belkız
262 posts


@Palestina7libre En iyi destek personeli oluyor muş oda 90 üstü puanla
Ve sertifika gerekli diye biliyorum (Anadolu lisesi çıkışlar için)
Türkçe

@444huzzles @alisa__56 @yanidurumbu Nasıl yapacam bilmiyorum yönlendirecek kimsem yok of of biz ailecek sadık safsafık
Türkçe

@belk43178 @zzz6eee hatırladıklarımla çözdüm öyle yüksek puan hedefim yoktu, yeterli olacak gibi yaptıklarım
Türkçe

@belk43178 @zzz6eee Hemsirelik. Mühendislik istemiyordum sağlıktan da en iyi iş olanağı bundaydı sıralamama göre bakınca. Mantıklı olur diye seçtim ama baya mantıksız bir seçim oldu benim için
Türkçe

@alisa__56 @yanidurumbu Bir şey dicem bundan bir şey olabilir miyiz ger şey neden bu kadar gömülüyor
Türkçe

@yanidurumbu MEZUNLUKK mimarlığı kazanmıştım aile zoruyla gittim bi dönem sonra dondurdum yks çalıştım kırık obp yüzünden en iyi tekrar mezuna kalcam vakit kaybetme king
Türkçe

@Servet605376036 @14eylul2025 Niye öyle diyorsunuz ya benşm de fikrim bu yöndeh
Türkçe

@14eylul2025 Bişey diyecem kpss de ne için çalıyorsynuz düzgün meslek yokki
Türkçe

@zlroeowkjk @zzz6eee Hangi bölümdü nasıl devam edebildin çok zorlanıyorum
Türkçe

Daha da kötü geçerse üzülmeyin Esogüye de öğrenci lazım
ً@meturoam
yks kötü geçerse üzülmeyin hacettepe'ye de öğrenci lazım
Türkçe

@tatlisarmasik İki yıllık falan yazıcam hatta üniversite okumaya da hevesim kalmadı
Türkçe

@19mayis2018 @tsipanovic Tercih kısmında ds üniversitedeki memurlukları tavsiye ederim akşama kadar yatıyolar direkt içlerinde olan biri olarak diyorum
Türkçe

@bosverfarketmez 2 yıllık sağlık bölümlerini sevin,araştırın,soruşturun
Türkçe

Gerekirse 2 sene daha mezuna kalın. Gidipte yarrak gibi bir bölüm okuyupta hayatınızı sikmeyin.
Daktilock@daktilock
YKS’ye 24 saat kaldı.
Türkçe












