کیامان

3.8K posts

کیامان banner
کیامان

کیامان

@Kiaman_S

Tehran Katılım Ocak 2021
1.1K Takip Edilen1K Takipçiler
خسته از مردم شهر🚶🏾‍♀️
@mohammadaj8177 من یه دوستی دارم یکی از معیاراش‌ برای رابطه اینه خط طرف کد یک باشه![کصخل] هیچ کدوم از رابطه هاشم موفق نبوده😂😂😂 ولی انگاری تو کار و بازار آپشن محسوب میشه👀
فارسی
2
0
13
359
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
جدی خط۹۱۲داشتن اپشن به حساب میاد؟؟؟!
فارسی
64
0
116
6.4K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@iranintlsport ببخشید تیم ملی والیبالم حکومتی محسوب می شه یا این حکم فقط مخصوص فوتباله ؟
فارسی
0
1
1
23
ایران اینترنشنال ورزشی
بازیکنان تیم ملی فوتبال هریک با سرگذشتی متفاوت و تجربه شرایط مختلف اکنون در مهم‌ترین مقطع دوران حرفه‌ای خود قرار دارند؛ دورانی که به‌عنوان فقط یک ورزشکار قابل قبول است اما آیا سکوت آنها در برابر جنایات جمهوری اسلامی، قابل چشم‌پوشی است؟ گفت‌وگو با رها شمس، مربی آکادمی یوونتوس
فارسی
2
1
15
2.7K
bita
bita@bitai9h·
پسری که نمیزاره تو حساب کنی و بهت پول میده و سکس نمیخواد ››››››››››
فارسی
274
3
243
115.3K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@hadinik به سونی دست دوم بخر من سال ۸۸ یه سری وی ال سی دی خریدم هنوز داره عین بنز کار می کنه هم اسپیکرش هم تصویرش به جرات از تصویر تلویزیون تمام فک و فامیلم هنوز بهتره
فارسی
0
0
1
18
🌳 Hadi
🌳 Hadi@hadinik·
پلن‌های که برای تلویزیون دارم تعویض پنل با هزینه ۳۰ الی ۵۰ تومن با احتمال خرابی مجدد در آینده خرید مدل اقتصادی و ارزون الجی یا سامسونگ حدود ۷۰ تومن با احتمال کیفیت پایین و عمر کم در آینده خرید مدل میان‌رده با کیفیت مثل سری qned الجی یا سری s شیائومی حدود ۱۰۰ تومن
فارسی
85
0
401
39.7K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@Sinkhanoom من‌۱۳ تیر اشنا شدم ۲۳ مرداد نامزد کردم ۱۳ مهر عروسی الانم ۱۵ سال گذشته مشکل خاصی هم نداریم فهمیدنِ اینکه طرف چه جور آدمیه چند تا شورت کات داره که راحت می تونی متوجه بشی مهمترینش اینه که حتما چند جلسه با خانواده ها بگذرونید نه با دوستان !
فارسی
0
0
1
42
خانومِ سين
خانومِ سين@Sinkhanoom·
نميدونم من اشتباه ميكنم يا بقيه واقعا چجورى ميشه شما ٣-٤ ماه كسى رو بشناسى بعد عقد كنين؟😣😖
فارسی
92
1
204
127K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
زیادی از اوسمار دفاع می کنید اگر یکی از باخت های نیمفصل دوم رو برده بود الان گلگهر و چادرملو واسه ما ابو‌عطا نمی خوندن #پرسپولیس
فارسی
0
0
2
74
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
دوستم تو بهمن از المان زنگ زده بود می گفت شما نگران نباشید ما تمام تلاشمون رو‌ می کنیم تا شما ازاد شید نهایت تلاشش هم استوری کردن بود اونم‌وقتی تهدید توقیف اموال اومد از بین رفت ! نکشی ما رو بازمانده ی نسل شجاعان !
فارسی
0
0
1
23
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@Taghavi1972 خب جناب تقوی نظر شما محترمه ولی چرا فکر می کنی نظرتون برای مردم مهمه ؟ بعد از ترومای دیماه و اسفند و فروردین مردم به یک انرژی جمعی نیاز دارند شما جور دیگه ای فکر می کنید مهم نیست بنظرتون با تحقیر تیم ملی مردم بیشتر خوشحال می شن یا با موفقیتش ؟
فارسی
0
0
0
13
Mohammad Taghavi
Mohammad Taghavi@Taghavi1972·
