KENAN

282 posts

KENAN

KENAN

@KENANEVN2

Taş yerinde ağırdır.

Tunceli, Türkiye Katılım Şubat 2017
90 Takip Edilen13 Takipçiler
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@sonerguzell Şimdi şöyle bir olayla karşılaşacak Jandarma ve Polis, görev yapılırken memur saldırıya uğrayacak, karşılık verdiğinde zor kullanma sınırı aşıldı denerek ceza kovuşturması başlayacak, vatandaş memura mukavemetten 6 ay alıp ceza ertelenecek memur doğrudan ceza evine gidecek.
Türkçe
0
0
0
22
Av.Soner Güzel
Av.Soner Güzel@sonerguzell·
Yeni Yargı Paketi ile beraber özellikle sokakta/sahada görev yapan polis ve jandarma mensubu arkadaşların görevini yerine getirirken dahada dikkatli olması gerekiyor. Görev nedeniyle işlenen suçlarda HAGB uygulanmayacak olması sebebi ile olaylara müdahale ederken çekinmelerine neden olacağı kuvvetle muhtemeldir. İyi oldu diyende var ( kolluk personelinin böyle diyeceğini düşünmüyorum ) , görev yaparken anlık karar alıp veya müdahalede bulunurken bir de onu düşünüp onun stresini mi yaşayacağız diyenlerde. Bakalım zaman ne gösterecek...
Türkçe
43
13
131
27.3K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@RoportajAdam Daha portakalda vitaminsin mahsun 40 tan sonra sayaç başlıyor 🙂
Türkçe
0
0
0
1.5K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@kursatxbb @bpthaber Evet polis görüntü çözümlemede bunu belirtmiştir. Yaptığı işin planlı olduğu belli yoksa aracı açıp içindekini bıçaklamazdı çünkü diğerleri kaçtı
Türkçe
0
0
0
5
Kursat
Kursat@kursatxbb·
@bpthaber bıçağı çıkarmadan önce karşısındakinin belini kontrol ediyor bir şey varmı diye baya planlı aq
Türkçe
0
0
17
1.6K
BPT
BPT@bpthaber·
Kayseri'de ‘laf atma' meselesi yüzünden çıkan; 1 kişinin öldüğü, 2 kişinin de yaralandığı bıçaklı kavganın güvenlik kamerası görüntüleri ortaya çıktı.
Türkçe
26
7
235
88K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@NARIKMEC Helikopterden helikoptere atlarken bu şeritlerle nişan alıp F16 vururduk. Hey gidi günler hey. 🙂
Türkçe
0
0
2
1.7K
Cem Kıran
Cem Kıran@NARIKMEC·
2000 li yıllarda askerlik yapanlar hatırlar. G3 Piyade tüfeklerinin şarjörlerinde beyaz şeritler vardı ve efsaneye göre bu şeritler bir F-16 savaş uçağını vurmak içindi. Her bir çizgi uçağın burnuna gelecek şekilde nişan alınıyordu diye hatırlıyorum. Şimdilerd Rusya ve Ukrayna arasında uçan dronlara çılgınca ateş eden askerler aklıma geldi. Sizce askerliğimizi yaptığımız dönemde hiçbir işe yaramayan o çizgiler ile şimdi o kamikaze dronlara rahatça nişan alıp havada düşürülebilinir mi ? Eski astsubay ve subaylar, uzmanlar gerçek ismi ile yazarsa sevinirim. 12 Yaşında, sahte isimle yazan bebeler kaale alınmayacak😃
Cem Kıran tweet media
Türkçe
38
2
76
62.2K
Murat Tosun
Murat Tosun@murattosunMSE·
BU KADARI ÇOK FAZLA! Arka camı kaldırmak ne demek?
Murat Tosun tweet media
Türkçe
34
0
269
162.6K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@beanormal0 @cihandior @murattosunMSE Memmet agam en çok senin bunu düşünmen lazım. Gariban fakir fukara sevindiren adamsın sen insanları düşünürsün. Aynanın görmediğini düşün 🙂
Türkçe
1
0
0
75
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@cihandior @murattosunMSE Geriden gelen aracı göremezsen freni patlamış bir tır sana arkadan çarpabilir. Güvenlik riski kamera ile görüş olsa bile arızalanma durumuna göre yine sorun olacaktır.
