jangjoo
1.5K posts


@sinhsinnn دیشب یه سری عکسهامو دادم به چت جی پی تی مهمترین نکته اش این بود که این پدرسوخته توقع انسانها در دنیای واقعی رو بالامیبره واز واقعیت دورمون میکنه وبیشتر مارو به رویا سوق میده...واقعا میبره به دنیایی که تقریبا محاله
فارسی

@pouriazeraati سگ هم غذای آمریکایی نمیخوره! ایران با وجود تمام مشکلات و شرایط سخت فعلی از آمریکا سرترهاز نظر کشاورزی! همین حالا هم در کشور به اندازه کافی برنج، غلات و ذرت وجود داره البته با قیمتهایی که همه از آن خبر داریم. اما مردم ما محتاج محصولات بیکیفیت و بهدردنخور آمریکا نیستند.
فارسی

مراودات قالیباف در پشت پرده/
ترامپ:
'جمهوری اسلامی به آمریکا گفته که برخلاف مزخرفاتی که رسانههای فیکنیوز منتشر میکنن، نه هیچ عوارضی از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز میگیره، نه هزینه بیمه و نه هیچ پول دیگهای.
اگر این حرف دروغ از آب دربیاد، مذاکرات همون لحظه تمومه!
ضمن اینکه آمریکا تا الان هیچ پولی به جمهوری اسلامی نداده و هیچ پولی هم براش آزاد نکرده. اما بخشی از پولهای خودشان که کاملاً تحت کنترل ماست را آزاد میکنیم تا از کشاورزان و دامداران آمریکایی ذرت، گندم، سویا و محصولات دیگه خریداری بشه.
ایران بهشدت به غذا نیاز داره و ما این مواد غذایی رو فقط از آمریکا براش تهیه میکنیم.'
Pouria Zeraati@pouriazeraati
فکت: اینکه ترامپ تحریمهای نفتی رو لغو میکنه و امروز در «تروث» میگه دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرده، نشون میده هیچیک از مزخرفات قالیباف درباره مذاکرات و تنگه و … درست نیست و او داره دقیقا در مسیر خواستههای آمریکا حرکت میکنه. مگر اینکه یه جا مجتبی و وحیدی بزنن زیر میز.
فارسی

@HaniBouraghi میدونی دنیا دارمکافاته...یه عمر گه پهلوی رو خوردید که پول نفت رو میداد وکالای آمریکایی وارد میکرد ونوکر آمریکا بودو...حالا دنیا بدترشو داره سرتون میاره دارید پول نفت رومیدید دربرابر غذا....دنیابخواد خارت بکنه این شکلی میشه
فارسی

اگه نروژ قهرمان جام جهانی شه چه وایکینگ بازی در بیارن اون لحظه، بامزهها.
Out Of Context Football@nocontextfooty
فارسی

@bazargan_ir یا نفهمی یا نمیخوای بفهمی که دیگه بستن تموم شده...بقول یکی که نوشت امضای اول رو که زدی امضاهای بعدشم میزنی....
فارسی

@BBCArdalan خب سیاوش چرا نمیگی ایران هم باید بی قیدوشرط تنگه رو باز کنه تازه بازرسها هم میان دنبال اون اورانیومها....جای اورانیومهارو که پیدا کنن میبینی بازی تازه شروع میشه
فارسی

در میانه اخبار خوش فوتبال و حاشیه های برخاسته از تکاپوی سلطنت طلبان بر موج نارضایتی مردم، اهمیت یک رخداد تاریخی به محاق رفته: برای اولین بار در چهل و اندی سال گذشته، تحریمهای اولیه و ثانویه نفت ایران توسط آمریکا تعلیق شدند (ولو فعلا تا دو ماه آینده). نه تنها تعلیق شدند که حتی صادرات نفت به آمریکا هم آزاد شد. اونم در ازا دریافت دلارررر.

فارسی

@KargerSuheyla کسی از ترکیه متنفر نیست مردم ایران از دست وسط بازیهای اردوغان جاکش نفرت دارن که یه همچین حسی بوجود اومده
فارسی

اینکه موفقیت تیمهای ملی تورکیه به چشم ایرانیهای حسود نمیاد ولی از شکستشون شاد میشن هم ریشه در نفرتشون از تورکهای ایران داره!
#بدیهیات
BPT@bpthaber
Filenin Sultanları, Milletler Ligi'ndeki üçüncü maçında Almanya'yı 2-0 geriden gelerek 3-2 mağlup etti. 🇹🇷
فارسی

@sadra_dev پس چرا گم نمیشید برید همون لبنان همونجا تو میدان واقعی حمایتشون کنیذ
د؟
فارسی

@Filmbaaz_2022 مثلا الان تیم ما که جلوی نیوزیلند رده ۸۵می دوبار عقب میفته مگه در حد جام جهانیه که بخوای از قطر ایراد بگیری؟؟؟؟
فارسی






















