🇮🇷ایران دخت

1.3K posts

🇮🇷ایران دخت banner
🇮🇷ایران دخت

🇮🇷ایران دخت

@Irandokht44

یک عاشق میهنِ ملی گرا💚🤍 ♥️ جاوید شاه

Katılım Ocak 2018
579 Takip Edilen158 Takipçiler
Ramtin
Ramtin@RamtinRhm·
@Palawandream صبونه ماست ایسلندی یا پنکیک پروتئنی ناهار مرغ مزه دار تو ایرفرایر و سالاد و کربو که معمولا نونه یا ماکارونی و سالاد وقتی کرب بیشتری بخوام (ولی پرگوشت ذرست میکنم) (تو سالاد کاتج چیز میزنم برا پروتئین)
فارسی
2
0
3
92
lady A 🇪🇸
lady A 🇪🇸@_imnotalady_·
بین همسر و پارتنرهای فوتبالیست‌ها هیچکس نتونست به پای شاه داف اعظم خانم دنیلا سمان همسر سسک فابرگاس برسه واقعا. در ۵۱سالگی داف بودنش حفظه هنوز.
فارسی
6
0
104
5.1K
🇮🇷ایران دخت
@Ali_Furler برنامه تغذیه از کارشناس تغذیه گرفتی؟ میشه یه راهنمایی بکنی منو؟ منم میخوام از شر اضافه وزنم راحت بشم
فارسی
0
0
0
40
🍌 (موزِ تصدیق‌نامه دار)
با ۶ ماه رعایت رژیم و ورزش خیلی منظم “بدون “حذف قند و کربوهیدرات با چکاپ کامل و مشاوره توسط پزشک متخصص ۲۸ کیلو کم کردم و سخت نبود اما الان سختمه چون روزی باید برای هزاران نفر توضیح بدم نه من شیشه نکشیدم و از توی خیکی سالم ترم و گشنگی نکشیدم و بهترین هارو خوردم و همچنان میخورم
فارسی
10
0
146
9.3K
Starkesweichesherz♥️
جمهوری اسلامی بره ایران رو تبدیل کنیم به فاحشه خونه ی سلطنتی با ریاست خاله یاسمین🫩
فارسی
69
6
235
28.3K
🇮🇷ایران دخت retweetledi
TheFreedomFighter
TheFreedomFighter@sara93128610·
این بیشرف اسمش ونوس هست و کنار ما نشسته توی استادیوم و رفت به مامورا خبر داد که پرچم شیر و خورشید رو بیان بگیرن. بعدشم وقتی بهش میگی چرا این کارو کردی با اون نیشخند وقیحش داره پرچم تروریست‌ها رو تکون میده. البته ایشون رسوای دو عالم هستن. #جاویدشاه @MattTheRat_ #مزدوریاب
فارسی
1.4K
2.3K
13.3K
1.1M
🇮🇷ایران دخت
🇮🇷ایران دخت@Irandokht44·
@s_orouch1 @Josiikaa ولی یونانی ها پرچرب اند معمولا از این لحاظ‌ کالری رو بالا میبرند نسبت به ایسلندی
فارسی
0
0
1
30
soRouch 🦁🦁🦁
soRouch 🦁🦁🦁@s_orouch1·
@Josiikaa ایسلندی چون چربیش خیلی کمه بدخوره، به نسبت یونانی خیلی گرون‌ترم هست(خود یونانی‌م گرونه) تو میزان پروتیین خیلی اختلافی نداره با یونانی
فارسی
1
0
2
791
soRouch 🦁🦁🦁
soRouch 🦁🦁🦁@s_orouch1·
۵ تا برند ماست یونانی(کاله، میهن، پگاه، دامداران و هراز) رو بررسی کردم و بهترینشون از نظر کالری کمتر و پروتیین بیشتر شد پگاه هر ۲۲۵ گرم ماست: ۱۶۰ ک‌کالری و ۲۰ گرم پروتیین کاله و هراز و میهن با اختلاف پروتیین کمتری دارن: ۱۱ الی ۱۳ گرم دامداران هم کالری خیلی بالایی داره
فارسی
22
0
228
26.7K
soRouch 🦁🦁🦁
soRouch 🦁🦁🦁@s_orouch1·
@imlililo @RamtinRhm مشکلات هورمونی و مقاومت به انسولین معلول چاقی و لایف استایل غلطه، نه صرفا یه دونه اگه شیرینی بخوری بعد غذات نخوردن شکر اصلا چیز بدی نیست ولی راه حل این مشکلات نیست راه حل این مشکلات درست کردن لایف استایله اینکه بدونی چی باید بخوری، چقدر باید بخوری، چطور باید بخوری
فارسی
2
0
1
85
Maya
Maya@Mayaa_amm·
یکی از کارایی که واقعا کمکم کرد روی موندن هدف کالری روزانه و پروتئینم تکرار وعده ها بود ، من یه صبحونه رو الان سه ماهه دارم میخورم ، نهار و شامم تقریبا یه چیز همیشگیه و بجای خسته شدن بدنم عادت کرده به ترکیبات ساده غذایی.
Maya tweet mediaMaya tweet media
فارسی
8
2
186
89.8K
🇮🇷ایران دخت retweetledi
سام گیوراد
سام گیوراد@SaamGivrad·
#طوسی_حائری نخستین زن لیسانسه از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و دارای مدرک دکتری ادبیات از دانشگاه سوربن پاریس، یکی از مهم‌ترین زنان تاریخ معاصر ایران است که بسیار مهجور مانده است. از او، کارها و ترجمه‌هایش (که بخش عمده‌ای از آن به نام احمد شاملو منتشر شد) باید بیشتر نوشت.
سام گیوراد tweet media
پروین سهیلی@parvinsoheili

فروغ فرخزاد و طوسی حائری در فیلم کوتاه خواستگاری، اثر ابراهیم گلستان. سال ۱۳۴۰.

