Miray
5.8K posts


@jurnalhabertr Hepimiz köylü sefalet acı içinde yaşayan zar zor hayatta kalmış çoğunun kardeşi çocukları ölmüş gözden çıkarılabilecek ilk kişiler olan halkın evlatları torunlarıyız hepimizin içinde sınıf kini olması gerekirken şu bilmem neyin çocuklarıyız propagandasına kananlar neyi yaşıyor
Türkçe

Oyuncu Halil Ergün, Atatürkçü olmadığını söyledi.
• Yetmez ama evet" falan değil, "doğrudan evet" dedim.
• Millet yazılar yazmış, eleştirmiş.
• Öyle şeyleri ciddiye almıyorum artık ben. Bizim yatırım derdimiz yok yani.
• Ne söylerlerse söylesinler. Benim kendime vereceğim hesap önemli.
• Ben cumhuriyetçiyim. Atatürkçü falan olmadık biz.
• Biz "Gazi Mustafa Kemal ve arkadaşları" deriz.
• O da Atatürk’ü üç sene kullandı.
• Her haltı Atatürkçülük bahanesiyle yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi? Yanlış da. Hepimiz, imparatorluk çocuklarıyız.

Türkçe

@silabayraktartr İşe odaklanmak sürekli aktif kalmak gerek böyle zamanlarda kendini kendine mahrum bırakmamak lazım bazen 10 kişinin yargısı bile kendine olan yargının yanında bir hiç kalabiliyor zihnin meşgul olsun en iyisi işe odaklanmak
Türkçe

Oğlanla son durum = korkunç

denis@AbsentLeviathan
oğlan mutlu olsun diye özellikle gögüs çalışıyorum bu ilişki için ne yaptın demeyin
Türkçe

@AlkanAdakaner Marvel rivalsta da botlar oluyor ama bu normal maç içinde oluyor takım full geçmişi kapalıysa bot takım ihtimali yüksek isimler de eğrelti durur ama normal oyunculardan farklı değildir bu online oyunlarda varolan bir şey zaten ve teoriyle hiç ilgisi yok
Türkçe

İlk defa mı sadece botların oynadığı oyun gördünüz?
Counter Strike’ta bile bunu yapabiliyordun çoook uzun yıllar önce. Sadece botlar savaşıyordu. Günümüzde bunun nesi garip geldi?
Ölü internet teorisi de böyle bir şey değil. Bir özel sunucuda 1800 bota oyun oynatınca bu teori gerçek olmaz. Öyle olsaydı Counter Strike 1.6 ile gerçek olmuştu zaten
tonny@bettercalltonny
ÖLÜ INTERNET TEORİSİ GERÇEK OLDU.. World of Warcraft’ta insan oyuncuların olmadığı bir sunucu ortaya çıktı. onun yerine 1.800 adet DeepSeek destekli yapay zeka botu oynuyor. botlar sıradan oyuncular gibi davranıyor. sohbet ediyor, karakter kasıyor, dungeon dönüyor, grup kuruyor ve birbirleriyle PvP atıyor. internetin ne kadarının artık insanlar tarafından kullanıldığından emin miyiz?
Türkçe

@berkozberko Dikkatlice bakarsan hepsinin mavi tikli olduğunu görebilirsin maksat yorum doldurmak ve rage baitle daha çok yorum çekmek bu uygulamanın anasını sktiler
Türkçe

lan bu soru bu yanıtlar şaka mı naptınız ülkeye
Mimi😽@Mimiiben1
Eğer kalem kullanmadan çözebilirsen sen bir sayısal dehasın. Yapabilir misin?
Türkçe

@vincentlifee @hotmandalin Ya daha hangi soydan geldiğin belli değil ailendeki kadınlar kim bilir kimden çocuk doğurdu ama teknoloji bu kadar gelişmiş olmadığı için elin adamının soyundan geldiğini sanıyorsun eskilerden ala sapkın mı vardı
Türkçe

@hotmandalin Tam z kuşağına göre diziler.. eskiden de bilim kurgu dizileri vardı, nazgül, voldemort falan anasını becermiyodu.. her şeyi normalleştirme her şeyi mümkün kılma operasyonları…
Türkçe

