starbuck

2.5K posts

starbuck banner
starbuck

starbuck

@Little_BigEdie

Tehran, Iran Katılım Aralık 2022
39 Takip Edilen38 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
چهار ماهه دارم سعی می‌کنم از نقطه‌نظر اینا مسائل رو نگاه کنم. واقعا سعی کردم و نمیگم که فقط گفته باشم. بارها پیش‌فرض رو این گرفتم که من کم‌اطلاع و کوته‌بینم و اونها دارن تصویر بزرگتر رو می‌بینند. الگوهایی رو می‌بینند که من نمی‌بینم. الان قطعا به این نتیجه رسیدم که
فارسی
1
0
6
100
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@elizabethhastam می‌فهممت. سخته که تو این موقعیت عذاب وجدان نگیری. ولی اینجا کسی که در موضع قدرت و اتوریته علمی بوده پزشک بوده. طبیعیه که حرفشون رو حداقل در وهله اول قبول کنیم.
فارسی
0
0
1
12
Elizabeth the 2th!!!
Elizabeth the 2th!!!@elizabethhastam·
می‌دونی بدیش چی بود؟ این بود که اعتماد به پزشک متخصص و شاید خستگی سر پا بودن از صبح و دوندگی ها باعث شد ما که همراه بودیم حرف دکتر رو قبول کنیم. یادم نمیره خاله م با رنگ پریده و بی حالی شدید بخاطر درد و مخدر می‌لرزیدو اشک میریخت و می‌گفت بخدا من واقعا درد دارم. نذارید منو ببرن بخش روان. انقد حالش بد بود فکر میکرد ممکنه بدون رضایت خودش بستریش کنن. ما هم اصرار که قربونت برم دیدی دکتر هم دید عکسا رو، میگه هیچی نیست. بذار یه روانپزشک هم ببیندت شاید یه دارویی داد آروم شدی. حتی الآنم که دارم میگم از یادآوریش دلم به درد میاد و عذاب وجدان میگیرم.
فارسی
1
0
1
34
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
قانون اول پزشکی: اگر ۱.مریض زن باشد و ۲. با عقل و دانش ناقصت همون نگاه اول مشکل محسوس رو پیدا نکردی خروجی: کیس روان هستش. #عقل_پزشک
Elizabeth the 2th!!!@elizabethhastam

خاله من تحمل دردش خیلی بالاست. خیلی صبوره. یه مدت بود دست درد داشت و هی دکتر می‌رفت و عکس و.... نتیجه ای نگرفته بود. یه بار نصفه شب دخترش از صدای گریه ش بیدار شده بود. می‌گفت باورم نمیشده این مامان منه که از درد داره گریه می‌کنه. صبح بردیمش بیمارستان بهمن اورژانس. شانسمون هم خلوت بود و هیچکس جلوی ما نبود. رفتیم پذیرش فرم پر کردیم و نشستیم. یک ساعت گذشت و مریض ما از درد نمی‌توانست بشینه و فقط قدم میزد و اشک می‌ریخت. رفتم پذیرش گفتم خانوم مریض ما درد داره دکتر نمیاد؟ گفت دکتر تو اتاقه حتما سرش شلوغه کارش تموم بشه میاد.نیم ساعت دیگه نشستیم، دیدم خبری نیست رفتم دم اتاقی که پزشک توش نشسته بود باید در باز بود دیدم با همکارش دارن چای میخورن و تو گوشیشون عکس نشون هم میدن. در زدم گفتم ببخشید مریض ما بیشتر از یک ساعته منتظره و خیلی درد داره. دکتر گفت خانوم اورژانسه ها. اولویت با تصادفی ها و مریض های بدحاله. گفتم الان شما مریض تصادفی دارین؟ تو این یکساعت دو سه نفر بعد از ما اومدن که اونا هم همه منتظرن. مریض ما اگه بدحال نبود نمیومدیم اورژانس که. دکتر گفت مگه مریضتون کو. گفتم داره قدم می‌زنه. گفت مریض بدحال قدم میزنه؟ بفرمایید بیرون تا صداتون کنم. من همون موقع با تلفنی که هست تو اورژانس برای شکایت تماس گرفتم و شرایط رو گفتم. زنگ زدن به دکتره و در حال جیغ جیغ پشت تلفن بود که فرم شکایت رو هم پر کردیم و از بیمارستان زدیم بیرون به سمت بیمارستان عرفان نیایش. رفتیم اونجا سریع پذیرش شد و فرستادن MRI . انگشت هاش سر شده بودن ولی درد تو باقی دستش ادامه داشت و حتی مسکن قوی هم که زدن (خودشون گفتن مخدر) می‌رفت تو چرت و بعد با گریه درد بیدار می‌شد و دوباره می‌رفت تو چرت. جواب اومد و متخصص مغز و اعصاب اومد و نتیجه رو نگاه کرد گفت من چیزی نمی‌بینم. بیمارتون احتمالا کیس روانه! ساعت حدود ۴ عصر بود که با جواب MRI زدیم از بیمارستان بیرون و رفتیم بیمارستان ابن سینا.... خلاصه که فردا صبحش ساعت ۶ بیمارمون رفت اتاق عمل. پزشک با همون MRI تشخیص داد که مهره ی گردنش تیز شده و به قدری فشار روی نخاع هست که باید اورژانسی عمل بشه. تصور کنید گذاشته بودیم مریض رو ببرن بخش روان🫣 پزشک آخری جون خاله ی من رو نجات داد و تا ابد مدیونش هستیم. شخصا اعتمادی که به پزشک های ایران دارم رو هرگز به پزشک های آلمان ندارم. (نه که بد باشن. مهارتشون قابل مقایسه نیست)

