Mehdi Azizi retweetledi
Mehdi Azizi
1.2K posts


@hdevel0per @MeehdiEMS در مورد اینکه گفتی فیزیک خانمها به درد موتور سواری نمی خوره ! چه فرقی میکنه یک خانم راکب موتور باشه یا پشت راکب موتور نشسته باشه ؟ !
فارسی

@Liliam2906 دو تا نکته هم من اضافه میکنم : اگر با پوست بخوری دهنت گس میشه و پشیمون میشی از خوردنش ، دوم اینکه اگر در خوردنش زیاده روی کنید به دستگاه گوارش بدن آسیب زدید
فارسی

@drkamranlawyer تاریخ ایران را اگر مرور کنیم ، پزشکیان اشتباه کرد هرچند هدف و نیتش خیر بوده
فارسی

@eiliad_b @mojtaba_____ به نظر من با توجه به این بیانیه پزشکیان اشتباه کرد ، تمام مسئولیت افتاد گردنش ، ضمن اینکه به عنوان کسی که با توجه به شغلم با مردم سر و کار دارم بخشی از مردم موافق و بخشی مخالف بودند اینکه شما گفتید بخش عظیمی از مردم را صحیح نمی دونم
فارسی

@mojtaba_____ وقتی رهبر مملکت مخالف بوده یعنی بخش اعظمی از مردم هم همین نظر رو داشتند چرا باید اینکار رو بکنه پزشکیان و تعهدی رو قبول بکنه
فارسی

@aT_nabaT من اگر جای همون پسر همراه شما بودم مقابله به مثل میکردم تا لذت سفر کوفتش بشه !
فارسی

با دوس پسرش رفته بود شمال و به خانوادهش گفته بود با من شماله
گفت ساعت دو میرسم منو ببر خونمون
ساعت دو با دوس پسرم رفتم دنبالش
دوس پسر روانی و قاتلش پیاده شد گفت با پسر میای دنبال مریم؟ و آینه ماشین و شیشهرو خورد کرد از اونورم خانوادش تو اس تهدید میکردن
واسه همیشه حذفش کردم
MMS@mahdisattari82
بیاین بگین چی شد دوست صمیمیتون به زباله دان تاریخ پیوست ؟
فارسی

@Final__battle در تمام منابع خبرها مربوط به عملیات سوخو 24 بود ، اولین بار که می شنوم سوخو 22 هم عملیات داشتند
فارسی

@Emi_rrr البته تعداد این قبیل راننده ماشین سنگین کمهست ، بعضی وقتها هم بخاطر خستگی و یکنواختی ساعتها رانندگی در جاده باید این موارد نادیده گرفت
فارسی

@mo_perau ولی توی بازی امروز خیلی دوید و با توجه به سنش مطمئنا در بازی بلژیک این سرحالی و انرژی را نخواهد داشت ، امروز صدش گذاشت
فارسی

@Sonsofcyrus @Ramin_Rezaian_ بازی خوبی بود ولی ایران خوب بازی نکرد باید این بازی میبردیم ، دفاع ضعیف در حمله بی برنامه
فارسی

@Ramin_Rezaian_ دمتون گرم عجب بازی خوبی بود بخصوص خودت. ما و همه کاناداییهایی که تماشا میکردن لذت بردیم. دست مریضاد.
GIF
فارسی

@peymannik2 دوم پایه برای یک نظامی توهین محسوب میشه باید میگفتید یک درجه دار پاسدار
فارسی

@RezaTavakoli98 اینترنت ایران روی پخش زنده HD ساده لگداره چه برسه به 4K
فارسی

@sungrlo اپلیکیشن فیلم ماز یا سیمبا را نصب کنید ، میتونید با زیرنویس فارسی تماشا کنید
فارسی

@ghasemsabz شاید اطلاع نداشته باشید ولی همین الان هم بچه های مرزبانی در مرز سیستان و بلوچستان یک هفته برای کمین و شناسایی اشرار یک هفته با جیره خشک در کوه و پشت خار و خاشاک که به منظور استتار چیده شدند تا صبح نوبتی کشیک میدن
فارسی

@flankerx_lab حیف که مظلوم موندن ، در صدا و سیما صحبتی در این موضوع ندیدم ، امیدوارم در سالهای بعد فیلمی در این خصوص و شجاعت ایشان منتشر بشه
فارسی

@saloomeh16_ من از این نقاشی خیلی خوشم آمد ،اجازه میدید بک گراند گوشیم بذارم ؟
فارسی



























