sRide

2.7K posts

sRide banner
sRide

sRide

@SRidesocial

sRide is an #app for #carpooling with friends and community. Download free iPhone/ Android: http://t.co/C5EE3cqaak

India Katılım Ağustos 2014
269 Takip Edilen1.1K Takipçiler
sRide
sRide@SRidesocial·
@Jayanta_GD @sRide Hi, We have redeemed the amount to your account. We are working hard on to fasten the transfer procedure.
English
5
0
1
0
Jayanta Ghosh Dastidar
Jayanta Ghosh Dastidar@Jayanta_GD·
@sRide has kept my money in their account,after several request, did not transfer to me. It simply cheating business they are doing...
English
18
2
11
0
Vallinadh
Vallinadh@Vallinadh·
@SRidesocial i have raised a request to refund my money. But till date i haven't received it yet.why you people are not responding?
Vallinadh tweet media
English
3
0
2
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@Vallinadh Hope your issue is resolved now.
English
0
0
0
0
Vallinadh
Vallinadh@Vallinadh·
@SRidesocial once again I have raised redemption request on 21st June and it is still pending after one week. Sent an email also just now. Please resolve. Everytime why you need mails and reminders from us? Why can't it be automatic
Vallinadh tweet media
English
3
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@Vallinadh We tried to process your request multiple times. The request was getting failed as the account was non KYC compliant. Please share an alternate account no to process your payment.
English
2
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@nareshbhati28 @Vallinadh There was an issue with amount transfer as your Paytm account is not KYC compliant. We have tried multiple times, but failed. Please contact with some alternate account no. Also, we are a registered company doing business.
English
1
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@arnab209 Dear Arnab, We have already sent you an email that your amount will get redeemed by May 25. Please be rest assured your amount will get added to your account.
English
0
0
0
0
Arnab Ganguly
Arnab Ganguly@arnab209·
@SRidesocial Hi Team, I have raised an initiate payment action last tuesday but not received the money yet. Also I have raised a ticket via mail yesterday but have not received any response.
Arnab Ganguly tweet media
English
3
0
1
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@Vallinadh Dear Vallinadh, We are sorry for the inconvenience caused. We are working hard on to fasten the transfer procedure. We are working with our payment partners to refund the amount in your account. We have redeemed the amount to your paytm account. Hope this helps.
English
2
0
0
0
Vallinadh
Vallinadh@Vallinadh·
@SRidesocial No. I didn't get refund for complete amount. Rs. 202 refund is pending. I have initiated it. I have lost trust as i couldn't call anyone and inform that this is pending. Tried reaching through emails and Twitter which also is responded after 4 days. Last refund took 10 days.
English
1
2
2
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@jatinc @Vallinadh We are sorry for the inconvenience caused. It looks like your redeem request is completed. We are working hard on to fasten the transfer procedure. Please be rest assured as your amount will get added and also its safe is sRide.
English
1
0
0
0
Jatin Chande
Jatin Chande@jatinc·
@SRidesocial facing too much delays in getting money transferred. Can you guys pls expedite?
English
2
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@rohit2606raj Dear Rohit, We have already sent an email to your wife email with resolution. Please write back to us if still have any concerns.
English
0
0
1
0
ROHIT RETURAJ
ROHIT RETURAJ@rohit2606raj·
@SRidesocial Hi Team, In past 3-4 days I have dropped 2 mails already for issues I am facing, there are no response for even single ticket. Why is it so?
English
2
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@kishore877 Please write us an email at support@sride.co with your registered contact number and mention this Twitter review reference to our support team will get back to you with the resolution.
English
1
0
0
0
kishore
kishore@kishore877·
Dear @SRidesocial, I have purchased 5 rides. It is visible for 2 rides after that they are not visible any more. Also purchasing rides option is also not visible in app. No response from Support team.
English
1
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@jatinc We could see your redeem request is completed in time.
English
1
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@sandipanmallick Hi, we regret the inconvenience caused. We have shared your issue with support team they will get back to you at the earliest.
English
0
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@shaizanchougle @Milind9293 @Manish99288941 Hi, Thank you for writing to us. We are unable to find you with this name. Please write us an email at support@sride.co with your registered contact number and mention this Twitter review reference to our support team will get back to you with the resolution.
English
3
1
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@KachhiaKartik Please write us an email at support@sride.co with your registered contact number and mention this Twitter review reference to our support team will get back to you with the resolution.
English
1
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@Milind9293 @Manish99288941 We regret for the inconvenience caused. There was a technical glitch and we have resolved the issue now.
English
1
0
0
0
sRide
sRide@SRidesocial·
@Milind9293 We regret for the inconvenience caused. There was a technical glitch and we have resolved the issue now.
English
0
0
0
0
Milind Pai
Milind Pai@Milind9293·
@SRidesocial Have been using the app for last 3 weeks.All of a sudden my wallet balance has rolled back to 19th April. Even complaints raised through mail are not replied.
English
1
1
1
0