Sabitlenmiş Tweet
Sinan GÜLER
18.5K posts

Sinan GÜLER
@Sguler1907
Ben yanmasam, Sen yanmasan, Biz yanmasak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa. 💛💙 Kız Babası 💃 %30.7 lik seçmenden biri 🇹🇷✌️ NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE 🇹🇷
İstanbul, Türkiye Katılım Ağustos 2011
140 Takip Edilen121 Takipçiler

Yarkadaş, Kılıçdaroğlu'nun 'okumadım, bilmiyorum' sözlerine 'inanmadı'
'Adam anlatmak istemiyor, efendiliğini bozmuyor. Kemal Bey, Ekrem İmamoğlu'nun evine gidince evinin içini görünce 'Vay anasını' demiş. Her şeyi anlattırmayın'
cumhuriyet.com.tr/siyaset/yarkad…
Türkçe

Tuzla’da hiçbir komşumuzun hakkını yedirmiyor; her bir komşumuzun hukukunu, emeğini ve mülkiyet hakkını titizlikle koruyoruz.
Karar süreçlerimizi şeffaflıkla yürütmeye, ortak akılla kentimizin geleceğini planlamaya devam ediyoruz.
Bu doğrultuda Haziran ayı meclisimizin üçüncü oturumunda olağanüstü toplanıp, Tuzla’mız için büyük önem taşıyan imar emsal transferi gündemiyle gerçekleştirdik.




Türkçe

@fenertalks Birisi buranın Türkiye olduğunu arkadaşa hatırlatsın ❗
Türkçe

@udereli02 Aykut hocamız gelecek diye çok ümitlenmiştim ❗ İsmail hocamıza da tam destek vereceğiz lakin teknikdirektörden ziyade mentorluk ihtiyacını giderecekdi Aykut hoca ama buna Aziz başkan ne kadar izin verirdi orası da soru işareti ? 💛💙
Türkçe

BİR İNSAN NEDEN GÜNLERCE ÇALIŞIR?
Aykut Hoca'yı yakından tanımayanlar doğal olarak bilmez.
Onunla yapılan bir sohbet, lezzetli bir sofraya oturmak gibidir. Kalkmak istemezsiniz. Her cümlesi yeni bir pencere açar.
Futboldan konuşurken hayata gelir, hayattan konuşurken insana dokunur. Sohbet bittiğinde sadece vakit geçirmiş olmazsınız; zihninizde yeni düşüncelerle, yeni bakış açılarıyla ayrılırsınız.
Güzel bir mayıs sabahıydı.
Yanımızda Prof. Dr. Erinç Yeldan da vardı. Hava güzeldi, İstanbul bütün cömertliğiyle bizi davet ediyordu.
"Haydi şu güzel günü Boğaz'da devam ettirelim" dedim.
Birçoğumuzun tereddütsüz kabul edeceği bir teklifti.
Ama Aykut Hoca gülümsedi ve kısa bir cevap verdi:
"Yardımcılarımla toplantı yapmam gerekiyor."
Gelemedi.
O gün gelmedi, sonraki günlerde de gelemedi.
Çünkü çalışıyordu.
Sonra haftalar geçti. Takvimler ilerledi. Bir daha buluşamadık. Sürekli toplantılar, sürekli hazırlıklar, sürekli değerlendirmeler...
Dışarıdan bakıldığında insanlar sadece sonucu görürler. Fakat sonuç dediğimiz şey, çoğu zaman kimsenin görmediği fedakârlıkların birikimidir.
Düşünün...
Saatlerce notlar alıyorsunuz.
Planlar yapıyorsunuz.
Eksikleri tespit ediyorsunuz.
Uyku saatlerinizden, özel hayatınızdan, sevdiklerinizle geçireceğiniz zamandan vazgeçiyorsunuz.
Neden?
Çünkü omzunuzda bir sorumluluk hissediyorsunuz.
16 Haziran'a kadar süren o yoğun çalışma temposunun ardından kısa bir nefes almak için eşiyle birlikte iki günlüğüne Fethiye'ye gitti.
Belki de önünde uzun ve yorucu bir kamp dönemi olduğunu düşünüyordu.
Sonrasında yaşananları ise artık herkes biliyor.
İşte bu yüzden bugün geriye dönüp baktığımda aklıma hep aynı soru geliyor:
Bir insan neden günlerce, haftalarca, aylarca bu kadar çalışır?
Şöhret için mi?
Para için mi?
Takdir görmek için mi?
Yoksa inandığı bir işi hakkıyla yapmak için mi?
Cevap herkesin vicdanında saklı.

