Gurkan

217 posts

Gurkan

Gurkan

@TurinTurammbar

Katılım Mayıs 2026
2 Takip Edilen2 Takipçiler
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@kotot03 Ananı karını sergene siktir orospu evladı seni senin gibi çok orospu evladı ezdik gel bir tane vurda görelim erkeksin ya
Türkçe
1
0
0
30
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ömrüm boyunca Beşiktaş taraftarının Sergen e niye nefret duyduğunu anlayamayacağım gerçekten enteresan
Türkçe
59
5
91
9.1K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@tanidiginiz 150 tane yabancı erkeğin yanında dans eden 3 karıdan 2 si türk :d türkiyeye gelince otobüste çiftli koltuğun birinde erkek var diye oturmuyorlar ama ruhunuzda kendinizde eziksiniz:d delirmişsiniz
Türkçe
0
0
1
28
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@levo0707 Evet emirhan için 8 az kaç yıl önce atınçı 7.5 a verdi fiko. Birde bi sikim biliyormuş gibi yok necip 10 Mustafa 25 falan diye yaptığı saçmalığa kılıf aramış nesiniz oğlum siz futbolcu değerleme birimi mi:d?
Türkçe
0
0
0
8
lewandowski07
lewandowski07@levo0707·
Emirhan için 8 M€ iyi fiyat dediğim için kendi oyuncusumuzu değersizleştiriyormuşum. O zaman yeni tespitlerimi yazıyorum; Necip 10 M€ Mustafa Hekimoğlu 25 M€ Rachica 15 M€ Uduokhai 17 M€ Kartal 29 M€ Tayyip 13 M€ Sonuçta bizim oyuncularımız değerleri yüksek olsun.
Türkçe
9
1
19
3.7K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@kotot03 Karşımda olsan senin o ananın leşini sikerim orospu evladı trol seni anon hesabını ananın amına sokturtma kaybol
Türkçe
2
0
0
60
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@kotot03 Ananın amından sergen nefreti. Siktimin kabzımalınıda almış yanına elinde tesbihle antrenman izletiyor senin o sergen nefretini anlamayan ananın amcığına koyayım 2 ay maaş alamamış konyaya kupada elendi lan senin sergenin hala konusuyor en az senin kadar oc o da
Türkçe
1
0
0
55
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@kotot03 Anlamıyorsan nefretin sebebini aptal bir orospu çocuğusun demektir sana laf anlatacak halimiz yok
Türkçe
0
0
0
85
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ya beyler kafayı yediniz aq okuduğunuzu anlamıyorsunuz ya. Adam başarısız oldu gitti nefret ne alaka diyoruz size. Aq camiasında yiye yiye adam bırakmadık herkes kötü bi biz taraftar olarak iyiyiz kendinize gelin az ya
Türkçe
6
0
19
765
Kaynak Haber
Kaynak Haber@KaynakNews·
Erling Haaland: Gabriel'i bana kafa arttığı için oyundan attırabilirdim. Ama babam bana ayakta durmayı öğretti.
Türkçe
142
254
28.2K
7.3M
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@MANUStipss @sportskafa Napıcaktı çıkmadığı sezonunda parasını mı alıcaktı yıllık anlaştığı maaşa bak nerden kazanır lan o parayı :d
Türkçe
1
0
0
150
MANUS
MANUS@MANUStipss·
@sportskafa Beyler adam 2 milyon doları istemedi aranızdan biri çıkıp desin ki beleş 90 milyon tl yi beşiktaş için istemicem hepiniz laftasınız
Türkçe
1
0
1
1.6K
KAFA Sports
KAFA Sports@sportskafa·
