hayır uzuldugum nokta gecen sene gercekten asırı zordu her dersi ayrı ayrı zorlamıslardı ve ben daha iyisini yaparım diye tercih vermemistim o netlerle o sıralama geldiyse daha dusuk netle bu sene asırı dusuk bi sıralama gelicek kahroluyorum amk ya
biz hangi bölümü yazıcaz ya bazen diyorum hemşirelik ebelik yaz (sağlık istemiyorum) hemen atanırsın aile evine muhtaç kalmazsın bazen de diyorum mühendislik yaz ama işsiz kalırsan aile evine dönersin. bazen de diyorum herhangi bir bölüm yaz işsizlikten korkma evlenirsin zaten+