rm

157 posts

rm banner
rm

rm

@mimi433402

Katılım Mayıs 2026
7 Takip Edilen6 Takipçiler
rm
rm@mimi433402·
@shayan_prus تجربه ثابت کرده اونی که زیاد میخنده غم بیشتری هم داره
فارسی
0
0
1
316
مادمازل
مادمازل@madmazati·
اسم‌ کسی که دوستش دارید رو چی سیو کردید تو گوشیتون ؟
فارسی
34
0
58
2K
rm
rm@mimi433402·
@mermaids_mamma ببند دهن گاله رو انگل ریدی آب هم قطعه . اول کیر مفت درباره این همه جاویدنام پسر میخوری بعد میای دوباره همون کیر رو میکنی توی کیونت.یه گوه مفتی خوردی خودتم فهمیدی چه عنی تناول کردی
فارسی
1
0
0
91
گنده لات پری دریاییا 🍋
اونموقع که ما رو تو استادیوم راه نمیدادن شما واسه حقمون تلاش کردین؟ اونموقع که مینداختنمون تو ون بخاطر دیده شدن مچ دست و پامون چی؟ اونموقع که بخاطر نداشتن شال تو کافه ها رامون نمیدادن ولی شما با رکابی میچریدین چی؟ باز هم مرد ها و خودشیفتگی هاشون.
شاع یان🪓@brothernatrue

@mobiinaiguess من قبول ندارم که درست میگفته ولی دخترایی که شال نداشتن باید واسه حق اون‌تلاش میکردن

فارسی
5
26
1.1K
12.7K
rm
rm@mimi433402·
@Child_of_the_C سندرم ترشح نابجای ADH ، سندرم کوشینگ فقط گوشه ای از توانایی های خارق العاده اش برای بهم ریختن سیستم اندوکرین هست . از قدرت متاستازش بگم که از cns تا استخوان رو پوشش میده . از قدرت فرارش از سیستم ایمنی و عود و تهاجم و سرعت رشد بالاش که شاهکاره‌ . یجورایی کل بدن رو حریفه
فارسی
0
0
2
217
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
ویلن دنیای بیماری ها UC هست. در جوامع پیشرفته بیشتره در افراد با وضع مالی خوب شایع تره فقر باعث میشه کمتر بهش مبتلا بشی اگه سیگاری باشی کاریت نداره اگه بهش مبتلا شدی و بعدش سیگارو شروع کردی بهتر کنترل میشه
فارسی
6
1
99
8.3K
rm
rm@mimi433402·
@Oswald_1975 جالبترش اینه الان دو تا مغز دارن راجع به فیدبکشون به خودشون نظر میدن
فارسی
0
0
0
1
19B
19B@Oswald_1975·
@mimi433402 برا منم🚶🏻
فارسی
1
0
1
16
19B
19B@Oswald_1975·
کلمه "Overthinking" خیلی کلمه کوچیک و ناچیزیه در برابر کاری که من با مغزم میکنم.
فارسی
4
1
68
1.1K
rm
rm@mimi433402·
@_JackOfClubs_ در اون جا اثر سینرژیسم دو مبحث که ریسک فاکتور هم هستن رو میشه به وضوح بر دیگری دید
فارسی
1
0
1
172
DrM€hD
DrM€hD@_JackOfClubs_·
مطب یکی از معروف‌ترین روانپزشکان و یکی از معروف‌ترین متخصصین سرطان تو یه فضاس و سالن انتظار مشترک دارن! یعنی بااعصاب داغون نشستی به بدبختیات فکر میکنی یهو یه جوان با مادرش از اون یکی اتاق میاد بیرون های‌های گریه چون فهمیدن سرطان خون داره! همون یه ذره روان که داشتی هم به چوخ میره
فارسی
9
0
229
4.5K
rm
rm@mimi433402·
@shiretaziyee روزگار خسته ات کرده مشهدی
فارسی
0
0
2
156
rm
rm@mimi433402·
@NEG_NGN خدا خیرت بده مگه میشه بخوای به زردی اپروچ کنی و اینا رو بلد نباشی😁
فارسی
0
0
0
1
negin__
negin__@NEG_NGN·
استدلال بالینی چراباید تشخیص ژیلبرت و ویلسون و روتو داشته باشه ؟ 😶😶😶 مقدمات گوارش بهتر از این بود سوالاتش
فارسی
1
0
1
24
rm
rm@mimi433402·
@maaahhpishoonni شمع انسانیت در وجودت شعله وره و همین باعث دلگرمی خیلی از مردم به امثال شماس
فارسی
1
0
1
481
🌸🍃
🌸🍃@maaahhpishoonni·
من درس خوندم رتبم شد ٢٠٠! رفتم دانشگاه تهران داروسازي خوندم داروخانه زدم و صبح تا شبم مشغول به كارم اما هر روز و هر ساعت به خودم لعنت ميفرستم كه چرا مهاجرت نكردم و شاهد اين وضعيت تخمي و غصه و غم و ناتواني مردم تو خريد داروها حتي ژلوفنم!!!
فارسی
50
35
4.6K
76.1K
rm
rm@mimi433402·
@Minaa_Enamel بخونید برای هیئت علمی
فارسی
0
0
0
5
میم.ر
میم.ر@Minaa_Enamel·
بنظرتون ارشد پرستاری بخونم؟ دلم درس خوندن میخاد
فارسی
17
0
22
1.5K
rm
rm@mimi433402·
@Amir_Mirashrafi بابا خفه شو دیگه . هر سگ و خری از راه میرسه یه لگد به پزشکی و دندون میزنه . چی باعث میشه یه گوساله عین تو که هیچ درکی از رشته و کنکور تجربی نداره و در رشته انسانی هم ریده و هیچ گوهی نشده بیاد و گوه گنده تر از دهنش برداره
فارسی
0
0
0
19
Amirhossein Mirashrafi
Amirhossein Mirashrafi@Amir_Mirashrafi·
کاملا درست میگه؛ من با همین فرض تصمیم گرفتم مدیریت صنعتی بخونم. میتونستم یک پزشک، داروساز یا دندانپزشک معمولی باشم اما رفتم سراغ دانشگاهی که بزرگای اون صنعت اونجا بودن و بهترین تصمیم بود. گرچه رشته ما اصلا معمولی نیست و بین مدیریت ها سخت ترین گرایشه😏
کدلوژیست | Codeologist‌@mahdiabedi21