تیم جمهوری اسلامی پس از کشتار دی ماه از نظر من به هیچ عنوان تیم ملی ایران نیست، در کشوری که علی دایی و علی کریمی بعنوان اسطوره‌های تاریخ فوتبال ایران حتی در تلویزیون این کشور سانسور می‌شوند چطور می‌توان این تیم را تیم ملی فوتبال ایران دانست. تیم جمهوری اسلامی حتی اگر قهرمان جهان هم شود برای من تیم ملی ایران نیست. #علی_دایی #علی_کریمی
Mohammad Taghavi tweet media
فارسی
385
72
1.2K
34.7K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@chefsoheila در بیشتر اماکنی که نوشیدنی یا خوردنی می فروشن اینکار ممنوعه مشتری نمی تونه بره رستوران غذا سفارش بده از کیفش ماست و‌سالاد خودشو‌در بیاره بخوره بنظرم یک نوشته‌محترمانه بذار در دید عموم‌که نشان دهنده ممنوعیت این موضوع باشه رفتارش اگر یکبار بود مهم نبود ولی تکرارش یعنی سو استفاده
فارسی
1
0
1
460
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳 tweet media
فارسی
931
0
298
313.3K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
تئوری دوگانه سازی توسط رسانه ها با قدرت ادامه می ده اول هوادارهای باشگاهی رو ‌انداخت به جون هم بعد رفت سراغ مشاغل بعد زن و مردهایی که در ۴۰۱ پشت هم بودن رو دشمن کرد بعد با دوگانه حمایت/عدم حمایت از جنگ بعد رفت سراغ حمایت از اپوزوسیون یا ج ا بعدش توافق حالام تیم ملی ایران یا ج ا
فارسی
0
0
2
25
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@BehrouzNiko دختر خاله من‌می گه شما چرا راحت دارید زندگیتون رو‌می کنید در حالیکه شاهتون در تبعیده و داره رنج‌می کشه !
فارسی
0
0
0
43
دیـاکـو
دیـاکـو@BehrouzNiko·
به دادگاه کشاندن یکی دیگر از اعضای #فرقه_پهلوی در اروپا. از ترسش داره مردار میشه… حالا همین حرامی با پستها و حرفاش به بچه های داخل فرمان آتش زیر ساییه شاه را می داد. جنگ مردم با فرقه پهلوی و ارتش سایبریش شروع شده. یکی یکی تون از کار و زندگی خواهید افتاد و در دادگاه های اروپا و آمریکا باید جواب گوی تهدیدات و حملاتتون به مردم باشید. #فرقه_تروریستی_پهلوی
فارسی
133
95
1K
37.6K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
علی بندری بعد از حوادث دیماه یه ویدیو‌داد که توش گفت دیگه کاری از دست ما مردم بر نمیاد باید بشینیم ببینیم چی می شه اون روز همه بهش پریدن ولی بنظر من درست می گفت !
فارسی
0
0
0
48
Reza Ghorbani
Reza Ghorbani@RezaGhorbani_MM·
۶/ الان خونه‌ام و یه حس خیلی بد تو دلم مونده. انگار وقتی تو حال خودم نیست، بهترین زمان برای سوءاستفاده‌ست. شاید بهتره وقتی حواسم پرته، نه خرید کنم، نه جایی باشم که کسی بتونه راحت بهم دسترسی داشته باشه. شما جای من بودید چیکار می‌کردید؟ قبول می‌کردید ؟ یا محکم رد می‌کردید؟
فارسی
8
0
59
20.7K
Reza Ghorbani
Reza Ghorbani@RezaGhorbani_MM·
رشته توییت: ۱/ دیروز تو شهروند داشتم خرید می‌کردم که یهو یه پیرزن با کارت خرید و بن شهروند اومد جلو و با التماس گفت: «پسرم، به جاش کارت منو بده، پولشو بعداً کارت به کارت کن.» حس ششم من فوری گفت: «نه» ولی خب ... آدم گاهی گیر می‌کنه.
فارسی
16
2
162
88.7K
چایی خور اعظم 🫖
چایی خور اعظم 🫖@Helia85_aras·
اسمش زهرا بود دوران دبیرستان دختر یا پسر بودنش رو نمیتونستی تشخیص بدی و موهاش همیشه پسرونه بود تا قبول شد دانشگاه ۳۶۰ درجه عوض شد چادری و چفیه به سر شد باهاش کاری نداشتم تا همین چند روز پیش که دیدم یه استوری گذاشته که دارن سینه میزنن با بک گراند خامنه ای ۱/۲
MMS@mahdisattari82

