Juliusazz
317 posts


@piezoss @fullf0kus Kesin mi? Neden dağılıyor peki sebebi ne yani? Majör yarı final yapan takım dağılır mi? Mis gibi oynuyorlar işte, önceden stage e çıkmak hayaldi, şimdi majör yarı final oynuyoruz, beğenmiyolar aq
Türkçe

@ggggoktug @tacticalsports0 bence bizim tam gücümüz 100 se onların 70 arada uçurum yok son maça kalmayalım
Türkçe

@tacticalsports0 bi şeyi de abartmayın sanki brezilyayı yendi eleme oynasa kosovaya domalır gelemezdi o ayarda bi takım
Türkçe

"Abi 9 puan çıkarız, çeyrek final görürüz" gibi aptalca fikirler hariç ABD'nin ne kadar iyi takım olduğunu anlatan bir tane yüksek izleyicili içerik yok,transfermarkt değer sıralamasına göre takım yorumlayan bi ülkenin aslında gruptan çıkmaması lazım da,benim güvencem Montella
U.S. Soccer Men's National Team@USMNT
Opening Statement. 🇺🇸
Türkçe

@domatesadam22 @FutbolKafkaY @OlayBesiktas türkiyede futbol oynanmıyor takımlı ol ama bunu önce bi gör ondan sonra antrenör konuş çok ilkel seviyedeyiz bu kadar büyük ülke olup bu kadar geride olmak senin gibi insanlar yüzünden vizyon olmayınca 90 milyonda olsan hepsinden daha iyi ülke de olsan 5 milyonluk yeniyo vizyon
Türkçe

@SimoHyah @FutbolKafkaY @OlayBesiktas Ben sana savunduğum şeyleri söylemiyorum olan istatiskleri söylüyorum. Türkiye'de 19 yıldır şampiyon olabilen yabancı hoca yok ve hala bazıları Türk antrenörleri aşağılıyor. Türkiye'de durum bu Gerisi beni ilgilendirmez.
Türkçe

Şenol Güneş: "Geçenlerde birilerini dinliyorum; 'İtalyan hocalar şöyle hazırlık yapıyor, böyle taktikle sahaya çıkıyor' gibi övgü dolu sözler söylüyordu. Fakat İtalya'nın kendisi bile Dünya Kupası'nda yer almıyor.
Sen yaptığın bu sözde analizlerle adeta Türk antrenörlerini kötülüyorsun. Maalesef bizim yerli hocalarımız da kendi haklarını korumayı tam olarak bilmiyor.
Güya İtalyan antrenör savunmada ve hücumda ne yapacağını çok iyi planlıyormuş da Türk antrenörler bunları yapmıyormuş. Biz bu taktikleri hiç konuşmadan, çalışmadan mı çıkıyoruz maçlara?
Bizlerin hatası şu: 1 yaptığımızı, 10 anlatmıyoruz, aksine 10 yaptığımızı 1 olarak anlatıyoruz.
Türk antrenörler olarak bu aşağılık kompleksinden bir an önce kurtulmamız lazım. Türk antrenörler, kendilerine yapılan bu münasebetsizliklere karşı maalesef yeterli tepkiyi ve cevabı da veremiyor."

Olay Beşiktaş@OlayBesiktas
Şenol Güneş: "Öncesi olmayanın sonrası da olmaz. Geçmişini bilmeyenin geleceği de olmaz."
Türkçe

@domatesadam22 @FutbolKafkaY @OlayBesiktas ben tartışmaya girmeyi düşünmüyorum istedigini düşünebilirsin buna skill based matchmaking derler taraftarının aklının böyle oldugu yerde üst düzey yönetici nasıl çıksın işleyen sistemler nasıl kurulsun harcayalım duralım 100 milyon 200 milyon yapcak bir şey yok
Türkçe

@SimoHyah @FutbolKafkaY @OlayBesiktas Kendin konuşuyon kendin çelişiyorsnu Avrupada alınan tek kupaları Alan yine yerli hoca Fatih terim yarı final gören hoca Aykut yerli 😂 yabancı hocalar Avrupa'yı bırak lig şampiyonu bile olamıyor son 19 yıldır
Türkçe

