Tanja

11.1K posts

Tanja banner
Tanja

Tanja

@TanjaSL123

Maaseutu. Rokotehaitta. Ihmisoikeudet ja totuus. 🇫🇮

Katılım Şubat 2022
1.9K Takip Edilen3.1K Takipçiler
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
@Kiekkokirja Jep. Epileptisen kohtauksen syy on kasvain puhekeskuksen vieressä. Pidetään peukkuja että olisi hyvänlaatuinen…
Suomi
1
0
0
9
Kiekkokirja
Kiekkokirja@Kiekkokirja·
@TanjaSL123 Kukaan ei voi tietää, mikä auttaa ennen kuin on selvitetty kohtausten syy. Taustalla ei välttämättä ole epilepsia, vaan kyse voi olla muustakin aivosairaudesta. Vasta kohtausten aiheuttajan selvittyä voidaan suunnitella hoitoa. Välittömästi tutkimuksiin siis.
Suomi
1
0
1
52
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
Epilepsia yht’äkkiä puhjennut hyvinkin läheiselle. Ikää vajaa 30 vuotta ja 2 kohtausta viikon sisään (onneksi suht’koht lyhyitä kohtauksia). Onko joku tietoinen mikä tähän voisi auttaa? 🥺
Suomi
24
1
17
8.1K
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
@KatjaAnette @jekkukissa Joo. Varotin jo, että jos on pahanlaatuinen niin foliovanhemmat keksii vaihtoehtoja.
Suomi
1
0
1
18
Kate 😎
Kate 😎@KatjaAnette·
@TanjaSL123 @jekkukissa Voi ei. Nykyään lääketiede kyllä pystyy moneen, ja onhan noita parantumistarinoita. Kannattaa tsekata ns vaihtoehtoisia hoitomuotojakin, vaikkei olisi hörhö. William Makis (lääkäri, tutkija) täällä äksässä. Jostain syystä tili ei edes näy hakutoiminnolla...
Suomi
1
0
1
55
Kate 😎
Kate 😎@KatjaAnette·
@TanjaSL123 Sekö voi yhtäkkiä aikuisena puhjeta 😳? Luulen että lääkkeillä saa nykyisin aika hyvin hallintaan. Voi ko en muista varmasti kuka täällä äksässä kertoi sairastavansa. Oliko @jekkukissa , vai muistanko ihan väärin?
Suomi
2
0
3
604
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
Helkutti. Epileptisten kohtausten syy oli kasvain. Nyt odotellaan mitä sille voi tehdä…😞 Kohtausten aiheuttaja siis selvisi. Tätä vaihtoehtoa en todellakaan halunnut edes ajatella.
Suomi
0
0
1
227
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
@trueMinella85 Muotoilin väärin. Epileptinen kohtaus siis ollut 2 kertaa viikon sisään. Tyttö sairaalassa. Tänään magneettikuvaus.
Suomi
1
0
3
305
Minella
Minella@trueMinella85·
@TanjaSL123 Siis miten voitte tietää että on epilepsia jos ei ole edes lääkärissä tutkimuksissa käynyt? Epilepsiaan on hyvät lääkkeet olemassa joiden kanssa voi elää ihan tavallista elämää.
Suomi
1
0
1
351
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
Magneettikuvaukset tänään. Odottelen tuloksia siis, että mistä nuo kohtaukset johtuu. Joku löydös on kuitenkin puhekeskuksen vieressä. 🥺
Suomi
0
0
2
379
Tanja retweetledi
Olli Kotro
Olli Kotro@OlliKotro·
Suomessa on nyt kova kiire kriminalisoida EU-vastaisuus, kuten olen aiemmin arvellut. Näin ollen EU-vastaiset blogit, podcastit ja mielipiteet leimataan ulkoa ohjatuksi 'informaatiovaikuttamiseksi' ja laitetaan väärää mieltä olevat linnaan. (Lakiesitys lausunnolla)
Olli Kotro tweet media
Suomi
61
159
551
8.5K
Tanja retweetledi
Joakim Vigelius
Joakim Vigelius@joakimvigelius·
Ylen toimittaja kysyi kuudesti (6) SDP:n Kiurulta, miksi heille eivät käy ministeri Rydmanin esittelemät uudet kriteerit järjestöjen tukemiseen. Uskomatonta väistelyä. Kuunnelkaa itse.
Suomi
255
438
4.1K
124.3K
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
@ArtoElina @SariHeinonen5 Jos olisin rikas niin roikkuisin ruokakauppojen kassalla maksamassa esim. vanhusten ruokaostoksia.
Suomi
0
0
2
54
🇫🇮 Arto af Elinä ⭐️
Jos olisit yhtä rikas kuin Musk eli rahaa olisi käytännössä rajattomasti niin kenelle tai mille tahoille antaisit sitä ? Vai antaisitko ylipäänsä hyväntekeväisyyteen?
🇫🇮 Arto af Elinä ⭐️ tweet media
Suomi
94
1
22
3.6K
Johanna 🇫🇮
Johanna 🇫🇮@JohannaLeino3·
Tänään tuli mittariin 45 v. Sydän ja mieli on kuitenkin edelleen 25 v, eikä hymykään ole hyytynyt, joten antaahan vuosien vieriä, kyllä mä kestän! 💪❤️
