نوزاد یک جاویدنام جنایت دیماه ۱۴۰۴ همین امروز به دنیا اومد. مادرش اسم عزیزش رو گذاشته #شاهان
تولدش رو به فال #آزادی_ایران میگیریم.
#پاينده_ایران_جاویدشاه
#KingRezaPahlaviForIran
@fletcherliind بی عقل هم شمایید که مصالح کشور رو بخاطر خوش گذرانی بچه هاتون تو نت ترجیح میدید
به شما هم میگن مادر؟! که بچه رو اینقدر راحت در اختیار گرگ ها میذارید
میگه مامان با دوستام شریکی ۱ گیگ نت ازاد میخوایم بخریم ، سهم من میشه ۱۷۰ هزار تومن ...
خوشحالیش موقع وصل شدن به دنیای ازاد گریه ام انداخت😭😭😭😭
آب راهشو پیدامیکنه ولی خدا از شما ظالم ها نمیگذره😡
آیدا عقیلی، در لای یک پتو چهارخانه، در کوچه فرعی بیمارستان الغدیر رها شده؛ مثل «زیبای خفته».
آنقدر کشتند که سردخانهها و بیمارستانها از پیکرها پر شد و جنازهها را در کوچههای فرعی میگذاشتند.
چقدر جوان، زن، مرد، پدر، مادر و فرزند را از دست دادیم…
و هنوز، ماهها بعد، هر روز یک روایت تازه، یک فاجعه تازه و یک شهر تازه از قتلعام ایران بیرون میآید
#IranMassacre
خبر بد برای طرفداران قطع اینترنت و سیمکارت پرو :))))
یک خانواده 4 نفره ایرانی حدود 300 گیگ در ماه ممکنه مصرف اینترنت داشته باشه. اگر با نرخ هر گیگ 40 هزار تومن ( نرخ سیمکارت پرو) محاسبه کنیم یعنی ماهانه باید 12 میلیون تومن پرداخت کنند!
این در حالیه که اگر یک استارلینک بخرند و اشتراک پلن Residential با ریجن نیجریه رو بخرن ماهانه فقط 28 دلار یا 5 میلیون تومن پرداخت میکنند ، نامحدود و بدون فیلتر و با سرعت بسیار بالا
دستی دستی خودتون ملت رو انداختید تو بغل استارلینک. مرسی
این درسته، زن و مرد شانه به شانه
دست در دست مکمل و بال یکدیگر.
این همان چیزی است که چپ و اسلام از آن میترسد.
پاینده ایران ما
جاودانه پادشاه ما
#انقلاب_شیروخورشید
تعداد واقعی ثبتنامشدگان پویش «جانفدا» کمتر از ۴ میلیون نفر است. جمهوری اسلامی تلاش کرد طرفداران خود را بیش از ۳۰ میلیون نشان دهد. اما یک اشتباه ناشیانهی برنامهنویسی واقعیت را آشکار کرد: این سایت هنگام نمایش کامنتها، شناسهی کاربران را، که تماما اعداد زیر ۴ میلیون هستند، نشان میدهد. الگوی شناسهها و فواصل آنها و بررسی شناسههای جدید پس از ثبت یک کاربر جدید هیچ تردیدی باقی نمیگذارد که کل ثبتنامشدگان کمتر از ۴ میلیون نفر هستند.
برای راستیآزمایی کافی است دستور زیر را از ترمینال اجرا کنید:
curl -s 'janfadaa.ir/ajax' --data-raw 'action=getComments' | jq
دلم نمیخواد هر شب دو ساعت توی ترافیک، پشت تجمعات اینا بمونم. دلم نمیخواد از بینشون رد شم و ریخت نحس و لبخندهای تخمیشون رو تحمل کنم.
به کی بگم؟ 😭😭 حالت تهوع گرفتم انقدر توی ترافیک موندم. 😭😭 چرا تموم نمیشن اینا 😭😭😭😭😭
فقط دارم فحاشان و وحوش رو بلاک میکنم. سر اینکه میخوایم زندگی عادی بکنیم و مثل اینها عاشق جنگ و کارزار و رجزخونی نیستیم.
واقعاً هر روز بیشتر بهم ثابت میشه طرفداران جمهوری اسلامی بربر، لمپن، بیکار و بیسوادن.
نشد که 87 ساله شی...
قطعا ۲۹ فروردین ۱۳۱۸ بهترین اتفاق دوران ما رقم خورد با تولد شما...
تا جون در بدن دارم، در فراق علی زمانه ام اشک میریزم و برات تولد میگیرم🎂😭
تولدت مبارک #رهبرشهیدم 💔
موفقیت اخیر حزبالله در انهدام جنگنده، پیام ظریفی است به تمام کسانی که فکر میکنند مقاومت امکانپذیر نیست یا نمیتواند پاسخگو باشد. مقاومت، راهبردی است برای حفظ قدرت و استقلال امتهای مقاوم.
#حزب_اللہ