Türkçe

Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu:
“Bana diyorsunuz ki ‘Erdoğan mı sizi destekliyor?’
Bu kadar büyük mücadele yapmış bir kişiye bu soru sorulur mu? Benim söylemediğim, konuşmadığım şeyleri yazıyorlar.
Ahlaki yapım belli, ailem belli, partiye bağlılığım belli.
Yolsuzluklarla, haksızlıklarla mücadele ettim, geldim buraya kadar.”
Türkçe

kızıyordum butlan atanan kemal bey e ancak bu yayını seyredince "hiçbir şeyden haberi olmadığını,bilmediğini, çevresindeki bir kaç kişinin aklıyla/sufleleriyle" yönetilmesiyle, yönetildiğini görünce bulunmuş olduğu duruma çok üzüldüm! Allah hiç bir insanı bilmiyorum,seçilememiş,butlan durumlara düşürmesin !
Türkçe

@herkesicinCHP hasta bu demans falan olmuş gibi hâlen neyin kafasını yaşıyor halkın kendisine olan kini görmek istemiyor haftalık hali ❗ tuhaf
Türkçe

@GalaNeferr @FenerSol1907 kaybol dedin ya bak kayboldum❗ sg gevşek
Türkçe

@Sguler1907 @FenerSol1907 Sen nöroşirüjiye gitme ama kesin bi nöroloğa uğra kaybol şimdi
Türkçe

SAYGIN İKİNCİLİK, ATANMIŞ ŞAMPİYONLUK...
🏆 Fenerbahçe Beko şampiyonluğunun ardından maç sonu röportajlarda istisnasız tüm oyuncularımız ve koçumuz rakip takımın mücadelesini övdü.
🏆 Bu spor kültürüdür ve iki faktöre çok bağlıdır: Birincisi, yıllarca inşa edilen bir organizasyon. İkincisi, bu övgüyü hak edecek bir rakip. Sportmenlik ancak böyle bir zeminde oluşur.
🏆 Futbolda gs ve avanelerinin on yıllardır yok ettiği budur. Düşünün, gs’nin futboldaki şampiyonluğuna bu ülkede beynini kiraya vermemiş hiç kimse Beşiktaş’ın basketboldaki ikinciliğine duyduğunun binde biri kadar saygı duymuyor.
Hazin hikâye.
🏆 Hiç kimsenin saygı duymadığı atanmış şampiyonluklar. Ve o şampiyonlukları aklamak için durmaksızın çalışan algı ameleleri. Tiksindiriciliğin bu topraklardaki ezeli karşılığı.
Türkçe

@emrkongar Sayın hocam, Nöroşirürji bölümüne muayene olması gerektiğini düşünüyorum❗
Türkçe

@Armagan_caglaya hakettin armagan,good boy,good boy..
al canim yemekten sonra demlenmeye gidersin..
🤣

Türkçe

@AkkanQzcan @mymustafayavuz Gazetecilerden başka biri mi vardı ❗ haydaa ben niye görmedim 😂🤣🤣
Türkçe

@FenerSol1907 Basketbolda şampiyon olmuş aklı fikri Galatasarayda ezik herif nolur saygı duyun aq bayılıyoruz bize saygı duyun diye mal herifler
Türkçe

@udereli02 Kişisel fikrim Aykut hocanın gelmesini istedim❗aslına bakarsak teknikdirektör sorunumuz olmadı geriye dönüp bakarsak kimler geldi kimler gitti değişen bir şey olmadı psikolojik eşiği atlayamadık bunu sağlayacak kişinin de Aykut hoca olduğu fikrini savundum❗
Türkçe













