The Lord Atiba retweetledi
The Lord Atiba
9.5K posts

The Lord Atiba
@TheLordAtiba
biz hep sana en çok sana @Besiktas
Katılım Ağustos 2018
402 Takip Edilen349 Takipçiler

Cristiano Ronaldo'nun eşi Georgina Rodriguez, Ronaldo'nun golünü kutluyor.

BPT@bpthaber
Cristiano Ronaldo, attığı golle ülkesini Özbekistan karşısında 1-0 öne geçirdi. — Ronaldo, 6 farklı Dünya Kupası'nda gol atan tek oyuncu olarak tarihe geçti.
Türkçe
The Lord Atiba retweetledi

@bpthaber Bu kadını hiçbir zaman ronaldoya yakıştırmadım benimle aynı fikirde olanlar var mıdır

Türkçe

@bpthaber Çok fena kadro var Portekiz'de bence en büyük final adaylarından çok hafife alınıyor
Türkçe

@sulhipasifist @futbolarena Harbi mk aradan bi tane oç çıkıyor her maç
Türkçe

@futbolarena Portekiz takımı fetöcülerin elinde. Amk jaoa Felix versene CR7 ye. Aynı durumda kalede kaleci olmasa yine Messi'ye verirdi Arjantinli piçler
Türkçe

@TheLordAtiba @serdalgidecek @goatmasuaku Ya gs daha yeni limit açacam diye 1 milyon forma sattım diye kolpa yapmadı mı neye göre götten sallama diyosun adama aptal orospu çocuğu
Türkçe

Peki biri bana anlatabilirmi bizim limit 75 milyon euroysa Adalı nasıl transfer bütçesi için 150-200 lerden bahsediyordu?
Nexus Sports@nexustransfer
🚨 Süper Lig'de harcama limitleri açıklandı.
Türkçe

@serdalgidecek @goatmasuaku Forma satışı falan etkilemez futbolcu satıp,gönderirsen kadrodan o etkiler sallama götten
Türkçe

@goatmasuaku iyi ama çoktan 50si dolu zaten nasıl açacak bilmiyom
Türkçe

@EsatBayri @bayrakmedya Ekstra,sıcak diyor D şıkkının sıcakla alakası yok 😂
Türkçe

@bayrakmedya Olum salakmısınız D diyenler ne yaşıyor soruda diyorki akarsu boylarında diyor D şıkkı olan yerde akarsu yoktur
Cevap A ,orada meric akarsuyu var o yüzden
Türkçe

@nexustransfer Utanmazlar ya vallahi billahi dalga geçiyprlar. Gol dahi atamadan elinmişin hala 65 tane saçma sapan dağa taşa giden şutlarla övünüyorlar
Türkçe

@demarkesports Başarısızlıkla gurur duyan ilk ülke biz olacağız. Ulan Paraguay’a Avusturya’ya 1 gol dahi atamamışınız birde çıkıp utanmadan gurur duymalıyız diyorsun
Türkçe

@LordOfMightT @futbolarena Hayır,geçen sezon uydun bu sezonda uyuman gerekiyor o yüzden kese mese yok dostum
Türkçe

@futbolarena Şimdi ben yanlış anlamadıysam geçen sezon kısıtlamalar sebebi ile çok transfer yapılamadığı bu sene ise kısıtlama olmayacagı için kese sonuna kadar açık mı demek şimdi bu?
Türkçe

@hrmncymhmt Ya senin bu sallamasyon altın,kiracı twitlerinden gına geldi artık sokuk
Türkçe

@cocuklukaski_GS @BaIkolik Bilader sen aptal mısın,mesela bu ay ödediğim elektrik faturasında ödedim mk nasıl soru o
Türkçe

@cocuklukaski_GS @BaIkolik Beğenmeyeceğiz tabii mk o kadar vergi,reklam alıyorlar 4k yayın vermiyorlar pahalı diye
Türkçe

@BaIkolik Hicbir seyi de begenmeyin aq. Her seye bok atin.
Türkçe

@bozkir5556 @BaIkolik Hayır çok bilmiş,TRT pahalı diye 4k yayın vermiyor diğer ülkelerin kanallarına bakarsan anlayabilirsin aradaki kalite farkını
Türkçe
The Lord Atiba retweetledi
The Lord Atiba retweetledi

@er65_kupu @turkbirefendi Zaten bu konu üzerine 3-5 video gördüm bankalar gram siklemiyor bu hırtları,nedenini bile sormuyorlar direkt kapatıyorlar 😅
Türkçe

@turkbirefendi Yavvv bu amk salagının zaten ne faydası olucak kı 5000 tl limiti vardır bu salagın zatenn sıktır edın bu hırtları gıtsın
Türkçe

@CanpolatSa63305 @beehaber Harbi mk,eşşeği öve öve Aslan sandırdılar resmen kendini
Türkçe

@beehaber Bu kazmayı neden bu aralar allıyıp pulluyorlar böyle
Türkçe

Samet Akaydin, İsmail Yüksek’in araba kazası tepkisini anlattı:
🔹 “Fenerbahçe’deyken evimin önünde arabama çarptılar.”
🔹 “Ben uyurken adam çarpıp gitmiş.”
🔹 “Sabah kalktım, arabanın önü yok.”
🔹 “Arabayı servise yolladım, Samandıra’ya gittim.”
🔹 “Tesislerde herkese olayı anlattım.”
🔹 “Herkes ‘Geçmiş olsun’ diyordu.”
🔹 “İsmail Yüksek geldi.”
🔹 “Bir anda kahkaha atmaya başladı.”
🔹 “‘Abi ya, nasıl olur ya’ falan diyor.”
🔹 “Orada beni çıldırttı.”
🔹 “Üstüne saldıracaktım.”
🔹 “Vallahi bir ay konuşmadık.”


Türkçe





















