The Lord Atiba

9.5K posts

The Lord Atiba banner
The Lord Atiba

The Lord Atiba

@TheLordAtiba

biz hep sana en çok sana @Besiktas

Katılım Ağustos 2018
402 Takip Edilen349 Takipçiler
The Lord Atiba retweetledi
Rio Ferdinand
Rio Ferdinand@rioferdy5·
VIVA RONALDO
Español
817
18.7K
133.5K
1M
The Lord Atiba retweetledi
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo@Cristiano·
ESTAMOS AQUI!
Cristiano Ronaldo tweet mediaCristiano Ronaldo tweet media
Español
26K
118.9K
1.1M
20M
The Lord Atiba
The Lord Atiba@TheLordAtiba·
@1_manyy @bpthaber Yüzü güzel olana 40 günde doyarsın,götü güzel olana 40 yılda doyamazsın.Ronaldom bilir ağzının tadını
Türkçe
2
0
11
416
ʙɪʀ ɢᴇɴᴄ 🤍
@bpthaber Bu kadını hiçbir zaman ronaldoya yakıştırmadım benimle aynı fikirde olanlar var mıdır
ʙɪʀ ɢᴇɴᴄ 🤍 tweet media
Türkçe
2
0
26
6K
90artitroll
90artitroll@90artitroll·
@bpthaber Çok fena kadro var Portekiz'de bence en büyük final adaylarından çok hafife alınıyor
Türkçe
2
0
3
4.4K
BPT
BPT@bpthaber·
Cristiano Ronaldo, Eusebio'yu geçerek Dünya Kupası tarihinde Portekiz'in en golcü oyuncusu oldu. — Cristiano Ronaldo: 10 gol — Eusebio: 9 Gol
BPT tweet media
Türkçe
27
15
1.9K
106.9K
Pasifist Sulhi
Pasifist Sulhi@sulhipasifist·
@futbolarena Portekiz takımı fetöcülerin elinde. Amk jaoa Felix versene CR7 ye. Aynı durumda kalede kaleci olmasa yine Messi'ye verirdi Arjantinli piçler
Türkçe
1
0
8
2.9K
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
💥 Kariyerindeki 975. golü 💥 Portekiz formasıyla 145. golü. 💥 Portekiz'in Dünya Kupaları'ndaki en golcüsü. CR7. ÇOK BÜYÜK. 🐐
Türkçe
90
142
6.9K
400.7K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@TheLordAtiba @serdalgidecek @goatmasuaku Ya gs daha yeni limit açacam diye 1 milyon forma sattım diye kolpa yapmadı mı neye göre götten sallama diyosun adama aptal orospu çocuğu
Türkçe
2
0
1
77
Esatt
Esatt@EsatBayri·
@bayrakmedya Olum salakmısınız D diyenler ne yaşıyor soruda diyorki akarsu boylarında diyor D şıkkı olan yerde akarsu yoktur Cevap A ,orada meric akarsuyu var o yüzden
Türkçe
1
0
0
706
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
AYT 2026'da çıkan bir coğrafya sorusu:
Bayrak Medya tweet mediaBayrak Medya tweet media
Türkçe
504
27
3.8K
6.4M
The Lord Atiba
The Lord Atiba@TheLordAtiba·
@nexustransfer Utanmazlar ya vallahi billahi dalga geçiyprlar. Gol dahi atamadan elinmişin hala 65 tane saçma sapan dağa taşa giden şutlarla övünüyorlar
Türkçe
0
0
0
25
Nexus Sports
Nexus Sports@nexustransfer·
İbrahim Hacıosmanoğlu: "2 maçta 65 tane şut attı bu takım. Kötü mü oynadı?"
Nexus Sports tweet media
Türkçe
2.3K
17
805
1.5M
The Lord Atiba
The Lord Atiba@TheLordAtiba·
@demarkesports Başarısızlıkla gurur duyan ilk ülke biz olacağız. Ulan Paraguay’a Avusturya’ya 1 gol dahi atamamışınız birde çıkıp utanmadan gurur duymalıyız diyorsun
Türkçe
0
0
0
17
De Marke Sports
De Marke Sports@demarkesports·
Hakan Çalhanoğlu: "Kendimizle gurur duymamız gerekiyor çünkü nerelerden nerelere geldik. Turnuvadan elenmek tabii ki kolay değil, insan kabullenemiyor. Futbol bazen acımasız. Bundan da ders çıkarmalıyız. Bir şutla yine maçı kaybettik."
