rennern
1.6K posts

rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi
rennern retweetledi

rennern retweetledi

Vi måtte ned i OBOS. Vi trengte å få inn Adidas. Men fy faen det er verdt det!
Ta penga mine. Denne drakta er deilig!
Elsker Strømsgodset, 90 talls viben og den hvite kiwi logoen!
Strømsgodset Fotball@godset
☎️ 90’s calling 👉🏼 unisportstore.no/v/stromsgodset…
Norsk
rennern retweetledi
rennern retweetledi






















