دبیر ورزش
1.5K posts

دبیر ورزش
@Sport9441
دبیر ورزش مدارس شهرستان خدابنده وظیفه ما ایجاد جامعه ای شادو بانشاط است. این میسر نمیشود جز با ورزش.
Katılım Mayıs 2019
47 Takip Edilen49 Takipçiler

@Sport9441 @imehdir مشکل همینجاست ک چرا مریض باید اذیت بشه و دوباره پول ویزیت بده تا دکتر نسخه بنویسه
فارسی

@Sport9441 @spent_girl نه همچین چیزی نیست، کد رهگیری دارو یک ماه فقط تاریخ انقضا داره بعدش باطل می شه
فارسی

@imehdir @spent_girl بابا من همیشه این کار را میکنم الان دوسال است اینطور نسخه مینویسن یک بار برای چند ماه
فارسی

@NasehMohi سال ۷۷ تو سنندج دانشجو بودم یه بازاری بود یک راسته اش همه آرایشگر بودن و جالب اینکه پاسور و شوکر و رسیور هم میفروختند
فارسی

@spent_girl @imehdir پزشک بعد از اینکه اولین نسخه را مینویسه در ادامه همان کد مینویسه هر ماه تکرار شود
دیگه لازم نیست تا سه ماه هی برین پیش پزشک و هزینه های اضافی
البته قبلا برای چند ماه هم میشد ولی بعد از جنگ محدود شده
فارسی

@Redmeption7 من از سال ۹۷ این شخص را میشناسم البته مجازی خیلی آدم باسواد و آشنا به علوم اقتصادی هست در اکثر موارد اگر به حرفشون گوش میدادین البته با مسئولیت خودتون سودهای زیادی میگرفتین در برخی موارد هم تحلیل ها اشتباه مشود این ذات بازار های مالی است
خدا خیرش دهد
فارسی

خیلی دوست دارم بدونم مثلا این بزرگوار از این سیگنال دادنا چه نفعی میبره؟ نگران این نیست که یک نفر به نظرات عمدتا اشتباهی که توییت میکنه اعتماد کنه و پولش از بین بره؟
(کما اینکه یک ماه پیش همه رو به خرید طلا تهییج میکرد)
چطور شب خوابش میبره؟ چقدر عجیبه و چقدر نمیفهمم که چرا
سکه و طلای آبشده خوانپایه@khanpayetala
صفهای فروش رو دارن نمه نمه بر میدارن شایعه سود ۴۰٪بانکی هم تکذیب شد البته تو هیچ بازاری نباید عجله کرد همه چیز تحت کنترل دولته و نمیزاره سود عجیبی گیر کسی بیاد پس تا میتونید مفت خری کنید نقره رو تو واچ لیست داشته باشید (بدون عجله) وقتشه که وزن نقره رو کم کم تو سبد زیاد کرد
فارسی

@imehdir @spent_girl بگین براتون تکرار نسخه بنویسه تا ۳ ماه امکانپذیر است
فارسی

@spent_girl ما یه قرص دیابت برای مادرم می خوایم
هر ماه باید یه روز معطل بشیم بریم دکتر متخصص نسخه بنویسه
فارسی

@mohammadaj8177 خیلی کارها از جمله بغل زمین تجاری که گرفته ام را هم میگیرم...
فارسی

@NasehMohi تنها قولی که به ما دادن به تعداد بیست های کارنامه ۵۰۰ ریال بدن ۲۰ کارنامه اینقدر زیاد بود که هنوزم هم منتظر ۵۰۰ ریالی ها هستیم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فارسی

در هیچ سنی از بابام قول نگرفتم چیزی واسم بخره
نه اینکه نمیخواستم
هیچوقت قول خرید هیچ چیزی به هیچ یک از ما فرزندانش نداده و نخواهد داد
تا وقتی بچه بودیم اگر چیزی میخواستیم در حد قلم و دفتر و یا کیک و نوشابه از پدربزرگم میگرفتیم که یادش به خیر چقدر دوست داشتنی بود
اگر کمی گرانتر بود مثلا کفش و لباس چند روزی گریه میکردیم و غذا نمیخوردیم و بالاخره یک جوری میخریدند دیگه!
از وقتی هم بچه نبودیم که دیگه بچه نبودیم!
هموگلوبین@DrSynapsee1
بچه ها یه کم یه طوری نیست که یه پسر با ۳۵سال سن و پزشک بگه از بابام قول گرفتم فلان ماشین رو برام بخره؟ من که خیلی بدم اومد وایب یه پسر ۵ساله رو میده که از باباش قول اسباب بازی گرفته
فارسی














