شخصیت نامحبوب جامعه

380 posts

شخصیت نامحبوب جامعه banner
شخصیت نامحبوب جامعه

شخصیت نامحبوب جامعه

@ZBJ8_0

Katılım Mayıs 2025
95 Takip Edilen25 Takipçiler
شخصیت نامحبوب جامعه
@thecatloverrr تا حالا به یه احمق هیستریک توضیح دادی که مشکلی نداره ؟ من فقط گفتم نیازی به نوار قلب ندارید و با داد و بیداد و دعوا شکایت بردن به سوپر وایزر 😑
فارسی
1
0
4
308
پزشک دهکده
پزشک دهکده@thecatloverrr·
به عنوان یه پزشک اصلا توقع ندارم مردم بدونن کدوم درد شکم و سردرد و … اورژانسیه و کدوم نیس! حق دارن هرموقع که احساس کردن حالشون بده مراجعه کنن به مراکز دولتی و تامین اجتماعی و … ولی باید مدیریت بیمارستانا از تریاژ حمایت کافی کنن تریاژ با حوصله توضیح بده که مشکلش در چه حده و
فارسی
25
7
503
7.9K
آقای آستیگمات
یکی اومد داروخانه؛ بهم گفت دکتر اُکسی‌کدون میخوام گفتم: قربان نسخه‌اش کو؟ کارت نظام‌ش رو نشون داد گفت من متخصص بیهوشی ام گفتم: متأسفم دکتر، اکسی‌کدون با کارت نظام پزشکی هم قابل تحویل نیست؛ شروع کرد به مرخرف گفتن که من فلانی ام؛ گند بزنن به پروانه نظام یه سری معتاد از خود راضی
فارسی
53
3
817
61.9K
شخصیت نامحبوب جامعه
@Fribinily باشه قبلش ادبیاتت رو درست کن هیچوقت دو تا جمع رو پشت هم نمیاریم یاد بگیر بگی پرستاران بزرگوار یا بزرگواران پرستار افرین گوگولو
فارسی
0
0
0
31
اس آر
اس آر@Fribinily·
ولی اگه بخوایم منصف باشیم بزرگواران پرستاران، دوستان آمبولانس، بهیاران و بقیه کادر درمان حتی از پزشکا هم بدترن
فارسی
6
0
52
909
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
اتفاقا مخالف اینم. پزشکا با پول مردم درس خوندن که یه روز مردمو درمان کنن. غلط کردن می‌خوان تغییر شغل بدن. باید جوابگو باشن. علت تنفر از پزشکان هم خود جامعه پزشکی هستن، چرا کسی با پرستارا اینقدر دشمنی نداره؟
فارسی
8
2
76
1.4K
خانم رحیمی
خانم رحیمی@N_Rahimi_107·
تست سن با این عکس؛ چند تا اردک میبینی؟ 🦆 مواظب باش اشتباه نکنی، وگرنه میگن دیگه پیر شدی… ؛))
خانم رحیمی tweet media
فارسی
438
10
202
27K
شخصیت نامحبوب جامعه
@bicuspid_av باورت نمیشه ساعت ۳ بامداد روز تعطیل خانمی چادری رو با پدر و مادرش در اورژانس مرکز قلب با گرفتگی صدا تریاژ کردم و واقعا هم بهش گفتم که چی باعث شد این موقع بیاد و چرا تا ۸ صبح صبر نکرده و توی اون مدت با صداش چکاری داشته که تا ۸ حتما باید شفا پیدا میکرده اما خب جوابی نشنیدم
فارسی
1
0
4
122
آئورت بیکوسپید(دو لتّی سابق)
به نظرم همینکه وقتی میگیم برا موارد غیراورژانسی نصف شب نرین اورژانس و شما در جوابش سریعا میگین “پس اگه درد قفسه سینه داشتم‌ دیگه میشینم‌خونه”یا “اگه خانم باردار دردش گرفت نریم اورژانس” “اگه پام قطع شده بود نرم” نشون میده که اتفاقا دقیقا متوجه هستین که چیا اورژانس هستن.
فارسی
28
118
1.4K
19.5K
vaniiilll
vaniiilll@has_t00k·
@ZBJ8_0 @alipalvane من شیراز عمل کردم پیش دکتر صلوتی فقط هم من نبودم که همچین مشکلی داشت یکی دو نفر دیگه هم یکی از چشماشون دیدش کمتر بود
فارسی
1
0
0
28
Ali Palvane
Ali Palvane@alipalvane·
من میخوام لیزیک کنم دکتر این ۴ مورد رو پیشنهاد داده بچه ها تجربه ای تو این عمل ها دارین؟؟ - فمتو - فمتو با دستگاه پیشرفته - فمتو اسمایل - فمتو اسمایل با دستگاه پیشرفته
فارسی
42
1
60
15.3K
vaniiilll
vaniiilll@has_t00k·
@alipalvane فمتو اسمایل کردم من شماره یکی از چشمام خیلی بالا بود و صفر نشده ولی در کل با دوتا چشمم عالی میبینم
فارسی
3
0
2
609
شخصیت نامحبوب جامعه
@BibilooHastam خیلیاشون رییس دانشگاه رییس بیمارستان مدیر گروه هم هستن حتی راندم میکنن کلاسم میزارن اتاق عملم میرن خارج از بیمارستانم مطب دارن
فارسی
0
0
2
108
Bibiloo
Bibiloo@BibilooHastam·
کلا دکترا مخصوصا یه سری رشته‌هاشون زیادی کار نمی‌کنن؟ واااقعا زیادها تو فکر کن، راند و درمانگاه و بعدشم تااازه اتاق عمل -_- بابا مردم شبیه یه دونه از این کارارو هر روز می‌کنن و بهش می‌گن شغل، بعد یه پزشک همه اینارو با هم باید انجام بده اگه هیئت علمی باشن مورنینگ و کلاس هم هست
فارسی
6
1
216
5K
مهامین🔆
مهامین🔆@moonlike_sl·
بچه هایی که اتاق عمل کار میکنن میدونن وظیفه بیهوشی فقط بیهوش کردن نیست یه کار دیگه هم میکنن؟ اگه گفتییین
فارسی
30
0
97
10.5K
ميـــــآ•
ميـــــآ•@miafromhamburg·
@ZBJ8_0 ببينم از كجا فهميدي فرشچيان بودم؟🥲😂 بابا اون دختره كه لاغر و قد بلنده و خيلي جوونم ميزنه رو اشتباه گرفتم عذرخواهي كردم گفتم خيلي خوب موندين دكتر، بيچاره هيچي نگفت🥲😂
فارسی
2
0
0
65
ميـــــآ•
ميـــــآ•@miafromhamburg·
اورژانس قلب شلوغ بود، منم دست‌تنها، داشتم شرح‌حالا رو ميگرفتم يهو يه دختره اومد بهم گفت خانم دكتر چيا داريم، من فكر كردم استاجره ميخواد شرح حال بگيره، گفتم الان شلوغه بعدا برات ميگم كيسا رو رفت، بعدش كه رزيدنت اومد ديدم تا كمر خم شد برا دختره، چون استاجر نبود درواقع مقيم بود :)))
Shaghayegh@Shaghayeghgyn

