Sabitlenmiş Tweet
zeb
544 posts


@Atlegulbrandsen @ViaplaySport @viaplay Betale 500kr for å høre på to stk som høres ut som de ikke veit forskjellen på å sitte å drite, eller kommer, går faen ikke an. Det er faen meg noe HVER ENESTE JÆVLA SENDING! Bytter til F1TV f.o.m i dag.
Norsk

Får dere skrudd ned sensitiviteten på mikrofonene deres eller @Atlegulbrandsen @ViaplaySport ?? Faen til mye grynting, pusting og pesing…. Blir sprø
Norsk

@vegard1111 Godt se at både admin og styret i klubben har stålkontroll på jobben sin!
Norsk














