Ahmed Beshara 

22.9K posts

Ahmed Beshara  banner
Ahmed Beshara 

Ahmed Beshara 

@ambeshara

Growth Marketing Manager @rosesmileclinic Help Companies Grow ☝️ https://t.co/X5jEbMPEJK

Kingdom of Saudi Arabia Katılım Haziran 2010
201 Takip Edilen1.4K Takipçiler
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
@sherinhelal555 المشكلة انها محامية عادية وبتقول على نفسها مستشارة في اللغة العربية لا يوجد اصلا تأنيس للمناصب يعني ماينفعش نقول مستشارة ولا وزيرة ولا مسؤولة ودا بيدل على تدني مستوى المحاميين في مصر
العربية
0
0
0
26
Sherin Helal
Sherin Helal@sherinhelal555·
هى قالت اكتساب الجنسية المصرية للاجانب المولودين في مصر ولا حصل سوء فهم؟؟؟
العربية
34
26
128
6.7K
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
@THEEGYPTIANIST1 يا صديقي السودانيين اللي عملوا مشاكل الفترة الأخيرة مدعومين من الدعم السريع والإمارات.. لكن السودانيين طول عمرهم عايشين معانا ومتزوجين مننا وعايشين سنين وليهم مدارس في مصر وعمرهم ما عملوا اي مشكلة وأهلنا.. ارجوك بلاش ننجرف مع الذباب الالكتروني خاصة مع اهل السودان وليبيا وفلسطين
العربية
0
0
1
74
😎 THE PHILOSOPHER 😎
😎 THE PHILOSOPHER 😎@THEEGYPTIANIST1·
حتي ٢٠١١ انا كنت بعتبر السودانيين زيهم زي المصريين وبفرح لما بشوفهم وبحس فيهم بسماحه وطيبه ،بعد ٢٠١١ وماتلاها الوضع اختلف تماما ، وتقريبا مصر هي اكتر دوله السودانيين بيكنوا ليها العداء وبيكرهوها ، ليه ؟!!!
العربية
15
3
66
4.5K
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
@farag_nassar_ المشكلة أن المغاربة أجدادهم يهود.. وبيتعموا مصر أنهم اجدادهم يهود.. مع أن اللي انطردوا من مصر هم بني اسرائيل الفاسدين، ومعظم اليهود انطردوا من مصر، وراحوا عاشوا في اسرائيل والمغرب. يعني حتى لو السيسي جدوده يهودية فالمغاربة كلهم يهود عادي، والملك بتاعهم يهودي وتربية يهود.
العربية
2
0
0
117
منير الخطير
منير الخطير@farag_nassar_·
أنا مجيبتش سيرة المغرب الشقيق ولا سيرة أمير المؤمنين بتاعكم يا منتخب أوروبي ، مغلطتش لما قولت منتخب مصر وجهازه الفني مواليد افريقيا ومصر هتقولي السيسي مولود في إسرائيل ايه ممكن اقوله ، الملك بتاعك إسرائيلي ؟ أنا مش زيك بس مش هزور الواقع ان منتخبنا مصري عربي افريقي ١٠٠٪
منير الخطير tweet media
سي مربوح المنتصر ⁦🇵🇸🇪🇦@Simerbo

لي مولودين بر مصر مش مصريين ؟ والسيسي مولود في إسرائيل ووصل الحكم عادي 😅

العربية
15
3
57
12.9K
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
اكتر اثنين بيهاجموا مصر حاليا الصهاينة المغاربة والصهاينة الإسرائيليين 😂
العربية
0
0
0
129
🐝
🐝@suiqlsbee·
عندي مشكله لما بلاقي مصري بيتكلم شامي او خليجى ، بلاش تلزيق .
العربية
31
6
163
13.8K
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
مين هنا شغال في التسويق الرقمي والمتاجر الإلكترونية؟ عاوزين نعرف بعض على إكس 🙏🤗
العربية
0
0
0
69
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
@nahlahaseeb أنا بكلمك مصري عادي اهو.. ولهجتنا البيضاء جميلة ومفهومة.. لكن بشكل لا ارادي بتلاقي مصطلحات سعودية أنا قولتها،دا مش معناه اطلاقا تلزيق
العربية
0
0
1
40
🐝
🐝@suiqlsbee·
@ambeshara مع كامل احترامى لحضرتك ولكن لغه بلدنا فيها اعتزاز لينا و الكل يفهمها و حتى انا عايشه بالخليج و اتكلم مصري عادي .
العربية
2
0
12
578
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
مرسي كان طيب لكن كان متساق من مكتب الإرشاد هو اتاخد في الرجلين للأسف وشخصيته كانت ضعيفة والسيسي عكسه تماما في كل الصفات الاثنين من وجهة نظري لا يصلحوا لقيادة مصر الاثنين ظلموا مصر وشعب مصر الاثنين دبحوا مصر بسكينة باردة
اسراء كامل@AsraKamel7269

برأيك من هو كان المناسب لقيادة مصر؟؟ محمد مرسي.. عبدالفتاح السيسي.. في التعليقات👇👇

العربية
0
0
0
81
أحمد العتيبي
@ambeshara @SaudiNews50 لا غير صحيح التملك شي والاقامه شي اخر لازم تدفع ٨٠٠ الف اقامه دائمه تدفعها لمصلحه الجوازات السعوديه
العربية
1
0
2
997
أخبار السعودية
نظام تملك المقيم داخل المملكة: داخل جميع مدن المملكة: يحق له التملك. في مكة والمدينة: يحق له التملك بشرط الإسلام. خارج النطاق الجغرافي: يحق له تملك عقار واحد مخصص لسكنه. (هيئة العقار)
العربية
83
92
640
345.5K
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
@vqb1m @SaudiNews50 فيه اخ قال إن لو قيمة العقار وصلت 2 مليون ريال بيكون معي الإقامة المميزة
العربية
1
0
0
1.1K
أحمد العتيبي
@ambeshara @SaudiNews50 ٨٠٠ الف ريال سعودي قيمة اقامه دائمه محد يكلمك ولا احد يقدر يطلعك وتروح وتسافر وتطلع وترجع للسعودية على كيفك
العربية
1
0
0
1.1K
Ahmed Beshara 
Ahmed Beshara @ambeshara·
@H_Mahran كل ما أقرر ابطل تهزيق في المغاربة يطلع واحد يستفزني ارجع اهزقهم واشتمهم تاني 😂
العربية
1
0
8
4.8K
Anas
Anas@EpicAxxs·
@ambeshara @SaudiNews50 نعم يحصل على اقامة مميزة اذا الملكية قيمتها عاليه مو مفتكر الرقم بس تقريبا ٢ مليون
العربية
2
0
1
1.8K
أحمد العتيبي
@ambeshara @SaudiNews50 لا ماراح يحصل اقامه دائمه بس يقدر يشتري بيت ويسكن فيه اذا يبي اقامه دائمه يدفع مبلغ معين للدوله وخلاص يصير مقيم دائم
العربية
1
0
2
2.3K