@domatesadam22 @FutbolKafkaY @OlayBesiktas Avrupada napıyor kral o mükemmel hocalar milyon dolarlar harcanıyor avrupanın en az 5 katı harcama maaş ödüyosun elde var 0 konferans ligi şampiyonluğun bile yok bırak avrupa şampiyonlar ligini o kadar büyük bir ülkesin para harcıyorsun tek başarı 26 yıl önceki avrupa kupası
Türkçe

@FutbolKafkaY @OlayBesiktas Türkiye'de 19 yıldır yerli Antrenörler şampiyon oluyor ama 😁
Türkçe

@kroosmentality kral 5 maaşı yazarken inandın mı doğru söyle mavi tikin falan yok üzülüyorum gerçekten
Türkçe

@resst_official @emregn59 nasıl bir cahil özgüveni olm bu insan adamın ismini google yazar en kötü ismini falan araştırır 1.58 puanı sanki interle yaptı kral hayır konuya cahilsen bilmiyorsan yapacagın şey desteklemektir nasıl bir özgüven bu anlamıyorum olm anlamıyorum
Türkçe

@emregn59 Tamam bende aynı şeyi söylüyorum. Şenol Sergen değil mesele. Yönetim istediğimi gider alırım dedi mi? Dedi. Aldı mı? Hayır. Kim bu hoca? 1.59 puan ortalaması falan Beşiktaşın kalibresinde mi? Adama da yazık bir kaç aya eleştirilir. Ben kaliteli kadro kaliteli hoca istiyorum
Türkçe

Önder Özen geldiğinde 2. Feda dönemi hayırlı olsun demiştim.
Getirdikleri hoca da ortada.
Bu sezon taraftar olarak bir beklentim kalmamıştır! Transferleri de ikinci lig topçuları yada küme düşen takım topçuları yaparlar. Yeni kanser sezonumuz hayırlı olsun.
#ForzaBeşiktaş
Beşiktaş JK@Besiktas
🇮🇹✈️🦅 #ForzaBeşiktaş
Türkçe

@Liebknecht65596 @firatgunayer Helal lan sana tüm hayatın olan futbolda desteklediğin takım düşüş yaşasın diye dua etmeye devam et böcek
Türkçe

@firatgunayer Yok öyle. Sergene ne kadar sabır gösterildiyse bu spagettiye de o kadar sabır gösterecez. En ufak tökezlemede yaygaranın Allah’ını koparacaz
Türkçe

Burada kendini en büyük Beşiktaşlı gören, Beşiktaş'ın koruyucusu ilan eden, rollenen bu kadar hesap varken, bunları yazmak ne kadar doğru bilmiyorum ama linç edilme pahasına yazacağım:)
Artık Sergen Yalçın, Ole,Gio falan demenin, Şenol Güneş gelseydi demenin bu kulübe bir yararı yok. Benim sevdiğim hoca gitti, ben de sizin sevdiğiniz hocayı yiyeceğim kafasından çıkmak lazım artık.
Sürekli hoca değiştirme hikayesi Beşiktaş'ın Avrupa'daki itibarını zedelemiş durumda. Artık bir yerde frene basmak gerekiyor.
İtaliano'yla ilgili yapılacak tek bir şey var. Sabır göstermek ve destek olmak.
Yapar, yapmaz bilmiyorum ama
İtalya'da gittiği her takımda iz bırakan, genç, hırslı bir hoca geldi.
5 sezonluk düşüşün artık durması için hocaya çok güçlü ve kaliteli bir kadro verilmeli. Camia da hocanın arkasında durmalı.
Bu ligin Beşiktaş'a ihtiyacı var. Umarım bu sezon, Beşiktaş'ın geri dönüş sezonu olur.
Türkçe

@fatihferdi06 @gokmenozcan Üzgünüm gerçekler böyle çok sevdigin beşiktaş son 10 yılda gerçekten iyi bir hamle yaptı ve bu sana batıyor sen bir böceksin ezilmek için savaşıyosun ihtiyaç bu senin için en kötü biziz 3. Hafta kredisi biter sen takımını desteklemiyorsun sadece böceksin
Türkçe

