carlos dalmau

129 posts

carlos dalmau

carlos dalmau

@cdalmaub

Castelldefels Katılım Şubat 2011
116 Takip Edilen29 Takipçiler
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@albert09890 @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Ho lamento, és frustrant però ara toca mirar endavant i et dic que tindràs moments més fotuts i més incomprensibles. Mil anecdotes tindràs i aquesta serà una més. Entraràs a algo que t'agradi i disfrutaràs, no tot acaba a la 1a opció. Potser vas a viure a un lloc millor.
Català
1
0
2
13
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@albert09890 @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Osti tu, com thas complicat la vida amb lo senzill que era... Ho sento nanu, ho estava llegint per recolzar-te però no. No he vist què pregunten i què han dit quina era la solució, però suposo q diu % amb entrada 6/7×84%×0,25=18%....+16=34%. És això?
Català
5
0
0
15
David Virgili
David Virgili@david_meldor·
El més revelador de la situació de l'educació matemàtica a Catalunya és que algunes famílies han fet un manifest contra la prova catalana de les #pau de #matemàtiques, i argumenten que la seva dificultat "ha infringit el benestar emocional dels estudiants". No cal afegir res més.
Català
52
285
706
33.4K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@albert09890 @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Entenc el que et va passar i a mi també em succeia a la carrera pq certament els examens allà semblava que es feien en marcià (enginyeria industrial a la UPC)...el redactor no volia dir el 25% dels que van al web sino que només s'apuntaven ells i per tant tocaven 1 de 4.
Català
1
0
0
14
.
.@albert09890·
@cdalmaub @ibesora @aleixpuigsitjes @david_meldor Sí és això. Ho he dit moltes vegades, l'exercici era molt molt fàcil. Però està molt mal explicat. Jo soc molt cautelós amb aquestes coses, i doncs, el que vaig fer va ser llegir l'enunciat amb deteniment. Com està malament explicat porta a una interpretació lògica diferent.
Català
1
0
1
10
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@smartinezho1 @vueling Ayer con Vueling me rompen la maleta, voy a reclamar y me dan un código para una web que en teoría tenía que elegir maleta pero no, me abren otro ticket que me responderán en un máximo de 10 días cuando me dicen en el papel que tengo 7 días máximo para reclamar. Faltan neuronas!
Español
3
0
7
11.3K
Saul Martinez-Horta
Saul Martinez-Horta@smartinezho1·
Gracias @vueling por dejarnos sin volar a unas 30 personas del vuelo VY2227 por vuestra fantástica gestión a la hora de vender más billetes que asientos de Sevilla a Barcelona. Espero que los pacientes que hoy tenía programados para esta tarde, tras meses de espera y que vienen de fuera, no tengan nada tan serio e importante como lo es vender asientos de avión.
Español
58
488
2.8K
336.5K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@AlbertMarcet_ és top mundial en eines imformàtiques, i un exemple a copiar per molts països, gràcies al seu Centre Tecnològic, que porta mes de 20 anys fent feina.
Català
0
1
3
781
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@AlbertMarcet_ De fet, aquesta eina existia fa bastants anys internament pels notaris. Ara s'ha publicat després d'un acord, s'ha redissenyat amb una versió senzilla i es treballa en la qualitat de la dada en temps i forma, amb les noves tecnologies. Encara millorarà. El notariat espanyol =>
Català
1
2
9
4.1K
Albert Marcet
Albert Marcet@AlbertMarcet_·
Si heu de comprar pis us recomano utilitzar aquesta meravellosa eina que han fet els Notaris @penotariado. Trobareu mapa per codi postal amb preus per m2 escripturats darrers 12 mesos. És a dir, preu real pagat i no els preus d'anuncis inflats d'Idealista penotariado.com/inmobiliario/c…
Català
25
346
1.5K
136.7K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@DGTes Lo de dimitir por la obligatoriedad de la V16 el Sr. PERE prefiere hacerlo ahora o con el cargo de consciencia de alguna muerte que se podría haber evitado??? Simplemente, hacerla opcional, hubiera valido pero hay mucho 💲. Guardad este tuit. @Abogacia_es
Español
0
0
0
21
FC Barcelona
FC Barcelona@FCBarcelona·
An issue occurred with the download of some tickets in the members’ app. The problem has now been resolved by sending all members with a seat for today’s match against Alavés a new PDF with their tickets. This ensures that everyone can access Spotify Camp Nou as normal.
English
55
129
2.8K
132.1K
Dream Team
Dream Team@FCB33JMO·