فارسی
1
0
10
170
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
۳۰نما که پول کیر پدرش رو می‌گیره. "دانلود روز" هم که شده "دانلود دیروز" از کجا اشتراک بگیرم؟
فارسی
4
0
1
205
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@billi_blue @mimi433402 شما رو نگفتم عزیز. اصولا هم جوجه‌انترنهایی که میدونن آینده‌شون قراره به حمالی تو راهروهای بیمارستان بگذره و حتی مطب هم نخواهند داشت اینطوری حرص میزنن. انگار بدون A.I. آینده‌شون خیلی قرار بود روشن باشه :))) شما که مشخصه پخته هستید.
فارسی
1
0
1
27
Billi blue
Billi blue@billi_blue·
بعنوان یه پزشک قدیمی عرض میکنم، خوشبحال نسل های اینده که پزشکشون هوش مصنوعی خواهد بود، سلامت روان و جسم یک انسان مهم تر از اون هست که بدست یه انسان دیگه سپرده بشه!
فارسی
4
2
38
5.9K
aPea
aPea@Roa_emm·
@Little_BigEdie @IranIntl این بیشتر شبیه تصویر کمتر دیده شده از جفتگیری گرازها در زاگرسه
فارسی
1
0
1
13
ايران اينترنشنال
نخستین تصویر منتشرشده از نشست چهارجانبه هیات‌های مذاکره‌کننده آمریکا، جمهوری اسلامی، قطر و پاکستان که از عصر یکشنبه در سوئیس آغاز شده است، مقام‌های ارشد حاضر در این مذاکرات را پیش از آغاز گفت‌وگوها نشان می‌دهد. در این تصویر، جی‌دی ونس، معاون رییس‌جمهوری آمریکا، در کنار جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، ایستاده است. همزمان، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، پیش از آغاز نشست با شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، دست می‌دهد. iranintl.com/202606211619
ايران اينترنشنال tweet media
فارسی
13
7
123
11.2K
rm
rm@mimi433402·
@billi_blue مادرقحبه توییترت رو چک کردم امکان نداره پزشک باشی!کیر به شرفت پیک می عن
فارسی
1
0
2
81
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@hailedpuppet آخه برای تماشای آنلاین در TV با خانواده میخوام. مرسی ✌🏼
فارسی
1
0
1
17
hailedpuppet🇮🇷
hailedpuppet🇮🇷@hailedpuppet·
@Little_BigEdie این آره ولی برا دانلود نه. چندتا اسم دیگه هم داره فکر کنم اونا کلا فیلتر نیستن نت به نت ولی فرق داره. اکانتم نمیخواد. myf2mi.top myf2m.org
فارسی
1
0
1
16
زینب کریمیان
زینب کریمیان@zeynabkarimian·
طالبان یک معلم زن را به جرم آموزش آنلاین در ملاعام شلاق زد. اما آنچه در ویدیو دیده می‌شود، نه شلاق است و نه خشونت؛ شکوه زنی است که زیر ضربه‌ها خم نمی‌شود، ضجه نمی‌زند و کرامتش را تسلیم نمی‌کند. خانم معلم، شما بیش از هر کلاس درسی، به جهان درس انسانیت، شجاعت و ایستادگی دادید...
فارسی
75
230
4K
88.5K
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@_Saayeh اشتراک یک ساله‌ش چقدره؟
فارسی
1
0
1
13
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@CaddyComps0n_ مشکل اینه که صرفا جوابه. ازش راضی نیستم دیگه
فارسی
0
0
1
14
Fey
Fey@CaddyComps0n_·
@Little_BigEdie دانلود روز جوابه ها.
فارسی
1
0
1
64
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
این سایت irwarez دیگه از صحنه روزگار خارج شده؟ یا مثل دانلود روز دعوت‌نامه‌ای شده؟ بات تلگرامش که دیگه آدرس نمیده.
فارسی
0
0
0
32
starbuck retweetledi
K 🤍
K 🤍@idlewanderess·
«این اکانت هم مثل اون ۲۸۱۸۵ تایی که در روز کوت می‌کنی ناامن بود.» بعد خیلی بامزه‌س، یارو در جواب می‌گه «عه؟ دقت نکردم.» بعد می‌ره ۲۸۱۸۶می رو کوت می‌کنه. اون یکی در مذمت زن‌ستیزیه که طبعاً خیلی بااخلاق و پیشرو نشونش می‌ده. ۲۸۱۸۷می‌ هم ضد بادی‌شیمینگ. فیلم جالبیه پیشنهاد می‌کنم.
شهروند ساده@hiva_aff

