Mehdi Azizi

1.2K posts

Mehdi Azizi

Mehdi Azizi

@MehdiAzizi1978

Katılım Eylül 2022
22 Takip Edilen28 Takipçiler
Mehdi Azizi retweetledi
مش ممد🥷🏼
مش ممد🥷🏼@mhmdhsyn__·
پاسخ طوفانی پزشکیان به کسی که شعار «حی علی‌الاصول‌» می‌داد: علی الاصول؟ اصول عدالته! اصول خدمت به مردمه! اصول صداقته! ۵۰ روزه نتونستیم یه بشکه نفت بفروشیم، اقتصاد مارو زدن داغون کردن یه عده جوان بیکار شده‌اند خدا حفظت کنه که حرف مردمو زدی.
فارسی
8
230
2.6K
72.9K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@hdevel0per @MeehdiEMS در مورد اینکه گفتی فیزیک خانمها به درد موتور سواری نمی خوره ! چه فرقی می‌کنه یک خانم راکب موتور باشه یا پشت راکب موتور نشسته باشه ؟ !
فارسی
0
0
3
171
Mahdi
Mahdi@MeehdiEMS·
دختره نوشته: لطفاً نزدیک نشوید میترسم تازه یاد گرفتم. گوگولی بامزه 😂
Mahdi tweet media
فارسی
129
77
9.6K
274.1K
دایورتُ السلطنه
پسره دانشجوی روانشناسی جلومو گرفت که به پرسشنامم جواب میدی؟ گفتم بله گفت پسری بیاد خواستگاریت درامدش چقد باشه خوبه؟ گفتم لااقل ۲_۳ برابر خودم! کلی سعی کرد تبصره دربیاره ولی نشد من راضی کنه که به چیز دیگه ای فکر کنم! من ۵ساله تصمیممو گرفتم
فارسی
50
3
386
33.7K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@Liliam2906 دو تا نکته هم من اضافه میکنم : اگر با پوست بخوری دهنت گس میشه و پشیمون میشی از خوردنش ، دوم اینکه اگر در خوردنش زیاده روی کنید به دستگاه گوارش بدن آسیب زدید
فارسی
1
0
0
61
Liliam
Liliam@Liliam2906·
خرمالو چقد خفنه از خرداد میوه رو خیلی کوچیک،کال و سبز رو درخت میبینی چند ماه با ارامش بزرگ میشه و رنگ میگیره پخته میشه و پاییز وقتی برگهای درخت میریزن درست و رسیده رو درخته و وقت چیدنشه. طرفدارای خاص خودشو داره و همه پسند نیست. خرمالو باشیم😌
فارسی
7
0
148
3.1K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@drkamranlawyer تاریخ ایران را اگر مرور کنیم ، پزشکیان اشتباه کرد هرچند هدف و نیتش خیر بوده
فارسی
0
0
2
289
kamran khavandgar
kamran khavandgar@drkamranlawyer·
رهبری پیام دادند و چقدر به شما افتخار کردیم آقای پزشکیان؛ نجیبانه و در سکوت آبرویت را برای مردم و بخاطر ایران گرو گذاشتی مرد؟ چقدر فشار کشیدید پدر جان؟! نمیدانم چه بگویم…شما تجسم عینی شرفید آقای رئیس جمهور💚 #توافق_شرافتمندانه #پزشکیان_تنها_نیست
kamran khavandgar tweet media
فارسی
161
136
2.1K
15.7K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@eiliad_b @mojtaba_____ به نظر من با توجه به این بیانیه پزشکیان اشتباه کرد ، تمام مسئولیت افتاد گردنش ، ضمن اینکه به عنوان کسی که با توجه به شغلم با مردم سر و کار دارم بخشی از مردم موافق و بخشی مخالف بودند اینکه شما گفتید بخش عظیمی از مردم را صحیح نمی دونم
فارسی
1
0
1
61
eiliad_b
eiliad_b@eiliad_b·
@mojtaba_____ وقتی رهبر مملکت مخالف بوده یعنی بخش اعظمی از مردم هم همین نظر رو داشتند چرا باید اینکار رو بکنه پزشکیان و تعهدی رو قبول بکنه
فارسی
13
0
5
1.1K
مجتبی
مجتبی@mojtaba_____·
فوری رهبر جمهوری اسلامی ایران: در مورد تفاهم نامه نظر دیگری داشتم بدلیل تضمین آقای پزشکیان آن را تأیید کردم . مسئولیت این تفاهم نامه با رئیس جمهور است.
مجتبی tweet media
فارسی
173
9
263
17.1K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@aT_nabaT من اگر جای همون پسر همراه شما بودم مقابله به مثل میکردم تا لذت سفر کوفتش بشه !
فارسی
1
0
37
4.3K
Atefe Souri
Atefe Souri@aT_nabaT·
با دوس پسرش رفته بود شمال و به خانواده‌ش گفته بود با من شماله گفت ساعت دو میرسم منو ببر خونمون ساعت دو با دوس پسرم رفتم دنبالش دوس پسر روانی و قاتلش پیاده شد گفت با پسر میای دنبال مریم؟ و آینه ماشین و شیشه‌رو خورد کرد از اونورم خانوادش تو اس تهدید میکردن واسه همیشه حذفش کردم
MMS@mahdisattari82

