
@goodmansamet @rehbermatematik Ben yerleşiyom zaten sıkıntı yok
Türkçe
athenartemis0
779 posts









yw amına koyduğumun malları zaten matta 10 net yapıyordunuz 10 soru da aşırı kolay çıktı diye mat kolqydı diyorsunuz 25 30 net yapan biri için kolay falan değildi






¿Original o EDIT?
