سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳
1.2K posts

سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳
@chefsoheila
(جهان هم طعم است و هم بو ❤️)
Katılım Mart 2020
43 Takip Edilen2.7K Takipçiler

@chefsoheila من کاملا متوجهم که قصد شماتت مشتری را نداشتی، اما توییتر پر از انسان مریضه و توییتهای بسیار واضحتر از این هم میشن هدف نفرتپراکنی. اونجوری که نوشتی، انگار دودستی بهشون بهانهی توهین دادی.
فارسی

منکه پول اب جوش هیچوقت نمیگیرم از مشتری
همین الان که دارید این زیر فحش میدید بعد ۴ ماه پلمپ کافه رو باز کردیم یه پسر و دختر اومدن داخل و با خودشون حلیم نذری آوردن و نشستن خوردن و رفتن 😁😁
فقط هم صرفا میخواستم بدونم ادما اینجور مواقع نظرشون چیه
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳@chefsoheila
یه سوال شما کافه دارید و یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
فارسی

@chefsoheila مهم اینه که الان کافه شما براش یک امنیت خاطر خاصی داره. شما داری کار درست رو انجام میدی.
فارسی

@chefsoheila متوجه شدم شما پولی نمیگیرین و موقعیت و احساس شما رو درک میکنم
برای همین گفتم که میشه مقایسه کرد هزینه ی آب جوش، سودی که از فروش دسر بدست میاد، داشتن یک مشتری و …. میشه کنار هم گذاشت و مقایسه کرد
قطعا بلندی نظری باید در مشتری هم باشه مشتری بلند نظر سخاوتمند عالیه
موفق باشید
فارسی

@chefsoheila توییتر فضای فحش و فضیحته ولی سهیلا جان، غذاهات مزه بهشت میده ❤️
فارسی

@Kiaman_S به نظر من اینایی که دارن از این رفتار که با خودت اجازه داری خوراکی و نوشیدنی ببری داخل رستوران دیگه ای بخوری حمایت میکنن خودشون این کارو میکنن و از نظرشون کار درستیه و به خودشون این حق رو میدن
فارسی

@chefsoheila در بیشتر اماکنی که نوشیدنی یا خوردنی می فروشن اینکار ممنوعه
مشتری نمی تونه بره رستوران غذا سفارش بده از کیفش ماست وسالاد خودشودر بیاره بخوره
بنظرم یک نوشتهمحترمانه بذار در دید عمومکه نشان دهنده ممنوعیت این موضوع باشه
رفتارش اگر یکبار بود مهم نبود ولی تکرارش یعنی سو استفاده
فارسی

@a_avadis نه چون من هیچ جای حرفم نگفتم از این بابت ناراحتم
و فقط صرفا میخواستم بدونم ادما نظرشون چیه
همه اومدن گفتن وااا پولشوگرفتی مشکلت چیه
منم جواب دادم پولی نگرفتم بابتش
فارسی

@chefsoheila خجالت نميكشى خدايى؟
به همه گفتى پول آب جوش نميگيرم
آب جوش پولكى نشنيده بوديم كه به لطف توييتر شنيديم
فارسی

@chefsoheila کار اوشون قشنگ نیست ولی به نظرم چایی اونقدر قیمت نداره که بخوایید پیگیرش بشید.
فارسی

@oldladyfujo نه نمیگیرم خیالتون راحت
چایی هم مهمونش کردیم
ولی باز دفعه بعد باز اب جوش گرفت
فارسی

@chefsoheila از دکه ای هم نسکافه بخری فقط پول لیوانو نسکافه رو حساب میکنه نه ابجوش
چایی هم همینطور
نه توروخدا بیا پول ی لیوان ابجوشم بگیر
فارسی

@chefsoheila بنظر من اشکالی نداره
بعضی آدما فیریکا و عادت های عجیب غریب زیاد دارن. اگه ازتون دسر میخره حالا یه آبجوش زیاد اهمیت نداره
فارسی

@catsgodmother دقیقا
ولی این دفعه ازش میپرسم مشکلش چیه☺️
فارسی

@chefsoheila من دوس دارم
بعضیا طعمچای لاهیجانو دوس ندارن
شاید اونم دوس نداره
سلیقه ایه
فارسی

@sourba_ نه برام جالبه ببینم تو این موقعیت ادما اگر رستوران داشته باشن چه رفتاری نشون میدن
مثلا عصر یکی اومد با خودش حلیم اورد نشست خورد
و رفتو ما بازم چیزی نگفتیم
فارسی

@chefsoheila خب پس چرا الان یهو سوال شد براتون؟ اگه برای دیده شدن پبجته، سوال خوبی نپرسیدی :)
فارسی

@chefsoheila @oldladyfujo اگ ناراحتین ی ابجوش هم ت منو اضافه کنید و پولشو بگیرین ازین ب بعد
فارسی

@zad_maryam @Lord__Simpson دقیقا همین رفتار رو داریم ماهم
فارسی

@chefsoheila @Lord__Simpson آب جوش که هزینه ای نداره وای همین برخورد خوب شما باهاش براتون تبلیغ میشه
میره هر جا میشینه میگه بهم آب جوش مجانی میدن اصن هم به روشون نمیارن من از چایی خودم مینوشم
چون داره ازتون دسر میخره
بیزنس شما سر مشتری میچرخه حتی یدونه رو هم ناراضی نکنید
فارسی

@ma_tabaa نه من که نمیگیرم
الان هم مشکلی ندارم
صرفا سوال بود
فارسی

@chefsoheila یا چایی ات رو رایگان کن ( برای مشتری ها )
یه سماور کافه ای بگذار و چای فله و ….
یا پول لیوان و اب جوش بگیر
فارسی

@chefsoheila چون خرید می کنه نباید چیزی بگی
شاید فقط یه نوع چای کیسه ایی دوست داره و فقط اون مارک
اگه خرید نمی کرد...
فارسی

Kfc نوشابهاش الکی گرونه
با پول یه لیوان نوشابهاش میتونم دوتا ۱/۵ لیتری بخرم
بوده با نوشابه رفتیم و غذامونا اونجا سفارش دادیم
صندلی مک بغلیش راحتتر بوده رفتیم رو اون نشستیم خوردیم و تمام
اصلا به کسی چه ربطی داره من چی را با چی میخوام بخورم
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳@chefsoheila
یه سوال شما کافه دارید و یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
فارسی

@chefsoheila کاری به کارش نداشته باش وگرنه مشتری ثابت دسرتو از دست میدی در ضمن همه جای دنیا اب جوش رایگانه 😁
فارسی

@chefsoheila اگر من باشم طرف بیاد زغال بگیره ولی تریاکش از خودش باشه بازم بهش سرویس میدم :دی
فارسی


