ÖZGÜR
51.2K posts


Sosyal medyanın da tesiriyle etkileşim avcılığı denilen bir hastalığın hem toplumda hem kamuda hem de yerel yönetimlerde yayıldığını görüyoruz. Mahremiyet yok sayılırken özel alan kavramı anlamını yitirmekte; görünür olmak, gündeme gelmek, tartışılmak; insan onuru dâhil her türlü değerin, her türlü hassasiyetin önüne geçmektedir. Ne pahasına olursa olsun gündem olma ve gündemde kalma kaygısı, bir müddet sonra büyük bir kapana dönüşmektedir. Doğrusunu söylemek gerekirse bu kapana siyasetçiler de düşmektedir. Maalesef kendi arkadaşlarımızın bir kısmının da bilerek veya bilmeden bu ters akıntıya kapıldığına şahit oluyoruz. Ne siyaseten ne de iletişim boyutuyla bize herhangi bir faydası olmayan, tam tersine partimize zarar veren bu tür yanlışlara karşı dikkatli olunması gerektiğinin altını önemle çiziyorum.


BAŞKAN TRUMP İLE YAPTIĞIM SORU CEVAP - 1 -Bir Türk olarak Ankara'ya gelişinizin ilgiyle beklendiğini size söyleyebilirim. Büyük dostunuz Erdoğan'a ve Türk halkına mesajınız nedir? Çünkü iki haftadan kısa bir süre içinde orada olacaksınız. +Türkiye’den misin? -Evet, Türküm. +O benim bir dostum ve savaşın dışında kaldı, biliyorsunuz, belki de İran tarafında çok güçlü bir adaydı; çünkü bildiğiniz gibi İsrail'in büyük bir hayranı değil ve ben ondan dışında kalmasını istedim, o da dışında kaldı. Ve biliyorsunuz başka kim harikaydı, Çin Devlet Başkanı Şi; dahil olabilirdi, petrolünün yarısını o bölgeden alıyor ve bunu isteyebileceğini görebiliyordum, ben de ondan lütfen dışında kalmasını istedim ve o da öyle yaptı. Biz, biz iyi bir iş çıkardık ama o dışında kaldı. Erdoğan harika bir lider, çok güçlü bir insan, harika bir ordusu var ve ben ondan dışında kalmasını istedim, o da öyle yaptı; Çin Devlet Başkanı Şi de öyle yaptı ve açıkçası, gerçekten bakarsanız, Putin de öyle yaptı; ama Vladimir'in odaklanacak başka şeyleri olduğunu söyleyebilirsiniz, yine de hepsi dışında kaldı. Erdoğan... bakın, Türkiye'yi seviyor, değil mi? Harika bir iş çıkarıyor. Türkiye'yi seviyor. Ben ABD'yi seviyorum ama o Türkiye'yi seviyor ve harika bir iş çıkarıyor. Saygı duyulan bir adam, saygı duyulan bir lider ve benim bir dostum oldu. Şimdi bunu söylememeliyim, çünkü (Fox News) Peter gibiler "O, Erdoğan'ı seviyor" diyordu. Şimdi Peter, Peter ve diğer bazısı diyelim, ama Erdoğan güçlü bir adam ve ondan şimdiye kadar istediğim her şeyi yaptı.







Oyuncu Halil Ergün'ün verdiği son röportajında "Türkiye'de her haltı Atatürkçüler yiyor. Hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi" ifadeleri tepki çekti. odatv.com/guncel/halil-e…





























