دبیر ورزش

1.5K posts

دبیر ورزش banner
دبیر ورزش

دبیر ورزش

@Sport9441

دبیر ورزش مدارس شهرستان خدابنده وظیفه ما ایجاد جامعه ای شادو بانشاط است. این میسر نمیشود جز با ورزش.

Katılım Mayıs 2019
47 Takip Edilen49 Takipçiler
spentgirl
spentgirl@spent_girl·
@Sport9441 @imehdir مشکل همینجاست ک چرا مریض باید اذیت بشه و دوباره پول ویزیت بده تا دکتر نسخه بنویسه
فارسی
1
0
1
11
spentgirl
spentgirl@spent_girl·
فقط دعا کنید گیر مافیای دارو‌ و درمان نیوفتید! دکتر ۹۰ تا قرص نسخه کرده داروخونه میگه این دارو کمه ۲۰ تا بیشتر نمیدم میگم پس باقیشو چیکار کنم میگه برو دکتر باز برات نسخه کنه! میگم اینجوری باید باز کلی معطل نوبت دکتر بشم و ۶۰۰ ویزیت بدم! میگه همینه ک هست!
فارسی
28
3
171
9.1K
مهدی
مهدی@imehdir·
@Sport9441 @spent_girl نه همچین چیزی نیست، کد رهگیری دارو یک ماه فقط تاریخ انقضا داره بعدش باطل می شه
فارسی
2
0
1
11
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@imehdir @spent_girl بابا من همیشه این کار را میکنم الان دوسال است اینطور نسخه مینویسن یک بار برای چند ماه
فارسی
1
0
0
9
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@NasehMohi سال ۷۷ تو سنندج دانشجو بودم یه بازاری بود یک راسته اش همه آرایشگر بودن و جالب اینکه پاسور و شوکر و رسیور هم می‌فروختند
فارسی
1
0
0
65
Echinops
Echinops@NasehMohi·
یک خیابان کوچک بین دو تا میدان هست، شش تا آرایشگاه مردانه داره دو تا دیگه دقیقا نبش یکی از میدان‌های یک سر این خیابان هستند در طول کمتر از یک سال همه‌شون رفتم برای اصلاح سر و ریش و اینجور کارها!
فارسی
3
0
44
1.2K
𝕊𝕚𝕣𝕨𝕒𝕟 𝕜𝕦𝕣𝕕𝕚𝕤𝕥𝕒𝕟𝕚
میان ما فقط نفسی هست میان ما فقط پرده‌ای هست اما به پهنای هزاران کوه و رودخانه. دشتهایی از لاله‌های واژگون و مزارعی سبز از گندم و توت‌فرنگی. پ‌ن: یکی قرار بود بره کوه توت‌فرنگی بخوره و بیاد، نیومد. نکنه حین گشت و گزار در میان مزرعه زنی با زیبایی ظاهری زیاد کار دستش داده؟
فارسی
4
0
19
813
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@spent_girl @imehdir پزشک بعد از اینکه اولین نسخه را مینویسه در ادامه همان کد مینویسه هر ماه تکرار شود دیگه لازم نیست تا سه ماه هی برین پیش پزشک و هزینه های اضافی البته قبلا برای چند ماه هم میشد ولی بعد از جنگ محدود شده
فارسی
1
0
0
12
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@Redmeption7 من از سال ۹۷ این شخص را می‌شناسم البته مجازی خیلی آدم باسواد و آشنا به علوم اقتصادی هست در اکثر موارد اگر به حرفشون گوش میدادین البته با مسئولیت خودتون سودهای زیادی میگرفتین در برخی موارد هم تحلیل ها اشتباه مشود این ذات بازار های مالی است خدا خیرش دهد
فارسی
0
0
0
144
Ali.nasr
Ali.nasr@Redmeption7·
خیلی دوست دارم بدونم مثلا این بزرگوار از این سیگنال دادنا چه نفعی می‌بره؟ نگران این نیست که یک نفر به نظرات عمدتا اشتباهی که توییت می‌کنه اعتماد کنه و پولش از بین بره؟ (کما اینکه یک ماه پیش همه رو به خرید طلا تهییج می‌کرد) چطور شب خوابش می‌بره؟ چقدر عجیبه و چقدر نمی‌فهمم که چرا
سکه و طلای آبشده خوانپایه@khanpayetala