Türkçe
3
0
5
1.3K
ᴄɪʜᴀn
ᴄɪʜᴀn@cihandior·
@murattosunMSE sensör olduktan sonra arka camın bir esprisi yok. 3 yıldır vito kullanıyorum arka da cam felan yok :D
Türkçe
2
0
29
9.9K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@yetkilibenim @tahtaci_borsa Kore malı telefonlarada sürekli virüs bulaşıyordu. Yıl geçtikçe düzeltirler kalite arttı. Sonuçta bu telefon ilk çıktığı dönemde sancılı sorunlar olmuştur ama yeni modellerinde düzeltme yapılabilirdi.
Türkçe
1
0
0
316
onaylanmamış hesap
onaylanmamış hesap@yetkilibenim·
@KENANEVN2 @tahtaci_borsa Aelsan'ın tuşlu telefonunu ben kullandım. Çok kötü, çok kalitesizdi. Görüşme esnasında tak diye kapanıyordu. Satılmamasının nedeni oydu. Tabi hep böyle olur, hep bahane hazırdır. TAŞ KOYDULAR SATTIRMADILAR. Tabii YERSEN.
Türkçe
1
0
2
598
Tahtacı
Tahtacı@tahtaci_borsa·
ASELSAN'ın yeni telefon serisi için konuşulan beklenen özellikler ◾ 3 farklı modelin sunulması bekleniyor: giriş seviyesi, orta segment ve üst segment. ◾ Fiyat beklentileri: ➠ Giriş seviyesi: 15.000 – 20.000 TL ➠ Orta segment: 30.000 – 35.000 TL ➠ Üst segment: 45.000 – 50.000 TL ◾ Vergi avantajı nedeniyle fiyatların, yurt dışındaki benzer modellere kıyasla daha uygun seviyelerde olabileceği öne sürülüyor. ◾ Ekran: ➠ Giriş seviyesi: AMOLED, 90 Hz ➠ Orta segment: AMOLED, 120 Hz ➠ Üst segment: AMOLED, 120 Hz ◾ Batarya kapasitesi: ➠ Giriş seviyesi: 4.500–5.000 mAh ➠ Orta segment: 5.500–6.000 mAh ➠ Üst segment: 6.500–7.000 mAh ◾ Donanım: ➠ Giriş seviyesi: MediaTek işlemci, 8 GB RAM ➠ Orta segment: Yerli çip ve yerli yazılım, 12 GB RAM ➠ Üst segment: Snapdragon işlemci, Android tabanlı ASELSAN yazılımı, 12 GB veya 16 GB RAM ◾ Kamera: ➠ Giriş seviyesi: 50 MP çift kamera, 10x'e kadar zoom ➠ Orta segment: 200 MP üçlü kamera, 100x–120x zoom ➠ Üst segment: 200 MP üçlü kamera, 100x–120x zoom ◾ Gemini yapay zekâ desteğinin sunulması bekleniyor. ◾ Çıkış tarihi olarak seçim zamanı Cumhurbaşkanı tarafından açıklanması bekleniyor. Siz bu telefonu almayı düşünüyor musunuz?
Tahtacı tweet media
Türkçe
492
217
2K
444.6K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@kirezyboy Renault dizel bazı modellerin de adblue yok diye biliyorum yeni üretimde bunu kaldırmışlar
Türkçe
0
0
0
7.9K
flores
flores@kirezyboy·
Adblue olmadan ticari araç yapacak bir baba yiğit yok mu hepiniz mi orospu çocuğu oldunuz
Türkçe
46
3
1.6K
363.7K
Araba Sevdası
Araba Sevdası@arabasevdamiz·
Beyler nası araçlara biniyorsunuz atsanıza yorumlarda inceleyelim
Araba Sevdası tweet media
Türkçe
279
6
428
269.2K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@plan_arma @eafyoncu Şimdi 100 yıl boyunca islam şiiler tarafından yönetildi ki eğer bu dediğiniz olsaydı şiiler asıl olanı geri getirirdi. Demekki kitap değişmemiş ve olduğu gibi günümüze gelmiş. Biraz tarihi araştırmanızı tavsiye ederim
Türkçe
1
0
0
1K
Plan A
Plan A@plan_arma·
@eafyoncu Nasıl olur biz Yezid’in yazdığı kuran ile dewam ediyoruz
Türkçe
2
0
0
5.2K
Erhan AFYONCU
Erhan AFYONCU@eafyoncu·
