Toros “PARS” Pars

6.4K posts

Toros “PARS” Pars

Toros “PARS” Pars

@TorosPars58526

Ateist orospu çocukları,Kemalistler, Tengrici yavşaklar, ve bütün İZM ,ciler uzak dursunlar. TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE 🇹🇷

Katılım Şubat 2024
95 Takip Edilen145 Takipçiler
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@TOPRAK_2_ @bir_men Bizim bildiğimiz sen hesap et ALLAH,ın dünyaya indirdiği kaç din olmuştur sebep senin gibiler tarafından bozulmuştur. Ufacık beyninle ahkam kesme. Son peygamber Hz Muhammed dır ahir zamandayız . cahilliği,yobazlıgı, faşistligi bırakın insan olun eşitlik istiyorsan eşit olun .
Türkçe
0
0
1
3
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@TOPRAK_2_ @bir_men Awk orsp, fhse, kltk, seni neden müslümankarın durumu ilgilendiriyor biz sizin dinimize bir şey söylüyormuyuz şrfsz, nmssz. ALLAH,ın dünya,ya indirdiği bütün dinler İSLAM,dır benzerlik vardır insan eli tarafından bozulmuştur senin gibiler tarafından 124bin peygamber gelmiş(1)
Türkçe
1
0
1
4
DENİZ_TOPRAK2
DENİZ_TOPRAK2@TOPRAK_2_·
* Cehalet Tamda bu işte.! * * Adamın adı Yusuf , * Oğlunun ismi Musa, * * Torununa Bünyamin İsmi vermiş. * 3000 Yılık Yahudi ismi bunlar.! * * Sonra kalkıp soruyor, * Hocam Şapkayı Yahudilerden'mi aldık diye.? * * Yahudi KİPE'SİNİ Takke diye Takıyor, * Yahudi gibi, * Sünnet oluyor, * Kurban Kesiyor, * Yahudi'ye benzemiyor, * Peygamberini peygamber diye kabul ediyor.! * * Ama ''ŞAPKAYI ''Görünce, * Eyvah YAHUDİ'YE Benzedik diye, * * ATATÜRK'E SALDIRIYOR.!!!
DENİZ_TOPRAK2 tweet media
Türkçe
234
235
867
42.2K
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men Bu treni bu şekle gelmesi,şehitlerin olması sizin gibi hainlerin o devirdede olması işte siz o çalsız hainleri. Torunlarısınız o vakit dedeleriniz şimdi siz bu sonsuza kadar böyle gidecek.karşınızda vatansever müslümanlar her zaman olacak
Türkçe
0
0
0
1
Bir men
Bir men@bir_men·
Bir trenin patlatılmasını romantikleştirmek, o saldırıda hayatını kaybedenleri yok saymaktır. “110 yıl geçti” diyerek geçiştiremezsiniz. O gün şehit düşenlerin, öksüz kalan çocukların ve yas tutan ailelerin acısı da tarihin bir parçasıdır.
Fatma Şahin@FatmaSahin

Hicaz Demiryolu’nu 110 yıl önce patlattılar, bugün hızlı tren olarak yeniden yapıyoruz! 🇹🇷 Sultan Abdülhamid Han’ın büyük vizyonuyla İstanbul’u Şam’a, Medine’ye ve Hicaz’a bağlayan Hicaz Demiryolu, ajan Lawrance tarafından patlatılmış, tren ve rayları çölde kaderine terk edilmişti. Aradan 110 yıl geçti ve bu milletin evlatları gerekeni yapıyor. Dün, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’nun Suudi Arabistan’da imzaladığı mutabakat metniyle, Hicaz Demiryolu’nun modern yüksek hızlı tren hattı olarak yeniden hayata geçirilmesi için tarihi bir adım atıldı. Projenin üç yıl içerisinde tamamlanması öngörülüyor. Bir asır önce sökülen raylar, bugün daha güçlü, daha modern ve çok daha iddialı bir şekilde yeniden döşenecek. Bu sadece bir demiryolu projesi değil, tarihe sahip çıkmanın, medeniyet hafızasını yeniden ayağa kaldırmanın sembolüdür. İstanbul’dan başlayıp Gaziantep İslahiye üzerinden Orta Doğu’nun kalbine uzanacak bu hat, ticareti, ulaşımı ve bölgesel entegrasyonu güçlendirirken Türkiye’nin jeopolitik ağırlığını ve küresel stratejik önemini de daha da artıracak. Sultan Abdülhamid Han’ın asırlık hayali, aziz milletimizin iradesi ve Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde yeniden hayat bulacak. Dün rayları sökenler vardı… Bugün o rayları yüksek hızlı tren olarak yeniden inşa eden bir Türkiye var. 🇹🇷