Candaş Tolga Işık: Montella diyor ki; 'Kaos yaratıp Türkiye'ye zarar vermek isteyen insanlardan daha çok Türk'üm.' Sergen Yalçın: ''Para tatlıdır hocam, normal.'' Candaş Tolga Işık: ''Para tatlıysa niye bıraktın hocam tazminatını?'' Sergen Yalçın: ''Ben bırakırım ben Beşiktaş'ın başarısını düşünüyorum kendi başarımı değil.''
Türkçe
27
15
433
86.3K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
Bizim hayat Bağcılar küçükçekmece zeytinburnu arasında geçen kafası güzel bi hikaye
Türkçe
0
0
0
90
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@anonimuhabir Herif yemeği yedikten sonra kamera çeksin diye kaskı kafaya takıp öyle gitmiş hesap ödemeye:d aklımı kaybedicem artık aq
Türkçe
0
0
5
1.2K
Anonim Muhabir
Anonim Muhabir@anonimuhabir·
Köfteciye giden bir kişi, yaşadığı olumsuz deneyimi kasa çalışanına anlattı. Bunun üzerine çalışan, yalnızca bir ürünün ücretini almayı teklif etti. ➖İçerideki garsonlar ilk önce çok labali. Onun haricinde bir kürdan istedik, 10 dakika sonra geldi. Oturduğumuz zaman küllük istedik, bir saat oturduk hâlâ gelmedi. Yediğimiz ürünlerin kalitesi ayrı bir şey. Yani biz genel olarak hiç memnun kalmadık. Sürekli burada yiyen kişiler olarak bilginiz olsun. Ödemeyi yapalım, çıkalım biz. ➕Ben sadece bir porsiyon köfteyi alacağım... ➖Hayır hayır, öyle bir şey yok. Biz ne yediysek ödeyeceğiz. Bunu bir feedback olarak şey yapabilirsiniz. ig | tunahanbey
Türkçe
312
26
993
391.3K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@Bogazin_kartal Heh dökül şöyle orospu evladı erkek gibi konuş böyle içindekini adam olmayı öğrenirsin belki bir gün
Türkçe
0
0
0
39
Boğazın Kartalı
Boğazın Kartalı@Bogazin_kartal·
Sergen Yalçın: "Rafa ne yıldızıymış? Çok merak ediyorum yani, nerede oynamış da yıldız olmuş? Ne yapmış Rafa Silva?"
Boğazın Kartalı tweet media
Türkçe
40
2
148
22.1K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@HaberKartali Sattığı adama satmasa ödeyeceği maaşları kazanç diye saymış pu sülalenin amına koyayım senin
Türkçe
0
0
2
1.9K
Haber Kartalı
Haber Kartalı@HaberKartali·
Sergen Yalçın: "Parayı verirsin Agbadou'yu alırsın ama her zaman bunu yapamazsın. Bazen de Junior Olaitan gibi transferler yaparsın. Transferlerin hiçbirinin sakatlığı yok, hepsi genç. Sadece Abraham transferinden Beşiktaş'ın kazancı 70 M€'nun üzerinde."
Türkçe
53
7
1.3K
182.1K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@kartalhatti Hani takımı sen kurmamıştın lan dünya kupasında oynayan topçularınla niye sikindirik tr liginde 3. Bile olamadın?
Türkçe
0
0
2
1.1K
Kartal Hattı
Kartal Hattı@kartalhatti·
Sergen Yalçın: "Sonuçlar olarak başarısızım ama yapılanma olarak %100 başarılıyım. Aldığım oyuncuların hepsi Dünya Kupası'nda oynuyor. Aldığım oyuncuların hepsi önümüzdeki yılların iskeleti."
Kartal Hattı tweet media
Türkçe
117
11
879
324.2K
Gurkan
Gurkan@TurinTurammbar·
@kartalanalizcom Ya siktir mnakdmoğlu bir de akıl veriyor seni kim sikler trollerin dışında enayi? koyduğun komisyonları ye platin escortlarla, ganyanını oyna Beşiktaşın adını ağzına alırkende besmele çek
Türkçe
1
0
1
797
Kartal Analiz
Kartal Analiz@kartalanalizcom·
Sergen Yalçın: "Bana yapılanları Italiano'ya yapmayın, bırakın adam işini yapsın."
Kartal Analiz tweet media
Türkçe
126
30
1.3K
103.6K