فارسی
42
78
1.3K
60.9K
پریآر
پریآر@pariar__·
ازین توییت ۹ ماه گذشت بچه ها من ۳۰ کیلو کم کردم هنوزم ورزش میکنم هنوزم زبان میخونم اینجا مینویسم که شاید توام شروع کردی 🫂💕
پریآر tweet media
پریآر@pariar__

نزدیک یک هفته است برگشتم به باشگاه غذاهای سالم و زبان خوندن اینجا مینویسم که اگر ادامه ندادم دهنمو سرویس کنید 🫠🔪

فارسی
37
7
1.5K
38.6K
🇮🇷ایران دخت
@Nafas_Namdar @theonewhonevers اصلا تو قرار نیست بفهمی بحث فایده نداره باهات ریدم تو تک تک قومیت ها مفهوم شد؟ ما تو ایران قوم نداریم فقط یکی اونم قوم ایرانی و بس‌ حالا بشین به فرهنگ پوچ عقب مانده‌ی زن ستیزت افتخار کن
فارسی
1
0
0
21
Nafas
Nafas@Nafas_Namdar·
@Irandokht44 @theonewhonevers ماجرای بابک خرمدین توی تهران فرهنگ تهرانیها رو نشون داد؟ یا این آخری دوتا دختری که توی دستشویی حبس شدن فرهنگ قومشان بود؟ اینها فاجعه نیست؟ کودک همسری توی اقوام کرد و لر و بلوچ اصلاً نیست؟ چیزهایی که میگی همه‌جا توی هر قومی هست. اما فرهنگ و تمدن تمام اون قوم رو زیر سوال نمی‌بره.
فارسی
1
0
0
42
پرنسس توئییتی
پرنسس توئییتی@theonewhonevers·
یه مراجع کننده ای داشتم که با اینکه سنش بالا بود اسم بسیار زیبا و مدرنی داشت ،خودشم خیلی زیبا بود،با روبنده اومده بود. بهش گفتم تو چقدر خوشگلی،چه اسم قشنگی، از اون اسماس که رو دخترم میذارم. درجواب چی گقته باشه خوبه؟ گقت میدونی عربا تو فرهنگشون دوتا زن میگیرن؟ قلبم شکست جدی
فارسی
21
1
904
130.2K
🇮🇷ایران دخت
@nabati1998n اصلا همینکه طرف این سوال رو میپرسه یعنی تو دار و دسته‌ی نفهم هاست دیگه توضیح نیاز نداره
فارسی
0
0
0
7
نبات
نبات@nabati1998n·
بچه ها هرکسی تو بحث بهتون گفت چپ هرگز نفهمید بهش بگید گرایش چپ تعریف کن و خواهید فهمید هیچ مفهومی از تعریف چپ ندارند این اتفاق بارها بارها برای من افتاده🤣
فارسی
580
57
2K
57.2K
Nafas
Nafas@Nafas_Namdar·
@Irandokht44 @theonewhonevers چون فرهنگ عربها رو به این شکل معرفی کرد. مثال بزنم بگن لرها فرهنگشون فلان کار نادرسته. یا بگن کردها فرهنگ به امان کار غلط رو دارن.
فارسی
3
0
0
68
🇮🇷ایران دخت
@Nafas_Namdar @theonewhonevers اخه پدربیامرز چه ربطی داره؟! اصلا این فرهنگ غلط چند زنی تو کل ایران رایجه که چی؟! الان برای عرب ها اکلیل بریزیم؟ کاری که غلطه غلطه هرکسی که انجامش بده بازم غلطه! بین عرب ها هم این کار رایجه و نمیتونی زیرش بزنی.رفتارهای عرب ها ضدزنه. کودک همسری بینشون خیلی رایجه. میخوای زیر چی بزن
فارسی
0
0
0
12
🇮🇷ایران دخت
@minamonteguide @Mineross فکر کردم ادمی پستت رو لایک کردم و اومدم تعریف کنم ازت که دیدم چه ادم بی ادب و بی شعوری هستی! عقده از تمام حرفات میباره خجالت بکش از خودت حالا ما شدیم فیک و نوبادی زنیکه؟ میخواد کد ملی هم بدم خدمتت
فارسی
0
0
1
10
Mina Ghorbani
Mina Ghorbani@minamonteguide·
@Mineross جنگ من با سلطنت‌طلب‌ها چندماهه‌ست و بله بیشتر هم اکانت‌های فیک و نوبادی هستن :)
فارسی
1
0
1
265
Mina Ghorbani
Mina Ghorbani@minamonteguide·
از سال ۸۶ شایدم قبل‌ترش دیگه تقریبا هیچ وقت حتی توی مناسبت‌ها آرایش نکردم. بخشی از کیفیت ارتباط با خودم رو مدیون اون تصمیم هستم. دکتر پوست رفتم، ضد آفتاب می‌زنم و اگر بشه ماهی یه بار فیشیال می‌رم. این کل روتین پوستیم هست. مو هم کاری نمی‌کنم، ژنتیکه.
Mina Ghorbani tweet media
فارسی
114
4
911
135.3K