@yagmaci_vandal @canmera47146981 @MarjinalPoyraz Ahahahahaha böcek misin olm tamam la en ezik takım biziz olm dünyada kimse bizden kötü değil lan biz yaşıcaz en kötü günleri hak ediyoruz her yıl daha kötüye gitmek için dua etmeye devam et deli
Türkçe

@fatihferdi06 @gokmenozcan Burdaki futbol cahilliği çok ayrı seviyede adam son yılların en iyi hocalarından olması bekleniyo İtalya'da Türkiye'ye gidiyor diye linçleniyo burda beğenilmiyo cahil cesareti öğrenilmez içine doğmak lazım
Türkçe

@gokmenozcan Yönettiği takımların ligi nerede bitirdiğini görünce sıkıntı büyük. Ya tutarsa ile olmaz bu işler
Türkçe

@semtinmuhabiri takımlar juve inter milan falan mı anlamadım kayseriyle kaç puan alabilirsen daha iyisini yapmış yana kaydır her yıl yükselen grafiği son 2 yılında konferans finali oynamış napoliye gitmeden çalmışız italyan basını şokta gitti diye sen yetersiz diyosun zevk mi alıyonuz ezilmekten
Türkçe

@ApacaMayaa15129 @sehrazadnur @faustc0 10 milyon diyon 5 milyon diyon istanbulda 20 milyon var
adamların eğitim iyi bu kadar az kişiyle çıkarıyor o kadar adam şunlara ver hindistanın 1.4 milyarı neler yaparlar
Türkçe

@SimoHyah @sehrazadnur @faustc0 İsveçin nüfusu 10 milyon 32 nobelleri var hiç övüldüğünü görmedim yani Nobel ödül sayısı o kadar önemli değil zaten de ama finlandiya eğitim sisteminden çıkıp global teknoloji devi olan kim var Allah için yani direk bal yapmayan arı Finlandiya
Türkçe

Tamamen objektif, tartışabiliriz
Build your ideal country
Education:🇫🇮
Economy:🇨🇭
Military:🇹🇷
Culture:🇹🇷
LGBT Rights:🇷🇺
Infrastructure:🇨🇭
Currency:🇹🇷
Foreign policy:🇹🇷
Immigration:🇦🇲
Political system:🇸🇬
People:🇹🇷
Mermeroğlu🦅🇹🇷@chiftchibashi
Build your ideal country Education: 🇹🇷 Economy: 🇹🇷 Military: 🇹🇷 Culture: 🇹🇷 LGBT Rights: 🇹🇷 Infrastructure: 🇹🇷 Currency: 🇪🇺 Foreign policy: 🇹🇷 Immigration: 🇩🇰 Political system: 🇬🇧 People: 🇹🇷/🇬🇷/🇧🇬
English

@sehrazadnur @faustc0 yav finlandiya dediğin ülkenin sahip olduğu nobel ödülü sayısı 5 ya madem bu kadar iyi eğitim sistemi niye büyük adam bu kadar az çıkarıyorlar
Türkçe

aksan yüz kızarttı😊 neyse globalde çok yayılmamasını dileyelim bari videonun🙏🏼
Muammer Kahraman@thekahramanf1
Kanye West, 118.000 kişiyle Heartless söylüyor. Tüyler diken diken
Türkçe

Bu adamın bilindik , kulaklara yer edinmiş bir şarkısı var mı?
120000 kişinin bilet alıp gitmesini sağlayan özellikleri nedir sahiden merak ettim.Dünya yıldızı değil, listelere giren şarkı(ları) var mı?
BGY@bgyetherr
Kanye West, İstanbul'da 120 bin kişiye "Runaway" söylüyor.
Türkçe

@mavichivas_ @Ardaxd57 @kuulvibes masters neon update sonrası kral ya o yüzden çoğu takım etkilenecek bunlar çok sayısal bakıyo işe hiç umurlarında değil böyle işler
Türkçe

@Ardaxd57 @kuulvibes tam oyle demek istemedim biraz asagilik kompleksine girmis olabileceklerini kast ettim ayrica edg prx ve g2 cok safe pickler biraz yapalimda bitsin gibi bir tierlist olmus
Türkçe

@Roseval0 @natusvincere sizi durduran tek şey kendiniz aşın kendinizi inanıyoruz
Türkçe














