belkız

262 posts

belkız banner
belkız

belkız

@belk43178

Burdur Katılım Temmuz 2025
93 Takip Edilen55 Takipçiler
zpina
zpina@KaraZeynep62640·
@Palestina7libre En iyi destek personeli oluyor muş oda 90 üstü puanla Ve sertifika gerekli diye biliyorum (Anadolu lisesi çıkışlar için)
Türkçe
2
0
1
3.4K
meryem
meryem@Palestina7libre·
Ortaöğretim kpss'ye girmek mantıklı mı acaba ya. Herkes gir zaten kolay sen meslek lisesi mezunusun onların ataması hemen oluyor falan diyor bilemiyorum ya. Hiçbir fikrim de yok yani hiç bilmiyorum ne soruyorlar çalışsam yetişir mi ki. Aklım çok karıştı ya.
Türkçe
62
4
404
75.7K
a
a@yanidurumbu·
2 yillik yrrak bolumu+kırık obp mi yoksa mezunluk mu bunun uzerine dusunucem
Türkçe
48
9
985
61.1K
soleil
soleil@mowyy46·
@belk43178 @zzz6eee hatırladıklarımla çözdüm öyle yüksek puan hedefim yoktu, yeterli olacak gibi yaptıklarım
Türkçe
1
0
1
251
kukuleta
kukuleta@withoatmilky·
herkes okuduğu/mezun oldugu bölümden mutlu mu kimse mi sifirdan başlamak istemiyor deliricem hayattan sogudum 4 yilda
Türkçe
58
8
711
152.4K
Nilü🪷
Nilü🪷@niluxte·
@belk43178 @zzz6eee Hemsirelik. Mühendislik istemiyordum sağlıktan da en iyi iş olanağı bundaydı sıralamama göre bakınca. Mantıklı olur diye seçtim ama baya mantıksız bir seçim oldu benim için
Türkçe
4
0
0
147
belkız
belkız@belk43178·
@niluxte @zzz6eee Bende 2 yıllık sağlık yazarım diye düşünmüştüm onlar bile gelmiyor çok yoruldum …
Türkçe
1
0
2
123
𝑬🎀
𝑬🎀@esselsii·
Burda bir kpss grubu açalım mı yoksa yok mu?
Türkçe
22
1
91
9.4K
alisa
alisa@alisa__56·
@yanidurumbu Ortaöğretim KPSS ye girelim bence direk
Türkçe
1
0
0
480
lara
lara@mncpxiedreamgal·
@yanidurumbu MEZUNLUKK mimarlığı kazanmıştım aile zoruyla gittim bi dönem sonra dondurdum yks çalıştım kırık obp yüzünden en iyi tekrar mezuna kalcam vakit kaybetme king
Türkçe
1
0
0
448
Eftal✿
Eftal✿@Servet605376036·
@14eylul2025 Bişey diyecem kpss de ne için çalıyorsynuz düzgün meslek yokki
Türkçe
6
0
3
3.8K
🦄 1
🦄 1@14eylul2025·
Yarindan itibaren ortaogretim kpss calismaya baslicam cok kotuyum
Türkçe
11
11
590
31.9K
Nilü🪷
Nilü🪷@niluxte·
@zzz6eee Ben yeniden başlamak istiyorum bölümden de hiç memnun değilim ama ne okuyacağım onu da bilmiyorum
Türkçe
2
0
1
833
soleil
soleil@mowyy46·
@zzz6eee 24 yaşındayım diş hek. okudum ve 2 sene önce mezun oldum işim yok ama, bugün 7 sene sonra yks ye girdim ve ülkeden kaçıp sıfırdan başlamaya çalışıyorum
Türkçe
4
0
16
1.3K
fani
fani@zlroeowkjk·
@zzz6eee Ben zevk almıyorum bölümümden ama başka bölümlerden de alabileceğimi düşünmediğimden devam ettim. Şuan çalışıyorum
Türkçe
1
0
3
670
belkız
belkız@belk43178·
Gastronomi okuyan var mı aramızda
Türkçe
0
0
0
31
belkız
belkız@belk43178·
@ilomiloo344 Cidden hayal kırıklığı asla hak etmiyor o puanları
Türkçe
0
0
1
95
dilarâ büşra
dilarâ büşra@diloss1453·
ne yapacağım falan hepsi anlaşıldı
dilarâ büşra tweet media
Türkçe
3
1
40
1.6K
hiera & that
hiera & that@tatlisarmasik·
hayır uzuldugum nokta gecen sene gercekten asırı zordu her dersi ayrı ayrı zorlamıslardı ve ben daha iyisini yaparım diye tercih vermemistim o netlerle o sıralama geldiyse daha dusuk netle bu sene asırı dusuk bi sıralama gelicek kahroluyorum amk ya
Türkçe
6
3
222
11.2K
sa🇦🇷
sa🇦🇷@sametisteyaww·
@19mayis2018 @tsipanovic Tercih kısmında ds üniversitedeki memurlukları tavsiye ederim akşama kadar yatıyolar direkt içlerinde olan biri olarak diyorum
Türkçe
2
0
0
586
oktay
oktay@tsipanovic·
yksci gencolar bu hayatınızın en önemli sınavı burda sicarsaniz baba da zengin değilse yarra yediniz. pazartesiden itibaren ful mücadele şeklinde yaklaşık altmış seneniz geçecek.
Türkçe
33
59
3.3K
175.5K