Türkçe
1
0
0
25
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men @i_Clouding Kendin için ne yaptırıyorsan yaptır awk pzvnk gi domalarakmı gömülün,başaşagımı yanındakilere vasiyet et demek ne imiş insan başkasına attıgı iftiraları kendi dili ile ikrar edermiş hiç sikimizde değil senin inancın hayat görüşün sikimizde değil amına kodum Ateist dingili.
Türkçe
0
0
0
4
Bir men
Bir men@bir_men·
@i_Clouding Ölüm bir yok oluştur. İsterseniz yakın, isterseniz dik gömün, isterseniz mezarın içine yan oda açın; sonuç değişmez. Ölen bunun farkında olmaz. Arap masalları gözünüzü korkutmasın. Kısacası, evrenin sonsuzluğu içinde Arap masallarının yada diğer doğmaların hiç bir değeri yoktur.
Türkçe
2
1
0
51
عبدالله
عبدالله@i_Clouding·
بالله أحد يشرح لي ليه يدفنون الميت بهالطريقة ويحطونه في حفرة جانبية؟ صراحة الموضوع محيّر ومستغرب منه.
العربية
471
77
1.1K
2.2M
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men @pkz_55 Oğlum sen nasıl bir götverensin Türk değilsin Siyonist Yahudilerde soy anneden gider yavşak senin Türk olmadığını biliyorum Türkmüş senin yalanını sikeyim orospu bacılı.
Türkçe
0
0
0
1
Bir men
Bir men@bir_men·
@pkz_55 Biz “Mustafa Kemal’in askerleriyiz” deriz, kimse “Atatürk’ün torunlarıyız” diye soy üzerinden konuşmaz; soyumuz belli, Türk’üz. Başkasının çocuğu olma siz Osmanlı torunlarında görüyoruz. Tarihte soy sadece baba tarafından mı gelir? Osmanlı padişahlarının eşlerinin kaçı Türk’tü?
Türkçe
1
1
1
41
Bir men
Bir men@bir_men·
@Ceylanmed “Doğru yol” dediğin şey; 1400 yıl önceki Arap coğrafyanın kültürüne uyum sağlamak mı? Arap gibi giyin, Arap gibi yaşa, Arapça dua et… Sonra da buna “evrensel din” de. İlginç.
Türkçe
2
1
7
253
Ceylan
Ceylan@Ceylanmed·
Yoksa siz hala doğru yola girmeyi düşünmüyor musunuz
Türkçe
1.1K
495
3.4K
1.1M
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men @Eltatarico @inciiyaa Sen hiç bir yrrmı bilmiyorsun kriptosun. Yvşk, gtvrn, dbbük orcocugu şrfsz nmssz İslam düşmanı Siyonist azgın azınlık bireyisin senin awk orps kltk fhse ccug
Türkçe
0
0
0
11
Bir men
Bir men@bir_men·
@Eltatarico @inciiyaa İslam’ı çok iyi biliyorum: A camisinde normalde her vakit 3 kişi namaz kılıyor olsun. “Her vakit namaza gelenlere 100 TL verilecek” denilsin. Bir süre sonra cemaat yollara taşar. Normalde namaz kılmayanlar bile para verildiği sürece gelir. Kes parayı cami 3 kişilik cemaate düşer.
Türkçe
1
1
0
19
inci
inci@inciiyaa·
Hadi söyleyin bakalımmmmm
inci tweet media
Türkçe
898
6
233
147.3K
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men @uziTURGttinta Hassöktör awk pzvnk yvşk gtvrn orcocugu sahtekarlar Siyonist putperest faşistler senin gibi yvşk pzvnk gtvrn dbbük orcocugu şrfsz nmssz Lara boşuna Türk değilsiniz demiyoruz.osmanlıyı kötüleyen orcocugu gtvrn pzvnk dbbük şrfsz nmssz dur.
