
Sergenidestekleyenadam
922 posts

Sergenidestekleyenadam
@_AXRONix
Futbol @besiktas 1903









Şu an konuşan çok, sabreden az. Ama Serdal Adalı Başkan’ın yapacağı transferler açıklandığında herkesin fikri değişecek. Büyük Beşiktaş’a yakışan hamleler geliyor. 🦅


Candaş Tolga Işık: “Sizi, sizden önceki teknik direktörler süre istediğinde eleştirdiğiniz yönünde eleştiriyorlar.” Sergen Yalçın: “Kimi eleştirmişim?” Candaş Tolga Işık: “Solskjaer mesela.” Sergen Yalçın: “Teknik direktörden bahset sen bana, geç Solskjaer’i falan. Teknik direktörlük ciddi bir meslek.”


Kamp başlıyor 1 ay sonra maç var ne yapacaksın? Geçen seneki gibi topçulara “Avrupa önemli değil” mi diyeceksin? Her sene farklı bahanelerle insanları uyutuyorsunuz Yazık





💥 Htalks: "Boş beleş YouTuberlar kulüpleri yönetiyor." Doğru hocam, belki sana boş beleş geliyordur ama bizim de seni eleştirme hakkımız olsun. Değil herhangi bir futbol takımı, 11 tane genç insana yarım saat gel akıl ver diye bile bir iş vermem sana bu ülkede. Ben ne kadar boş beleşsem, emin ol sen de o kadar kötü hocasın. Hatta kötü hocalığının ötesinde, bana göre kafa yapısı olarak çokta olumsuz bir noktadasın.

TEKNİK ANLAMDA REZİL OLDUN, BİR UNUTTUR KENDİNİ. 🗣️ @UmitOzatOnline: Sergen'e yaptığım eleştirilere üzülüyorum, seviyorum onu ama bir adam göz göre göre nasıl kendi ayağına sıkar. Teknik anlamda rezil olmuşsun git bir görünme. Bir ay önce yaptığın hatalar konuşuluyor, çıkıyorsun taktik teknik anlatıyorsun. Bir unuttur kendini. Benim yaptığımı Türkiye'de kimse yapamaz" diyor. Evet, senin yaptığını kimse yapamaz. Muçi bende yok dedin adam orada yıldız oldu. Bunu senden başka kimse beceremezdi. İzlemek için: youtube.com/live/lWKquXDva…







Televizyonda sıkıp sahada rezil rüsva olan Sergen Yalçın, yüzlerce patlayan kehaneti arasından tutan tek bir videoyu buldurup pişkin pişkin gülüyor. Milletin hafızasıyla dalga geçen bu şark kurnazlığı ve utanmazlık tam bir akıl tutulması. İzlerken ben utanıyorum.