@mundodeportivo @gbsans Por que se pierdan 10 minutos del partido no pasa nada, muchos socios decidieron perderse 2 años de Montjuic, por que ponían la excusa de que los accesos no son buenos.
Español
1
1
1
98
Mundo Deportivo
Mundo Deportivo@mundodeportivo·
❗️ Elena Fort pide "disculpas" a los socios y argumenta la incidencia con las entradas ❌ La vicepresidente institucional del Barça ha explicado que unas 7.500 personas no han podido entrar hasta iniciado el partido y que 300 ni lo han hecho ✍️ @gbsans mundodeportivo.com/futbol/fc-barc…
Español
21
7
68
16.1K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@FCBarcelona_cat Vergonya de sistema. Ja vaig possar una queixa quan es van treure els carnets físics i ara com a l'apagada de llum es demostra que no podem dependre de les teconologies. Algú ha de sortir i donar explicacions.
Català
0
0
0
18
FC Barcelona
FC Barcelona@FCBarcelona_cat·
S’ha produït una incidència en la descàrrega d’algunes entrades a l’aplicació de socis. El problema ja ha quedat resolt amb l’enviament, a tots els socis i sòcies amb localitat per al partit d’avui davant l’Alabès, d’un nou PDF amb les seves entrades. Així, garantim que tothom pugui accedir a l’Spotify Camp Nou amb normalitat.
Català
204
29
467
109.2K
José Fernández
José Fernández@valerrosi_·
Vendo líneas para renovar GoodCam cualquier DecoDIFICADOR IRIS. Más baratas que ninguno. MD.
Español
5
0
0
411
RAC1
RAC1@rac1·
📌 Les escoles públiques hauran de reservar places per primer cop als alumnes que arriben a mig curs #Echobox=1739565123" target="_blank" rel="nofollow noopener">rac1.cat/societat/20250…
Català
5
1
1
5K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@elsmatins Investigueu als propietaris que ja sabem els diners B que mouen aquestes operacions i els intents de pagar menys impostos. Que no els quedi ni un duro després del patiment que han provocat. @AjCastelldefels @gencat Famílies Pradas Val Duque vergonya de valors! Demanda al caure!
Català
0
0
0
29
Els matins TV3
Els matins TV3@elsmatins·
🔴 "Sentim angoixa i neguit perquè no sabem on acabaran els nostres nens" Tanca el col·legi Sant Ferran de Castelldefels, amb més de 50 anys d'història #ElsMatins3Cat3cat.cat/els-matins
Català
2
6
4
2.7K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@EPcastelldefels @AjCastelldefels Hay que evitarlo, es puea especulación inmobiliaria. Investiguen quien compra el terreno y vean sus últimas operaciones en la zona. Si les dan luz verdez luego seguiran los otros. Se están cargando el barrio a base de millones por puro beneficio de ladrillo. Hay que cambiar algo!
Español
0
0
0
24
carlos dalmau retweetledi
Ajuntament de Castelldefels
Ajuntament de Castelldefels@AjCastelldefels·
L'Ajuntament de Castelldefels davant la notícia del possible tancament del col·legi Sant Ferran vol fer constar que: 1. No comparteix i està totalment en contra del tancament de cap escola a Castelldefels.
Ajuntament de Castelldefels tweet media
Català
2
7
8
1.6K
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@heyhey_itsgee @Pokeno_1 @follacamiones24 Vale, un placer debatir educadamente. Muchos ánimos en ese camino de las NEE que pocos trabajos hay más dedicados que ese y de los menos visibles al 90% de la población. Hasta pronto
Español
1
0
1
20
gee 🍂🇵🇸
gee 🍂🇵🇸@heyhey_itsgee·
@cdalmaub @Pokeno_1 @follacamiones24 Ay, entonces creo que yo te había entendido mal, porque esto es totalmente cierto y estoy 100% de acuerdo. Hay muchas ocasiones en que el problema no es el nene, son sus padres, que no sé si será porque no saben cómo es un niño en sus primeros años de vida pero enseguida piensan
Español
2
0
0
17
🚩
🚩@follacamiones24·
Siempre me ha chocado que dos personas nacidas el 31 de diciembre y el 1 de enero van a ir con un curso de diferencia durante toda su vida estudiantil por haber nacido con unas horas de diferencia
Español
279
1.5K
48.7K
1.9M
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@heyhey_itsgee @Pokeno_1 @follacamiones24 Lo que quiero decir es que hay niveles de TDAH que es mejor no etiquetar sino que haya padres coherentes con los hijos que tienen, cada 1 como es y algunos padres solo se "quejan" y dejan todo en manos de profesionales sin intentar aceptarlo como cuando tienes un niño mueble.
Español
1
0
1
13
carlos dalmau
carlos dalmau@cdalmaub·
@heyhey_itsgee @Pokeno_1 @follacamiones24 Me lo intentaré leer. El Dr tiene 70 años y +40 de pediatra, experiencia tiene mucha. Mi madre psiq infantil y profesora de de niños con nec especiales. Tanto mi hijo como yo, signos evidentes de hiperactividad. Mucho deporte y actividades motivadoras=Ingeniero y niño top.
Español
1
0
0
17