רעה לתפארת

5.3K posts

רעה לתפארת banner
רעה לתפארת

רעה לתפארת

@Letiferet

לא באמת רעה 🌈

Katılım Ekim 2020
172 Takip Edilen102 Takipçiler
Noa 👾
Noa 👾@Noa_Liberator·
הכירו את סושקי ״יאיר״ פלשקס (על שם המאפה הרוסי, שיהיה לפרעצל ובייגל כעך קטן)
Noa 👾 tweet media
עברית
51
2
450
5.3K
HolySmoke💨
HolySmoke💨@HolySmokexxxx·
סטארמר: "תמיד שמתי את המדינה שלי לפני הכל - ולכן אני מתפטר מתפקידי - עדכנתי הבוקר את המלך בהחלטתי" עולם אחר.
עברית
30
24
600
10.7K
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@AmitAvner על זה נוסף מספר הסשן או תיאור (אינטרו, דבריף וכו')
עברית
0
0
0
10
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@AmitAvner הפורמט הקבוע שלי הוא: First+last [company] with First [my company] ואני שונאת שהצד השני מוציא זימונים.
1
0
0
25
Amit Avner
Amit Avner@AmitAvner·
לומדים הרבה על אנשים מהזימונים שהם שולחים והפורמט שלהם. למשל: לשלוח זימון של: <FirstName1> + <FirstName2> כמה שבועות קדימה זאת הנחה מעניינת של הצד השולח שכולם יזכרו מי זה מי ומה סיבת הפגישה.
עברית
3
0
6
722
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@JoshBreiner הבן שלי היה בשישי האחרון עם הכיתה ואומר שלא היה משהו מיוחד (בני 13).
עברית
0
0
1
1.5K
Josh Breiner
Josh Breiner@JoshBreiner·
לא הבנתי, יש טרנד שילדים מתפרעים בהקרנות של קופה ראשית בקולנוע או שיש גם הקרנות שעוברות בכיף?
עברית
61
7
643
57.1K
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@OmriRT הגענו לקצה של גל החום הקודם, סיימנו את השבוע עם גשם שוטף. היו לנו שלוש עונות בשבוע. ועדיין עיר מושלמת.
עברית
0
0
1
54
Omri Rachum-Twaig
@Letiferet היה יום אחד עם 30 מעלות והיה מאתגר, במיוחד בתחבצ. אז השבוע לא הייתי נוסע
עברית
1
0
0
440
Omri Rachum-Twaig
לונדון האירה לנו פנים. אז שרשור סיכום והמלצות קצר. מניח שאני לא מחדש המון למי שמכיר, אבל בכל זאת. היינו עם בת5 ובת7 שנהנו מעבר למצופה:
Omri Rachum-Twaig tweet media
עברית
13
1
98
55.6K
𝄃𝄃𝄂𝄂𝄀𝄁𝄃𝄂𝄂𝄃-⚪ Yaniv Erlich יניב ארליך
1. מחזמר או הצגה זה חובה. לך ל Witness for the prosecution או ל Book of Mormons. גם חמוד: Back to the future. 2. לפני ההצגה תזמין מקום Mr Fogg’s Society of Exploration ותן בשני קוקטלים שתבוא בראש טוב. 3. אם יוצא לך להיות באזור של Kings Cross (איפה שהמשרדים של גוגל), אני ממליץ על: אוכל קוריאני טוב Kimchee Restaurant & Bar. יש קוקטייל מזקל טוב ב El Pastor. 4. קח לך שעתיים ולך לחנות של Charles Tyrwhitt ליד פיקדלי (GV57+9G London, United Kingdom). זה פשע לא לקנות שם 4-5 חולצות מכופתרות מעולות במחיר מצחיק לישראל. פשע. 5. אם חשקך נפשך בקצת ספורט, כל שבת ב 900 בבוקר נפגשים אנשים לריצת פארק 5ק״מ בהמפסטד. זה מאד קל להגיע ברכבת ואחרי זה תוכל לשבת ב Wells Pub ולהנות מהמשך היום. תהנה אח
5
0
14
559
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@Amit358bm @ZuckermanRoy זה לא חד וחלק - השאלה היא אם יש מנגנון שבת או שצריך להתקין, ואז יש כל מיני סייגים.
