Samet

167 posts

Samet banner
Samet

Samet

@goodmansamet

Katılım Temmuz 2025
29 Takip Edilen15 Takipçiler
kegew
kegew@lburakkege·
@goodmansamet Tamamdır saul goodman dava etmeni bekliyoruz👍
Türkçe
1
0
1
216
rehbermatematik
rehbermatematik@rehbermatematik·
Arkadaşlar 2026 AYT Matematik 23. soruda benim takıldığım yer şu: Cevap anahtarında I ve III denmiş ama ben III. öncülün yanlış olduğunu düşünüyorum. Önce f(3) > 0 olduğunu görüyoruz. Sorudaki bilgiyle de f(4) > 0 geliyor. Hal böyle olunca (3,4) aralığında kök vardır diyemeyiz. Yani bana göre cevap yalnız I olmalı. Görselde özetledim. 👇 #ayt2006 #yks2026
rehbermatematik tweet media
Türkçe
55
17
284
145.6K
bagocu cagobu
bagocu cagobu@vestiyerci_fare·
@goodmansamet yürü lan nerde yazıyo doğrusal şekilden soru çıkartılıyosa her yerdeki integrali parmak hesabıyla yapalım
Türkçe
1
0
30
866
Samet
Samet@goodmansamet·
@LhasurR9 Tüm çözümlerini at, bakalım beraber
Türkçe
1
0
0
193
Ali
Ali@LhasurR9·
@goodmansamet Bir sorunun 2 çözümü varsa soru hatalıdır bu kadar net
Türkçe
1
0
2
318
elf
elf@elfbabapiro·
@goodmansamet -1.25 netini ye ve siktir git
Türkçe
3
0
13
558
athenartemis0
athenartemis0@athenartemis0·
@rehbermatematik Ne yani 50 tane hocanın elinden geçmiş profesörlerin incelediği ve göremediği şeyi ben görmedim diye cevap anahtarı değişecek ve ben -1.25 mi yiyecem aq?
Türkçe
7
1
233
12K
Samet
Samet@goodmansamet·
@butiamsoblue Güzel kardeşim bi daha düşün tane tane düşün anlamazsan yine çözerim sana
Türkçe
0
0
1
19
Samet
Samet@goodmansamet·
Bunu sadece otobüs olarak düşünme işte, başta ki videoda bulunan öğrenciler erken çıkmalarına rağmen de geç kalmış olabilirler bi şeyler yaşamış olabilirler diyorum. Ben üstte yazdığım mesajda otobüsün gelmemesinden ya da bindiği otobüsün güzergahında olabilecek bi kazanın da geç kalmasına sebebiyet verebileceğinden bahsettim, benim anlatmak istediğimi tekrar gelip anlatma bana
Türkçe
0
0
0
33
Prometheus
Prometheus@hasiyneayhan·
@goodmansamet @margasi46 Üstte yazdığın mesaj ile çelişiyorsun ya da kendini ifade edemiyorsun. Yolda gerçekleşebilecek ihtimaller den bahsetmişsin. Bende bu ihtimaller karşı etken çıkmaktan bahsettim. Buna rağmen birşeyler yaşayıp geç kalana kimse birşey demiyor zaten
Türkçe
1
0
0
39
Margasi 🇹🇷
Margasi 🇹🇷@margasi46·
Sınava çalışmış gecesini gündüzüne katmış , hedefi olan düzgün bir bölüme gitme hedefi olan kimse sınava geç kalmaz, çünkü o kişi uğraşmıştır emek vermiştir, sorumluluğunun farkındadır , Ben üniversite sınavına gireceğim son hafta zehirlenirim belki diye tavuk yemedim deli misiniz siz Neyin kafasındasınız ancak ailelerinizi kandırırrsınız bu şekilde.. Sorumluluk bilinci olmayan bir kişide üniversite okumasını zaten
Türkçe
211
50
916
131.2K
Samet
Samet@goodmansamet·
@tersumd @margasi46 Öyle zaten, ciddiye almayan şahsın kazanmasına imkan yok
Türkçe
0
0
1
10
DOĞRUCU DAVUT
DOĞRUCU DAVUT@tersumd·
@goodmansamet @margasi46 Geç kalmamak için bütün olumsuzlari düşünmek zorundasın... otobüs ile gideceksen bile erken git okulun önünde bekle... uçağı kaçırmamak için ne yapıyorsan sınavı da öyle ciddiyete al.
Türkçe
1
0
0
20
Samet
Samet@goodmansamet·
@hasiyneayhan @margasi46 Otobüsün gelmemesinden bahsetmişim ekstra olarak trafikten bahsetmişim, böyle bi sınav için 4-5 sefer öncesinde ki otobüse binmek gerekir zaten. Okuduğunu anlamama problemi mi var sende?
Türkçe
1
0
0
51
Prometheus
Prometheus@hasiyneayhan·
@goodmansamet @margasi46 Yahu toplu taşıma ile kaç dk. Ulaşacağını hesaplayıp evden çıkmak çok mu zor? Sınavdan önce hangi okullarda sınava gireceğinizi kontrol etmiyor musunuz?
Türkçe
1
0
1
61
Samet
Samet@goodmansamet·
@margasi46 Bunları düşünecek zaten o ayrı bi konu, senin araban vardır başkasının yoktur otobüs gelmemiştir, gelse de trafik vardır kaza olmuştur bunları da yaşayabiliyor insanlar, herkesin imkanı da bir değil bilmeden konuşma.
Türkçe
1
0
1
453
Margasi 🇹🇷
Margasi 🇹🇷@margasi46·
@goodmansamet Var daha geçen hafta sınava girdi LGS 20 dakikalık mesafede olmasına rağmen, 2.5 saat önce kalktı duşunu aldı yemeğini yedi 1.5 saat önce çıktık yavaş yavaş gittik 45 dakika önce sınav yerinde idik... Sorumsuzluk anne babanın çocuğu da sorumsuz dur.
Türkçe
3
0
48
3.2K
Samet
Samet@goodmansamet·
@kyzyucel @margasi46 Üzerlerine düşenleri yapmasınlar demiyorum, önyargılı olmayın diyorum, kendi keyfinden geç kalanlar umrumda değil gerçekten de sınav öncesinde sıkıntı yaşayanlar da olabiliyor saldırmanın bi lüzumu yok, geç kalan da farkında senesinin yandığının
Türkçe
0
0
0
34
yucel kayaz
yucel kayaz@kyzyucel·
@goodmansamet @margasi46 Kardeşim kimin ne çektiği vs değil işte biz böyle böyle sorumluluk duygusunu kaybediyoruz. Araban bozulsa polisi arıyorsun gelip çocuğu götürüyor. Kimliğini düşürse nüfus açık eeee başka bir xahmet gençlerimiz de üzerine düşeni yapsın
Türkçe
1
0
0
47
Samet
Samet@goodmansamet·
@Tugayizmirlibjk @margasi46 Üzülmemek elde değil maalesef, bi sonra ki sınavlarında daha dikkatli olurlar inşallah
Türkçe
0
0
0
15
Tugay Şahin
Tugay Şahin@Tugayizmirlibjk·
@goodmansamet @margasi46 Söylediklerinde yerden göğe haklısın her imtihan dönemi bu görüntüleri izledikçe üzülüyor ve çocuklarımızın 1 yıllık emekleri için daha çok dikkatli ve hızlı davranmalarını istiyoruz ama dikkat edersen bu görüntüler azalacağına çoğalarak devam ediyor bu da daha üzücü maalesef.
Türkçe
1
0
0
17