zeb

544 posts

zeb banner
zeb

zeb

@kollen1907

godset techno. SF

Katılım Kasım 2021
91 Takip Edilen174 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
zeb
zeb@kollen1907·
Sånn skal en bortedass se ut.
zeb tweet media
Norsk
8
2
189
34.3K
zeb
zeb@kollen1907·
Kan jo ikke kalle det annet enn en godkjent søndag!
zeb tweet media
Norsk
3
1
91
25.5K
zeb
zeb@kollen1907·
@jonarildo OBOS med godset er større enn Eliteserien
Norsk
0
0
1
52
zeb
zeb@kollen1907·
I kveld kom jeg på hvorfor jeg elsker fotball. Ligge under 0-3, snu kampen til 5-4. Uten VAR, noe så forbanna deilig! Kjør da godset
Norsk
1
0
12
757
Johnny X
Johnny X@Jakobhgz·
SCN 1 år og tidenes mest tullete kamp! Grattis med dagen
Johnny X tweet media
Norsk
5
3
54
3.1K
zeb
zeb@kollen1907·
@Atlegulbrandsen @ViaplaySport @viaplay Betale 500kr for å høre på to stk som høres ut som de ikke veit forskjellen på å sitte å drite, eller kommer, går faen ikke an. Det er faen meg noe HVER ENESTE JÆVLA SENDING! Bytter til F1TV f.o.m i dag.
Norsk
0
1
2
350
zeb
zeb@kollen1907·
Får dere skrudd ned sensitiviteten på mikrofonene deres eller @Atlegulbrandsen @ViaplaySport ?? Faen til mye grynting, pusting og pesing…. Blir sprø
Norsk
1
0
0
304
zeb
zeb@kollen1907·
OBOS er gøy
zeb tweet media
Norsk
0
0
10
1.6K
zeb
zeb@kollen1907·
Kenneth K er mer brun enn blå! Du får bestemt deg hvor’u vil jobbe hen eller?
Dansk
0
0
1
150
zeb
zeb@kollen1907·
Litt gøy at Bodø/Glimt gjorde alt i sin makt for å stemme for VAR, mens det nå biter dem i ræva😛👋🏼
Norsk
0
0
3
153
zeb
zeb@kollen1907·
@eibjo Jepp, kom heldigvis godt ut av det.
Norsk
0
0
2
89
EiB
EiB@eibjo·
@kollen1907 Vi var der en gang vi også ;)
Dansk
1
0
0
177
zeb
zeb@kollen1907·
Kom over et innlegg på Facebook hvor BGG skriver at de innfører tromme ved seriestart. Herre fred og mange motstandere. Skjønner ikke disse menneskene selv at tromme er positivt for tribunekulturen? Eller vil de bare ha et døllt lydnivå?
Norsk
1
0
1
342
zeb
zeb@kollen1907·
@vegard1111 Godt se at både admin og styret i klubben har stålkontroll på jobben sin!
Norsk
1
0
2
134
zeb
zeb@kollen1907·
Sirkus godset fortsetter videre! Bare å gratulere.
zeb tweet media
Norsk
1
0
31
1.8K
zeb
zeb@kollen1907·
SF’s julebord, 13/12
zeb tweet media
English
0
0
29
1.2K
zeb
zeb@kollen1907·
@SverreBr En av de bedre turene på lenge.
Norsk
0
0
3
1.2K
Han ene i adidas sko
Han ene i adidas sko@SverreBr·
5-0 på banen - Formel 1 og Stjernesludd av Kurt Nilsen på tribunen. RBK away.
Han ene i adidas sko tweet mediaHan ene i adidas sko tweet media
Norsk
8
1
87
14.1K
zeb
zeb@kollen1907·
Den flyturen hjem fra Trondheim med hele godset staben og spillere blir vel sånn passe klein?
Norsk
0
1
28
2.4K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
The king is back😈 Årets siste match!🔵
øl entustiasten tweet media
Svenska
1
0
13
1.2K
zeb
zeb@kollen1907·
Sees i Trondheim!
Norsk
0
0
2
1.1K
zeb
zeb@kollen1907·
Fagermo har gjort sitt i toppfotballen. På tide å legge trenerlisensen på hylla nå, nok er nok, og du har gjort ditt. Gå av med pensjon!
Norsk
0
0
12
989
zeb
zeb@kollen1907·
Lange flate ballær (A)
Norsk
0
0
0
129