.
363 posts


@__mar_ti__ @dalcar82 @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA Exacte, i si al damunt afegeixes que es suposa que tots els seguidors són de Canet, és un absolut despropòsit.
Català

@dalcar82 @albert09890 @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA L'enunciat embolica la troca innecessàriament parlant de probabilitats (que implica successos aleatoris), quan la resolució tracta les dades com si fossin observacions dels resultats sense probabilitats per enlloc.
Català

Les matemàtiques, malson de les PAU: la pitjor nota dels últims 12 anys ara.cat/societat/educa…
Català

@__mar_ti__ @dalcar82 @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA Exacte, és que un el que ha de fer és senyir-se a la informació que es presenta a l'enunciat, i a com està presentada, no al que es suposa que els autors de l'enunciat ens volen fer entendre. No saps quanta nota m'han restat, per posar coses que jo suposava que s'entenien.
Català

@dalcar82 @albert09890 @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA Si em dius que n'aconsegueix 1 de cada 4, doncs sé això i res més. No si el procés d'aconseguir-les era un succés aleatori, ni amb quina probabilitat. Però l'enunciat parla d'un 25% de probabilitat, no que un 25% dels que ho han intentat hagin aconseguit entrada.
Català

@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Merci pels ànims, t'agraeixo el teu suport. Espero que sigui veritat. Que tinguis molt bon estiu!!
Català

@albert09890 @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Ho lamento, és frustrant però ara toca mirar endavant i et dic que tindràs moments més fotuts i més incomprensibles. Mil anecdotes tindràs i aquesta serà una més. Entraràs a algo que t'agradi i disfrutaràs, no tot acaba a la 1a opció. Potser vas a viure a un lloc millor.
Català

@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Ja però doncs si hagués posat que no es pot determinar, t'ho haurien de contar bé, ja que és el que posa. Jo no sé el que ells volen que posi, jo només sé el que posa a l'enunciat. Que passés alguna cosa així a les PAU, era una cosa que pensava que era impossible.
Català

@albert09890 @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Entenc el que et va passar i a mi també em succeia a la carrera pq certament els examens allà semblava que es feien en marcià (enginyeria industrial a la UPC)...el redactor no volia dir el 25% dels que van al web sino que només s'apuntaven ells i per tant tocaven 1 de 4.
Català

@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor És com si li fots la bronca al teu fill per menjar amb les mans, i seguidament et poses tu a menjar amb les mans. Doncs, perdries la teva autoritat. Doncs el mateix amb les PAU, perden la seva reputació i el seu valor. Les PAU no em defineixen com a persona ni molt menys.
Català

@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Mira nosaltres tenim 9 mesos per fer el TDR, on si volem el 10, no pot haver-hi cap falta d'ortografia i ha d'estar perfectament explicat. No pot ser que ens facin tenir aquesta precisió en l'escriptura, i després anem a l'examen més important i ens trobem amb aquests errors.
Català

@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Perquè si jo sé allò que estic fent bé, em recolzaré en això per tractar de progressar? El que no pot ser és que hi hagi un enunciat mal escrit que porta a una interpretació que no es correspon amb el que volen fer-nos entendre. Tenen un any per redactar-lo, un any.
Català

@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor I en l'examen més important de tots, quan interpretés una cosa que saps que és correcta segons l'enunciat i veus que et falten dades, t'ofusques, et poses encara més nerviós, t'estresses... I si saps que ho estàs interpretant bé, doncs, perquè buscar una altra interpretació?
Català

@albert09890 @GalvezCasellas @selva_carles @ljmgtm @diariARA En diu moltes, de coses
x.com/rac1/status/20…
RAC1@rac1
👉 Raül Fernández, president de la Federació d'Entitats per l'Ensenyament de les Matemàtiques, assegura que el nivell dels alumnes ha baixat i creu que els exàmens s'haurien d'adaptar #Echobox=1782314046" target="_blank" rel="nofollow noopener">rac1.cat/societat/20260…
Català

@dalcar82 @__mar_ti__ @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA Una cosa és que un esdeveniment tingui una probabilitat determinada, i una altra molt diferent és la quantitat de vegades que ha succeït. Una és probabilitat, l'altra és estadística.
Amb la probabilitat no tens res, només una dada hipotètica, amb una estadística tens un fet.
Català

@__mar_ti__ @albert09890 @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA Si n'aconsegueix 1 de 4 persones, quina diries és la probabilitat d'aconseguir una entrada? Intento entendre el teu raonament però m'està costant.
Català

@dalcar82 @__mar_ti__ @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA No, el problema és que diu que hi ha una probabilitat del 25%, no que el 25% han aconseguit entrada. Això es pot suposar quan tens una mostra molt gran, doncs realment s'aproximarà a 1 de quatre persones, tot i que seguiria sense ser exactament un 25%.
Català

@GalvezCasellas @selva_carles @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA No et preocupis, dóna'm el teu punt de vista. La meva intenció no és tornar això en una batalla de qualificacions i arguments buits.
Català

@albert09890 @selva_carles @ljmgtm @petitcomite_ @diariARA Deixem-ho estar. No voldria haver incidir en el que és obvi. Bona sort!
Català

@HackaHackaHacka @lau_ramio @3CatInfo No ho dic amb mala intenció eh, però m'ha fet molta gràcia que diguis que estem rodejats de tolais, quan tens de nom de perfil "tolai", jajajaja. Però estic d'acord amb el que dius.
Català

Suspens de mates a la selectivitat: un 4,18, la mitjana més baixa d'una matèria a les PAU en 10 anys 3cat.cat/3catinfo/suspe… 3cat.cat/3catinfo/suspe…
Català
. retweetledi

Estem governats per autèntics tarats.
RAC1@rac1
👉 Raül Fernández, president de la Federació d'Entitats per l'Ensenyament de les Matemàtiques, assegura que el nivell dels alumnes ha baixat i creu que els exàmens s'haurien d'adaptar #Echobox=1782314046" target="_blank" rel="nofollow noopener">rac1.cat/societat/20260…
Català
. retweetledi

@Guspiranoi @rac1 Això és el que porto dient des de l'últim dia de les PAU. Per culpa d'aquest enunciat no entro a la carrera, haurien de contar els 1,5 punts de l'enunciat!!!
Català
. retweetledi

@emparmoliner Bones Empar,
Soc un alumne que ha fet l'examen de matemàtiques, he vist el teu article al diari ara. Si mires el meu perfil podràs trobar centenars de twitts on explico perquè l'exercici 3 estava malament i com m'ha afectat. Segueixo en un fil🧵:
Català



