Mehdi Rezazadeh

3.9K posts

Mehdi Rezazadeh banner
Mehdi Rezazadeh

Mehdi Rezazadeh

@Mehdirz98

Torino, Piemonte Katılım Ekim 2017
216 Takip Edilen370 Takipçiler
Mehdi Rezazadeh
Mehdi Rezazadeh@Mehdirz98·
یکی از آشناها رو میدونم که عرق‌خوره و همچنین خبر دارم که قبلا تو روستا، کونِ خر گذاشته. اون هم برای عاشورا استوری گذاشت. درست میشه.
فارسی
0
0
6
133
Mehdi Rezazadeh retweetledi
Ario 𓄂✺ ||
Ario 𓄂✺ ||@Ario1401·
اگر ذرت و غلات میخواستین میگفتین مردم آبدانان بریزن جلوتون .
فارسی
83
2.5K
24.4K
148.4K
Mehdi Rezazadeh retweetledi
🦩فلامینگو
🦩فلامینگو@flamingo_irani2·
۲۹ خرداد، سالمرگ شیطانِ کراواتی علی شریعتی مزینانی بود، مبدع تروریست و مجاهدین... با بورسیه شاهنشاهی به سوربن پاریس رفت ولی با فلسفه گوسفندیِ اسلامی مارکسیستی بازگشت!!! لعنت ابدی بر روحِ پلیدش، نقش بسزایی در نابودی ایران داشت..‌‌.
🦩فلامینگو tweet media
فارسی
119
537
4.2K
33.6K
Mehdi Rezazadeh retweetledi
AriaBan
AriaBan@ariaban_84·
پهلوی ستیز هرگز نفهمید:
AriaBan tweet media
فارسی
86
1.1K
17.2K
121.7K
Mehdi Rezazadeh
Mehdi Rezazadeh@Mehdirz98·
@shahedbaniasadi کص‌پَر شدن ضحاک توهم نبود؛ واقعی بود. بقیه‌ش هم به حقیقت می‌پیونده.
فارسی
0
0
0
39
شاهد بنی‌اسدی
شاهد بنی‌اسدی@shahedbaniasadi·
نمی‌توانند بپذیرند مداخله بشردوستانه و کمک عمویشان صرفا یک توهم بود، برای همین تفاهم را تسلیم جا می‌زنند.
فارسی
1
0
1
76
شاهد بنی‌اسدی
شاهد بنی‌اسدی@shahedbaniasadi·
@mshshsm @Mehdirz98 طبیعتا فرق زیادی بین رویافروشی یک طرفدار عادی با رویافروشی یک رهبر سیاسیه. «من نیز در تدارک بازگشت به میهن هستم». یا تکیه به کمک ترامپ! درحالی که برنامه اسرائیل روی تسلیح کردها یا بازی احمدی‌نژاد بود.
شاهد بنی‌اسدی tweet mediaشاهد بنی‌اسدی tweet media
فارسی
2
0
0
52
Yassin
Yassin@azhdarianyassin·
@Mehdirz98 پنبه‌دانه‌نه‌نه‌نه‌نه‌نه
فارسی
1
0
1
27
پینوشه با کولرش🇩🇪
پینوشه با کولرش🇩🇪@iranianpinochet·
آقا من نمی‌دونم در شرایطی که کشور توافق کرده و میخواد وارد فاز توسعه اقتصادی بشه چرا میذارن یکی مثل جنت‌خواه که پرونده قضایی تحکیم مواضع رژیم صهیونیستی داره فضا رو متشنج کنه؟ صادق الحسینی تحلیل غلط داره اما انسان شرافتمندیه و موضعش مشخصه. ایشالا که شکایت کنه ازش. @alhosseini
فارسی
3
1
25
1.9K
Kaveh Shahrooz کاوه شهروز
نمی‌دونم منظور از «مربع فساد» کیه. ولی هیچ‌کس نگفته براندازی دیگه تو ایران آینده‌ای نداره یا باید با جمهوری اسلامی کنار اومد. چیزی که شکست خورد، پروژهٔ تحمیل پهلوی به مردم ایران بود. مبارزه ادامه داره. طرفدارای عاقل پهلوی که حاضر به نقد رفتار این جریان باشند هم می‌تونن توش نقش داشته باشن. اما تو، فاشیستِ بی‌سروپا، تو این مبارزه جایی نداری.
Saeed Ghasseminejad@SGhasseminejad

مربع فساد خواهد کوشید به شما بگوید براندازی در ایران آینده‌ای ندارد، شاهزاده رضا پهلوی و‌ جریان حامی او‌ به آخر خط رسیده است، و‌‌ باید با جمهوری اسلامی یا دیگر مشتقات تباهی ۵۷ کنار بیایید. از یاد نبرید که همین حرف‌ها را بعد از خیزش مهسا و جنگ دوازده‌روزه هم می‌‌زدند و جریان انقلابی حامی شاهزاده رضا پهلوی هر بار قدرتمندتر از پیش از این گردنه‌ها عبور کرده است چرا که هم رهبر دارد، هم‌ برنامه، هم سازماندهی، هم تاریخ، و هم آرمان. واقعیت روی زمین‌این ‌است که ما هر روز قوی‌تر می‌شویم و‌دشمنانمان هر روز ضعیف‌تر. فرودها همواره فرصتی برای بازسازی، قدرتمندتر شدن، کنار گذاشتن نفوذیها و سست‌عنصرها‌ هستند تا در رویارویی بعدی توان بیشتری برای تمام کردن کار داشته باشیم.

