🇮🇷ایران دخت
1.3K posts

🇮🇷ایران دخت
@Irandokht44
یک عاشق میهنِ ملی گرا💚🤍 ♥️ جاوید شاه
Katılım Ocak 2018
579 Takip Edilen158 Takipçiler

@Palawandream صبونه ماست ایسلندی یا پنکیک پروتئنی
ناهار مرغ مزه دار تو ایرفرایر و سالاد و کربو که معمولا نونه یا ماکارونی و سالاد وقتی کرب بیشتری بخوام (ولی پرگوشت ذرست
میکنم)
(تو سالاد کاتج چیز میزنم برا پروتئین)
فارسی

من کاری که کردم همینه تقریبا
دو سه تا اپشن پر پروتئین دارم برای هر وعده یکی رو انتخاب میکنم
با لذت هم میخورم جدا
Maya@Mayaa_amm
یکی از کارایی که واقعا کمکم کرد روی موندن هدف کالری روزانه و پروتئینم تکرار وعده ها بود ، من یه صبحونه رو الان سه ماهه دارم میخورم ، نهار و شامم تقریبا یه چیز همیشگیه و بجای خسته شدن بدنم عادت کرده به ترکیبات ساده غذایی.
فارسی

@_imnotalady_ لامصب پنج تا هم بچه داره و اصلا بهش نمیااد
خیلی جوون مونده
فارسی

@Ali_Furler برنامه تغذیه از کارشناس تغذیه گرفتی؟ میشه یه راهنمایی بکنی منو؟ منم میخوام از شر اضافه وزنم راحت بشم
فارسی

@HamidrezaShahm2 بعنی شما یه دونه زن سالم از احاظ مغزی و اخلاقی در اینها نمیبینی
فارسی

@HistoryInPik @CryptoLadyir من این ویدیو رو میخوام🥲🙁برام میفرستیش؟
فارسی
🇮🇷ایران دخت retweetledi
🇮🇷ایران دخت retweetledi

این بیشرف اسمش ونوس هست و کنار ما نشسته توی استادیوم و رفت به مامورا خبر داد که پرچم شیر و خورشید رو بیان بگیرن. بعدشم وقتی بهش میگی چرا این کارو کردی با اون نیشخند وقیحش داره پرچم تروریستها رو تکون میده. البته ایشون رسوای دو عالم هستن. #جاویدشاه
@MattTheRat_ #مزدوریاب
فارسی

@s_orouch1 @Josiikaa ولی یونانی ها پرچرب اند معمولا
از این لحاظ کالری رو بالا میبرند نسبت به ایسلندی
فارسی

@Josiikaa ایسلندی چون چربیش خیلی کمه بدخوره، به نسبت یونانی خیلی گرونترم هست(خود یونانیم گرونه)
تو میزان پروتیین خیلی اختلافی نداره با یونانی
فارسی

چقدر بدم میاد از میل پرپ
فقط حروم کردن مواد غذاییه
صــاد🧚🏻♀️@callmehsad
لاو لنگویج واقعی، آماده کردن وعده های بعد از تمرینه
فارسی

@imlililo @RamtinRhm مشکلات هورمونی و مقاومت به انسولین معلول چاقی و لایف استایل غلطه، نه صرفا یه دونه اگه شیرینی بخوری بعد غذات
نخوردن شکر اصلا چیز بدی نیست ولی راه حل این مشکلات نیست
راه حل این مشکلات درست کردن لایف استایله
اینکه بدونی چی باید بخوری، چقدر باید بخوری، چطور باید بخوری
فارسی

من نمیفهمم حذف قند چه کسشریه مد شده واقعا؟
یعنی نون نمیخوری؟ سیب زمینی نمیخوری؟ برنج نمیخوری؟ میوه نمیخوری؟
بعد اصلا حذف کنی که چی بشه؟
talaa@talashafiiieiii
برای حذف قند اول باید خودخوری رو بذارم کنار.
فارسی

