سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳

1.2K posts

سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳

سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳

@chefsoheila

(جهان هم طعم است و هم بو ❤️)

Katılım Mart 2020
43 Takip Edilen2.7K Takipçiler
The Sina 🍁
The Sina 🍁@51naa·
@chefsoheila من کاملا متوجهم که قصد شماتت مشتری را نداشتی، اما توییتر پر از انسان مریضه و توییت‌های بسیار واضح‌تر از این هم میشن هدف نفرت‌پراکنی. اون‌جوری که نوشتی، انگار دودستی بهشون بهانه‌ی توهین دادی.
فارسی
1
0
6
328
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
منکه پول اب جوش هیچ‌وقت نمیگیرم از مشتری همین الان که دارید این زیر فحش میدید بعد ۴ ماه پلمپ کافه رو باز کردیم یه پسر و دختر اومدن داخل و با خودشون حلیم نذری آوردن و نشستن خوردن و رفتن 😁😁 فقط هم صرفا میخواستم بدونم ادما اینجور مواقع نظرشون چیه
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳@chefsoheila

یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟

فارسی
52
0
101
12.3K
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳 tweet media
فارسی
932
0
291
299.8K
Shirin‌
Shirin‌@FGardner28524·
@chefsoheila متوجه شدم شما پولی نمیگیرین و موقعیت و احساس شما رو درک میکنم برای همین گفتم که میشه مقایسه کرد هزینه ی آب جوش، سودی که از فروش دسر بدست میاد، داشتن یک مشتری و …. میشه کنار هم گذاشت و مقایسه کرد قطعا بلندی نظری باید در مشتری هم باشه مشتری بلند نظر سخاوتمند عالیه موفق باشید
فارسی
1
0
1
153
مارپل ایرانی
@chefsoheila توییتر فضای فحش و فضیحته ولی سهیلا جان، غذاهات مزه بهشت میده ❤️
فارسی
1
0
1
179
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
@Kiaman_S به نظر من اینایی که دارن از این رفتار که با خودت اجازه داری خوراکی و نوشیدنی ببری داخل رستوران دیگه ای بخوری حمایت میکنن خودشون این کارو میکنن و از نظرشون کار درستیه و به خودشون این حق رو میدن
فارسی
1
0
2
389
کیامان
کیامان@Kiaman_S·
@chefsoheila در بیشتر اماکنی که نوشیدنی یا خوردنی می فروشن اینکار ممنوعه مشتری نمی تونه بره رستوران غذا سفارش بده از کیفش ماست و‌سالاد خودشو‌در بیاره بخوره بنظرم یک نوشته‌محترمانه بذار در دید عموم‌که نشان دهنده ممنوعیت این موضوع باشه رفتارش اگر یکبار بود مهم نبود ولی تکرارش یعنی سو استفاده
فارسی
1
0
1
458
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
@a_avadis نه چون من هیچ جای حرفم نگفتم از این بابت ناراحتم و فقط صرفا میخواستم بدونم ادما نظرشون چیه همه اومدن گفتن وااا پولشو‌گرفتی مشکلت چیه منم جواب دادم پولی نگرفتم بابتش
فارسی
0
0
0
142
🪼مامان ناز پسر😽
@chefsoheila خجالت نميكشى خدايى؟🫪 به همه گفتى پول آب جوش نميگيرم آب جوش پولكى نشنيده بوديم كه به لطف توييتر شنيديم🫩
فارسی
1
0
1
155
roya moghimizade
roya moghimizade@royamoghimizade·
@chefsoheila کار اوشون قشنگ نیست ولی به نظرم چایی اونقدر قیمت نداره که بخوایید پیگیرش بشید.
فارسی
2
0
1
290
Daughter of Iran
Daughter of Iran@Adaughterofiran·
@chefsoheila بنظر من اشکالی نداره بعضی آدما فیریکا و عادت های عجیب غریب زیاد دارن. اگه ازتون دسر میخره حالا یه آبجوش زیاد اهمیت نداره
فارسی
1
0
1
110
im spring☀️
im spring☀️@catsgodmother·
@chefsoheila من دوس دارم بعضیا طعم‌چای لاهیجانو دوس ندارن شاید اونم دوس نداره سلیقه ایه
فارسی
1
0
3
388
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
@sourba_ نه برام جالبه ببینم تو این موقعیت ادما اگر رستوران داشته باشن چه رفتاری نشون میدن مثلا عصر یکی اومد با خودش حلیم اورد نشست خورد و رفتو ما بازم چیزی نگفتیم
فارسی
1
0
0
101
سوربا
سوربا@sourba_·
@chefsoheila خب پس چرا الان یهو سوال شد براتون؟ اگه برای دیده شدن پبجته، سوال خوبی نپرسیدی :)
فارسی
2
0
17
878
Greencoffee
Greencoffee@Donya664954·
@chefsoheila @oldladyfujo اگ ناراحتین ی ابجوش هم ت منو اضافه کنید و پولشو بگیرین ازین ب بعد
فارسی
1
0
6
219
Afarinesh👑
Afarinesh👑@zad_maryam·
@chefsoheila @Lord__Simpson آب جوش که هزینه ای نداره وای همین برخورد خوب شما باهاش براتون تبلیغ میشه میره هر جا میشینه میگه بهم آب جوش مجانی میدن اصن هم به روشون نمیارن من از چایی خودم مینوشم چون داره ازتون دسر میخره بیزنس شما سر مشتری میچرخه حتی یدونه رو هم ناراضی نکنید
فارسی
1
0
10
827
tabatabaei
tabatabaei@ma_tabaa·
@chefsoheila یا چایی ات رو رایگان کن ( برای مشتری ها ) یه سماور کافه ای بگذار و چای فله و …. یا پول لیوان و اب جوش بگیر
فارسی
1
0
18
894
abtin
abtin@13abtin13·
@chefsoheila چون خرید می کنه نباید چیزی بگی شاید فقط یه نوع چای کیسه ایی دوست داره و فقط اون مارک اگه خرید نمی کرد...
فارسی
1
0
1
396
نـــِل🧶🌺
نـــِل🧶🌺@NelCrochetArt·
Kfc نوشابه‌اش الکی گرونه با پول یه لیوان نوشابه‌اش میتونم دوتا ۱/۵ لیتری بخرم بوده با نوشابه رفتیم و غذامونا اونجا سفارش دادیم صندلی مک بغلیش راحتتر بوده رفتیم رو اون نشستیم خوردیم و تمام اصلا به کسی چه ربطی داره من چی را با چی میخوام بخورم
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳@chefsoheila

یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟

فارسی
3
0
5
558
Fereshteh
Fereshteh@Awoman52472411·
@chefsoheila کاری به کارش نداشته باش وگرنه مشتری ثابت دسرتو از دست میدی در ضمن همه جای دنیا اب جوش رایگانه 😁
فارسی
1
0
6
416
R E N D A N 🐰💰
R E N D A N 🐰💰@24_rendan·
@chefsoheila اگر من باشم طرف بیاد زغال بگیره ولی تریاکش از خودش باشه بازم بهش سرویس میدم :دی
فارسی
1
0
1
62