نمیدانم

359 posts

نمیدانم

نمیدانم

@Unknownpersn93

چند سالی هست کس ترم دندون پزشکیم

Katılım Mart 2025
167 Takip Edilen13 Takipçiler
Milanic
Milanic@HamidrezaAssadi·
@behnumb1 هر دوتاتون اشتباه می‌کردید تازه اون خانوم و آقا تا حدودی صحیح تر از شما میگفتن چیزی که لازمه فرش ایر یا هوای تازه هست که مطلقا تو کولر گازی وجود ندارد البته باز کولر آبی بهتره تو این زمینه. زیادی به خودت مغروری
فارسی
12
0
237
29.1K
بهنوم!
بهنوم!@behnumb1·
دیشب، تو یک رستوران نشسته بودیم، کولر اسپلیت روشن بود. یه خانومی اومد تو، در رو باز کرد و صندلی گذاشت جلو در و رفت نشست. عجیب بود برام، رفتم صندلی رو برداشتم در بسته شد. شوهرش اومد، اون هم همینکار رو کرد !! دوباره رفتم صندلی رو برداشتم در بسته شد. یهو درومد گفت:
فارسی
98
4
3K
480.2K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@__sernaser__ نظام جدید هرسالش یه دروازه جدیدی از کیری بودن رو باز میکنه اما سال ۹۹ جدا از کرونا فکر کنم اولین سالی بود که تیپ سوالا تغییر کرده بود یادمه شیمی خیلی وحشتناکیم داشت از ۹۹ به بعد یاد گرفتن هرسال یدونه درسو بیش از اندازه سخت میدادن
فارسی
1
0
1
315
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@toofanms نه اتفاقا میگفت "معیارت اخلاقته معیارم سینست"
فارسی
1
0
2
704
ن
ن@_cat__mom_·
@shokhmatic چقدر فضای عکس کدددده
فارسی
1
0
201
14.8K
𝑆𝑎𝑢𝑟𝑜𝑛🇲🇫
چون زیادی کامله همه چیزش بی نقص بوده همیشه یه بازیکن با یه قیافه و قدو قامت کیری نبوده که بتونن بدون عقده تحسینش کنن قد و استایل بی نقص فیس و قیافه بی نقص و مردونه آمادگی بدنی بی نقص عملکرد و گلزنی بی نقص مردای حسود، کوچیک و ضعیف نمیتونن از رونالدو خوششون بیاد کلا.
ˢʰᵃᵈᵒʷ@whooiss_shadii

