
Kuinka sairaaksi tämän pitää vielä mennä, että ihmiset ymmärtävät, että Pride- ei ole millään tavalla, enää sukupuolivähemmistöjen etuja ajava liike. Pride- liike on sairasta vasemmistoideologiaa, puettuna sateenkaarenväreissä. Tampereen kaupunki ja Pirkanmaan hyvinvointialue ovat mainostaneet sivuillaan fetissi- ja kinkykulttuuria, verileikkejä. Tästä on vastuussa "seksuaalipoliittinen kulttuuriyhdistys" Rsyke. Miten kinky-toiminta ja vähemmistöjen oikeudet edes liittyvät yhteen? 👇






