آدم با یک رشته معمولی تو یک دانشگاه تاپ به جایی میرسه که با یک رشته تاپ تو دانشگاه معمولی نخواهد رسید!!!!!!!!

فارسی
4
0
16
1.8K
rm
rm@mimi433402·
@wildtiredgipsy عیارشون رو در کنکور سراسری نشون دادن
فارسی
0
0
0
12
🍃سَر°وِ کمیاب
🍃سَر°وِ کمیاب@wildtiredgipsy·
داستان جوابهاتونم به این سوال، داستان «معما چو حل گشت آسان شود»ه. بله میدونیم ممکنه گزینه فلان و فلان درست باشه ولی شما بزرگسالین، مطالعه بیشتری داشتین و استرس جلسه امتحان تیزهوشانم ندارین
Hanabi🎆@Hanabi8316

سوال تیزهوشان ششم امروز صبح 💀 باید علم غییب داشته باشی برا جواب دادن به سوال😂😂

فارسی
2
0
3
247
rm
rm@mimi433402·
@_TeaCat_ بله دقیقا ! این دو گروه با پر کردن صندلی باعث افت شدید کیفیت آموزش در رشته های پزشکی و دندون شدن . سهمیه که دیگه خود خود جنایت و حق خوریه
فارسی
0
0
1
152
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
تمام فارغ التحصیلای علوم پزشکی بابت شرایط کاری، رفتار مردم، درآمد و ... حق دارند هرچقدر دوست دارند غر بزنند و ناراحت باشند. به جز تعهدی و سهمیه! اینا رو اصلا درک‌ نمیکنم.
فارسی
7
5
206
5.3K
rm
rm@mimi433402·
@OhItsAlireza رشته بسیار باارزش و زیبایی رو خوندی داداش. بینهایت رشته برق رو دوست دارم...
فارسی
1
0
1
452
Alireza...
Alireza...@OhItsAlireza·
اینجوری که من تا اینجا فهمیدم، هر رشته‌ای، مطلقا هر رشته‌ای یه جایی‌ش هست که خیییلیییی سخت میشه. تو برق الکترومغناطیسش مثلا. اما تو همه رشته ها هم هست. و اونجا آدم به مسیری که اومده شک می‌کنه. که من اینجا دارم چیکار میکنم؟! و تنها چیزی که باعث میشه از اون سختی بتونه رد بشه...
اقتصاد امریکا 🇺🇸 به فارسی🇮🇷@Ecnmic