امروز تو بخش زنگ زده بودم به استاد داشتم براش شرح حال های مریض هارو میگفتم جلوی سیستم هم بودم که اگه ازمایش یا سونو خواست بهش بگم سریع یکی اومد دستشو گذاشت رو موس که ازمایش ببینه دستشو زدم کنار که ببین سیستمو میخام برو اونور یهو دیدم یه استاد دیگه مون بود ینی آب شدم از خجالت.

فارسی
3
0
187
15.5K
شخصیت نامحبوب جامعه
هیچی خواستم بگم ردمن دیدم برا اولین بار مریض خودم داشت میمردددددد
فارسی
0
0
0
34
شخصیت نامحبوب جامعه
@ERBmarksman @barghrafte سوال چرا کلورامفنیکول رو برا سرماخوردگی و برونشیت میدن ؟ یه عمومی واسه مادربزرگم نوشته بود و بنده خدا کلی گشته بود تا پیدا هم کرده بود من میدونم واسه شیمی درمانیه اما دلیل تجویزش رو نمیفهمم!
فارسی
0
0
0
15
Thy Healer
Thy Healer@ERBmarksman·
انقدر که من در دو سه روز گذشته راجب کولورامفنیکول چیزی یاد گرفتم کل اساتید فارماکولوژی ما به ما چیزی یاد نداده بودن.
فارسی
3
0
38
2.2K
Alastor
Alastor@amirbghazand·
@miafromhamburg مقیم دیگه اصطلاح جدیدی بود، به چه کسی مقیم میگن تو بیمارستان؟
فارسی
1
0
2
1.6K
شخصیت نامحبوب جامعه
@S16356Nasim @ashiii1364 تسلیت میگم بهتون ایشون سرم نرفته بود زیر پوستش برای بیمارایی که مدت طولانی در بستر هستن و سرم و داروی زیادی دریافت میکنند این طبیعیه و به علت افزایش مایعات خون اتفاق میفته و ممکنه بیماری زمینه ای هم داشتن که تشدیدش کرده عفونت بیمارستانی متاسفانه از دلیل های فوت شایع بیمارستانیه
فارسی
1
0
0
22
i
i@S16356Nasim·
@ashiii1364 باباجان منم رفت.عفونت بیمارستانی گرفت.گفتن احیاش کردن.به دستگاه وصلش کردن ولی رفت.بیمارستان پاستورنو بود.عملا بابای عزیزم رو کشتن بیشرفا.ورم کرده بود از بس سرم رفته بود زیر پوستش
فارسی
2
0
1
665