بیاین بگین چی شد دوست صمیمی‌تون به زباله دان تاریخ پیوست ؟

فارسی
15
0
890
62K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@Final__battle در تمام منابع خبرها مربوط به عملیات سوخو 24 بود ، اولین بار که می شنوم سوخو 22 هم عملیات داشتند
فارسی
0
0
1
132
Final_battle313
Final_battle313@Final__battle·
🔹تصویری از سوخو 22 سپاه پاسداران در جریان جنگ 40 روزه. این جنگنده در جنگ 40 روزه با موشک هواپرتاب آرمان و فجر تونست حملاتی رو به کشورک های عربی ترتیب بده
Final_battle313 tweet media
فارسی
11
18
512
15.1K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@Emi_rrr البته تعداد این قبیل راننده ماشین سنگین کم‌هست ، بعضی وقتها هم بخاطر خستگی و یکنواختی ساعتها رانندگی در جاده باید این موارد نادیده گرفت
فارسی
1
0
3
822
کلاغ دل سیاه
این راننده کامیونای حروم‌زاده‌ای که توی جاده سمت چپو میگیرن و‌ با وجود خالی بودن سمت راست تکون نمیخورن ، بد مادرجنده‌ن. مادرشونم مادرجنده‌س. موووووو بِچ!
فارسی
27
1
188
27K
theycallmesol
theycallmesol@theycallmesol1·
واقعا متوجه هستند با این سیستم قطع بودن بانک ها، چه بلایی داره سر مردم و بیزنس ها میاد؟ بار و دادیم رفته، چکمون رو‌ هوا تامین کننده بار داده به ما، پوا اون بدبختم رو هوا. حقوق ها رو‌ هوا. پدر ما هم این وسط در اومده انقد تلفنمون زنگ خورده چیکار کنم خب لامصب سگ پدر.
فارسی
3
2
101
3.5K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@mo_perau ولی توی بازی امروز خیلی دوید و با توجه به سنش مطمئنا در بازی بلژیک این سرحالی و انرژی را نخواهد داشت ، امروز صدش گذاشت
فارسی
0
0
1
172
MO
MO@mo_perau·
حالا شما رضاییان رو مسخره می‌کنید اما با اختلاف حرفه‌ای‌ترین بازیکن ایرانیه. #IRNNZL
فارسی
19
3
294
14.6K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@Sonsofcyrus @Ramin_Rezaian_ بازی خوبی بود ولی ایران خوب بازی نکرد باید این بازی می‌بردیم ، دفاع ضعیف در حمله بی برنامه
فارسی
2
0
2
123
Cyrus 🇨🇦🎒
Cyrus 🇨🇦🎒@Sonsofcyrus·
@Ramin_Rezaian_ دمتون گرم عجب بازی خوبی بود بخصوص خودت. ما و همه کاناداییهایی که تماشا میکردن لذت بردیم. دست مریضاد.
GIF
فارسی
3
6
229
5.8K
رامین رضاییان
رامین رضاییان@Ramin_Rezaian_·
شكراً لكل إنسان شاركنا وشجعنا منذ البداية وطوال الـ 90 دقيقة. النتيجة لم تكن الطموح الكامل اليوم بالتعادل ضد نيوزيلندا، لكن القادم أفضل بإذن الله. بدعمكم ومساندتكم المستمرة، سنعود أقوى ونحقق الانتصارات في المباريات القادمة.❤
رامین رضاییان tweet media
العربية
936
1.7K
19.4K
217K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@peymannik2 دوم پایه برای یک نظامی توهین محسوب میشه باید می‌گفتید یک درجه دار پاسدار
فارسی