فارسی
42
26
251
9.2K
Nabi 🇮🇷
Nabi 🇮🇷@nabi_rahmati·
@DauiiiNaser نظریه نا محبوب: چرت ترین گیم از کل سری همین کروسیدر یک بود
فارسی
1
0
0
40
داییناصر
داییناصر@DauiiiNaser·
پسر نیستی اگه اینو بازی نکرده باشی
داییناصر tweet media
فارسی
50
26
417
22.8K
👑 سرباز وطن 👑
👑 سرباز وطن 👑@Jasmineforiran·
خب خبر کاملا درست بود یه توییت زدم فقط بخاطر اینکه اموجی کوله 🎒 و کلمه میناب توش بود یه مشت ربات شروع کردن ریتوییت زدن تو ۵ دیقه ۱۱ بار ریت شد در صورتی که من معمولا ۱ دونه فیو هم ندارم :)))))))
👑 سرباز وطن 👑 tweet media
فارسی
87
483
12.9K
192.2K
هامون
هامون@hamonsays·
بچه‌ها یکمی استفاده غیرضروری از کلمات انگلیسی توی توییت‌ها زیاد نشده؟
فارسی
10
0
44
1.3K
Mehdi Rezazadeh retweetledi
سارا
سارا@Saaraa131313·
اون تاریخِ کشورم که تو از یه کشور دیگه به من می‌گی بخون رو من دارم زندگی می‌کنم پدسگ:))))))))) آقا از دیشب داره شَل و پَل می‌کنه می‌ره جلو:)))))))))))) @tahsildokhtaran
سارا tweet media
فارسی
25
66
2K
21.3K
Mehdi Rezazadeh retweetledi
𝕽𝖊𝖓𝖆𝖙𝖔 𝕸𝖆𝖗𝖈𝖊𝖑𝖑𝖚𝖘
اون یارو که می‌خواست زن، زندگی، آزادی رو صادر کنه به افغانستان فقط ۱۰ ساعت زمان لازم داشت تا از «چقدر باشکوهه مقاومت زن بودنگی» برسه به «ها ها! طالبان کشورتون گرفته و هیچ کاری نمی‌تونید بکنید». همه‌شون همینن، تا می‌بینن مردم به اراجیف‌شون اهمیت نمی‌دن سریع می‌رن پشت آخوند و طالب.
فارسی
45
633
7.5K
69.5K
Mehdi Rezazadeh
Mehdi Rezazadeh@Mehdirz98·
ما در مورد پکیج و مخرج مشترک صحبت می‌کنیم. یعنی سیم‌کارت سفید، فلسطین، توماج به کون، زیرساخت به کون، زن زندگی آزادی، پهلوی‌ستیزی و ... . چک‌لیست کامل تیک می‌خوره. #مزدور_شناسی
Mehdi Rezazadeh tweet media
الهام رسولی@Elham_Rasoulii

طرفداران پهلوی از حرف توماج عصبانی هستند چون از آگاهی مردم وحشت دارند، چون با آگاهی دیگر کسی کنار رضا پهلوی قرار نمی گیرید، جواب توماج. #توماج_صالحی

فارسی
0
1
9
142
Mehdi Rezazadeh retweetledi
اسماعیل
اسماعیل@esmaeils1169·
زیباترین تودهنی امروز
اسماعیل tweet media
فارسی
127
917
15.5K
269K
Mehdi Rezazadeh
Mehdi Rezazadeh@Mehdirz98·
@aliibahreinii خب الان یعنی تو نظرت در مورد طرفدارهای انواع مختلف نظام‌های پادشاهی (مشروطه، مطلقه و ‌...) همینه؟ تفاوت خاصی بین‌شون قائل نیستی؟ در مورد بخش آخر هم، معمولا وقتی با یک سیستم مخالفت میشه، باید با سیستم آلترناتیوش مقایسه انجام بشه. مغالطه‌ای نیست.
فارسی
2
0
1
88
Ali Bahreini
Ali Bahreini@aliibahreinii·
@Mehdirz98 استدلالت مغالطه است عزیزم. معنای ساختار سلطنتی چیزیه که نوشتم نه اینکه هرکسی که در نظام سلطنتی زندگی میکنه اینه. در واقع هرکسی که سلطنت‌طلب و مدافع نظام سلطنتیه رعیته و احتمالا نفهم. ضمنا اثبات شیء نفس ماعدا نمیکند لذا اینکه رفتی سراغ نظام‌های دموکراتیک بی‌ربطه.
فارسی
1
0
0
76
Ali Bahreini
Ali Bahreini@aliibahreinii·
به نظرم درست‌ترین ایده برای فراگیری بین عوام جامعه سلطنت‌طلبیه. سلطنت‌طلبی یعنی من قبول دارم یک رعیت نفهم هستم که نیاز دارد کسی برایش تصمیم بگیرد؛ مصلحتش را بسنجد و تعیین تکلیف کند. سلطنت‌طلب خودش را محتاج به درک سیاسی نمیبینه و صرفا فرمانبرداری میکنه. کاملا مناسب ملت غیور ایران.
فارسی
3
0
21
958