دختر مشرقی
203 posts


@MahdiFinizadeh یاد اون جمله افتادم که میگه علت اصلیه طلاق ازدواجه🫤
فارسی

@srmoradian @pey_74 احتمالا بین اولویت جام جهانی و ماه رمضون اولویت اولی بیشتره
فارسی

@pey_74 بسیار بعید می دونم در ماه رمضان اتفاق خاصی بیفته.
فارسی

@Minaei_izad بیشتر به نظر میاد شما از روی لجاجت توییت میزنید و هیچ شناختی ندارید
فارسی

@Tribune_Mardom حالا موافقشون نیستی نباش واقعیت روکه نمیشه انکار کرد تو یه کشور دیگه ۲۵۰ هزارتا ایرانی عددیه برای خودش،
فارسی

@ma_jaberi علاوه بر هر چند سال یک بار انتخابات آزاد،ایالت به ایالت قوانینشون فرق داره، شما نمیخوای بپذیری
فارسی

منتظریم اربابتون آمریکا برا بار اول حکومتش رو به رفراندوم بذاره، تا ما برای بار دوم بذاریم!!
رفیق بی کلک@MortezaTavalla1
@ma_jaberi پس چرا رفراندوم نمیذارید ببینیم چند چندین؟
فارسی

@behroozrezaei61 به عنوان کسی که اینو باور داری معترض نیستی چرا چند نفر عزل نشدن یا استعفا ندادن که چند هزار نفر رو انقدر کف خیابونها و به راحتی کشتن؟؟ امنیت داریم امنیت داریم همین بود؟؟!! یا فقط بلدین به قطعی برق گیر بدین؟؟
فارسی

@Banoo_Nava حالا مردم پذیرفتند فایدش چیه؟ یکم فکر کن کجای دنیای انقدر شکاف بین حاکمیت و مردم وجود داره و علتش چیه؟؟!
فارسی

@Mahdavi_Hussein تورو جون هر کی دوست داری یه سرچ ساده کن ببین تو عمان و عراق و عربستان و تو هیچ کشور مسلمانی اینا دغدغه نیست، مردم در رفاه و ارامشن و ارزش پولشون بیشتر از دلاره، بهترین ماشینارو سوارن و جووناشون انقدر تو رفاهن زود ازدواج میکنن و بچه دار میشن واقعا تاسف داره سطح دغدغتون
فارسی

صاحب این اکانت شمع ۲۰ سالگیاش را فوت کرد، و جوانیاش برای همیشه خاموش شد...
#محمد_عبدی

M@this_mhmd
الو الو آنتن ندارم
فارسی

@va_ashtari و ازون غمبار تر اینکه چرا باید به ملت آرزوشون بشه یه کشور دیگه بهشون حمله کنه؟؟ جی باعث شده به اینجا برسن؟
فارسی

@Aminii23 یقه حاکمیت رو بگیر که وام داده، بعدشم کسی مگه صداسیما میبینه؟ اینارم تا تکست نکنید کسی نمیبینه
فارسی

@ashuob_ چرا تمام کشورهای خلیج فارس تو امنیت و رفاه و آرامشن و ما زیر سایه جنگ و تورم داریم له میشیم؟ اونام مسلمونن ماهم هستیم، مدیریت کی بهتر بوده؟
فارسی

@Zakhmizende @mamadporii اتفاقا توش پر از توریسته و داره حسابی سرمایه گذاری میکنه برای جذب توریست، علت اینکه برج و بارو نمیسازه هم اینه که میخواد برخلاف دوبی بافت سنتیش حفظ بشه و خودش یه جاذبه توریستی بشه که شده
فارسی

"خونشورواره دهه زجر "
‼️هشدار میدم، شوخی هم ندارم‼️
«شماها که در این سیرک خونشوری شرکت میکنید ، روزی که ورق برگرده مادر تک تک شما را میاریم جلوی چشماتون ، در آینده هیچ جایی در سینما وتاتر خواهید داشت، بايد برید لبوفروشی کنيد حرامزادهای هزارپدر»
#نه_میبخشیم_نه_نفراموش_میکنیم
#اين_آخرين_نبرده_پهلوى_برميگرده
#انقلاب_شیروخورشید
فارسی