Timur Şam’ı ele geçirince Yezid’in kemiklerini yaktırdı Bu hafta Kerbelâ Vakası’nın 1346. yıldönümü. Kerbelâ, siyasi hırs ve zulümlerin asırlarca dinmeyecek sonuçlar vereceğini gösteren acı bir örnektir. Kerbelâ dramının baş sorumlusu olan Yezid, İslam dünyasında en çok nefret edilen kişi oldu ve mezarında bile rahat edemedi. Mezarı defalarca tahrip edildi. 1401’de Şam’ı zapteden Timur, Yezid’in kemiklerini mezarından çıkarıp, yaktırarak, mezarı pislikle doldurttu. sabah.com.tr/yazarlar/erhan…
Erhan AFYONCU tweet media
Türkçe
133
336
2.9K
164K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@OgretmendnBorsa Evet kamyondan seken taş yüzünden ön cam iyi çatladı. Dönüp kamyoncuyu durdursak bu kez de trafikte aracın önünü kesitler diye 180 bin ceza hazır. Ayrıca kamyon şoförü de git karayollarını şikayet et der haklı olarak.
Türkçe
0
0
1
439
Ögretmenden Temiz Borsa
Ögretmenden Temiz Borsa@OgretmendnBorsa·
Kamyon mermi gibi taşlar saça saça ana yolda gidiyor. Kul hakkı mı arıyordu al mis gibi kul hakkı. Yazık günah, mermi gibi vuruyor arabalara… Şimdiki aklım olsa mutlaka PPF yaptırırdım sanırım, bu memlekette şart.
Türkçe
14
1
75
12.4K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@fabianhrodney Liyakat ile sporcu seçtiğinde kendi futbolun da gelişecek ve bir noktaya geleceksin. Eski askerlik mantığı gibi boylu kaslı atik gençleri seç ve yetiştir sonra farkı anlarsın.
Türkçe
0
0
0
34
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@fabianhrodney Yorum saçma olmuş, benim sülalemin boy ortalaması 1.85, ben 1.91 boyundayım ve 105 kg ağırlık mevcut ki bunu spor yaparak değil tamamen doğal olarak aldım. Tabi yapılan işte kas kütle oranına eşdeğer ve ayrıca fizik olarak hızlı ve atik birisiyim. Burada ki temel sorun şu
Türkçe
1
0
2
633
Fabian
Fabian@fabianhrodney·
şunu kabul edelim, biz türkler genetik olarak futbol gibi artık tamamen fizik gücüne dayalı oynanan sporlara yatkın değiliz. biz kısa, çelimsiz ve hantal bir milletiz. buna ergenlikteki yetersiz beslenmenin kemik gelişimine olumsuz etkisini de eklerseniz rakiplerimizden neden+
Fabian tweet mediaFabian tweet media
Türkçe
2.1K
469
14K
9.6M
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@kskemr10 Allah rahmet eylesin. O özlem yıllar geçse de bitmeyecek. Ara ara kabaracak üzüntün artacak sonra biraz soğuyacak ama ölene kadar devam edecek.
Türkçe
0
0
0
8
Emrah Keskiner
Emrah Keskiner@kskemr10·
Annem vefat edeli 15 gün oldu ve ben onu her zamankinden daha fazla özlüyorum.
Türkçe
38
2
806
36.1K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@Bahoz21777 @NaimBaburoglu Bunu kuzey Amerika değilde gel bir Türkiye'de yazsana 🙂 sosyal medya delikanlısı olmuşsunuz. 🙂
Türkçe
0
0
1
34
Bahoz
Bahoz@Bahoz21777·
@NaimBaburoglu Geri zekalı olmasan anlarsın Kürtçe Türkiye’de resmi ikinci dil olmadan bu mücadele bitmez kimseye Huzur yok 100 yıldır olduğu gibi ,tabiki Kürtler kendine müttefik yapacak arıyacak
Türkçe
4
0
0
355
Dr. Naim Babüroğlu
Dr. Naim Babüroğlu@NaimBaburoglu·
1900’lerde ilk Kürt ayaklanması, 22 Haziran 1906’da Bitlis’te patlak verdi. Ve 1937’ye kadar neredeyse tümü dış bağlantılı, 23 küçük-büyük ayaklanma oldu. Bu ayaklanmaların çoğu, Cumhuriyet’in ilk yedi yılında ortaya çıktı. Bazıları: 1919’da Ali Batı Ayaklanması, 1921’de Koçgiri Ayaklanması, 1924’te Nasturi Ayaklanması, 1925 Şeyh Sait Ayaklanması, 1937-1938’de Tunceli (Dersim).
Dr. Naim Babüroğlu@NaimBaburoglu