بیاین بگین چی شد دوست صمیمی‌تون به زباله دان تاریخ پیوست ؟

فارسی
19
0
350
79.8K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@farshid426221 علی الحساب ۵۰ تومن بابت چاه جریمه می شی بابت دزده هم‌ اپل باید دفاعیه بدی که ثابت کنی دزدی بوده نه جیز دیگه بعدش باید شکایت کنی و خسارت پمپ رو اگر‌سوخته باشه بگیری
فارسی
0
0
2
36
🫂shakiba,🧚
🫂shakiba,🧚@farshid426221·
از کلانتری زنگ‌ زدن ، وقتی رفتم دیدم دزد اومده تو باغ، رفته پمپ آبو از چاه در بیاره ببره ،سیستم‌ آبیاری هوشمنده نتونسته برقو قطع کنه نمی‌دونم چکار کرده برق سه فاز گرفته طرفو مـُرده... جالب تر اینکه کس و کار طرف جوری منو نگاه میکردن ،انگار من رفتم تو باغشون،آقاهه رو ناکار کردم /
فارسی
144
13
5K
322.6K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@develop__it @AtefeKhodaei من قاعده‌کلی و‌در پاسخ له کاربر دیگه ای گفتم‌ در تایید صحبت شما ، حتی معتقدم اگر فروشنده داشت صحبت جدی و در راستای کار با شخص پشت تلفن می کرد شما ناراحت نمی شدی و احتمالا صبر می کردی
فارسی
0
0
0
12
Creative Boy
Creative Boy@develop__it·
@Kiaman_S @AtefeKhodaei مشتری تلفنی چیه😂 داشت راجب یه دراما با دوستش بحث میکرد😂😂
فارسی
1
0
1
28
Creative Boy
Creative Boy@develop__it·
امروز رفتم مغازه یکی یارو خودش نبود شاگردش بود داشت تلفن حرف میزد وارد شدم سلام کردم یارو سرشو تکون داد به نشونه سلام منتظر وایسادم با دست اشاره کرد بشین تا تلفنم تموم شه یه یک دقیقه ای منتظر وایسادم دیدم تخمشم نیست! از مغازه اش خارج شدم بدون که یک کلمه حرف بزنم! جایی که بهتون /
فارسی
30
2
477
118.5K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@AtefeKhodaei @develop__it من اصولی در کارم داذم کسی که زحمت می کشه حضوری میاد صد در صد به مشتری پشت تلفن ارجحه شما می تونید جور دیگه ای ترجیح بدید
فارسی
0
0
0
14
Atefe Khodaei
Atefe Khodaei@AtefeKhodaei·
@Kiaman_S @develop__it این ارجحیت رو شما نمبتونی تعیین کنی صاحب کسب و کار تعیین میکنه ، بعدم میگم اگه پشت تلفن بودین ادعاتون میشد که مشتری حضوری چون بعد تماس من اومده من ارجح هستم!
فارسی
1
0
0
28
Atefe Khodaei
Atefe Khodaei@AtefeKhodaei·
@develop__it حالا اگه خود شما اون آدم پشت تلفن بودی و اون آقا به خاطر ورود فرد دیگه هم تلفن رو قطع میکرد باز میگفتی احترام نزاشته!!!
فارسی
2
0
54
9.2K
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
امشب بوی مرگ میاد تو تهران
فارسی
0
0
0
56