کُروانُرد

5.5K posts

کُروانُرد banner
کُروانُرد

کُروانُرد

@Presidentali777

شرکت ملی نفت

Katılım Mayıs 2014
1K Takip Edilen418 Takipçiler
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@giblekeshoni @kianaa_at کلا کولر خونواده سمند مرگ نداره ماشین من با اینکه مشکیه ولی تو گرمای 60 درجه خوزستان یخچال میکنه داخلو
فارسی
0
0
0
16
in vivo
in vivo@giblekeshoni·
@kianaa_at سورن پلاس زیرش یخ میزنم!
فارسی
1
0
0
576
•کیانا•
•کیانا•@kianaa_at·
تنها چیزی که ایران خودرو توش موفق بوده کولر ۲۰۷،۲۰۶ ه، کاش میشد رو ماشینامون نصبش کنیم.
فارسی
37
0
342
27.1K
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@saeed009800964 بعضی وقتا کص میزنه مثلا رو بعضی دست انداز های تخمی که میرم، چون حس میکنه چرخ از جاده فاصله گرفته سیخ ترمز میکنه و اگه ماشین پشت سرم باشه داستان میشه ولی در کل چیز خوبیه امتحانشم کردم تو یه جای خلوت کون ماشینه ول دادم،سریع کنترلش کرد
فارسی
1
0
2
274
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@sarasissy25 دقیقا همینه من خودم پول ماشین خارجی رو دارم ولی نه بخاطر هزینه ها، بلکه بخاطر نبود یا کمبود قطعات، سورن گرفتم. اصلا حال و حوصله اینکه دنبال قطعه و مکانیک اینور اونور بگردم رو ندارم.
فارسی
0
0
1
50
sara.sissy
sara.sissy@sarasissy25·
یه بار توی جاده قزوین ماشین خراب شد اونجا بود فهمیدم داشتن ماشینی که قطعاتش باشه چیه برای همین ترجیح میدم با پژو و سمند و پراید خراب بشم تا یه چیزی که قطعاتش پیدا نشه
کُروانُرد@Presidentali777

@Mahdwix هم هزینه های نگهداریشه هم موجود بودن قطعات یکیو می‌شناختم که تا چند وقت با پرایدش اینور اونور میرفت تا رادیات هوندا آکوردش از دبی برسه حالا این ژاپنیه و قطعاتش به نسبت بقیه راحت تر پیدا میشه دیگه فکر کن بازار قطعات آمریکایی ایتالیایی چه زناییه