“Altı Ok”la Atatürk’e saldıranlar sozcu.com.tr/alti-ok-la-ata… #gazetesozcu @gazetesozcu

Türkçe
5
66
220
22.1K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@Sfrdan1e Urfa gibi yerde içerideki eski sahibini çıkaramadığın gibi birde seni tehdit eder ve para ister. Oralarda orman yasaları devrede. Nereden biliyorsun dersen çok denk geldik. Bedavaya evinde oturtursun. Zorla çıkartsan 3 gün sonra evini yakar bir şekilde sana zarar verirler.
Türkçe
1
0
5
2.4K
Sıfırdan_1e
Sıfırdan_1e@Sfrdan1e·
Bankalar ödeme yükümlülüğünü yerine getiremeyen kredi sahiplerinin mallarını son safhada satışa çıkartıyor. Arkadaşım Niğde den aldı bu şekilde. Mal sahibi buldu konuştu.Anlaştılar. Alanların yaklaşımı şu şekilde: Borçlu gönüllü olarak kredi çekti, ipotek koydu ve sözleşmeyi bildiği halde ödemedi. Ben almazsam başka biri alacak. Ev zaten satılacak diyor. İlgililer varsa linkini bıraktım inceleyebilir. e-satis.ziraatbank.com.tr/gm-index.inten…
Sıfırdan_1e tweet media
Türkçe
55
46
379
325K
KENAN
KENAN@KENANEVN2·
@btcabi Dost yoğurttan sonra bunun olacağı aklıma gelmişti. Bim bu aralar çok sessizdi. Sebebi belliymiş.
Türkçe
0
0
0
210
Bitcoin Abi
Bitcoin Abi@btcabi·
BİM, 10 milyar lira gibi devasa bir sermayeyle Dost Katılım Bankası’nı resmen hayatımıza soktu. Çoğu insan bunu basit ve komik bir market hamlesi sanıp dalga geçiyor. İşin aslı şu; perakendede dönen sıcak para artık geleneksel bankacılık sistemine sığmıyor. Senin 50 bin lira limit için kırk takla attığın sistemde adamlar kendi bankalarını kuruyor. Finansal güç dengesi artık sokak aralarındaki o kırmızı tabelalarda.
BPT@bpthaber

BİM, BDDK onaylı 10 milyar lira sermayeli Dost Katılım Bankası'nı kurdu.

Türkçe
72
41
1.6K
897.5K
Mehmet
Mehmet@memosyildiz·
@KENANEVN2 @kemalizmka4 Turkiyede sadece turk yok turkluk deme bro turkiye vatandasi olmuslar ise de cunku lazidir cerkesidir kürtüdür arabidir Zazasidir 40 farkli millet yasiyor turkiyede ve hepside milliyetci hain olanlari kast etmiyorum
Türkçe
1
0
2
327
Kemalizm
Kemalizm@kemalizmka4·
olm bu Suriyeliler nereye kayboldu lan gittiler mi biz mi artık ayırt edemiyoruz
Türkçe
716
303
36.2K
2.7M