اس آر

5.6K posts

اس آر banner
اس آر

اس آر

@Fribinily

شکارورز گردآورنده - مخالف یکجا نشین ـ کومانچی

Tehran Katılım Şubat 2022
59 Takip Edilen62 Takipçiler
اس آر
اس آر@Fribinily·
@_pr1ee گه میخوره شکایت کن میره زیر دست دادگاه تهش
فارسی
0
0
1
27
لالا
لالا@_pr1ee·
@Fribinily یک ساله تمام فکرم اینه که شکایت کنم و توانشو ندارم دوباره دکتره سرم داد بزنه و حتی عذرخواهی نکنه بابت اشتباهش
فارسی
1
0
0
32
اس آر
اس آر@Fribinily·
حالا که این بحث بولد شد اضافه کنم که درباره قصور پزشکی و اشتباهات پزشکی حتما شکایت کنید و شدیدا پیگیری کنید. شاید کم کم این روند افتضاح کادر درمان اصلاح بشه.
فارسی
15
4
215
29.2K
اس آر
اس آر@Fribinily·
@RezMOoZ86 اون‌طور که فهمیدم خودشون از شکایت وحشت دارن. حالا چه درست باشه چه نه باید حداکثر پیگیری ممکن رو کرد
فارسی
0
0
0
141
ReMO
ReMO@RezMOoZ86·
@Fribinily تجربه شخصی: شکایت ببرین نظام‌پزشکی به جایی نمیرسه، اکثر این پزشکها همه همدیگه رو‌میشناسن و اغلب تو‌نظام‌پزشکی آشنا دارن معمولاً با جریمه خاتمه‌ش میدن مگر این که مورد اینقدر تابلو و سنگین باشه که از ترس ارجاع به محاکم قضایی خودشون دست به کار بشن و مجوز پزشک رو ابطال کنن
فارسی
1
0
1
154
اس آر
اس آر@Fribinily·
@_pr1ee ماهم چند مورد قطعی داریم. تا الان به شکایت فکر نمی‌کردم ولب وقتی جواب‌های زشت پزشک‌هارو دیدم متوجه شدم که تا جایی که میشه باید پیگیری کنم
فارسی
1
0
2
125
لالا
لالا@_pr1ee·
@Fribinily برای چیزی که یه سال پیش اتفاق افتاده و از نظر روحی توان درگیری باهاش رو نداشتم میتونم شکایت کنم چون ازش نمیتونم عبور کنم و زندگیم رو برای مدتها مختل کرد
فارسی
1
0
1
193
اس آر
اس آر@Fribinily·
امروز حواسم نبود اشتباهی مشکی پوشیده بودم. از همین تریبون اعلام می‌کنم مشکی من ربطی به مشکی شما نداشت هوا گرم بود اینم نازک بود پوشیدم
فارسی
0
0
6
37
اس آر
اس آر@Fribinily·
@booffwo 😂😂😂 واسه دکترام از خدماتشون شاکی ایم سر پول نیست
فارسی
0
0
0
10
بوف
بوف@booffwo·
@Fribinily ما حقوق مون کمه دکترا پولدارن برید با همونا دعوا کنید 🤣🤣🤣
فارسی
1
0
0
50
اس آر
اس آر@Fribinily·
ولی اگه بخوایم منصف باشیم بزرگواران پرستاران، دوستان آمبولانس، بهیاران و بقیه کادر درمان حتی از پزشکا هم بدترن
فارسی
6
0
52
910
اس آر
اس آر@Fribinily·
یه نیم ساعت از بازی هلند سوئد رو دیدم زیبایی محض بود 🤌
فارسی
0
0
4
53
اس آر
اس آر@Fribinily·
فکر کنم آه مردم از دست راننده تاکسی‌های استانبول گرفته
فارسی
0
0
6
91
اس آر
اس آر@Fribinily·
تا اینجای کار خوب از بساط محرم دور بودم و نتونستن تو مخم برن. ادامه این هفته هم بتونم لایی بکشم کمترین برخوردو باهاشون داشته باشم عالی میشه.
فارسی
0
0
5
55
پندار
پندار@Pendar_1842·
@Fribinily فقط می‌شه گفت حاجتت به این قشر نیوفته.
فارسی
1
0
0
27
اس آر
اس آر@Fribinily·
خلاصه دفاع پزشکا از عملکرد افتضاحشون همون توئیت بود که می‌گفت « در هر صورتی جلوی مردم از همکار پزشکتون دفاع کنید حتی اگه پزشک مقصر بود »
فارسی
3
10
299
2.8K
اس آر
اس آر@Fribinily·
@shalman123123 @Little_BigEdie شما پزشک ها به طور هم زمان بی کفایت، بی سواد، بی شرم، قاتل و دروغ گو هستید. به قدری بی شرفید که جواب انتقاد رو همچین تهمت زشت و کثیفی می زنید. کس ننه تون
فارسی
0
0
0
19
اس آر
اس آر@Fribinily·
@shalman123123 اینجا که ننوشتی اینجا من هم ننوشتم چون ممکنه به خاطر توئیت های قبلیم که شما قطعا نرفتی بخونی ( وگرنه تهمت نمی‌زدی ) از طرف جمهوری اسلامی دستگیر یا اعدام بشم
