@cehennem_dunya1@taylandil Varsa referans olacak test ya da makale paylaşabilir misin hocam ben de detayları arıyorum fakat net bilgi edinemedim.Bu arada 0-100 için lastik tutunma limiti konusunu 19inç jantlarımla deneyeceğim, ne kadar fark edecek bakalım.Yeni vs eski testi için yaparsa @UzMediaTr yapar :)
Bu Tesla Model Y Performance ⚡️
Instagram’da aracın sürekli gücünün 460 HP olduğunu yazdığımda birçok kişiden tepki aldım. 618 HP diyen oldu, 627 HP diyen oldu. (618 HP aslında 627 PS’e karşılık) Yani kafalar bir hayli karışık.
➡️ Peki sizce bu otomobil kaç beygir? Ön ve arka akstaki motorların ürettiği maksimum kW’yı toplayarak toplam güç bulunur mu? Elektrikli araçlar için farklı metrik gerekir mi?
Ağırlık: 2.1 ton
0-100: 3.5 sn
@UzMediaTr@ertangl_16@Togg2022 Madem ağrılık eşitlemek kabul görmüyor , Anlaşıldı Togg T10F SR bir araç alıp deneyeceğiz :) Önümüzdeki haftalarda yapalım
“Çaput” kelimesi tetikledi biraz :) Juniper’in tam rakibi, T10F’nin kısa menzilli versiyonu aslında. Onu temin edemediğimiz için, uzun menzilli ile denedik, bataryası çok büyük olduğu için de ağırlık ekledik bir yarışta. Reklam diyen var, maksatlı yapılmış diyen var, hepsi bir anda gelince :)
@UzMediaTr@Togg2022@enginozoren Güzel kardeşim youtubeden videolarını beğeniyle takip edip emeklerini takdir eden bir izleyicin olarak söylüyorum. Yapıcı eleştirlere bu şekilde cevap vermeye devam edersen üzülerek takipçi kaybedersin. Tesla isterse 100 kW pil taksın, neyse fabrika çıkışı alıp onu kıyaslamalısın
Sırf eleştirmek için yorum yapınca böyle oluyor işte abicim :) şimdi; birindeki batarya 55kwh, diğeri 80 küsür. Sence, biz ağırlıkları eşitlerken, mühendislik çalışmalarını hiçe mi saydık? Ya da arabalar arasındaki 100kg civarındaki ağırlık farkı mühendislik başarısızlığından veya başarısından mı kaynaklanıyor? (Tesla’ya 80 küsür kwh batarya taksak Tesla yaklaşık 200kg daha ağır olur bu arada)
@UzMediaTr@Togg2022@enginozoren Abicim neden ağırlıkları eşitliyorsunuz? Adamlar arabayı hafifletebilmek için milyonlarca dolar masraf,dünya ar-ge, alüminyum kaporta ve bir sürü teknoloji kullanıyorlar sen bunu ortadan kaldırmaya çalışıyorsun. O zaman sürtünme katsayısını da eşitlemek için kaportaya çaput bağla
DJI Nano 128 GB TR'de 19.000 TL
Almanya'da 15.000 TL
Vergi iadesi ile 13.000 TL'e geliyor.
2 tane alacağım,
bi Münih Yapıp Gelsem ne olur dedim ?
Bilet 6.000 TL
Çıkış harcı bir gece konaklama
Havalimanı Otopark ıvır zıvır
10.000'e mal olacak
Sizce ne yapmalı ?
Dağ başında test mi yapıyorsun @UzMediaTr ?
Sorun değil İstediğin her yere şarj ihtiyacın varsa çağır @evbee_charging'i gelsin ihtiyaçlarınızı gidersin..
@ToggTayfa seninle de yapalım mı ?
@iddialargercekler varsa bir iddian deneyelim !
@enginozoren Çok keyifli gündü. Daha 1 haftalık bile olmayan arabanı bize emanet ettiğin için de çok teşekkür ederim @enginozoren . Kazasız, keyifli sürüşler ve bol izlenmeli videolar diliyorum 🫡
TOGG vs Tesla drag yarışı videomuzun son 7 günlük izlenme istatistiği. TOGG Almanya’da ilgi çekmiş gibi duruyor. Daha önce Almanya’dan izlenme oranı %3’tü.
@Togg2022
Bu videomuzu izlemeyen kaldı mı? T10F çıkınca T10F ile hangi arabaları karşılaştıralım?
TOGG T10X vs TESLA MODEL Y SR DRAG YARIŞI | Elektrikli Drag yarışı |@late_runnersyoutu.be/Gmw2DJx6_0I
@Huntelar791743@sekizsilindir Bu görselde koltuğun oturulan noktası ile sırtlığı arasında 30cm falan boşluk var. Bu şekilde oturulmasının manası nedir? Bu oturuşla 15dk yolculuk yapsan 15 seans fizik tedavi alman gerekir bel ağrısından. Diz mesafesini olduğundan dar göstermek mi amaç acaba?
Togg T10X Euro NCAP sonuçları konusunda bazı takipçilerimizin takıldığı bir konuya açıklık getirmek isterim. 2025 model bir araç için normal gibi yorumlar okudum, ancak durum farklı ve basit.
Malum T10X modeli 2023 yılında satılmaya başlandı. 2023 ve 2025 modelleri arasında yapısal bir fark da yok.
Euro NCAP ise her yıl şartlarını zorlaştıran bir kuruluş. Yani 2023 yılında 5 yıldız alan bir model, 2025'de teste tekrar girse belki de 3 yıldızı zor alır.
Ancak burada tersi bir durum var. Siz 2023 yılında yaptığınız yapısal tasarım ve güvenlik ekipmanıyla 2025 yılında 5 yıldızı 94 gibi çok yüksek bir yolcu koruma puanı ile alıyorsunuz. Yani T10X zoru başarmış.
Meali de şu; T10X ile çarpışmak istemezsiniz.
Sevin ya da sevmeyin; ama bu araç için çaba sarf eden tüm Togg çalışanlarına saygı duymak gerekir diye düşünüyorum. Togg iyi, daha da iyi olacak. Saygılar 🫡.
Son 5-6 yolculuktur Bolu’daki Supercharger sürekli dolu. Bekleme süresi de 10 dakikanın üzerinde diyor. 1 senede Tesla sayısı kaç kat arttı? Şarj aleti sayısı böyle mi kalacak?