Johanna 🇫🇮 tweet media
Suomi
473
72
2.8K
41.9K
Tanja retweetledi
Jacson A Felts pi
Jacson A Felts pi@SmolfSmolf7·
TIN NÓNG: Liều lượng Ivermectin CHÍNH XÁC đã giúp bệnh nhân Ung thư chữa lành 12mg mỗi ngày trong 5 ngày, sau đó 12mg hai lần mỗi tuần để duy trì. Big Pharma không muốn bạn biết điều này chỉ tốn 2 đô la mỗi viên thay vì 10.000 đô la các liệu pháp hóa trị. Họ HOẢNG SỢ mất lợi nhuận trong khi bệnh nhân Ung thư cải thiện chỉ với vài đồng! 😃 Đây là điều họ tuyệt vọng muốn giữ kín. Tôi đã thấy nó hiệu quả hết lần này đến lần khác. Đừng để họ giữ bạn trong bóng tối.
Jacson A Felts pi tweet media
Tiếng Việt
24
793
1.8K
51.4K
Tanja
Tanja@TanjaSL123·
@EchoMariKa @Kane2021_ Surullista. Kuka saanut tuon pojan pään noin sekaisin? Toivottavasti ei esim. äiti tai muu lähisukulainen 🤷🏻‍♀️
Suomi
0
0
5
198
poromari
poromari@EchoMariKa·
Miksi ei vain voi sanoa että "en identifioidu pojaksi" 🙈. Poika hän on ja siitä ei pääse yli eikä ympäri. Valehtelemalla ei saavuta mitään. Paskasta ei saa puhumalla konvehtia. Miksi pitää yrittää rakentaa todellisuutta mitä ei ole, eikä tule 😑
poromari tweet media
Suomi
75
21
606
13.4K
Tanja retweetledi
Noora Muittari
Noora Muittari@NooraMuittari·
Miksi tätä pitäisi kutsua paitsi lasten groomaamiseksi? Nuorten Pride -viikko 13-29 -vuotiaille sateenkaarinuorille. Yksilötapaamisia 13-29 -vuotiaille, "turvallinen siltana muihin palveluihin". Verkkonuorisotalo Loisteella 13-20 -vuotiaille sateenkaarinuorille yhteisö Discordissa. Väestöliiton chat 13-19 -vuotiaille nuorille suunnattu seksuaalineuvontachatti, jossa voi keskustella "kaikenlaista seksuaalisuuteen, seksiin ja intiimeihin ihmissuhteisiin liittyvissä kysymyksissä" koulutetun seksuaalineuvojan kanssa. Sateenkaarevat nuorten illat "11-16 -vuotiaille seksuaali ja sukupuolivähemmistöjen nuorille." AcroKeravan sateenkaareva toiminta 12-28 -vuotiaille nuorille "tukemaan sateenkaarevien nuorten hyvinvointia". HelsinkiMission sateenkaarikaveri: "HelsinkiMission kaveri on vähintään 20-vuotias" aikuinen jolla "omaa kokemusta ja tietoa seksuaalisuuteen ja sukupuoli-identiteettiin liittyivssä asioissa". "Sateenkaarikaveria" tavataan noin kahdesti kuukaudessa. Pääkaupunkiseudulla 12-29 -vuotais voi hakea sateenkaarikaveria; kauempaa on oltava vähintään 15-vuotias etäsateenkaarikaveriin. Ainoa yhdistävä tekijä tapaamisissa on tämä: sateenkaarevuus. Seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli-identiteetti. Tätä ei voi mitenkään selittää tai puolustella "oikeutena olla se kuka on". Tämä on groomausta ja pedofiilien saalistamisen mahdollistamista, siihen jopa kannustamista. Tätä kaupungit ja kunnat juhlivat "tasa-arvona" ja "yhdenvertaisuutena", ja jos et puolusta tätä, olet "transfobinen", "homofobinen", "kansanmurhaat queereja", "bigot" etkä ole "empaattinen". Ei, tahdon vain että se paljonpuhuma kasvurauha koskettaa aivan kaikkia. Ettei pieniä lapsia aivopestä sateenkaarikulttiin, keskustelemaan seksuaalisuudesta 12-vuotiaana 28-vuotiaan "seksuaalisesti kokeneen miehen kanssa". Ettei epävarmoja nuoria houkutella ties minne sessioihin tekemään Luoja ties mitä, tietämättä mihin suostuu, missä kaikki tapahtuu "yhteisymmärryksessä", "etsien rohkeasti sitä mitä oikeasti olet" mutta "turvallisten tilojen sääntöjen" mukaan "luotettavan aikuisen kanssa".. Tässä mahdollistetaan saalistajien toiminta ja tulevaisuuden tragediat. Se on täysin tietoista. Tähän on sisäänleivottu uhria syyllistävä "victimblaming" sisälle. Absoluuttista pahuutta.
Noora Muittari tweet media
Suomi
21
49
411
10.2K
Jani Mäkelä
Jani Mäkelä@JaniMakelaFi·
Öh. Paitsi että vasta äskenhän demaritkin olivat kutsuttu Kesärantaan! Tiedän kun olin itsekin ja näin siellä monta demaria. Mitä tämä tällainen hölmöily on, @Demarit ?
Jani Mäkelä tweet media
Suomi
21
45
930
20.7K
Tanja retweetledi
ClarksonsFarm
ClarksonsFarm@ClarksonsFarm1·
ClarksonsFarm tweet media
ZXX
442
8K
34.1K
286.4K