اگر دوست دارید یادتون بدم چجوری انقد زود و توی تایم کم بالای پنج کیلو کم میکنم و موهامم نمیریزه بهم بگید رشتو بزنم چون من احمقم و میترسم از نوشتن و ایگنور شدن😂😭
پری دریایی🧜🏻♀️@noturwitcch
بچه ها توی ده روز 6 کیلو لاغر شدم.
فارسی
🇮🇷ایران دخت retweetledi

#طوسی_حائری نخستین زن لیسانسه از دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و دارای مدرک دکتری ادبیات از دانشگاه سوربن پاریس، یکی از مهمترین زنان تاریخ معاصر ایران است که بسیار مهجور مانده است.
از او، کارها و ترجمههایش (که بخش عمدهای از آن به نام احمد شاملو منتشر شد) باید بیشتر نوشت.

پروین سهیلی@parvinsoheili
فروغ فرخزاد و طوسی حائری در فیلم کوتاه خواستگاری، اثر ابراهیم گلستان. سال ۱۳۴۰.
فارسی

ازین توییت ۹ ماه گذشت بچه ها
من ۳۰ کیلو کم کردم
هنوزم ورزش میکنم
هنوزم زبان میخونم
اینجا مینویسم که شاید توام شروع کردی 🫂💕

پریآر@pariar__
نزدیک یک هفته است برگشتم به باشگاه غذاهای سالم و زبان خوندن اینجا مینویسم که اگر ادامه ندادم دهنمو سرویس کنید 🫠🔪
فارسی

@Nafas_Namdar @theonewhonevers اصلا تو قرار نیست بفهمی بحث فایده نداره باهات
ریدم تو تک تک قومیت ها
مفهوم شد؟
ما تو ایران قوم نداریم
فقط یکی اونم قوم ایرانی و بس
حالا بشین به فرهنگ پوچ عقب ماندهی زن ستیزت افتخار کن
فارسی

@Irandokht44 @theonewhonevers ماجرای بابک خرمدین توی تهران فرهنگ تهرانیها رو نشون داد؟
یا این آخری دوتا دختری که توی دستشویی حبس شدن فرهنگ قومشان بود؟
اینها فاجعه نیست؟
کودک همسری توی اقوام کرد و لر و بلوچ اصلاً نیست؟
چیزهایی که میگی همهجا توی هر قومی هست.
اما فرهنگ و تمدن تمام اون قوم رو زیر سوال نمیبره.
فارسی

@nabati1998n اصلا همینکه طرف این سوال رو میپرسه یعنی تو دار و دستهی نفهم هاست دیگه توضیح نیاز نداره
فارسی

@Nafas_Namdar @theonewhonevers نمیخوام بگم من کجایی هستم ولی همون فرهنگ خود من هم رفتارهای ضد زن توش هست و بهش نقد دارم
فارسی

@Irandokht44 @theonewhonevers چون فرهنگ عربها رو به این شکل معرفی کرد.
مثال بزنم بگن لرها فرهنگشون فلان کار نادرسته.
یا بگن کردها فرهنگ به امان کار غلط رو دارن.
فارسی

@Nafas_Namdar @theonewhonevers اخه پدربیامرز چه ربطی داره؟! اصلا این فرهنگ غلط چند زنی تو کل ایران رایجه که چی؟! الان برای عرب ها اکلیل بریزیم؟ کاری که غلطه غلطه هرکسی که انجامش بده بازم غلطه! بین عرب ها هم این کار رایجه و نمیتونی زیرش بزنی.رفتارهای عرب ها ضدزنه. کودک همسری بینشون خیلی رایجه. میخوای زیر چی بزن
فارسی

@minamonteguide @Mineross فکر کردم ادمی پستت رو لایک کردم و اومدم تعریف کنم ازت که دیدم چه ادم بی ادب و بی شعوری هستی! عقده از تمام حرفات میباره خجالت بکش از خودت
حالا ما شدیم فیک و نوبادی زنیکه؟ میخواد کد ملی هم بدم خدمتت
فارسی

@Mineross جنگ من با سلطنتطلبها چندماههست و بله بیشتر هم اکانتهای فیک و نوبادی هستن :)
فارسی