چرا همه اینقدر با رونالدو بد شدن؟ :((((

فارسی
25
9
703
16.5K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@m_mari1984 @abutsaraaaasm کسمغز عقب مونده پزشکش این تشخیصو داده که مشکلش بخاطر اضافه وزنه کسمیخی چیزی هستی؟
فارسی
0
0
1
53
اینجه اونجه نیه
@abutsaraaaasm الان داری چاقی نکوهی می‌کنی چون خواهرت به‌خاطرش بچه‌دار نشده؟ خواهرت اگه بچه‌دار هم میشد، نهایتا یه آشغال هوسباز پدر بچه‌ش بود.
فارسی
1
0
44
1.7K
sara
sara@abutsaraaaasm·
امروز جهیزیه خواهرمو آوردیم بعد ده سال برگشت خونه پدری🥲 بچه دار نمیشد دکترا گفتن مشکلی نداری وزنتو بیاری پایین باردار میشی بیچاره خواهرم تمام تلاشتو میکرد لاغر کنه تا اینکه فهمید شوهرش با دختر خالم داره بهش خیانت می‌کنه افسرده و چاق‌تر شد چاقی نتها عوارض داره بلکه خانمان سوزه🥲
فارسی
374
9
3.7K
291.4K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Dr_____stop به کسایی که گرجستان و چین و... میخونن معمولا تو اون کشور اجازه کار نمیدن و ویزاشون تا جایی که میدونم تحصیلیه و با پایان تحصیل تموم میشه
فارسی
0
0
0
31
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
پزشکان عزیز اگه وضعیت شما اینقدر خرابه و پول نیست و مردم کصکش هستن، چرا خیلیا میرن ترکیه،روسیه، گرجستان پزشکی بعد میان ایران برای کار؟ آقا جان ایران بهشت برای پزشکانه و جهنم برای رزیدنت.
فارسی
3
0
89
2.4K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@SefideKamrangam @hybridlayer فکر کنم طرح از تعهد کم میشه کلینیک کار کردن هم داستان داره فکر کنم باید یه وساطت هایی کنی که بذارن عصر بپیچونی بری یجای دیگه
فارسی
0
0
0
6
Sefide Kamrang
Sefide Kamrang@SefideKamrangam·
@hybridlayer می‌شه دوران تعهد کلینیک کار کرد؟ و اینکه تعهد و طرح جدا از هم هستن؟
فارسی
1
0
0
206
علیرضا
علیرضا@hybridlayer·
حقوق یک تعهد ۹ ساله دندانپزشکی ! بهم میگن دکتر ! درامدم از یه کارگرروز مزد کمتره :) وزارت بهداشت بی شرف !
علیرضا tweet media
فارسی
192
17
1.5K
288.2K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Its_about_Dani @Alirezamr96 @hybridlayer داداش درسته رتبه شیشصد منطقه ۳ واقعا رتبه بدی نیست ولی کسشرم نگو،توی منطقه ۳ فقط با رتبه دو رقمی میتونی دندون بهشتی بیاری حتی همین الان
فارسی
0
0
0
12
مستر دی
مستر دی@Its_about_Dani·
@Alirezamr96 @hybridlayer اوسکولی چیزی هستی؟ دراگ چی؟ خب این بنده خدا هم که نرفته روزانه،، رفته تعهدی یذره سواد داشتی کنار تخیلاتت میفهمیدی رتبه ۶۰۵ منطقه ۳ یعنی چی! اونم سال ۹۵! الان با همین رتبه میتونی دندون شهید بهشتی تعهدی قبول شی :)
فارسی
2
0
3
227
دُوری الملـــوكـــــ🐠
این دندونپزشکه هزینه های ماهش رو استوری کرده، شده ۸۱۱ میلیون گنده هاش قسط ماشین و خرج مطب بود کار ندارم حالا ۶۵ میلیون خرج غذاش بود :)))))))))) کاش برمیگشتم به ۱۸ سالگی و چندتا چک آبدار به خودم میزدم حداقل دلم خنک شه 😭
فارسی
115
25
6.1K
209.4K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 کیرم تو تک تک شریانای مادرت ادامه بده حاجی ۷ ۸ تا ریپلی دیگه بزن کیرمو از تو کسننت در بیارم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 وای کس ننت چقد علاف و مادرجنده ای اسپاتولم تو کس ننت
فارسی
0
0
0
5
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 با بکنای ننه کص گندیدت چجوری حساب میکنی؟😂 هر دندونی که برینی توش یه دس ننتو میگان؟ اگه اینجوره منم بیام سر وقتت خارکسه خونه تیمی زاده 😂 این ننه جندت کردن داره 😂
فارسی
1
0
0
12
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 چقد مادرجنده و احمقی یه روز کامله داری میگی انتگرال انتگرال بلد نباشمم کس مادرت خوب بلدم بذارم هوش داری اخه مادرجنده؟ با رتبه ۱۰ رقمیت هوش؟🤣🤣🤣🤣🤣کیر تو کس ننت ننت هرشب زیرم به ارگاسم میرسه
فارسی
5
0
0
31
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 مادرکصه مغز کیریش به دو دو تا چارتای دبیرستانم نمیرسه فرار کرده سمت تجربی بعد گوز گوز عقل و هوش واسه مهندس شرکت نفت میکنه موقه گاییدن ننه جندت ،یه دو تا انتگرالم کردم تو کصش برو تو کص مادرت ببین میتونی حلشون کنی یا نه
فارسی
1
0
0
19
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 چقد مادرجنده و احمقی😂😂😂😂😂کس ننت دندون پزشکم خایمالی تنها کسی که کردمم ننت بود که بیاد زیر کیرم
فارسی
3
0
0
11
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 پزشکی نمیخونی و اینجوری گوز گوز میکنی خونه تیمی زاده؟ کیرم تو کص ننه جنده خایمال 😂
فارسی
1
0
0
26
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 من پزشکی نمیخونم ننه کس پولی کیر وسط کس مادرت گروپ زاده
فارسی
1
0
0
20
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 بیچاره ننه جندت که با هزار امید و آرزو فرستادت پزشکی بخونی پول دربیاری از جندگی خلاص بشه بعد که دیدی 20 تومن ته ماه تف میکنن جلوت دوباره برگشت رو جندگی 😂 مادرکصه خونه تیمی زاده جای گوه خوری برو یخورده کار کن و پول دربیار که ننه جندتو از زیر اینو اون دربیاری
فارسی
1
0
0
14
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@Presidentali777 چاه نفت تو کس ننت مادرقحبه کیرم تو شریانای مادرت ننتو با ۲۰ تومن هزاربار میکنم کس ننت کس خوارت گروپ زاده مادرقحبه کس ننت حتی نمیدونی چطوری وارد شرکت نفت میشن ارواح کسننت با مدرک دانشگاهت میتونی بری نفت ننه کیر دزد برو کیرم لای خواهر جندت کس همه کستو پاره میکنم
فارسی
2
0
0
19
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 مادرجنده تو اون جنده خونه ای که بزرگت کردن رتبه 5 رقمی رو مینشونن تو شرکت نفت ؟😂 کیر خر تو کص مادر کص دریدت خارکسه خونه تیمی زاده گوه زیادی بخوری ننه جندتو میبرم سر تک تک چاه های نفتمون و اینقد کص گشادشو جر میدم که جای چاه از کص ننت نفت بزنه بیرون 😂
فارسی
1
0
0
33
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
یکی از دروغ هایی که همیشه میگن جالبه بدونید ظرفیت پزشکی تو دهه۶۰ و ۷۰ از الان بیشتر بوده و خود پزشکا برای اینکه بازارشون بهم نخوره ظرفیتو کاهش دادن. از اون گذشته کلی از دانشگاها اعلام آمادگی کردن برای افزایش ظرفیت ولی وزارت بهداشت مخالف کرده(وزیر پزشکه و مانع میشه).
بچه‌لُر@_darktriadd

@Dr_____stop چون دانشگاه ظرفیت نداره و کیفیت آموزش میاد پایین

فارسی
13
14
189
5.7K
نمیدانم
نمیدانم@Unknownpersn93·
@iranshahriii @Presidentali777 کیر تو ناموست با رتبه ۵ رقمی میشینین صندلی مهندسی کیرخر حالیتونه؟مادرجنده پفیوز کیر تو کس ننه جندت
فارسی
2
0
0
33
کُروانُرد
کُروانُرد@Presidentali777·
@Unknownpersn93 @iranshahriii دو تا انتگرال سه گانه و سری فوریه میکنم تو کص ننه جندت تا بفهمی اون ریاضی که تو کنکور زدی رو جنده سر کوچتونم میتونه بزنه خارکسه خونه تیمی زاده کند مغز
فارسی
1
0
0
16