Ville Kupari

2.1K posts

Ville Kupari banner
Ville Kupari

Ville Kupari

@VKupari

Asikkala, Suomi Katılım Aralık 2012
410 Takip Edilen53 Takipçiler
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@VTouru Tarvinneeko edes voittaa enää, canesista ei nouse ketään esille 😀
Suomi
1
0
0
669
Ville Touru
Ville Touru@VTouru·
@VKupari Jos Vegas vaan voittaa, niin eiköhän. Pari hattua vaatis vielä loppusarjaan Howdenilta, että tulis kisa.
Suomi
1
0
1
927
Ville Touru
Ville Touru@VTouru·
Fantastinen alku ollut finaalisarjalle, mutta kyllähän tässä Carolinan ympärillä nyt paljon enemmän kysymysmerkkejä on. Kaikki ketjut sekaisin, jatketaanko nyt näillä? Kuka on maalissa? Johtoasemassa G1-G3: VGK 88:34min CAR 23:19min #NHLfi
Suomi
3
0
47
12K
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@kimvaisanen Onneksi on vaan todistusten jako lauantaina. 08:00-08:30 :D aivan mahtavaa
Suomi
0
0
0
175
Kim Väisänen
Kim Väisänen@kimvaisanen·
Helvetissä on erityinen paikka rehtoreille, joiden koulussa kevätjuhla alkaa klo 8:00 lauantaina
Suomi
79
10
733
70.4K
Mikko Partanen
Mikko Partanen@MikkoPartanen1·
@swheimo @jukka_kopra Olisi pitänyt tajuta tehdä samanlainen budjetti kuin valtiolla, vahvasti alijäämäinen 🤷‍♂️
Suomi
4
1
51
1.9K
Tech
Tech@jonne_ahonen·
@AnjaEvans01 Joo siis todellakin. Joten tapetaan palestiinan lapset niin ollaan tasoissa?
Suomi
1
0
0
314
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@TomiTurunen8 @JethroRostedt Se kusinen selostuskoppi maksaa 20k niin kyllä ihan järkevää selostaa kotimaassa :D paikan päällä oleminen tuo tasan nolla lisäarvoa.
Suomi
0
0
8
267
Tomi Turunen
Tomi Turunen@TomiTurunen8·
@JethroRostedt Yleltä leikattu niin paljon, ettei mahdu budjettiin enää. Eihän ollut varaa maksaa edes euroviisujuontajan koppivuokraa. Laarinpohjia kaavitaan.
Suomi
7
0
53
6.5K
Jethro Rostedt
Jethro Rostedt@JethroRostedt·
Tuli mieleen, että miksi noi mm-kisat ylipäätään ovat Maikkarilla? Eikö tällainen oli juuri sitä Ylen työn ydintä?
Suomi
87
19
940
60.3K
terapeuttiville
terapeuttiville@terapeuttiville·
Voisimme olla datan Sveitsi. Ja silti moni sanoo: ei datakeskuksia. Suomella on sähköä, kylmää ja vakautta. Jos sähkö meinaa loppua? Hitto, rakennetaan lisää sähköä. Tämä on lifetime mahdollisuus. Rahaa tällä maalla ei nimittäin ole yhtään liikaa.
Suomi
131
5
153
30.4K
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@s_kumpu @Jocka Missä vaaliväittelyssä on aikaa ja mahdollisuuksia edes välttävään debattiin? Aivan, ei missään. Tällaisia podcastjaksoja tarvittaisiin.
Suomi
0
0
0
7
S. Kumpu
S. Kumpu@s_kumpu·
@Jocka Miksi pitäisi mennä vieraaksi jonkun kokoomuksesta pois potkitun hörhön podcastiin? Kyllä niitä vaaliväittelyitä vielä tulee ja Purran taloustaidot voi katsoa tilastoista.
Suomi
1
0
18
220
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@Mislandflow @joakimvigelius A-studio on hauska konsepti, mutta ei siellä mitään debattia kerkee käymään mistään asiasta. Podcastissa aikaa piisaa.
Suomi
0
0
1
100
OsakeKeisari
OsakeKeisari@OsakeKeisari·
Ja vasemmisto poistui keskustelusta. Kyllä, monet järjestöpomot tienaavat yli kymppitonnin kuussa. Rahoitus otetaan veronmaksajilta.
OsakeKeisari tweet media
Leena Pihanurmi@pihanurmi

@hiilinen @jesserauhamo @veronikahonka Tämä vain pieni pintaraapaisu. Näitä on satoja. Voit penkoa itsekin verokoneesta tai soittamalla verovirastoon, sillä suurin osa järjestöjohtajista on kieltänyt verotietojensa julkaisun.