فارسی
4
0
15
755
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@jeditarin واضح ترین تصویری که از کیت آستین کوتاش یادمه بازی سوپرکاپ رئال بارسا تو سانتیاگو و اون گلی که رونالدو با دریبل سرپایی به پیکه زد بوده
فارسی
0
0
5
4.9K
جدی ترین امید
توجه کردید کریس رونالدو تا حالا هیچوقت کیت آستین کوتاه نپوشیده .
جدی ترین امید tweet media
فارسی
37
2
581
87.4K
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@faeze1279765 جای ضد یخ و آب رادیات، کولانت بریز توش فک کنم الان 6 لیترش حدودای 3،4 تومنی بشه ولی ارزش داره
فارسی
1
0
0
539
فازی دنت
فازی دنت@faeze1279765·
تو این گرمابخاری روشن کردم منتظرم آمپر بیاد پایین زنده باد ۲۰۶تیپ ۲😁
فازی دنت tweet media
فارسی
62
0
167
65K
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@nauviud_soul @theNewROS اسپیلت رو نباید هی خاموش روشن کنی اگه قراره روزی یبار خاموش روشن بشه که سر یه ماه موتور باید بیاره پایین
فارسی
0
0
0
33
Navid
Navid@nauviud_soul·
@theNewROS داداش من خودم همون نواحی ام میدونی منظورم چیه طرف میره سرکار کولرشو خاموش نمیکنه یا میذاره رو ۱۶ بعد دوتا پتو میندازه رو خوش زیرش میخوابه :)
فارسی
1
0
0
210
🛩️دکتر راس گلر 🇮🇷
در حالی‌که یک کولرگازی ۳۶ هزار در خونه و یک ۱۸ هزار در اتاقم روشنه دارم توییت های ایرانیان آلمان در مورد AC رو می‌خونم و می‌خندم! کشور خوبی داریم کصمادر آخوند که ریده توش
فارسی
14
4
559
19.6K
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@behnuosh یه اسپیلت 30 هزار بخر بذار تو ماشین کمتره این درمیاد
فارسی
0
0
0
15
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 با بکنای ننه کص گندیدت چجوری حساب میکنی؟😂 هر دندونی که برینی توش یه دس ننتو میگان؟ اگه اینجوره منم بیام سر وقتت خارکسه خونه تیمی زاده 😂 این ننه جندت کردن داره 😂
فارسی
1
0
0
12
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 چقد مادرجنده و احمقی یه روز کامله داری میگی انتگرال انتگرال بلد نباشمم کس مادرت خوب بلدم بذارم هوش داری اخه مادرجنده؟ با رتبه ۱۰ رقمیت هوش؟🤣🤣🤣🤣🤣کیر تو کس ننت ننت هرشب زیرم به ارگاسم میرسه
فارسی
5
0
0
32
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 خارکسه علاف کصمغز تو یا علافی و به کص ننه جندت خندیدی که دندون پزشکی یا یه دندون پزشک زپرتی هستی که بجز بکنای ننه جندت کسی کیرشم حسابت نمیکنه که اینقد علاف و گوش به زنگ واسه کیر منی حالا آخرش میبینی یه دانشجوی چسوی کونیه که عروس دانشگاهه و به کون سفید و خوشکلش برخورده 😂
فارسی
0
0
0
29
سرندی‌پیتی
سرندی‌پیتی@BurntBlack75·
بس کنید این داستان اورژانس رو دیگه، اره همتون اورژانسی رفتین بیمارستان، پرستار و پزشک در حال تفریح بودن بهتون توجه نکردن دعوا کردین اونا ترسیدن کارتونو راه انداختن ولی تشخیص اشتباه گذاشتن الکی بردن اتاق عمل یا شما ازونجا فرار کردید پیش دکتر مورد اعتمادتون، خودتون خندتون نمیگیره؟
فارسی
16
7
447
10.5K
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 تو اگه بکن بودی که ننت جنده من نمیشد خانم خوشکله 😂 جای کسشر گفتن هم برو یخورده کار کن تا جواب میدم دو دیقه بعد از رو کیر بکن ننش بلند میشه جوابمو میده😂 حالا هم دیگه کص مادرت حوصلمونه سر بردی برو دندون بکنای ننه جندتو درس کن و 20 تومن حقوقتم خرج پارگی کص ننت بکن 😂
فارسی
0
0
0
14
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 مادرتو خشک خشک‌ میگام جوجه دکتر منشی زپرتی دندون پزشک هم واسه ما آدم شده آخ این ننتو ببرم سر تک به تک چاه هامون و اینقد بکنمش اینقد جرررررش بدم که نفت بزنه بیرون