صفهای فروش رو دارن نمه نمه بر میدارن شایعه سود ۴۰٪بانکی هم تکذیب شد البته تو هیچ بازاری نباید عجله کرد همه چیز تحت کنترل دولته و نمیزاره سود عجیبی گیر کسی بیاد پس تا میتونید مفت خری کنید نقره رو تو واچ لیست داشته باشید (بدون عجله) وقتشه که وزن نقره رو کم کم تو سبد زیاد کرد

فارسی
8
0
70
9.6K
Star
Star@drsetarehm·
جواب ازمایش اومد چیزیم نبود پس این داغی کف پا چیه!!!
فارسی
33
0
62
5.7K
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
یادتون میاد اولین باری که رفتید سینما چه فیلمی دیدین؟ من: کلاه قرمزی و پسر خاله یادمه کلی مردم تو صف بودن
فارسی
230
0
317
17.9K
مهدی
مهدی@imehdir·
@spent_girl ما یه قرص دیابت برای مادرم می خوایم هر ماه باید یه روز معطل بشیم بریم دکتر متخصص نسخه بنویسه
فارسی
2
0
1
297
Deniz👩🏻‍🦰
Deniz👩🏻‍🦰@DenizTutor·
اگه قرار بود بین چای و قهوه یکیش و تا آخر عمرت انتخاب کنی کدوم و انتخاب می کردی؟
فارسی
42
0
27
1.4K
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@mohammadaj8177 خیلی کارها از جمله بغل زمین تجاری که گرفته ام را هم میگیرم...
فارسی
0
0
0
9
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
فکر کن فردا که از خواب بیدارمیشی ۱۳۸۸/۹/۱۰ اولین کاری که میکنی چیه؟
فارسی
682
0
629
66.8K
Configraygan
Configraygan@configraygan·
یه چیز عجیب بهتون بگم من سال ۹۹ بالایه ۲۰۰ میلیون ضرر کردم ، همه چی رو فروختم ، فقط این پترول رو نگه داشتم . گفتم ببینم چی میشه ، بعد ۶ سال هنوز ۵۵ درصد تو ضرره 😅 روی خط قرمز که توعکس مشخص کردم خریدم. اون موقع شاخص کل ۲ میلیون بود الان ۵ میلیونه . باز توضرره 😅
Configraygan tweet mediaConfigraygan tweet media
فارسی
20
1
138
13.8K
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@NasehMohi تنها قولی که به ما دادن به تعداد بیست های کارنامه ۵۰۰ ریال بدن ۲۰ کارنامه اینقدر زیاد بود که هنوزم هم منتظر ۵۰۰ ریالی ها هستیم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فارسی
1
0
1
286
Echinops
Echinops@NasehMohi·
در هیچ سنی از بابام قول نگرفتم چیزی واسم بخره نه اینکه نمیخواستم هیچ‌وقت قول خرید هیچ چیزی به هیچ یک از ما فرزندانش نداده و نخواهد داد تا وقتی بچه بودیم اگر چیزی میخواستیم در حد قلم‌‌ و دفتر و یا کیک و نوشابه از پدربزرگم میگرفتیم که یادش به خیر چقدر دوست داشتنی بود اگر کمی گران‌تر بود مثلا کفش و لباس چند روزی گریه میکردیم و غذا نمیخوردیم و بالاخره یک جوری میخریدند دیگه! از وقتی هم بچه نبودیم که دیگه بچه نبودیم!
هموگلوبین@DrSynapsee1

بچه ها یه کم یه طوری نیست که یه پسر با ۳۵سال سن و پزشک بگه از بابام قول گرفتم فلان ماشین رو برام بخره؟ من که خیلی بدم اومد وایب یه پسر ۵ساله رو میده که از باباش قول اسباب بازی گرفته

فارسی
11
2
199
7.3K
hell✨
hell✨@thisiishell·
اینجا باید درمورد چی صحبت کرد؟! :/
hell✨ tweet media
فارسی
382
9
1.3K
42.2K
دبیر ورزش
دبیر ورزش@Sport9441·
@NasehMohi بهترین کار همینه میخواستن برای خودشون زیاد بمونه 😂😂😂😂😂😂
فارسی
0
0
1
23
Echinops
Echinops@NasehMohi·
میگفتند کم بخور مریض میشی گفتم مریض بشم دو روز دیگه خوب میشم ولی دو روز دیگه توت‌فرنگی نیست بخورم.
Echinops tweet mediaEchinops tweet media
فارسی
40
2
675
8.3K