Suomi
35
82
1.3K
58.8K
Jukka-Pekka Puro
Jukka-Pekka Puro@JiiPeePuro·
@Minna_Leh @RitaTainola @MariaNordin Laita itse. Juurihan tuossa Maria "vain repostasi" yksittäisen syöpäpotilaan parantumisen kokemuksen oman kurssinsa jälkeen. Kätevää. "Minähän vain repostasin." Lähti suoraan mainnonan eettiselle neuvostolle. Tuo on vastenmielistä kaikille sairastaville ja heidän läheisilleen.
Suomi
3
0
9
585
Jukka-Pekka Puro
Jukka-Pekka Puro@JiiPeePuro·
En halua käydä keskustelua selkien takana joten otan teidät @RitaTainola ja @MariaNordin kummatkin mukaan. Seuraamme toisiamme, hyvä niin. Oheinen kuvakaappaus Rita...? Tiedätkö miksi minä ja kovin monet muut tieteentekijät Mariaa "canceloimme?" Siksi, että hän on sanonut kykenevänsä kursseillaan parantamaan mm. syöpiä. Taidat Rita tuntea äitini? Tiedätkö hänen syövästään? Minun? Poikieni? Kaikki aggressiivisia syöpiä. Olisimmeko todella parantuneet käymällä Marian kursseilla? Ihan jokaikinen? Olemme kaikki vielä hengissä, vaikka kaikilla statukset ovat olleet äärettömän huonot. Omasta varsinaisesta vertaisporukastani kaikki muut ovat sen sijaan kuolleet. Olisiko vaikkapa Mara, siis Karin Martti, tiedustelueverstimme, jonka kanssa juttelin viimeiseen saakka, pelastunut Marian kurssilla? Tai Kasvin Jyrki? Sama juttu keskusteluyhteyden suhteen. Ja moni muu Rita sinunkin tuntemasi? Olen itse asiassa joutunut tekemään joidenkin saattovaiheessa olevien veljien kanssa töitä sen eteen, etteivät toimittajat tiedä missä mennään, kun mediaympäristö on mikä on. Mutta siis: pistänkö jälkikasvuni tai äitini Marian kurssille? Olen itse vastoin 100% ennustetta hengissä. Juttu löytyy helposti HS:n arkistosta nimellä, ja sen vahvisti päätoimittajalle onkologini. Toimitus voi vahvistaa. Minut pelasti tähän pisteeseen se Ylellä paljon nyt puhuttu immuno-onkologinen lääkitys, ja nyt koetetaan ymmärtää, että miksi. Se "miksi" -kysymyksen esittäminen on tiedettä; sitä Marian parjaamaa koululääketiedettä. Vastaan mielelläni tutkijoiden outoihinkin kysymyksiin - kuten että "nukunko koirani kanssa" - jos se auttaa yhtäkin IO -potilasta saamaan lisäaikaa, saati selviytymään. Kirjoitan tästä purevasti, koska kaikkien pitää kantaa vastuunsa - ja tämä koskee ennen kaikkea läheisten ajattelemista. Kun olet kuollut niin huolet ovat poissa. Läheisille pseudotieteellinen kuorma tulee selkään kuin syntisäkki, ja sen hehkuttaminen asettaa Rita sinunkin kaltaisellesi journalistille oman moraalisen painolastinsa. Maria on ikävä kyllä ollut yksi niistä soihdunkantajista, joiden ainakin itse odotan lausuvan itsensä selkeästi irti fataalien sairauksien hoidoista omilla opeillaan, ennen kuin näen millekään vastuusta vapauttaville klausuuleille Suomessa tilaa. Sama koskee myös kansainvälistä syöpäyhteisöä, jossa olen aktiivisesti mukana. Marian tuotanto - myös ikävä kyllä - ansaitsee varoituksensa kaikkialla - samoista syistä kuin Suomessakin. Espanjassakin. En halua kenenkään elinkeinoa haitata. Mutta syöpä- ja muiden vastaavien vakavien sairauksien perheiden ei kuulu yhtään enempää taakkaa kantaa kuin jo kantavat sairauksien itsensä vuoksi.
Jukka-Pekka Puro tweet media
Suomi
45
54
695
39.2K
Aila Ryhänen
Aila Ryhänen@ryhanen_aila·
@JiiPeePuro @RitaTainola @MariaNordin Kiitos, todella tarpeellinen postaus! Itse olen ollut suht terve, mutta en päästäisi ketään oikeasti sairasta läheistäni Marian huuhaakursseille, joilla kehotetaan välttämään oikeaa hoitoa. Lisänä vaihtoehdot voivat olla, mutta ne eivät korvaa oikeaa hoitoa.
Suomi
1
0
27
991
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@JariMikkonen0 @ottoeriksson77 @SuperFinlander Vaiko sittenkin, että liian suuri osa kansanedustajista pelkää jatkokautensa puolesta ja tekee kaikkensa lipittääkseen massojen äässiä :D mikään ole helpompaa ku luvata rahulia joka puolelle.
Suomi
0
0
0
13
Jari Mikkonen 🇫🇮
Jari Mikkonen 🇫🇮@JariMikkonen0·
@ottoeriksson77 @SuperFinlander Missä näin on todettu? Oikeastihan Suomen surkea tilanne johtuu siitä että vain 1% kansanedustajista edustaa Suomea eikä kukaan uskalla ajaa kansan edun mukaisia päätöksiä hillotolpan menetyksen pelossa.
Suomi
1
0
1
256
Otto Eriksson
Otto Eriksson@ottoeriksson77·
Vasemmistoliiton Minja Koskelan mukaan nykyinen köyhyystilanne johtuu yhteisöveron alennuksista, jotka astuvat voimaan vuonna 2027. Vasemmistoliiton politiikan uskottavuus tiivistettynä.
Suomi
40
238
2.5K
23.5K
Tuomo Fasta
Tuomo Fasta@tuomof·
@HMannone Pelurina hyvä, mutta nykyisten lausuntojen takia mahdoton arvostaa.
Suomi
1
0
3
930
Heikki Mannonen
Heikki Mannonen@HMannone·
Ankkalinnan oma kuningas oli myös mestoilla. Rennommalla jalalla nykyisin. Tarvittaessa edelleen kaukalossa. 😎 Ikuinen maalintekijä, joita meiltä täältä pienestä Suomesta ei ole koskaan tullut liikaa. Ja oli kai ihan hyvä siinä mitä teki. #NHLfi
Suomi
13
3
342
50.1K