Türkçe
0
0
0
8
Bir men
Bir men@bir_men·
@uziTURGttinta Osmalı ve İslamla Türkleri 600 yıl köleleştirip sömürdüler, cahil bıraktılar. Mustafa Kemal Atatürk gibi bir dahi çıktı buna son verdi Türklere tekrar kişilik kazandırdı. 2003’te AKP iktidarı geldi 22 yıldır Türkleri tekrar İslamla beyinlerini yıkayıp köleleştirmeye başladılar.
Türkçe
1
1
0
23
Bir men
Bir men@bir_men·
@Si_Ne_M_ Sultanahmet, Çamlıca insanlığa bir faydaları yok dolayısıyla bir eser sayılmazlar köprüler, yollarda sadece sömürü aracı İnsanların hayatına dokunan, herkese fayda sağlayan işler daha kalıcıdır. Eser görmek istiyorsan, Türkiye Cumhuriyeti bunun en büyük örneklerinden biridir.
Türkçe
1
1
1
230
SiNEM 🇹🇷
SiNEM 🇹🇷@Si_Ne_M_·
Teyzem Atasözü gibi laf söylemiş, Türkiye'de; Sağa bakan "Osmanlı’nın eserlerini," Sola bakan "Erdoğan'ın eserlerini" görür. Gerisi angarya.
Türkçe
217
1.8K
7.7K
116.2K
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men @gazetesozcu Hassöktör awk pzvnk yvşk orcocugu dbbük khp orsp fhse kltk ccug şrfsz nmssz Siyonist orcocugu senin yedi bayram sükaleni silkeyim awk pzvnk yvşk
Türkçe
0
0
0
3
Bir men
Bir men@bir_men·
@gazetesozcu Bir ülkede hak, hukuk, adalet, liyakat ve ahlak olmadan; sadece konvoylarla, gösterişle, Türk gibi davranmayıp Araplar gibi duayla sahada secde edip Araplığa özenirseniz, futbol da oynamazsanız sonuç böyle olur. Ama diyeceğim ki anlamazsınız… Biat kafa, Nato kafa, nato mermer.
Türkçe
1
1
3
282
Bir men
Bir men@bir_men·
@Cemile19881 @PinkPanther10x_ “Milli takımı konvoylarla, şovlarla uğurlayıp ‘final geliyor’ diyenleri gördük… sonuç ortada. Abartı başarı getirmiyor. Depremde de aynı şey: ‘ordu her yerde’ deniyor ama Maraş’ta ben sahada düzenli bir ordu varlığını göremedim. Sahi Maraş depreminde ordumuz nerdeydi ?
Türkçe
2
1
1
73
PinkPanther10_🐕
PinkPanther10_🐕@PinkPanther10x_·
Bu nasıl bir spor klibi arkadaş😠 İnsanları dinden , siyasetten ve son olarak da spordan da soğuttunuz . ⚽️#Millitakım
Türkçe
56
100
723
47.5K
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men Sen terk yedinmi awk orps kltk fhse ccug şrfsz nmssz yvşk gtvrn dbbük orcocugu awk senin yobaz putperest faşistler sen Türk değilsin Siyonist orcocugu sun kim İSLAM,a peygamber ine aşağılayıcı laf söyler inancının gelmişinin geçmişinin awk siz harbi çok büyük orcocugu sünüz.
Türkçe
0
0
0
5
Bir men
Bir men@bir_men·
@dailytrkst Türk’ün önderi Türk’ten çıkar. Mete Han çıkar, Fatih Sultan Mehmet çıkar, Mustafa Kemal Atatürk çıkar. Türk tarihine yön verenler bellidir. Muhammed ise bir Türk değil, sadece bir inanca hitap eden dini bir figürdür. Türk’e siyasi ya da milli anlamda önderlik yapmış değildir.
