🐝

516 posts

🐝 banner
🐝

🐝

@suiqlsbee

Aesthetic and laser Doctor 👩‍⚕️

Katılım Temmuz 2015
70 Takip Edilen86 Takipçiler
🐝
🐝@suiqlsbee·
يا صباح كفتة الرز.
العربية
0
0
0
44
🐝
🐝@suiqlsbee·
@S0AKH حاضر
العربية
0
0
0
337
Khaled
Khaled@S0AKH·
@nahlahaseeb اعتبريها اكسنت زي الانجليزي كده
العربية
1
0
4
366
🐝
🐝@suiqlsbee·
عندي مشكله لما بلاقي مصري بيتكلم شامي او خليجى ، بلاش تلزيق .
العربية
32
6
170
14.7K
Salem
Salem@salem_elshrkawy·
@nahlahaseeb المصري بيعتز بلهجته المصرية وفخور بيها جدا .. بحكم شغلي وتعاملي وكلامي معهم كتير لساني صراحة اتعود علي الكلام بتعاهم يعني لما بتكلم مع سعودي بتكلم باللهجه العربيه الفصحي .. لاكن في مصر او مع اصحابي او حد مصري بتكلم زي اللبلب مصري 😂 حبيبت اوضح راي فقط .
العربية
1
0
2
471
🐝
🐝@suiqlsbee·
@cq963 } مثير للاهتمام إن سؤال عن اللهجة والاندماج انتهى بإهانات شخصية. أعتقد هذا يجاوب عن أسلوب النقاش أكثر مما يجاوب عن السؤال
العربية
0
0
4
158
جبار ||
جبار ||@cq963·
@nahlahaseeb شوفي انا متفهم ان عيشتك بالكويت والاتهاض يلي شفتيه خلاكي تصيري وطنجية بالاسلوب البايخ هاد لهيك راح اترفع يا طعمية
العربية
3
0
0
172
🐝
🐝@suiqlsbee·
@LostGazanGirl غزاويا حبايبنا ♥️♥️
العربية
1
0
1
13
🐝
🐝@suiqlsbee·
@cq963 للاسف انت اللي فاضي مش انا 🤣
العربية
1
0
3
174
🐝
🐝@suiqlsbee·
@cq963 المصري حلو فى كل حلاته ، فا خليك انت فى حالك افضل
العربية
2
0
9
384
جبار ||
جبار ||@cq963·
@nahlahaseeb المصري هو الاسوأ بتقليد اللهجات اساسا ، لهيك خليه يحكي فلاحي افضل
العربية
3
0
0
601
Ahmed gamal
Ahmed gamal@jimmymatrix22·
@nahlahaseeb هتلاقيهم ماليين تويتر بكلمتين بس علاش و شكون
العربية
1
0
0
19
🐝
🐝@suiqlsbee·
@m_ashraf911 Meanwhile, I’m still speaking Egyptian and confusing everyone around me 😅
English
1
0
1
408
🐝
🐝@suiqlsbee·
@jimmymatrix22 لا دا صعب دا علينا 😂
العربية
1
0
0
63
🐝
🐝@suiqlsbee·
@ambeshara يعطيك العافيه 😁
العربية
0
0
1
23
🐝
🐝@suiqlsbee·
@S0AZZAM بالعكس الاندماج فى المجتمع مش كدا الاندماج من وجهه نظري هو احترام العادات والتقاليد البلد اللي عايش فيها ، انى اعرف افهم طريقه التواصل وثقافتهم ولكن احتفاظك بهويتك المصريه او هويه بلدك بيدل على هويه واضحه وثقه واحترام دا من وجهه نظري .
العربية
1
0
3
87
AZZAM
AZZAM@S0AZZAM·
@nahlahaseeb ممكن افهم وجهه نظرك لو قصدك مصري عايش فى مصر ببتكلم لهجه او لغة مختلفة ، لكن مصري فى الخليج مثلا بيتكلم مع مواطن وكلمه بلهجته ده شيء طبيعي ومن أساسيات الإندماج فى المجتمع الي عايش فيه اي كان عربي أجنبي
العربية
1
0
2
96
🐝
🐝@suiqlsbee·
@ambeshara انا فاهماك كا مصطلح بنقوله زي مشكور او يعطيك العافيه اه فعلا بنقولها مع العشره ولكن ان الحوار كله يكون شامى او خليكى مش منطقي الصراحه
العربية
1
0
1
175
🐝
🐝@suiqlsbee·
@ambeshara مع كامل احترامى لحضرتك ولكن لغه بلدنا فيها اعتزاز لينا و الكل يفهمها و حتى انا عايشه بالخليج و اتكلم مصري عادي .
العربية
2
0
14
625
🐝
🐝@suiqlsbee·
@S0AZZAM اللغه الانجليزيه بنستخدمها لو اللي قدامى لا يفهم اللغه العربيه و دا وارد يوميا و لكن انا بتكلم عن اللغه العربيه كدا كدا كلنا فاهمين بعض كا عرب .
العربية
1
0
6
437
AZZAM
AZZAM@S0AZZAM·
@nahlahaseeb طب ولو بيتكلم انجليزي؟ اللغة واللهجات كلها وسائل تواصل وتقارب عمرها ما تكون وسائل خلاف وتباعد ( المفروض)
العربية
1
0
3
485
🐝
🐝@suiqlsbee·
@yo37748 اه هو دا حواري النهارده
العربية
1
0
1
334
M7md
M7md@JigsawPolice·
من غير ما تقول انت شغال ايه اكتب جمله لازم بتقولها كل يوم في الشغل
العربية
54
0
39
88.6K