@starnight343@izgazete2@utkugumrukcu Yarram Atatürk’ün posteri yerde ne arıyor asamadınız mı amın çocuğu ak partili biri yapsa yer yerinden oynar. Sisin ben ananızın tamına koyum siktimin çomarları
@izgazete2@utkugumrukcu Lan oğlum adam orda yatıp kalkıyor belliki çalışanlardan biri. İş yerinde yatan binlerce insan var ülkede. Adam sanki akpartinin trol ekibinden. Demeye çalışıyorki burda illegal işler çeviriyorlar, karı atıyorlar vs vs. Diyemiyor KIZIM sana söylüyorum AKPLİ TROL SEN ANLA SALDIR.
Özellikle belediyelere sesleniyorum:
Kamu bütçesini kullanan her kamu görevlisi, milletin emaneti olan her kuruşu harcarken bu manzarayı aklından çıkarmamalıdır.
Milletin alın teriyle oluşan bütçeyi kendi çıkarı için harcayanın, peşkeş çekenin iki yakası bir araya gelmesin.
@EstefanioOlive4@MrImranPk As a Kurd who has lived for 40 years, I can say that Erdoğan has fully granted the rights of the Kurdish people. There has never been oppression or dictatorship in my country. You are lying, cursed people.”
@MrImranPk Erdogan is a dictator who has oppressed his people for decades, destroyed the Kurds, and supported Hamas terrorists. This pig 🐖 needs to wash his mouth out before speaking against Israel.
Erdogan is a terrorist dictator disguised as a Muslim.
Turkish President Erdogan:
“Israel must be stopped.
This is the duty of humanity and the front of humanity.
History must not be allowed to repeat itself.
Despite all of Israel's sabotage, Türkiye will do everything in its power to establish peace and tranquility in its region.”
Akdeniz’de, özellikle Kıbrıs Adası’nda bir fitne ateşinin yakılmak istendiğini görüyoruz; bu gelişmeleri yakından takip ediyoruz.
Çok açık söylüyorum:
Eğer Doğu Akdeniz’de Türkiye’nin ve Kıbrıs Türkü’nün hak ve hukukuna kastedilirse cevabımız çok net olur, çok da sert olur.
Beybes TOKİ girişinde kontrolden çıkarak devrilen araçtaki gençler, kazadan yara almadan kurtuldu. Aracı düzelten grup daha sonra yollarına devam etti.
@sabriamcaparodi Erkek adam adam gibi oynar. Harman dalı oynar Zeybek oynar halay çeker omuz omuza , Çerkez oyunu oynar horon teper karı gibi göbek kıvırmaz heleki bu oyunu oynayan adam göt deliğidir. Apış arasında ki mantar gibidir öğle iğriti öyle iğrençtir. Bir insan bunu ne diye oynar
@Dm1173Kumpas Videoyu çeken adam bağırmasına küfür etmesine gerek yok. Adam sollamaya kalkmış bu kahpe evladıda arkasından çıkıyor. Burası en tehlikeli yollardan birisi Anamur Aydıncık yolu Mersin istikameti en tehlikeli yollardan biri
@yemekteroru_ Konya da bu kokoreçten 8 adet yarım ekmek çıkarırlar tanesi 350 tl çıtır ekmeğe bandırılmış kokoroç yapıyorlar. Bir gün İzmir’de yedim bir daha kokoreçi İzmir dışında bir yerde yenmez kanısına vardım.
@gonyaasgina Ağrı Erzurum Yusuf eli Artvini saymazsak, Sema lokantasının dönerini Türkiye de hiç kimse ya ka la ya maz. Bursa İnegöl Ankara kulu samsun hiç biri.
Bugün Ankara’dan Konya’ya dönerken Kulu’da meşhur döneri nerede yiyeceğime karar veremedim.
Sonra Dönerci Cengiz’de bir Dönerci Metin’de bir çeyrek yedim. 😅
Özetle : Dönerci Cengiz kalitesini hâlâ koruyor. Yolum yine düşerse tercihim yine orası olacak gibi görünüyor.
@gokceekatuun İstanbul barosu tabibler odasında bu kadar azılı pkk militanlarının olması normal değil. Birileri bu işe el atsın artık 40 yıllık kürdüm benim ağrıma gidiyor. Her türlü şeyi söylüyorlar rahat rahat geziyorlar Fransa da İsveç’te Danimarka’da Almanya’da bunu yaparsa anasını sikerlr
@gokceekatuun Bu amına koduğumun yerinde
kahpe bunla paylaşırken devlet nerede. Benim Kürt kimliğim ile bunları paylaşıp en iyi üniversitelerde nasıl okuyorlar. Hakkarı Şırnak Ağrı Van da ÖSS KPSS sınavlarının adil olduğunu düşünmüyorum. Birileri bunları kopya ile geçirip avukat hakim yapyor
@hobitolu@MervenurYilmaz_ İki dakka duygusala bağlatmıyorsunuz amk
Bi anlam yüklemiş olabilir mi olur Allah ol der oda olur.
Nasip dediğin şeydir bu kimisine çilek düşer kimisine böcek yılan çıyan düşer. Nasiptir her şey
Abimin toprağında kendiliğinden yıllardır çilek büyüyor.
Belki duygusallıktan fazla anlam yüklüyorum, belki abartıyorum ama bu olay her seferinde çok farklı hissettiriyor.
Belki diktiğimiz çiçeklerin içine karıştı, belki bir kuş taşıdı tohumu; ya da rüzgar getirdi bir yerden.
Bilmiyorum.
Daha önce yanlışlıkla zarar görmesine rağmen her sene çilek veriyor.
Tek bir noktada da değil, gittikçe yayılıyor.
Abim çileği çok severdi.
İnsan hayata tutunabilmek için her şeyi bir işaret olarak görüyor; çilekleri, çiçekleri, rüzgar gülünün dönüşünü.
Yorgundun, umarım cennet bahçelerinde dinleniyorsundur abim.
Şu bayram gününde bizi sensiz bırakanların bahçeleri bahar görmesin…