Deniz Can Göktaş sosyal medyanın gazına gelme. Kurban bulunca coşar bunlar. Öndeyiz tweetleri gibi bir anasayfa yaşıyorum şu an. Hapiste kimse bakmaz sana. Ekrem imamoğlunu bile içeride unuttu bunlar. Sana hapşste özel oda da vermezler. Tck 158 lilerle yatarsın
çok konuşulduğu için biraz izledim.
zeki bir genç, takılmadan konuşuyor, cesur şeyler söylüyor. fakat bir ruhu ve tarzı yok. etkilemiyor ve güldürmüyor. soğuk ve metalik. ses rengi 70'li, 80'li yılların militarist sloganları hissi veriyor. beni sarmadı doğrusu. yolu açık olsun.
Bakın çok basit bir gerçek var; mizahından müziğine edebiyatından şiirine… solu çağırıyor halk. Bir şey ya politiktir ya da hiçbir şeydir dedikleri yani. Deniz’inkisi yalnızca cesaret değil, sosyalist bir bilinç. İyi ki var.
@zafersahin06 Hayır geri zekalı, yaklaşan üçüncü dünya savaşı için öldürtecek adam arıyorlardı, paraya tapan siyasal islamcıları iktidarda tutarak binlerce can satın aldılar ve bu sorunu çözdüler.
@halktvcomtr Saçmalamayın oğlum ya, 1 saat ek süre verseler de yine geç gelen olacaktır. biz iki gün önceden gidip okulun yerine bakardık ki sınav günü geç kalmayalım aq. Hayatın için bu kadar önemliyse adam gibi 30 dk önceden git bir zahmet.
ÖSYM'den tartışılan "15 dakika kuralı"na net yanıt: Taviz yok
"Uygulamadan neden vazgeçilmiyor?" sorusuna ÖSYM'nin verdiği yanıtlar şöyle:
1️⃣ Cevap kağıtları kişiye özel basılıyor, salon değişemez.
2️⃣ Başkasının yerine sınava girme (joker) riski doğar.
3️⃣ Kasıtlı geç kalınıp, aynı salonda kopya organizasyonu yapılabilir.
4️⃣ Geç kalanlara ayrı sınav yapmak, puanlama adaletini bozar.
5️⃣ Vaktinde gelen adaylara haksızlık olur, güven zedelenir.
6️⃣ Kuralı esnetmek kaosa yol açar; bu bir ceza değil, ihmalin sonucudur.
@MertshN@yirmiucderece Yok amk anlatamıyorsun adamlara, o kadar sığ düşünüyorlar ki. Devletin kendi üretip satması demek, mafyanın g.tüne dinamit sokması demektir. Torbacı üstüne sprey sıkıp yanına bonzai sokup milletin çoluk çocuğunu müptezel ediyor. Torbacılığı ancak devlet üstlenirse çözülür herşey.
Abdurrahman Dilipak'tan tartışma yaratan 'Esrar' çıkışı:
"'Ben uyuşturucu kullanıyorum' diyene bir defa hemen esrarı alıştıralım ki bonzaiden kurtulsun, eroinden kurtulsun, kokainden kurtulsun.
Esrar kullanırsanız biyolojik riski sıfırdır. Esrar kullanan kanser ve şeker hastası olmaz."
@berkant_demir@yirmiucderece Olum bana böyle tek tek sikko örneklerle gelmeyin aq. Ülkede alkolden sentetik uyuşturucudan ölenlerin sayısı savştakini geçmiş durumda. Ayrıca ben temizdir herkes içsin demiyorum. Başarabiliyorsan her türlüsünden uzak dur ama otun yasak olması daha büyük zarar veriyor topluma.
@dearmuratakin@yirmiucderece Onu bilmiyorum, ben hiç bulamıyor diye krize giren görmedim. çok garip bir bitki, elli çeşidi var, güldürüyor, ağlatıyor, sakinleştirip pamuk gibi yapıyor. Yine diyorum, devlet kontrolünde üretimi ve ihtiyaca göre tüketimi yeminle ülkeyi cennete çevirir, öyle de iddialı birşey.
@Serkpol@yirmiucderece Eyvallah, allah beterinden saklasın. Biraz da kendini bilme, irade kontrol meselesi, TR deyken savcıyla oturup içmişliğim vardır. Her halükarda birçok kişi içiyor bari serbest bıraksınlar da çoluk çocuk bonzaiye düşmesin.
@Serkpol@yirmiucderece muhteşem bir gelir kaynağıdır, gelişmiş ülkelerin birçoğunda yıllardır serbest, emin ol bu adamlar senden benden daha çok zeki ve daha çok canlarını seven insanlar. Benlik bişey yok kanadada yaşıyor ve geceleri bir paf vurup bebekler gibi uyuyorum hahaha. Sefiller sizi.
@Serkpol@yirmiucderece Kardeş senin kuzende genetik yatkınlık varmış, 24 yaşında aşırı tüketime düşen adam esrar olmazsa eroinden çoktan ölmüş olurdu emin ol. Saf temiz bişeydir demiyorum, Alkol ve sigaradan daha zararsız,sentetik uyuşturucuları önleyen birşeydir. Devlet kontrolünde üretilip satılırsa,
@windyboy31@Jeaqueliness Aynı durumdayız zart diye bıraktım bende 20 yıl 2 paketten sonra,1 yılı geçti 20 yaşına geri döndüm diyebilirim her konuda..ya erken birakaaksin yada 50-60 dan sonra birakmayacaksin