Biri çıktığı yere geri mi girecek şimdi demiş kanım dondu
rina ♀🏴 | yedek@adawongunkarisi
MIDEM INFILAK ETTI.
Türkçe

@eamaalesef Olması gereken bu zaten milleti gasp etmeyi ne kadar çok arzuluyorsunuz öyle ya sizden yorucusu mu var aq
Türkçe
Miray retweetledi

@EzgiEmel_ Vizyonsuzdum diyemeyen de şimdi neslin kriterine laf ediyor kimler bizi kendisiyle kıyaslıyor bar minimum cidden
Türkçe

Geçenlerde looksmaxxing hakkında 17-18 yaşlarındaki gençlerle sohbet ediyordum. “Erkek 1.80den kısaysa onun için hayat bitmiştir” gibi şeyler söylüyorlardı. Ben de onlara ben lisedeyken (~20 yıl önce) böyle bir uzun boy takıntısının olmadığını, bunun yeni ve absürt bir trend olduğu, o zamanlarda okulun en popüler/cool bulunan çocuklarının ortalama ve altı boylarda olduğunu hatta ben o yaşlardayken date ettiğim basketçi bir çocuktan benden çok uzun diye ayrıldığımı söyledim. Ve bana inanmadılar🤡
Türkçe

Hubeyb Öndeş, Kur'an'ın Bakara Suresi 62. ayetini referans alarak Hristiyanların da cennete gidebileceğini açıkladı:
🔷 Aslında Kur'an'a göre Hristiyanlar da cennete gidebiliyor.
🔷 Bakara 62'de Allah bizzat söyler.
🔷 Hristiyan da olsan, Allah'a inanıyorsan, ahirete inanıyorsan ve iyilik yapıyorsan korku yok, üzüntü yok, cennet var.
🔷 Şimdi şunu diyeceksiniz: "Allah katında geçerli olan din İslam'dır" ayetine ne oldu?
🔷 Çelişki değil mi bu?
🔷 Hayır.
🔷 Çünkü İslam Muhammed peygamberin getirdiği din anlamında değil, tüm peygamberlerin ortak sözü olan Allah'a iman, ahirete iman ve iyiliktir.
🔷 Kur'an Musa'ya Müslüman, der.
🔷 İsa'ya Müslüman, der.
🔷 Hatta ona uyan Hristiyanlara bile Müslüman yani İslam dinine uyan kişi, der.
🔷 Halbuki o dönemde Muhammed peygamber yoktu, Kur'an yoktu.
🔷 Peki ne vardı?
🔷 Allah'a iman, ahirete iman, iyilik.
🔷 Tam olarak Bakara 62'deki 3 ilke yani İslam vardı.
🔷 Haliyle bugün bir Hristiyan Allah'a inanıyor, ahirete inanıyor, iyilik yapıyorsa ki İncil de bunu söyler, şirki falan emretmez, Kur'an'a göre o kişi zaten İslam dinindedir ve kurtuluşa erer.
🔷 Çünkü İslam bir isim değil bir ilkedir.
🔷 O ilkeye uyan kişi zaten Müslümandır.
🔷 Özetle Kur'an'a göre önemli olan şey Müslüman etiketine sahip olmak değil, İslam'ın ilkelerine sahip olmaktır.


Türkçe

@TACOO_Y @userdisconnectd @gazetory Ticaretle uğraşmaya boş beleş demedim hiçbir şey yapmadan işsiz güçsüz sadece oturup para yemeyi kastettim sizin cidden anlama probleminiz var adamın kendi sözlerini yazıyorum hala anlamıyor inanılmaz
Türkçe

@kraliceeeemm @userdisconnectd @gazetory Ticartle uğraşmak yda esnaflık yapmk boş beleş iş mi? Allaşkına ne iş yapıyorsnuz?Belli saat aralığnda çalışan insanlarıda biliyoruz ofis içinde 9-5 çalışıp yan masadakiyle 1 kelime etmedn gün btiyor. Birde kopmamk istemiş diyo. Biz anlayabilyoruz aynı şeyleri yazmanza gerek yk😀
Türkçe