فارسی
1
0
1
45
اس آر
اس آر@Fribinily·
@Little_BigEdie @shalman123123 بهترین کار همینه. جز توهین جوابی به انتقادا ندادن تا این لحظه یکی از گاو ترین قشرهایی که تا حالا دیدم
فارسی
1
0
1
36
starbuck
starbuck@Little_BigEdie·
@shalman123123 @Fribinily همین مونده بود شما به فوج‌فوج بیمارهای ناراضی‌تون بگید سایبری. الحق که دست‌پرورده خلف ج.ا. هستید. از این به بعد موج فرهنگ‌سازی شکایت از پزشک بی‌وجدان راه می‌ندازیم. همکارهاتون هم که عقده‌ای هستند و علیه خودتون راحت رای میدن.
فارسی
2
0
1
35
اس آر
اس آر@Fribinily·
@shalman123123 بله معلومه چقدر حسابت پاکه که واسه کوچک‌ترین انتقادی تهمت دروغ « همکاران سایبری » زدی از چی ترسیدی؟ اگه کارتون درسته نگران شکایت‌ها نباشید
فارسی
1
0
1
33
خوش رو انوشه روان
@Fribinily شکایتهای بی مورد زیادی از پزشکان می شود که از آتش تهیه هایی تفرقه افکنانه که همکاران سایبری شما برای مردم نا آگاه می پراکنند بر می خیزد به هر حال هر کسی که حسابش پاک است واهمه ای ندارد
فارسی
2
0
0
47
اس آر
اس آر@Fribinily·
@Didar_dar_ الاغ زبون نفهم دارم درباره قصور پزشکی حرف میزنم. ساعتی براش تعیین نکردم کیرم تو اتند و رزیدنت و سر پرستار اون بیمارستانی که تو توش کار می‌کنی گوساله
فارسی
0
0
0
17
Cutlet_Zorro
Cutlet_Zorro@Didar_dar_·
@Fribinily شاشیدم به پستونک دار تا عصادارت کیری مقام کسخل اگه سواد خوندن داشتی مقوله با این سادگی رو یاد گرفته بودی تا الان که اندازه خر پیر سن داری
فارسی
2
0
0
20
اس آر
اس آر@Fribinily·
پزشک‌ها زحمت کشیدن مثال هایی از اورژانس کشورهای درست حسابی زدن. عرض کنم که اشتباهاتی که اینجا می‌کنید و به راحتی آب خوردن از زیرش در می‌رید رو اگه اونجا بکنید از کون آویزونتون می‌کنن قربونتون برم.
فارسی
15
23
773
12.8K
اس آر
اس آر@Fribinily·
@Didar_dar_ مادر جنده زبون نفهم کی و کجا گفته ۳ صبح بی دلیل اورژانس رفتن خوبه؟ من جایی گفتم؟ زبان فارسی کلا نیست تو دروس پزشکی؟ چرا نمی‌فهمی؟ اون عصا تو کس مادرت
فارسی
0
0
0
12
اس آر
اس آر@Fribinily·
@Didar_dar_ کلا بحث ما همین خارکسده بودن امثال توئه دیگه
فارسی
0
0
4
26
Cutlet_Zorro
Cutlet_Zorro@Didar_dar_·
@Fribinily والا بنا به خشونت باشه ماام دست بسته نیستیم، مخصوصا وقتی در موضع بیماری زیر دست ما قرار داری و از قبلم بدونیم بهتره جای فکر و وقت روی درمان فقط طوری پرونده بنویسیم که تو دادگاهم راه به جایی نبری (نه که منم موافق باشم، صرفا خواستم شدت و میزان غیرمفید و کسشر یودنت رو بگم عرض کنم)
فارسی
1
0
1
65
اس آر
اس آر@Fribinily·
بعد می‌گید خشونت علیه کادر درمان از کجا میاد ( من طرفدارش نیستم تشویقم نمی‌کنم ولی فهمیدم از کجا میاد)
چاییِ عاشق🫀@darkhasteh

@sookooteshab1 @Fribinily داداش من خودم اینوری‌‌م نوشتم که بگم با کمپین شکایت علیه ماها هم به جایی نمیرسن

فارسی
3
2
63
696
اس آر
اس آر@Fribinily·
@shalman123123 توصیه من هم شکایته راه عقلانی دیگه‌ای وجود نداره
فارسی
1
0
2
144
خوش رو انوشه روان
@Fribinily بله از نظر شکلی داستان توسط بقیه صنف حمایت می شود ولازم است امنیت روانی همه همکاران برای باقی ماندن در این شغل حفظ بشود چون شکل ماهوی داستان ( خطای شغلی )به موقع اش بررسی میشود نظر نظام پزشکی فقط جنبه مشورتی دارد مرجع نهایی دادگاه است می توانید به پزشکی قانونی شکایت کنید
فارسی
1
0
0
175
LiLi
LiLi@Marzieh175667·
@Fribinily انگار بیمار دشمنشونه!!
فارسی
1
0
12
142