עברית
1
0
0
18
Amit358
Amit358@Amit358bm·
@ZuckermanRoy בבניין עם 2 מעליות מספיק דייר אחד כדאי לבקש מעלית שבת זה החוק
עברית
1
0
1
77
🇬🇧🍗עוף טופיק🍗🇬🇧
@soloinvesting גם בלונדון. שעתיים השקעתי היום בשביל להבין איך לקרר את החממה שלי בשביל שהפלפלים לא ימותו. מחר צריך להמשיך...
עברית
3
0
9
545
Solo
Solo@soloinvesting·
למי שלא עוקב, גל חום קיצוני שוטף את מערב אירופה. המעלות כבר נוגעות ב-40 מעלות ויש הערכות שבמערב צרפת הולכים לראות גם 43 מעלות בהמשך השבוע.
עברית
12
0
108
13.4K
Andy
Andy@andebetayalla·
אשמח למחמאות על העגילים היפים האלה שייצרתי
Andy tweet media
עברית
47
0
426
12.7K
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@justAdiBecker אנחנו בתוכו כבר כמה שנים, ואני מדי פעם מופתעת מחדש. למשל כשאנחנו יוצאים מההורים שלי, והתאומיקס מחליטים שבא להם להישאר עוד ו"אנחנו נחזור לבד ברכבת".
עברית
0
0
0
81
Adi Becker 💤
Adi Becker 💤@justAdiBecker·
@Letiferet אני מחכה ובאותה נשימה - מתה מפחד מהשלב הזה 😅
עברית
1
0
1
86
Adi Becker 💤
Adi Becker 💤@justAdiBecker·
אגב ציוצי עבודה - ממש תיכף הלימודים מסתיימים הקייטנה של הגדולים (מסיימים כתה ב) עד 13 ורק עד סוף יולי (וגם קייטנות אוגוסט פרטיות עד 13) איך פותרים את המצב הזה כשלא עובדים משמרות? 😳
עברית
11
0
29
3.5K
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@justAdiBecker זה קשוח, ורוב הפתרונות עולים ימבה כסף. תתנחמי בעובדה שפתאום מגיעים לשלב שלא צריך אף אחד והם עצמאים וזה קסום.
עברית
1
0
0
84
Ariel Greisas
Ariel Greisas@lo_greisas·
סליחה אבל מה זה הקונספט הזה "מסיבת קריאה"? קריאה זה משהו שאני עושה עם עצמי, מה זה נותן לי עוד אנשים סביבי שקוראים? לחץ קבוצתי?
עברית
12
0
80
4.3K
זאתי
זאתי@place_to_fly·
@Letiferet יש פה עוד אחד. הוא לא שופט אף פעם. מצד שני הוא הכניס אותי לאשפוז של כמעט חודשיים אז לא יודעת מה עדיף
עברית
1
0
2
26
זאתי
זאתי@place_to_fly·
דמיינו להתעורר, וזה הדבר הראשון שאתם רואים. היא שופטת אותי, נכון? יש לה גינוי בעיניים. I can tell
זאתי tweet media
עברית
8
0
80
1.6K
רעה לתפארת
רעה לתפארת@Letiferet·
@ArielaGoesFake @rinaarts קניתי את המטאטא-מגב המשולב שלהם ואיכשהו זה המטאטא הכי טוב שהיה לי והמגב הכי טוב שהיה לי.
עברית
0
0
2
269
Ariela
Ariela@ArielaGoesFake·
@rinaarts טירולר? בבקשה שזה יהיה טירולר, מחפשת סיבה לקנות.
עברית
9
0
16
3.1K
Rina Artstain
Rina Artstain@rinaarts·
לפני כמה חודשים נשבר לי המגב והייתי צריכה אחר בדחיפות אז קניתי במחיר שהרגיש לי מופרך וברצינות זה המגב הכי טוב שהיה לי בחיים, שווה כל שקל במיוחד כי אני כבר לא זוכרת כמה הוא עלה
עברית
17
0
168
21.5K
אלה צביאלי
אלה צביאלי@tsviella·
סיטואציה שבחיים לא דמיינתי שאני אקלע אליה. שבוע הספר, הדוכן של כנרת זמורה. מעוניינת לחדש את האודם (🥰). התיק שלי קבור בארון מתחת לדוכן. בני גנץ יושב ליד הדוכן. חותם. הברכיים שלו חוסמות את הגישה אל התיק שלי. 🤦🏻‍♀️
עברית
9
0
53
2.1K