Mert

23.9K posts

Mert banner
Mert

Mert

@MertshN

El Mono Sabio Calca 🦁https://t.co/0EocYR2J9G

Calca, Peru Katılım Aralık 2009
300 Takip Edilen525 Takipçiler
Sero
Sero@Serkpol·
@MertshN @windyboy31 @yirmiucderece Ben doc bize dedigini söyledim ailemiz de olmadigi için dedi genetik değil esrar kullaniyordu doc dedi büyük ihtimal onunla alakasi var dedi sen daha cook biliyorsun kardeşim devam et
Türkçe
1
0
0
18
23 DERECE
23 DERECE@yirmiucderece·
Abdurrahman Dilipak'tan tartışma yaratan 'Esrar' çıkışı: "'Ben uyuşturucu kullanıyorum' diyene bir defa hemen esrarı alıştıralım ki bonzaiden kurtulsun, eroinden kurtulsun, kokainden kurtulsun. Esrar kullanırsanız biyolojik riski sıfırdır. Esrar kullanan kanser ve şeker hastası olmaz."
Türkçe
456
239
2.6K
800.2K
Mert
Mert@MertshN·
@windyboy31 @yirmiucderece Güney Amerika'da kart alıyorsun devletten 20 çiçeğe kadar yetistirebiliyirsun kendine fazla geleni de dispanserler senden alıyor süper sistem
Türkçe
0
0
1
49
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@MertshN @yirmiucderece Yok amk anlatamıyorsun adamlara, o kadar sığ düşünüyorlar ki. Devletin kendi üretip satması demek, mafyanın g.tüne dinamit sokması demektir. Torbacı üstüne sprey sıkıp yanına bonzai sokup milletin çoluk çocuğunu müptezel ediyor. Torbacılığı ancak devlet üstlenirse çözülür herşey.
Türkçe
1
0
0
175
Sero
Sero@Serkpol·
@windyboy31 @yirmiucderece Sızofren yapiyor sen kafada kodlamişşin bi kere zarari yok diye benım kuzen şizofreni baslangici çıktı 24 yasinda asiri esrar tüketiminden boş boş salliyorsunuz
Türkçe
3
0
0
474
Mert
Mert@MertshN·
@windyboy31 @yirmiucderece Imkansız yaa bunlara plant medicine filan anlatmak mal gelmişler mal gidecekler zanax kullansınlar bunlar
Türkçe
1
0
0
232
DeadRobin
DeadRobin@windyboy31·
@yirmiucderece Esrarın biyolojik bağımlılığı yoktur, esrar içip etrafı dağıtan bir tane insan göremezsiniz. serbest olsaydı ülke pamuk şekeri gibi olurdu. Sigara daha zararlıdır, ve ot yasak olduğu için sentetik uyuşturucular patladı. Gel de anlat cahil cühelaya, kafada kodlamışlar bi kere amk.
Türkçe
5
0
11
4.4K
Devrin Sahibi Körfizan
Devrin Sahibi Körfizan@MiSolFaMiFaReMi·
@yirmiucderece Yahu bu siyasal islamcıların hiç birinde de kafa olmaz mı? Bay meczup sanki bu işin tedavisi yokmuş gibi kafasında da bir tedavi uydurmuş. Milleti bağımlılıktan kurtarmak yerine başka bir şeye bağımlı olsun diyebilecek kadar andavallar....
Türkçe
13
0
7
11.8K
Mert
Mert@MertshN·
@yirmiucderece Pandemide de esrarkeşlere hiç bir şey olmadi
Türkçe
0
0
0
11
Aykırı
Aykırı@aykiri·
200 bin liralık kredi kartı borcunun 80 bin liralık asgari ödemesinin, maaş hesabından otomatik çekilmesine isyan eden vatandaş: - Bu bankalar niye kafasına göre iş yapıyor? - Gece yarısından sonra 60 küsür bin lira maaş yattı, 200 bin liralık kredi kartı borcum vardı. - Onun asgari ödemesi 80 bin küsürdü. Yatar yatmaz maaşı asgariye çekmiş. - Ulan niye bana sormuyorsun? - Bu yapılan normal mi, yasal mı?
Türkçe
429
41
1K
1.1M
Mert
Mert@MertshN·
@emraslnn Düşünmen bile ayıp aq
Türkçe
0
0
1
7
emre
emre@emraslnn·
Kardeşim ev alırken peşinatı eksikti. 50 bin TL verdim. “Borç değil, geri istemem.” dedim. Aradan yıllar geçti. O ev bugün 10-15 milyon TL değerinde. Geçen gün otururken, “O gün sen yardım etmeseydin bu evi alamazdım abi” dedi. Eşim de bana dönüp, “O evde senin de hakkın var aslında.” dedi. O günden beri kafam karışık. Ben olmasaydım o ev hiç alınamayacaktı. Aradan yıllar geçti diye bugün hiçbir hak iddia etmemem mi gerekiyor?
Türkçe
4.9K
72
2K
4.8M
Le Marca Sports
Le Marca Sports@lemarcaspors_·
İbrahim Hacıosmanoğlu, FIFA Başkanı Gianni Infantino ile görüştü: "İlk iki maçta yenildiğimiz için ikili averaj devreye girince biz havlu atmış olduk. Ben şimdi son maçımı kazansam, 3 puan alsam devre dışı kalıyorum. Böyle sistem olmaz, bu adaletsiz, bunun değişmesi lazım. Bu haksızlık değil mi?" 📰 Murat Özbostan
Le Marca Sports tweet media
Türkçe
871
21
482
368K
Mert
Mert@MertshN·
gelince ben de roportaj vercem ulkenizin giymetini bilin peruda millet acliktan maymun yiyor timsah yiyor diye
Türkçe
0
0
0
27
Mert
Mert@MertshN·
Kartal imam hatip yeni mulkiye aq
Türkçe
0
0
0
15
Şeyma
Şeyma@seymaa20_03·
Arda Turan çok başarılı ATM kadrolarında hiç bir zaman en önemli 5 adamdan biri olmadı. Gs'de Yunus Akgün'ün şampiyonlukta rolü, Atm şampiyonluğunda ki Arda Turan'dan fazladır. Arda Güler'i geçtim, Nihat Kahveci'nin kariyeri Arda Turan'dan çok önde. Hamit Altıntop keza öyle.
FURKAN JK@PrimeLacazet

