danii 🧊

1.8K posts

danii 🧊 banner
danii 🧊

danii 🧊

@_gusionwk

Katılım Aralık 2022
126 Takip Edilen99 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
Lidyacılar menti bastı
Türkçe
0
0
0
3.3K
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@ztwtzw Siralamam hesapladigim gibi gelicek mi diye dusunuyorum
Türkçe
0
0
1
6
hff
hff@ztwtzw·
Herhangi bir esmer, kumral, sarısın, kızıl erkek napiyo acaba su an?
Türkçe
44
0
105
8.2K
hff
hff@ztwtzw·
istanbulda degilseniz bana askbombalamasyonu yapmayin sonra uzulen taraf ben oluyorum
Türkçe
13
2
66
10.9K
weqqweqweqw
weqqweqweqw@sivaslidayi76·
@emirhanhnn Dostum geçen sene 23 gibi gelecek diyen yoktu yüzde 80i 24den iyi veya 24 gibi gelir diyodu biz bağırıyorduk 24 23 arası gelcek diye bu sene de diyorum 23 ten daha kötü gelecek ilk 20kda %35 daha kötü örn: (10.000>13500)
Türkçe
4
0
0
622
asetik asitin metil esteri
yusuf mert arslan demıs kı bu sınavı 22 ve 23 ıle benzetenler saka olmalı kolay bı sınav degıldı demıs❤️
Türkçe
47
6
2.2K
98.6K
yel⁷
yel⁷@intothesun613·
bizde niye kutucuga sayi yerlestirme yoktu niye trigo siralama yoktu niye abi
Türkçe
35
112
6.1K
266K
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@ztwtzw 9 yasindayim cok korkuyorum bu gercek mi
Türkçe
1
0
1
156
hff
hff@ztwtzw·
Alevi, milliyetci, biseksuel, sunni ve galatasarayliyim odana bi girdin karsinda ben varim napabilirsin kine? Boyum 197
hff tweet media
Türkçe
100
4
390
27.8K
Mr. Wilford🏔️
Mr. Wilford🏔️@MrWilford098·
Bu çok mu kısa la aldık ama giyilir mi
Mr. Wilford🏔️ tweet media
Türkçe
20
0
171
14.7K
epfhelia
epfhelia@epfhelia0o·
@rejturk Borubars ne amk bogurtlen gibi
Türkçe
1
0
25
4.7K
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@J4NICESTFU Kolaydi ve siralama 22-23 gibi gelicek diyenler ne yaşıyor harbi malsiniz
Türkçe
0
0
2
457
melike
melike@J4NICESTFU·
ayt mat diger senelere gore zordu bence kimse bos bos konusmasin gecen seneden hele cok daha zordu asiri eleyici soru vardi
Türkçe
12
1
256
18.2K
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@ecestw Bu siralama dusuk değil mi bu netlere gore bence daha iyi gelir
Türkçe
0
0
0
111
ece
ece@ecestw·
25-35 bin arası mühendislik okuyan biri varsa bana ulaşabilir mi ne yazacağım hakkında hiçbir fikrim yok tyt 90 ayt 67.5 obp 97 tahmini 28-29 bin gelir bence
Türkçe
190
2
691
278.9K
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@mckinley_1776 Valla size bir sey söyleyeyim bilmeyen yine yapamiyor arkadasimdan sahidim yapamadi
Türkçe
0
0
11
461
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@karamamba2m Aday sayısı azaldi bilmem haberiniz var mi 😶‍🌫️
Türkçe
1
0
1
589
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@sseryff @leminaci Galiba oyle olmus saglik olsun ama keske yapsaydim icimde ukde kaldi birde su limit sorusu aklima geldikce icim daraliyo
Türkçe
0
0
2
159
ssss
ssss@sseryff·
@_gusionwk @leminaci Büyük ihtimalle stres olup yapamamissindir çünkü genel dönem içi yapılan denemelere kıyasla gayette yapılabilecek bir soruydu BENCE
Türkçe
1
0
1
190
danii 🧊
danii 🧊@_gusionwk·
@estntpyke @zahasame Sence bunun turkcesi kolay miydi sadece bunun ilk 12 sorusu kolaydi tyt mat icin gerisi gayette zordu tamam en fulleyen sizsiniz ugrasamiyorum ya
Türkçe
0
0
2
73
Tiempo maestro
Tiempo maestro@estntpyke·
@_gusionwk @zahasame Tyt dediğin mat ve türkçe zaten. O ikisi de zordu 25 te. Ayt de 24 kadar olmasa da yine matematik zorlayıcıydı hocaların geçen seneki yorumlarına bakarsan anlarsın. 26 ayt si için geçen sene gibi konuşan bir hoca vs görmedim. Her türlü 25 ten kolaydı dolayısıyla daha iyi gelmez
Türkçe
1
0
1
261
remus
remus@Remus63s·
Ben hiç rahatlamış hissetmiyom sınavdan önce daha rahattım amk
Türkçe
21
463
7.8K
109.6K