fk1907 retweetledi
fk1907
223 posts

fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi

Så Stabæk la ut den her, men kampen er nå over og Godset var det eneste laget man så ute på banen. Så når møter dere opp @Stabaek?
#heiagodset!
Stabæk Fotball@Stabaek
OBS OBS‼️ Reiser til Drammen kan medføre risiko for kulturell eksponering! All ferdsel utenfor bortefeltet gjennomføres på eget ansvar😉 Søndag 16.00 🎟️ Billetter her: stabak.no/billetter/nest…
Norsk
fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi
fk1907 retweetledi

Da va «berre» ein walkover. 4 år seinare har me snudd cupen, utsatt seriestart med tidenes kortaste varsel, og tabellen kommer til å vise x,y og z antall kamper allerede i mai. Snakk om å skyte seg sjølv i foten og drepe interessen.
Torbjørn Kallevåg@kallevag
Det virker som NFF/NTF har grodd seg fast i ein idé om at det «beste for norsk fotball» er at me gjer det bra i Europa. Egne turneringer, fans og resten av klubbane er ikkje så viktig. Europa-suksess har blitt ein stor del av beslutningsgrunnlaget for ligastruktur og oppsett.
Norsk
fk1907 retweetledi


























