רעה לתפארת
5.3K posts


@AmitAvner הפורמט הקבוע שלי הוא:
First+last [company] with First [my company]
ואני שונאת שהצד השני מוציא זימונים.

@JoshBreiner הבן שלי היה בשישי האחרון עם הכיתה ואומר שלא היה משהו מיוחד (בני 13).
עברית

@OmriRT הגענו לקצה של גל החום הקודם, סיימנו את השבוע עם גשם שוטף. היו לנו שלוש עונות בשבוע.
ועדיין עיר מושלמת.
עברית

@Letiferet היה יום אחד עם 30 מעלות והיה מאתגר, במיוחד בתחבצ. אז השבוע לא הייתי נוסע
עברית

1. מחזמר או הצגה זה חובה.
לך ל Witness for the prosecution או ל Book of Mormons. גם חמוד: Back to the future.
2. לפני ההצגה תזמין מקום Mr Fogg’s Society of Exploration ותן בשני קוקטלים שתבוא בראש טוב.
3. אם יוצא לך להיות באזור של Kings Cross (איפה שהמשרדים של גוגל), אני ממליץ על: אוכל קוריאני טוב Kimchee Restaurant & Bar. יש קוקטייל מזקל טוב ב El Pastor.
4. קח לך שעתיים ולך לחנות של Charles Tyrwhitt ליד פיקדלי (GV57+9G London, United Kingdom). זה פשע לא לקנות שם 4-5 חולצות מכופתרות מעולות במחיר מצחיק לישראל. פשע.
5. אם חשקך נפשך בקצת ספורט, כל שבת ב 900 בבוקר נפגשים אנשים לריצת פארק 5ק״מ בהמפסטד. זה מאד קל להגיע ברכבת ואחרי זה תוכל לשבת ב Wells Pub ולהנות מהמשך היום.
תהנה אח

הציוץ הזכיר לי שאני צריך המלצות ללונדון אבל הכי למתחילים. למי שפעם ראשונה שם.
מה הכי בייסיק?
Omri Rachum-Twaig@OmriRT
לונדון האירה לנו פנים. אז שרשור סיכום והמלצות קצר. מניח שאני לא מחדש המון למי שמכיר, אבל בכל זאת. היינו עם בת5 ובת7 שנהנו מעבר למצופה:
עברית

@Amit358bm @ZuckermanRoy זה לא חד וחלק - השאלה היא אם יש מנגנון שבת או שצריך להתקין, ואז יש כל מיני סייגים.
עברית

@ZuckermanRoy בבניין עם 2 מעליות מספיק דייר אחד כדאי לבקש מעלית שבת זה החוק
עברית

@soloinvesting גם בלונדון. שעתיים השקעתי היום בשביל להבין איך לקרר את החממה שלי בשביל שהפלפלים לא ימותו. מחר צריך להמשיך...
עברית

@justAdiBecker אנחנו בתוכו כבר כמה שנים, ואני מדי פעם מופתעת מחדש. למשל כשאנחנו יוצאים מההורים שלי, והתאומיקס מחליטים שבא להם להישאר עוד ו"אנחנו נחזור לבד ברכבת".
עברית

@justAdiBecker זה קשוח, ורוב הפתרונות עולים ימבה כסף. תתנחמי בעובדה שפתאום מגיעים לשלב שלא צריך אף אחד והם עצמאים וזה קסום.
עברית

@Letiferet יש פה עוד אחד. הוא לא שופט אף פעם. מצד שני הוא הכניס אותי לאשפוז של כמעט חודשיים אז לא יודעת מה עדיף
עברית

@ArielaGoesFake @rinaarts קניתי את המטאטא-מגב המשולב שלהם ואיכשהו זה המטאטא הכי טוב שהיה לי והמגב הכי טוב שהיה לי.
עברית