0
0
1
781
peyman nik
peyman nik@peymannik2·
حتی یک پاسدار دون‌پایه هم فرار نکرد. همگی مرگ را به فرار ترجیح دادند. مقایسه کنید با رضاخان که هنوز هندی‌های ارتش بریتانیا به اصفهان نرسیده بودند که وافور را به زمین نهاد و گریخت.
فارسی
218
213
3.3K
65.9K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@RezaTavakoli98 اینترنت ایران روی پخش زنده HD ساده لگ‌داره چه برسه به 4K
فارسی
0
0
8
1.8K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@sara77pov یادم فیلم خواب سفید با بازی داود جبلی افتادم
فارسی
3
0
16
20.6K
گل نبات
گل نبات@sara77pov·
طرح که بودم، یه روز وسط پیک مریض، دیدم یه پسره هی میاد وایمیسه یه گوشه. ازش پرسیدم بفرمایید؟ یهو زد زیر خنده و بدو رفت بیرون.منم هنگ که این چی بود دیگه حدودای نیم ساعت بعد، یه دختر با چادرگل گلی اومد تو، یه دسته گل مصنوعی پر گرد و خاک و یه جعبه نیم کیلویی شیرینی هم دستش.گفتم بله؟
فارسی
19
0
797
124.9K
Daniel
Daniel@Danial_p100·
@seyedbaloch_ir چاکی چاکی بارون ، آهنگه بلوچیه ؟؟؟
فارسی
2
0
0
247
سَیّد بلوچ
سَیّد بلوچ@SAYEDBALOCH_IR·
ما بلوچ ها کله پاچه رو اینجوری درست می کنیم؛ بفرمایید که خیلی خوشمزه است.
سَیّد بلوچ tweet media
فارسی
95
25
319
9.8K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@sungrlo اپلیکیشن فیلم ماز یا سیمبا را نصب کنید ، میتونید با زیرنویس فارسی تماشا کنید
فارسی
1
0
1
30
شَهدِ فایق
شَهدِ فایق@sungrlo·
بچها من یه فیلم سینمایی ترکی رو میخوام ببینم اما جایی پیداش نمیکنم شما میدونید چطوری میتونم پیدا میکنم؟
فارسی
5
0
13
1.1K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@ghasemsabz شاید اطلاع نداشته باشید ولی همین الان هم بچه های مرزبانی در مرز سیستان و بلوچستان یک هفته برای کمین و شناسایی اشرار یک هفته با جیره خشک در کوه و پشت خار و خاشاک که به منظور استتار چیده شدند تا صبح نوبتی کشیک میدن
فارسی
0
0
3
241
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@flankerx_lab حیف که مظلوم موندن ، در صدا و سیما صحبتی‌ در این موضوع ندیدم ، امیدوارم در سالهای بعد فیلمی در این خصوص و شجاعت ایشان منتشر بشه
فارسی
0
0
2
329
FlankerX
FlankerX@flankerx_lab·
ای دل که بی گدار به آب نمیزدی بی قایقت، میانه دریا چه می‌کنی به یاد خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش در روز های نخستین جنگ
FlankerX tweet media
فارسی
15
35
1.1K
26.9K
Mehdi Azizi
Mehdi Azizi@MehdiAzizi1978·
@saloomeh16_ من از این نقاشی خیلی خوشم آمد ،اجازه میدید بک گراند گوشیم بذارم ؟
فارسی
2
0
1
54
MinooO
MinooO@saloomeh16_·
هموطنای عزیز شماها که در توانتون هست حمایتم کنید
MinooO tweet media
فارسی
13
66
439
4.8K