کیامان
3.8K posts


@mohammadaj8177 من یه دوستی دارم یکی از معیاراش برای رابطه اینه خط طرف کد یک باشه![کصخل]
هیچ کدوم از رابطه هاشم موفق نبوده😂😂😂
ولی انگاری تو کار و بازار آپشن محسوب میشه👀
فارسی

@iranintlsport ببخشید تیم ملی والیبالم حکومتی محسوب می شه یا این حکم فقط مخصوص فوتباله ؟
فارسی

@Sinkhanoom من۱۳ تیر اشنا شدم ۲۳ مرداد نامزد کردم ۱۳ مهر عروسی
الانم ۱۵ سال گذشته مشکل خاصی هم نداریم
فهمیدنِ اینکه طرف چه جور آدمیه چند تا شورت کات داره که راحت می تونی متوجه بشی
مهمترینش اینه که حتما چند جلسه با خانواده ها بگذرونید نه با دوستان !
فارسی

@Taghavi1972 خب جناب تقوی
نظر شما محترمه ولی چرا فکر می کنی نظرتون برای مردم مهمه ؟
بعد از ترومای دیماه و اسفند و فروردین مردم به یک انرژی جمعی نیاز دارند
شما جور دیگه ای فکر می کنید مهم نیست
بنظرتون با تحقیر تیم ملی مردم بیشتر خوشحال می شن یا با موفقیتش ؟
فارسی

تیم جمهوری اسلامی پس از کشتار دی ماه از نظر من به هیچ عنوان تیم ملی ایران نیست، در کشوری که علی دایی و علی کریمی بعنوان اسطورههای تاریخ فوتبال ایران حتی در تلویزیون این کشور سانسور میشوند چطور میتوان این تیم را تیم ملی فوتبال ایران دانست. تیم جمهوری اسلامی حتی اگر قهرمان جهان هم شود برای من تیم ملی ایران نیست.
#علی_دایی
#علی_کریمی

فارسی

@chefsoheila در بیشتر اماکنی که نوشیدنی یا خوردنی می فروشن اینکار ممنوعه
مشتری نمی تونه بره رستوران غذا سفارش بده از کیفش ماست وسالاد خودشودر بیاره بخوره
بنظرم یک نوشتهمحترمانه بذار در دید عمومکه نشان دهنده ممنوعیت این موضوع باشه
رفتارش اگر یکبار بود مهم نبود ولی تکرارش یعنی سو استفاده
فارسی

@BehrouzNiko دختر خاله منمی گه شما چرا راحت دارید زندگیتون رومی کنید در حالیکه شاهتون در تبعیده و داره رنجمی کشه !
فارسی

به دادگاه کشاندن یکی دیگر از اعضای #فرقه_پهلوی در اروپا.
از ترسش داره مردار میشه… حالا همین حرامی با پستها و حرفاش به بچه های داخل فرمان آتش زیر ساییه شاه را می داد.
جنگ مردم با فرقه پهلوی و ارتش سایبریش شروع شده.
یکی یکی تون از کار و زندگی خواهید افتاد و در دادگاه های اروپا و آمریکا باید جواب گوی تهدیدات و حملاتتون به مردم باشید.
#فرقه_تروریستی_پهلوی
فارسی

اسمش زهرا بود دوران دبیرستان دختر یا پسر بودنش رو نمیتونستی تشخیص بدی و موهاش همیشه پسرونه بود تا قبول شد دانشگاه ۳۶۰ درجه عوض شد چادری و چفیه به سر شد باهاش کاری نداشتم تا همین چند روز پیش که دیدم یه استوری گذاشته که دارن سینه میزنن با بک گراند خامنه ای
۱/۲
MMS@mahdisattari82
بیاین بگین چی شد دوست صمیمیتون به زباله دان تاریخ پیوست ؟
فارسی

@farshid426221 علی الحساب ۵۰ تومن بابت چاه جریمه می شی
بابت دزده هم اپل باید دفاعیه بدی که ثابت کنی دزدی بوده نه جیز دیگه بعدش باید شکایت کنی و خسارت پمپ رو اگرسوخته باشه بگیری
فارسی

@develop__it @AtefeKhodaei من قاعدهکلی ودر پاسخ له کاربر دیگه ای گفتم
در تایید صحبت شما ، حتی معتقدم اگر فروشنده داشت صحبت جدی و در راستای کار با شخص پشت تلفن می کرد شما ناراحت نمی شدی و احتمالا صبر می کردی
فارسی

@Kiaman_S @AtefeKhodaei مشتری تلفنی چیه😂
داشت راجب یه دراما با دوستش بحث میکرد😂😂
فارسی

@AtefeKhodaei @develop__it من اصولی در کارم داذم
کسی که زحمت می کشه حضوری میاد صد در صد به مشتری پشت تلفن ارجحه
شما می تونید جور دیگه ای ترجیح بدید
فارسی

@Kiaman_S @develop__it این ارجحیت رو شما نمبتونی تعیین کنی صاحب کسب و کار تعیین میکنه ، بعدم میگم اگه پشت تلفن بودین ادعاتون میشد که مشتری حضوری چون بعد تماس من اومده من ارجح هستم!
فارسی

@develop__it حالا اگه خود شما اون آدم پشت تلفن بودی و اون آقا به خاطر ورود فرد دیگه هم تلفن رو قطع میکرد باز میگفتی احترام نزاشته!!!
فارسی








