldırım "Seni o kadar savunuyorum, hiç yaklaşım göstermiyorsun" diye sinirleniyor.

Türkçe
44
11
740
688.7K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@Samanogoal0 Kayserispor'un formasını kim tasarlamışsa yarın gelip Fenerbahçe'de işe başlasın.
Türkçe
0
0
1
34
Kerem
Kerem@Samanogoal0·
Önde olduğu maçta sahaya dizilime bak arkadaş sonra hocayı neden seviyoruz
Türkçe
17
20
2.2K
191.5K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@KramponSport Aykut Kocaman'ın bu adama artık dava açması lazım. Bu denli itibar suikasti normal seviyeyi çoktan aştı.
Türkçe
0
0
0
14
Krampon Sports
Krampon Sports@KramponSport·
🗣️ Serdar Ali Çelikler: “Aziz Yıldırım, ‘Alex gibi sorunları istemiyorum, Kuyt'u ekibine alacaksa çalışacağız’ diyor. Aykut Kocaman diretiyor. Aziz Yıldırım, "Hala mı Ömerovic, Hasan Çetinkaya" diyor. Aykut Kocaman telefonu kapatıp Dalaman'a gidiyor.”
Krampon Sports@KramponSport

🗣️ Serdar Ali Çelikler: “Aykut Kocaman, Oğuz Çetin'e "Greenwood'u alırsak iyi olur." diyor. Greenwood olursa Ake'yi alamayız. Maliyet yükselir, Sarr'a döneriz deniyor. Hoca, Grimaldo'yu istiyor. Vedat ve Guirassy olacak diyorlar. Başka istemiyor.”

Türkçe
32
8
766
695.5K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@agymedya @Gredor02 @KramponSport Aykut Kocaman 4 yıl bu kulübü çalıştırdı. 2'sinde en çok gol atan takım biziz. 1 lig şampiyonluğu, 2 Türkiye Kupası var. 1 de UEFA yarı finali. Hücum oynatmadan bunları yapan, hücum oynatırsa neler yapar acaba?
Türkçe
0
0
1
122
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@kodputer @kozmos233 Bu Fenerbahçe neymiş böyle ya bir o sikiyor, bir diğeri amına koyuyor, öbürü sıradan geçiriyor. Takım değil, düşman kuvveti sanki.
Türkçe
0
0
0
4
Hâlid Bey
Hâlid Bey@kodputer·
@kozmos233 Fbninde mk geriye kalanlarında, belli ki terimi sadece üç bes videodan izleyip sağda solda dinlemiş bir klavye çocuğusun o yüzden yazmaktan vazgeçiyorum evlat 👍🏼
Türkçe
2
0
0
42
SADIK SÖZTUTAN
SADIK SÖZTUTAN@sadiksoztutan·
Çok daha kötü turnuvamız oldu. Ama o sonuçların hocası dokunulmazdı. EURO 1996 / İNGİLTERE
SADIK SÖZTUTAN tweet media
Türkçe
414
34
244
87.4K
yunus
yunus@primcidusmani·
Bu messi özellikle milli takımda ağlak pısırık bir şeydi 35’ten sonra bir şey oldu bu adama
Türkçe
43
7
2.1K
276.5K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@Kuvva1907 @dailyoverthinks 11-12'nin gövdesindeki renk çok belirsiz. Gri gibi ama kahverengiye de kayıyor. Çok özgün ve hoş bir tasarım olduğu kesin.
Türkçe
0
0
0
4
Fenerli de Niro
Fenerli de Niro@Kuvva1907·
@HikmetSkoglu @dailyoverthinks 19-20 yi ben beğeniyorum mavi tonunu ama kötü forma olarak lanse ediliyor göreceli daha çok bazı tercihler 11-12 yi de beğeniyorm ayrıcs ona da kötü forma muamelesi çekiliyor farklı yorumlara açık
Türkçe
1
0
1
26
Fenerli de Niro
Fenerli de Niro@Kuvva1907·
2022-2023 sezonuna Alternatif Lacivert 3. Forma Koleksiyonumdaki o sezona ait tek formam. Lacivertin damalı şekilde açık ve koyu tonlarda işlenmesi başarılı yaka ucundaki sarı da formaya güzel hava katmıs bu formaya puanınız kaç ben 10/7 verdim
Fenerli de Niro tweet mediaFenerli de Niro tweet media
Türkçe
8
0
30
5.9K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@IlLeale0 @tufannovski @Kuvva1907 Yöneticilerin de suçu bu. 2020-21 sezonundan itibaren her sezon alternatif forma lacivert. Taraftarların da alası gelmez artık zaten aynı renk diye. Kahverengi, hakî, teal, koyu yeşil, ten rengi falan hiç denenmiyor. Artık bu değişmeli.
Türkçe
0
0
1
9
Fenerli de Niro
Fenerli de Niro@Kuvva1907·
2024-2025 sezonu son Puma sezonunda üretilen 4.forma Bu forma tarihte en az hatırlanan formalardan biri oldu. Maçlarda da giyilmedi . Çıkmasa da olurdu.
Fenerli de Niro tweet media
Türkçe
20
0
108
32K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@jaydenbahceli Yere sermedi ki, Boey kendi kendine düştü orada. Klasik kendilerini yere atma taktiğini uyguladılar.
Türkçe
0
0
0
20
hamsi
hamsi@jaydenbahceli·
23-24'te kadıköydeki galatasaray derbisinde joshua king'in boey'i yere serdiği an
Türkçe
6
103
2.9K
27.3K
xyz235t
xyz235t@HSkogc9·
@szalaifurkan @Gotham1907 Rossi'ye kötü değil diyorsan Nene'ye de kötü değil demen lazım. Profil olarak çok benzerler. Yetenekleri kısıtlı ama katkıları fena değil ve çalışkanlar.
Türkçe
0
0
0
7
Furkan🇵🇹
Furkan🇵🇹@szalaifurkan·
@Gotham1907 Bu vasıfsız herifin şahısçılığını yapan mal var mı aq. Rossi o kadar da kötü değildi zaten
Türkçe
1
0
2
807
Batman
Batman@Gotham1907·
taymda bir tane şu adamın şahısçılıgını yapan yok amk rossinin bile vardı
Türkçe
84
54
2.6K
74K