معروف ترین دیالوگی که از یه فیلم یادته چیه؟؟

فارسی
2
2
24
1.6K
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@samali1347850 معلومه خودت دزدی. دزد باشرف از کتابخونه نمی‌زنه، از شهر کتاب می‌زنه. حالا برو گریه نکن.
فارسی
0
0
0
26
سمیر
سمیر@samali1347850·
حالا شماها-بویژه اهل فلسفه-از این داستان ها چه مراد می کنید؟ اینکه آدمی سرشناس بدنام شود بخاطر خطایی که مفهوم و مفادش نامعلوم است، چه حاصلی دارد؟اینکه برای آدم ناشناس با تم کتاب دزدی، داستان بسازیم، چه سودی دارد؟فیلسوفی می گفت تنها توصیه ام اینه: به کارهایی که می کنید، فکر کنید.
Abbed Kanoor@AbbedKanoor

یک آقای محجوبی ساکن کوی دانشگاه بود و از دانشجویان دانشکده ادبیات. معمولا در بوفه یا حیاط پشتی گوش می‌کرد و کمتر حرف می‌زد. بعدها که شنیدیم تنهایی دهها کتاب از تالار پژوهش و سالن اسناد کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران بلند کرده، در حیرت با هم رقابت داشتیم.

فارسی
1
0
0
43
Mina Ghorbani
Mina Ghorbani@minamonteguide·
لامر د رو توی کانال تلگرام وحید آنلاین چک کردم و خب اصلا تعجب نکردم که هیچ‌ چیزی ازش منتشر نکرده :)
فارسی
25
33
990
26.5K
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
دقت کردید در مورد این قضیه ماله‌کشی نمی‌بینید اینجا؟ =)) چون این بدبختهای سویسایدال که همه‌ش اینجا در حال گریه و توهین به مردم هستن همه چس‌انترن یا نهایت پزشک عمومی سرخورده هستند و مطب ندارن طبیعتا =))))) #عقل_پزشک
Ozymandias@wmozyma

تا بحث دکترها بازه، لطفا یه مقدار هم سر این که دو ساعت معطلمون میکنن تو مطب بهشون فحش بدید. با تشکر.

فارسی
0
0
5
136
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@JoeFreundschaft @mbnaz2003 انقلاب به جنبش فمینیستی "تقلیل" داده شد؟ ارتقا داده شد. گریه کن چون سراغ تو هم میاد
فارسی
0
0
1
22
Freundschaft
Freundschaft@JoeFreundschaft·
@mbnaz2003 سال ۴۰۱ اعتراض به کلیت نظام بود که مثل همیشه فمینیست در زمین حکومت بازی کرد و انقلاب رو به یه جنبش فمینیستی تقلیل داد. در واقع این شما بودین که سوار موج شدین و انقلاب رو تبدیل کردین به جنبش فمینیستی و برای خودتون امتیاز گرفتین.
فارسی
6
0
34
2K
شرقی غمگین
شرقی غمگین@mbnaz2003·
مهم نیست فحش بخورم، اما میگم. ۴۰۱ شاید برای زنان یک اعتراض فمینیستی بود، اما برای مردان هرگز این‌طور نبود. شما فقط به‌خاطر مشکلات معیشتی و سایر مشکلات‌تون "مجبور" شدید از نام و مطالبات زنان برای اعتراض به جمهوری اسلامی استفاده کنید؛ وگرنه زنان کوچک‌ترین اهمیتی برای شما ندارند. /۱
Freundschaft@JoeFreundschaft

@mbnaz2003 سال ۴۰۱ که اینهمه مرد رفتن هزینه دادن کور بودی؟

فارسی
36
29
495
15.7K