Sabitlenmiş Tweet
danii 🧊
1.8K posts


Bana göre
Boğa>Aslan>Akrep>Kova>Koç>Yay>Yengeç>İkizler>Oğlak>Balık>Başak>Terazi olmalı
Yildiz⋆꩜@yildizgundess
burc siralamam akrep> yay > ikizler > terazi> yengeç > boğa > oğlak > kova > balık > başak > aslan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>koç
Türkçe

@sivaslidayi76 @emirhanhnn Sen ve senin gibiler gayet de diyordu neresi yoktu honkurtme
Türkçe

@emirhanhnn Dostum geçen sene 23 gibi gelecek diyen yoktu yüzde 80i 24den iyi veya 24 gibi gelir diyodu biz bağırıyorduk 24 23 arası gelcek diye bu sene de diyorum 23 ten daha kötü gelecek ilk 20kda %35 daha kötü örn: (10.000>13500)
Türkçe

yorumlarda 23e benziyecek diyenlere ayar oluyorum 23 dediğiniz sınavda lti yoktu organik kimya elektrik yoktu kalan kısımlardaki sorularda da herhangi bi yorum gerektirecek soru yoktu tytsi ise gayet basitti insanların moralini bozmaya calıscak kadar ezik olmayın 25in 1-2tk kotu+
ç’ılgınsal 🇹🇷@perfectlytrue
şimdi biri cidden söylesin 25e göre daha iyi sıralama mı daha kötü sıralama mı gelcek
Türkçe

@ResatBzkrt @ernyzzy İkisini bir arada yürütmüşsun bu bile mukemmel degil mi
Türkçe

@_gusionwk @ernyzzy Gerçi ptesi yine işe geldik orası ayrı da devlet işi beklemez 😁😁
Türkçe

@_gusionwk @intothesun613 Her yıl yığılma olacak diyen 2-3dalyarak cıkar klasik
Türkçe

Senin ismim rabia yani dördüncü demek siktir git bir daha isim eleştirme
rabianusret@notcutiebutpie
isim koyma işinde zıvanadan çıktık iyice yok asyahun devleti orhun kitabeleri aw
Türkçe

@J4NICESTFU Kolaydi ve siralama 22-23 gibi gelicek diyenler ne yaşıyor harbi malsiniz
Türkçe

@mckinley_1776 Valla size bir sey söyleyeyim bilmeyen yine yapamiyor arkadasimdan sahidim yapamadi
Türkçe

sıralamalar ne 24e ne de 25e benzicek çünkü 24te 21e benzer dediler olmadı 25te 24e benzer dediler olmadı şimdi de 26ya benzicek kendine has yani ama 23 gibi gelecek diyenlere de aldanmayın o kadar da değil bence 25ten bi tık kötü gelir
aynen@benkoyetasincam
Nasıl olcak şimdi neye benzetecek siralamalae
Türkçe

@_gusionwk @leminaci Büyük ihtimalle stres olup yapamamissindir çünkü genel dönem içi yapılan denemelere kıyasla gayette yapılabilecek bir soruydu BENCE
Türkçe


@estntpyke @zahasame Sence bunun turkcesi kolay miydi sadece bunun ilk 12 sorusu kolaydi tyt mat icin gerisi gayette zordu tamam en fulleyen sizsiniz ugrasamiyorum ya
Türkçe

@_gusionwk @zahasame Tyt dediğin mat ve türkçe zaten. O ikisi de zordu 25 te. Ayt de 24 kadar olmasa da yine matematik zorlayıcıydı hocaların geçen seneki yorumlarına bakarsan anlarsın. 26 ayt si için geçen sene gibi konuşan bir hoca vs görmedim. Her türlü 25 ten kolaydı dolayısıyla daha iyi gelmez
Türkçe