Arda Turan yürüyerek çalım atıyor. Arda Güler’in turnuvada çalım attığını görmedik. Daha 40 fırın ekmek yemen lazım Arda Güler.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Türkçe
327
5
79
196K
Mert
Mert@MertshN·
@hilalablanizzz Bizim eve de vejeteryan bir çocuk geldi en son dedim birader biz sebze yiyoruz ama etin yanında garip garip bakiyor
Türkçe
0
0
0
211
Dt.Hilal Abla
Dt.Hilal Abla@hilalablanizzz·
Egeli bi ev arkadaşım vardı. Annesi geldi kalmaya. Yemek yapacak bize çok mutluyuz. Arkadaş dedi annem en sevdiğim yemeği yapacak egede bayılırlar buna falan. Beklenti iyice yükseldi. Akşam oldu. Baktım karışık kızartma yapmış annesi. Biberler bütün bütün falan. Ellerine sağlık bayıla bayıla yedik yine tabii ama biz yemeğin yanına yapıyoz onu. Hani yapacak bir şey bulamazsak öğle vakti acıktıysak atıştırmalık gibi bişi ana yemek değil. Bu arada diğer bi ev arkadaşımız da Karadenizliydi. Dedim bu Egeliler ve Karadenizlilerden çektiğim nedir 😂😂
Türkçe
144
9
1.7K
1.1M
Mert
Mert@MertshN·
@sadiksoztutan Portekiz Hırvatistan Danimarka nereee Paraguay Amerika Avustralya nere birader yapmayın yaa o zaman türk futbolu yoktu lan ilk sampiyonamiz
Türkçe
0
0
0
30
Fabian
Fabian@fabianhrodney·
2010larda üni okuyanlar ne şanslıymış gerçekten ya şu adamın playboy olarak görüldüğü döneme denk gelmişler. kalburüstü bir tipin ve 170+ boyun varsa herhangi bir kızla sevgili olup doya doya seks yapılabilen bir zamanmış o zamanlar.
Fabian tweet media
Türkçe
51
9
784
500K
Mert
Mert@MertshN·
@emnctk Bence alkollü iceceklerde çok daha az zararlı yasaklı maddeler var demek istemiş
Türkçe
0
0
0
519
Mert
Mert@MertshN·
@fehmi_ilkay O kadar geriye gidersek Müslüman da değiliz ama hacı kendi ayağına sikiyorsun
Türkçe
0
0
0
24
Fehmi İlkay Çeçen
Fehmi İlkay Çeçen@fehmi_ilkay·
Atatürk Türklerin babası falan değildir, defalarca devlet kurup yıkan Türkler Atatürk'ten önce de asırlardır vardı. Atatürk soyadını ona Türk milleti değil yakın çevresi vermiştir. Liderini kutsayıp dünyayı onun etrafında dönüyor sanırsan eleştirdiğin şeye/gericiye dönüşürsün.
Türkçe
216
108
1K
22.4K
Mert
Mert@MertshN·
@_Devletci_ Ben mi yanlış biliyorum faiz paranın değerini korur sen faizi kazanc olarak görüp yersen anaparandan yemez misin aslında?
Türkçe
0
0
1
21
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Adamın 25 milyon sermayesi var, iş kurmak istiyor. Fakat bir bakıyorki banka 25 milyona aylık 700-800 bin lira civarı faiz veriyor. Gidiyor gömüyor parayı faize… Sizce iş kursa mı karlı, faiz mi karlı?
Türkçe
576
58
2.5K
595.3K
Mert
Mert@MertshN·
@srkninci Biz turkey'den devam Türkiye diyorum mal mal bakiyorlar
Türkçe
0
0
0
41
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Turkey ismini İngilizce’de Türkiye diye değiştirmek bence hataydı. Türkiye kelime olarak İngilizce’ye uymuyor. Acele davranıldı. Türkiye yerine Turkie denilebilirdi. Turkie okunuş ve kelime olarak güzel, amaca doğru hizmet ediyor.
Türkçe
149
8
580
227K