Türkçe
3
1
18
1.3K
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@bir_men @TCebr3448 Oğlum sen türk filan değilsin İslam tüm insanlara gelmiş sen ister seçersin ,ister seçmezsin awk Siyonist p*ç adam ol. İslamın araplıkla alakası yok İSLAM tüm yaratıklara geldi awk pzvnk yvşk dbbük gtvrn orcocugu sahtekarlar Siyonist putperest seçim senin .Araplara değil Awk.
Türkçe
1
0
0
50
Bir men
Bir men@bir_men·
@TCebr3448 Müslümanlık bir inançtır; insan sonradan benimser ya da terk eder. Türklük ise sonradan giyilen bir elbise değil, kimliktir. Din tercih olabilir, Türklük tartışma konusu değil; bizim üst kimliğimiz Türklüğümüzdür. Müslümanlık ancak Araplar için bir üst kimlik olabilir.
Türkçe
6
0
18
308
Ebru Çelik
Ebru Çelik@TCebr3448·
Erdoğan: "Müslümanlık hepimizin en üst kimliğidir." dedi. Din seçim, Türklük ebedidir. Bizim tek üst kimliğimiz Türklüğümüzdür.
Ebru Çelik tweet media
Türkçe
628
551
3.8K
42.9K
DEKA
DEKA@07_deka·
Celladına aşık olmuşsa bir millet İster Çan dinlet, ister ezan dinlet İtiraz etmiyorsa,sürü gibi illet Müstehaktır ona her türlü zillet. Ömer Hayyam
Türkçe
19
111
590
17.2K
DEKA
DEKA@07_deka·
@cansu_arap SAYIN CANSU HANIM,SİZİ TAKİP EDİYORUM,EDECEĞİM SİZE,AİLENİZE,DOSTLARINIZA SELAM VE SAYGILAR SUNAR SAĞLIK,BAŞARI VE MUTLULUKLAR DİLERİM SORUNUMUZ ORTAK:ÜLKEMİZİN BAĞIMSIZLIĞI,YOBAZLA MÜCADELE,HALKIMIZIN AYDINLATILMASI VE MUTLULUĞU. YAŞAMAK GÜZEL ŞEY,BE CANLAR,HOŞÇA KAL SAYGILAR.
Türkçe
2
0
1
133
DEKA
DEKA@07_deka·
faşist Tİ OĞLU Tİ 17 yaşındaki çocuğun yaşını büyüterek idam ettirdin.İdam ettirmeyipte besleyeceğiz mi dedin Ulan Tİ Atatürkçü geçindin Atatürk’ün laik Cumhuriyeti’ni yıktın din dersini zorunlu ettin Türk halkı var oldukça daima sana lanet olacaktır
Türkçe
1
0
1
47
Toros “PARS” Pars
Toros “PARS” Pars@TorosPars58526·
@07_deka @CeyhanGuntekin Ulan namussuz neden dinime laf ediyorsun;? yobaz da, 💩 zamanda yiyen sensin senin dinin ne söyle kim olduğunu söyleyeyim sana awk orcocugu gtvrn pzvnk dbbük yvşk şrfsz nmssz sahtekâr putperest, faşistler. Yvşk Atatürk,ün arkasına saklanan İslam din düşmanı sefillersiniz.
Türkçe
0
0
0
7
DEKA
DEKA@07_deka·
@CeyhanGuntekin Sn.C. Güntekin Can,ATATÜRK TÜRKİYE’dir diyor.Ben ATATÜRK,DÜNYADIR,DÜNYA HALKLARININ ÖNDERİDİR Türkiye’de sap yiyip ,saman sıçanlar,gxtü bxlu yobazlar Kendini bilmez Arap dinliler Atatürk’ü sevmiyorlar.Çünkü Atatürk onların şeyhliğine,prensliğine,krallığına,yobazlığına son verdi
Türkçe
3
1
3
105
Ceyhan Güntekin
Ceyhan Güntekin@CeyhanGuntekin·
ATATÜRK TÜRKİYEDİR….,,.
Ceyhan Güntekin tweet media
Türkçe
123
193
1.5K
49.5K