Piyangodan 1,3 milyon sterlin kazanan Luke Pittard, 18 ay sonra McDonald's'taki işine geri döndü:
🔶 Luke, 2006 yılında piyangodan yaklaşık 1,3 milyon sterlin kazandı.
🔶 O dönemde McDonald's'ta yönetici adayı olarak çalışan 25 yaşındaki genç, büyük ikramiyenin ardından işinden ayrılarak yeni bir hayata başladı.
🔶 Kazandığı parayla ev satın aldı, ailesiyle seyahat etti ve düğününü gerçekleştirdi.
🔶 Ancak beklenmedik bir şey oldu.
🔶 Aradan geçen yaklaşık 18 ayın ardından Luke eski çalıştığı McDonald's şubesine geri döndü.
🔶 Bazı kişiler tüm parasını kaybettiğini düşündü.
🔶 Fakat gerçek farklıydı.
🔶 Luke, kazancının büyük bölümünü yatırımlara yönlendirmişti ve yatırım gelirleriyle rahat bir şekilde yaşayabiliyordu.
🔶 İşe dönmesinin nedeni para değil, hayatındaki eksikliği hissettiği günlük rutin ve insan ilişkileriydi.
🔶 Durumu bir röportajında şöyle özetledi:
🔶 Evde oturmak bir süre sonra çok sıkıcı olmaya başladı.
🔶 İnsanlarla birlikte çalışmayı özledim.


Türkçe

@TACOO_Y @userdisconnectd @gazetory Günlük rutin ve insan ilişkileri eksikliği ile işsiz boş beleş takılmak aynı şey değil özetle adam alıştığı düzenden kurduğu bağlardan kopamamış zaten yatırılma düzenli gelir elde ediyor bilmem anlatabildim mi
Türkçe

@userdisconnectd @kraliceeeemm @gazetory Eyvallah başkan en azından birileri anlayabiliyor. Kendine çok iyi bak senden az kaldı çünkü
Türkçe

@kraliceeeemm @ajansmuhbir1923 Sen ve senin gibileri sadece eleştirmek için eleştiriyorlar ablacım.Neden iftira atayım bizzat gördüğümü anlatıyorum hayalperest değil çok görmek istiyorsan hafta sonları çık ne ile karşılaşacağını görürsün
Türkçe

Babasından şiddet gördüğünü paylaşan kadın:
• Babam bu aralar beni dövmeyi huy edindi. Normalde ben kendimi savunuyorum.
• Ama vücudumda zonalar çıktığı ve öleceği için kendimi dövdürüruyorum.
• Bir gün oruçluyken annemle birlikte beni dövmeye başladılar. O günden sonra orucu bıraktım.
• Namazı da bıraktım. Ağlaya ağlaya son öğlen namazımı kılıp bıraktım.
• Dün gece elektrikli süpürgeye ihtiyacım vardı. Babamın odasındaydı istedim vermedi. En sonunda çıkıp o süpürgenin sopasıyla beni bir dövdü.
Türkçe

herkes stresliyse= sogukkanlı dur
kımse streslı degılse= kus panik atak gecir bayıl
beyın soyle ıslıyo masmaalesef
beyza@olaysizdagilim
en ufak streste bize sunulan secenekler 1-titremeye basla 2-kus 3-atak gecir 4-donup kal tepki verme
Türkçe

@gokayeyupoglu @ajansmuhbir1923 Allah iftirayi senin evlatlarından çıkarabilir bir şey söylerken iki defa düşünün lütfen
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Yaw yeme bizi alkolik kim bilir adama neler yapıyorsun duruşun konuşman hiç samimi değil seni dövmesi normal değil ama şu mugedeki Ceyda gibisin sende normal değilsin
Türkçe

@remrekartall @ajansmuhbir1923 Eğer dediğin gibiyse daha da inanasım geldi böyle davranan birinin aileden şiddet görmesi oldukça olası niye bu açıdan bakamıyorsunuz anlamıyorum ha canın iftira atmak geldiyse onu bilemem
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Bu kadın delinin teki Taksim mis sokakta herkese küfürler hakaretler anlattığının hiç birisinin doğruluk bir payı yok
Türkçe







