@kraliceeeemm@userdisconnectd@gazetory Ayrıca başka twitlerde de anlamsız muhalefet yorumlar yapmışsınız gerçekten sizin algıda sıkıntınız var. Luke ile size bol şans
@TACOO_Y@userdisconnectd@gazetory Ticaretle uğraşmaya boş beleş demedim hiçbir şey yapmadan işsiz güçsüz sadece oturup para yemeyi kastettim sizin cidden anlama probleminiz var adamın kendi sözlerini yazıyorum hala anlamıyor inanılmaz
Piyangodan 1,3 milyon sterlin kazanan Luke Pittard, 18 ay sonra McDonald's'taki işine geri döndü:
🔶 Luke, 2006 yılında piyangodan yaklaşık 1,3 milyon sterlin kazandı.
🔶 O dönemde McDonald's'ta yönetici adayı olarak çalışan 25 yaşındaki genç, büyük ikramiyenin ardından işinden ayrılarak yeni bir hayata başladı.
🔶 Kazandığı parayla ev satın aldı, ailesiyle seyahat etti ve düğününü gerçekleştirdi.
🔶 Ancak beklenmedik bir şey oldu.
🔶 Aradan geçen yaklaşık 18 ayın ardından Luke eski çalıştığı McDonald's şubesine geri döndü.
🔶 Bazı kişiler tüm parasını kaybettiğini düşündü.
🔶 Fakat gerçek farklıydı.
🔶 Luke, kazancının büyük bölümünü yatırımlara yönlendirmişti ve yatırım gelirleriyle rahat bir şekilde yaşayabiliyordu.
🔶 İşe dönmesinin nedeni para değil, hayatındaki eksikliği hissettiği günlük rutin ve insan ilişkileriydi.
🔶 Durumu bir röportajında şöyle özetledi:
🔶 Evde oturmak bir süre sonra çok sıkıcı olmaya başladı.
🔶 İnsanlarla birlikte çalışmayı özledim.
@kraliceeeemm@userdisconnectd@gazetory Gerçektn erkeklerin tek anlaşamdığı canlı kadınlar.Bence tüm twitleri tekrar okuyun sonra bi papatya çayı için.Oturup para yemiş olmuyor zaten akıllı ticaretle parayı katlar yatırmlarıda büyür böyle bi şans gelmişkn işçiliğe devam etmez yani kafası çalışan birinin yapması gereken
İzmir’de bir vatandaş, evinin içi için 800 bin TL’ye anlaştığı ustaların 40 gün süren çalışmasının ardından ortaya çıkan sonucu paylaştı;
“İstediğin - Ustanın yaptığı”
@kraliceeeemm@userdisconnectd@gazetory Ticartle uğraşmak yda esnaflık yapmk boş beleş iş mi? Allaşkına ne iş yapıyorsnuz?Belli saat aralığnda çalışan insanlarıda biliyoruz ofis içinde 9-5 çalışıp yan masadakiyle 1 kelime etmedn gün btiyor. Birde kopmamk istemiş diyo. Biz anlayabilyoruz aynı şeyleri yazmanza gerek yk😀
@TACOO_Y@userdisconnectd@gazetory Günlük rutin ve insan ilişkileri eksikliği ile işsiz boş beleş takılmak aynı şey değil özetle adam alıştığı düzenden kurduğu bağlardan kopamamış zaten yatırılma düzenli gelir elde ediyor bilmem anlatabildim mi
Geçen gün arabamı yıkatmaya götürdüm. Yıkanırken oto yıkamanın sahibiyle sohbet ettik.
“Araç başı 300 TL alıyorum” dedi ama yine de şikayetçiydi.
Ben de kendimce kafadan bir hesap yaptım, çok şaşırcaksınız.
Araç yıkama: 300 TL
Günlük en kötü 20 araç: 6.000 TL
Aylık: 180.000 TL
Çok bir gideri de yok, 2 personeli var, onlar tüm işi hallediyor, 2 personelin günlüğü 800 TL (kişi başı)
2 kişi aylık aylık 48K, kendisine aylık 132.000 TL kalıyor,
ha bide şu giderler var, Su kuyuduan, köpük, elektrik, bezler falan, 30K'yı buluyor
Kendisine net 100.000 TL kalıyor diyelim, ve bu oto yıkamaların anlaştığı taksiciler, şirketler vs oluyor, onları hesaba katmadım.
- Sizce Oto Yıkama açmak mantıklı mı?
#SONDAKİKA | Araç içi görüş alanını etkileyen telefon tutucular yasaklanıyor.
- Kurala uymayan sürücülere yaklaşık 21.000 TL ceza uygulanması bekleniyor.
@yetkisiz1servis Amaç o zaten. Bir kaç ay milletin fuhuş fiyatlarda ki cezalarla canını yakacaklar. Sonra dicekler ki biz gençlerimizin yanındayız bu cezalar çok gidin bu aksesuarları işletin vergisini ödeyin sonra rahat rahat gezin.
Al sana yeni vergi kapısı al sana yeni yol bulma sanatı
Bunlara laf anlatmaktansa, ben gene kendi bildiğimi yaparım.
Ulan çok zoruma gitti be , şu görsele bak amg..
Keşke ruhsata işlenebilir bişey olsa yada TŞOF bu fontlarda bassa. Hem paraya para demezsiniz hem de okunabilirliği daha yüksek.
@Para_Haber Bu dalyarak kesin patronun göt fırçası. İşe alacağı kişilerden en az 3 katı maaş alıyor ve insanlara bu şekilde telkinde bulunarak köle muamelesi çekmeye çalışıyor. Lolipopa bak bisküvi ve meyve var diyo amk
@mozil55@soprano21_@solcugazeten0 Senin yattığın yerin düzeni farklı olabilir bende T tipinde yattım suç ayrımı vardı sadece örgütlü suçlarda aynı koğuşa denk getirmemek için ayırdıklarına şahit oldum ama gerisi aynı koğuş yatardı.
@mozil55@soprano21_@solcugazeten0 Cezaevlerinde suç ayrımı vardır yani her suçun koğuşu farklıdır ve o koğuşta o suçu işleyenler olur. Tabi sübyanda durum nedir bilmiyorum. Ayrıca her cezaevinin kendi içinde farklı kurallarıda olabilir ama genelinde suç ayrımı vardır ve koğuşlarda aynı suçtan gelenler olur.