فارسی
0
0
0
19
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 بیا دهن ننه جندتو بشور بو آب کیرمو گرفت خارجنده ننه کیر قاپ این نفت کارتمم بردار بنداز لا پستونای آویزون ننه جندت که هی آویزون کیر اینو اون نشه واسه جندگی و سیر کردن تونه خارکسه 😂 مادرجنده مگه خودتو ننداختی وسط که ریاضی بلدی ؟کص مادر جنده هرکی که انتگرال نتونه حل کنه
فارسی
0
0
0
20
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 مادرکصه مغز کیریش به دو دو تا چارتای دبیرستانم نمیرسه فرار کرده سمت تجربی بعد گوز گوز عقل و هوش واسه مهندس شرکت نفت میکنه موقه گاییدن ننه جندت ،یه دو تا انتگرالم کردم تو کصش برو تو کص مادرت ببین میتونی حلشون کنی یا نه
فارسی
1
0
0
19
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 چقد مادرجنده و احمقی😂😂😂😂😂کس ننت دندون پزشکم خایمالی تنها کسی که کردمم ننت بود که بیاد زیر کیرم
فارسی
3
0
0
12
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 یه نفت کارتمه بندازم لای سینه های ننه جندت، لنگاشه تا آسمون واسم باز میکنه 😂 برو دو شیفت کار کن و کون بده که ننت به جندگی نیفته 😂
فارسی
0
0
0
10
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 فعلا که داری خایمالی پزشکا رو میکنی ننه قسطی خونه تیمی زاده 😂 برو یخورده کار کن پول بیشتر دربیاری که ننتو با یه نفت کارتم عروس نشه خارکصه کونی زاده ی ننه هزار کیر 😂
فارسی
0
0
0
13
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@GSOKNP هر ماشین صفری ازین آشغالهای داخلی بخری کم هزینه نیست سورن تقریبا صفر گرفتم تسمه هیدرولیک (2 بار تعویض)، لنت، آب رادیات، روغن گیربکس تعویض و اینکه دیسک های ترمز هم تراش خوردن بعده چنتا کار؟ 10 هزار تا اینا هم‌ ایراد موتوری نیستن و میتونه تو TU5 هم پیش بیاد
فارسی
0
0
0
56
🐣
🐣@joojetalaeiiiii·
@Presidentali777 من که علت کامنت سرماخوردگی هم بهت گفتم(نظر شخصیمه چون برا خودمم بخاطر عوارض با وجود مشغله زیاد فقط واسه تب بالا تزریقی میزنم) ولی جالب بود که دم خروست بابت همون دو قرون زد بیرون😂هنوزم درامد پزشکی که بخواد کار کنه به کوری چشم هر کی که نمیتونه ببینه خیلی بیشتر از مفت خوراست :((
فارسی
1
0
0
22
از قضا دکتر بعید شدم
رو سرماخوردگی که توافق داریم اورژانسی نیست؟! تقریبا ۹۰ درصد بیمارایی که تو دوسال طرح اورژانس شیفت دادم سرماخوردگی‌ بودن!
فارسی
31
6
308
34.4K
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 پزشکی نمیخونی و اینجوری گوز گوز میکنی خونه تیمی زاده؟ کیرم تو کص ننه جنده خایمال 😂
فارسی
1
0
0
28
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 من پزشکی نمیخونم ننه کس پولی کیر وسط کس مادرت گروپ زاده
فارسی
1
0
0
21
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Iman7577 واسه خاکسپاری پسر عمم یه مسیر 10 ساعته تا قم با خستگی مطلق باید میرفتم فک کنم با زور چن شات قهوه ،5،6 تا انرژی زای بزرگ و 3،4 کیلو تخمه تونستم خودمو برسونم قم ولی وقتی رسیدم به مراسم، به حدی ضربان قلبم بالا بود که گفتم بعده پسر عمم خودمم باید همینجا خاک کنن وحشتناک بگا رفته بودم
فارسی
0
0
0
187
Iman.shahabinasab
Iman.shahabinasab@Iman7577·
باز هم یه ایست قلبی در یک جوان به دنبال مصرف همزمان قهوه و انرژی زا بعد از حمام. دوستان؛ قهوه، انرژی زا و دوش آب گرم هر سه متابولیسم رو بالا میبرن. درنتیجه ضربان قلب خیلی بالا میره و فرصت خون گیری پیدا نمیکنه. نکنید عزیزان. خواهشا
فارسی
112
227
5.6K
185.8K