De Marke Sports tweet media
Türkçe
1.5K
15
778
2.8M
Kerem Kadir Murat
Kerem Kadir Murat@LordOfMightT·
@futbolarena Şimdi ben yanlış anlamadıysam geçen sezon kısıtlamalar sebebi ile çok transfer yapılamadığı bu sene ise kısıtlama olmayacagı için kese sonuna kadar açık mı demek şimdi bu?
Türkçe
2
0
43
5.2K
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Beşiktaş, UEFA'ya karşı tüm yükümlülükleri yerine getirdiklerini, finansal ve sportif kısıtlamaların ortadan kalktığını duyurdu.
FutbolArena tweet media
Türkçe
10
35
2.3K
69.7K
The Lord Atiba
The Lord Atiba@TheLordAtiba·
@hrmncymhmt Ya senin bu sallamasyon altın,kiracı twitlerinden gına geldi artık sokuk
Türkçe
0
0
0
19
Mehmet Harmancı
Mehmet Harmancı@hrmncymhmt·
Kiracım aradı, “Evden çıkıyorum ama yıllar önce verdiğim 2.500 TL depozitoyu bugünkü değeriyle 30 bin TL olarak istiyorum.” dedi. Siz olsanız bu parayı öder miydiniz?
Türkçe
3.6K
34
1.4K
1.3M
Balkolik
Balkolik@BaIkolik·
Trt yayini o kadar kalitesiz ki Baris Alper kel gozukuyor
Türkçe
7
2
443
40.5K
The Lord Atiba
The Lord Atiba@TheLordAtiba·
@bozkir5556 @BaIkolik Hayır çok bilmiş,TRT pahalı diye 4k yayın vermiyor diğer ülkelerin kanallarına bakarsan anlayabilirsin aradaki kalite farkını
Türkçe
0
0
0
99
Vatandaş
Vatandaş@bozkir5556·
@BaIkolik Yaklaşık 190.000 tane takipçin var ama kafan bir şeye basmıyor TRT den kaynaklanmıyor yayıncı kuruluştan kaynaklanıyor tüm dünyada öyle
Türkçe
2
0
1
659
The Lord Atiba retweetledi
Beşiktaş JK
Beşiktaş JK@Besiktas·
Oyuna girdi, golünü attı. 💪 Hyeongyu Oh 🦅 🇰🇷 2-1 🇨🇿
Türkçe
386
2.9K
41.4K
1.3M
The Lord Atiba retweetledi
Orkun Kökcü
Orkun Kökcü@OrkunKokcu·
Sesimizi yer gök su dinlesin ❤️🇹🇷
Orkun Kökcü tweet media
Türkçe
464
2.7K
51.2K
741K
The Lord Atiba
The Lord Atiba@TheLordAtiba·
@er65_kupu @turkbirefendi Zaten bu konu üzerine 3-5 video gördüm bankalar gram siklemiyor bu hırtları,nedenini bile sormuyorlar direkt kapatıyorlar 😅
Türkçe
0
0
0
132
EFENDİ
EFENDİ@turkbirefendi·
💬 Amedsporlu taraftar: — Hanımefendi, ben hesabımı kapatmak istiyorum. 💬 Yapı Kredi müşteri temsilcisi: — Eeeeeee… 💬 Amedsporlu taraftar: — TikTok çekip paylaşacağım da. 😁
Türkçe
291
33
1.4K
1.2M
Samet Canpolat
Samet Canpolat@CanpolatSa63305·
@beehaber Bu kazmayı neden bu aralar allıyıp pulluyorlar böyle
Türkçe
1
0
3
23.8K
Bee Haber
Bee Haber@beehaber·
Samet Akaydin, İsmail Yüksek’in araba kazası tepkisini anlattı: 🔹 “Fenerbahçe’deyken evimin önünde arabama çarptılar.” 🔹 “Ben uyurken adam çarpıp gitmiş.” 🔹 “Sabah kalktım, arabanın önü yok.” 🔹 “Arabayı servise yolladım, Samandıra’ya gittim.” 🔹 “Tesislerde herkese olayı anlattım.” 🔹 “Herkes ‘Geçmiş olsun’ diyordu.” 🔹 “İsmail Yüksek geldi.” 🔹 “Bir anda kahkaha atmaya başladı.” 🔹 “‘Abi ya, nasıl olur ya’ falan diyor.” 🔹 “Orada beni çıldırttı.” 🔹 “Üstüne saldıracaktım.” 🔹 “Vallahi bir ay konuşmadık.”
Bee Haber tweet mediaBee Haber tweet media
Türkçe
125
11
3.2K
2.2M