پشیمان‌ کننده ترین رشته‌های دانشگاهی بر اساس یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۴: هنرهای نمایشی: ۵۱٪ جامعه‌شناسی: ۴۷٪ ارتباطات: ۴۵٪ هنرهای آزاد: ۴۳٪ موسیقی: ۴۲٪ مطالعات بین‌الملل: ۴۱٪ انگلیسی: ۳۹٪ روانشناسی: ۳۸٪ علوم محیطی: ۳۶٪ علوم ورزشی: ۳۵٪ به بسیاری از افراد در ۱۸ سالگی گفته شده که «علاقه خود را دنبال کنید» و سپس متوجه شده‌اند که بازار کار اهمیتی نمی‌دهد.

فارسی
3
1
86
9.8K
rm
rm@mimi433402·
@Ttaliehh بله صدرصد من هم منظورم این بود که باید تا حد ممکن با افراد فارغ از جنسیت تعامل کرد و نباید دید جنسیت زده به مقوله رفاقت داشته باشیم . اینکه یه پسر فقط با دخترا رفیق بشه هم یه نوع جنسیت زدگی هست و اگر هم فقط با پسر ها رفیق بشه باز هم جنسیت زدگی محسوب میشه
فارسی
0
0
1
3
Talieh
Talieh@Ttaliehh·
@mimi433402 بنظرم یکی از نشونه‌های روان و زندگی اجتماعی سالم، اینه که شخص با هر جنسیتی، یک کامیونیتی خوب از دوستان هم‌جنسش داشته باشه. در کنار اون می‌تونه با افرادی از جنس دیگه‌ هم ارتباط اجتماعی و تا حدی دوستانه هم داشته باشه. اما شخصی که بدون اولی، فقط گزینه دوم رو داره، یجای کارش می‌لنگه!
فارسی
1
0
0
11
Talieh
Talieh@Ttaliehh·
این پسرایی که دوستای دختر(و صمیمی) زیاد دارن، خیلی رد فلگن از نظر من :) داشتن روابط اجتماعی با جنس مخالف در اصل اشکالی نداره اما اینکه یه پسر بیشتر از دوستای پسرش دوستای دختر داشته باشه و در جواب حد صمیمیتشون هم بگه آره اینا داداشیمن دیگه خیلی رد فلگه. ردترین ردی که میشه دید!🚶🏻‍♀️🚩
فارسی
2
0
5
209
rm
rm@mimi433402·
@naaz_no لاو بامب کردن دخترا بسیار لذت بخشه😁
فارسی
0
0
0
26
naz🎀
naz🎀@naaz_no·
girl to girls: هررررجا که هستی از اون پسر خودشیفته ای که تورو لاوبامب کرده و پسر لوس مامانشه، فرار کن خواهش میکنم.
فارسی
2
0
49
921
rm
rm@mimi433402·
@Ttaliehh باور کنید اینجوری که میفرمایید نیست . هستن افرادی که در خانواده هایی بزرگ شدن که آدم هارو بر اساس رفتارها ارزیابی میکنن و نه جنسیت. متاسفانه دید جنسیت زده به مسائل مختلف بدجوری آرامش روان رو از جامعه گرفته
فارسی
1
0
0
8
Talieh
Talieh@Ttaliehh·
@mimi433402 این اسمش اجتماعی بودن نیست. اسمش هول دختر بودنه :) البته که ریشه‌ای بخواد بررسی بشه، قطعا از کمبود اعتماد به نفس و تلاش برای تایید و validation گرفتن از دخترای اطراف ناشی می‌شه. البته که این مسئله بالعکس هم صدق می‌کنه درباره‌ی دخترای این مدلی!
فارسی
1
0
1
19