Sabitlenmiş Tweet
Utterly Insane
9.8K posts

Utterly Insane retweetledi

@bsaye_gh من خودم مخالف سرسخت خایهمالی و دروغ هستم و همیشه بدم میاد که دخترا افراطی خایهمالی زشتها رو میکنند چون صرفا دلشون میخواد در نظر خودشون ادم خوبه باشند! ولی زندایا از نظرم کیوت و دلنشینه. این کسخلا کلا پوست سفید رو فقط زیبا میدونند دردشون چیز دیگهایه!
فارسی

این کسخلا هم هرچی میشه میگن زنا حسودن
انگار ما خبر نداریم به هر پسری که یکم خوش قیافه تر یا موفق تر از خودشون باشه میگن کونی
جنگزده@_chavosh_
به نظر من دلیل اینکه از هر ده پسر شاید یک نفر از زندایا خوشش بیاد ولی از هر ده دختر، ۹ نفرشون "عاشق زندایان" اینه که یه بازیگر هالیوودی میبینن که خودشون ازش خوشگلترن. درست مثل بقیه مواقعی که خایمالی آدمای زشت رو میکنن.
فارسی
Utterly Insane retweetledi

@realroboti دختر بدون پول بره تو رابطه که فردا طرف بخاطر چس تومن دنگ کافه منت بذاره سرش؟؟
حالا خرج استایل و مراقبت پوستی و اینا که بماند
فارسی
Utterly Insane retweetledi
Utterly Insane retweetledi

@mfwhowhowhfftfk یکی از دلایلی که سرسی با جیمی سکس داشته همین شباهت ظاهری بوده
نارسیست خانم فکر میکرده داره با خودش سکس میکنه
فارسی


@_chavosh_ حتما یکی قرار نیست الهه زیبایی باشه که ازش خوشمون بیاد
مرد نیستیم که فقط به ممه های طرف دقت کنیم فاکتورهای دیگه هم در نظر میگیریم
فارسی

به نظر من دلیل اینکه از هر ده پسر شاید یک نفر از زندایا خوشش بیاد ولی از هر ده دختر، ۹ نفرشون "عاشق زندایان" اینه که یه بازیگر هالیوودی میبینن که خودشون ازش خوشگلترن. درست مثل بقیه مواقعی که خایمالی آدمای زشت رو میکنن.
OATH@SOGANDNAZARIII
استایل زندایا تو فرش قرمز فیلم جدید اسپایدرمن : (چقد من این زن و دوست دارم!)
فارسی

@bsaye_gh فکر کن حقتو تو جایی که هزارتا قرارداد و قانون هست نمیتونی بگیری ولی حس میکنی میتونی تو ازدواج که خیلی پیچیده تره و بچه داری و هزارتا چیز دیگه بگیری😭🤣🤣عالیه عالی
فارسی

@bsaye_gh زنای اینسکیور کم بودن این کیرونه واویلاها هم باید تحمل کنیم
فارسی

جالبیش اینه که تو بحثای اخیر کسی با شماها کاری نداشت ولی همچنان خودتونو انداختین وسط الانم میگین وای به من چه🤡
خود درگیری دارید
Arad 🇮🇷🇵🇹@aradferi876
@theNewROS بحث بین خودشونه میان ی لگدم به ما میزنن :)) به من چه حاملگی نمیخواین مگه مجبورتون کردیم
فارسی

@sinisterrella وقتشه از پوست قربانی خارج بشیم و مسئولیت انتخاب هامون رو بپذیریم
با چسناله به جایی نخواهیم رسید
فارسی

همین حرفا رو میزنین که مردا هر جور دلشون بخواد رفتار میکنن و بدون هیچ خجالت و عذاب وجدانی میگن خب خودش خواست، خب باید میفهمید، خب مگه من مسئول بی تجربگیشم و هزار حرف مشابه دیگه.
بله آدم بايد زرنگ باشه زود اعتماد نکنه، ولی برای رفتار و عمل نادرست هم بايد طرف مقابل رو مسئول دونست.
پیک می@yourbabasgrave
در اکثر روابطتون مقصر مردا نیستن خودتونید از لحظه اول اعتماد میکنید ببخشید منم یکی اینقدر راحت خر بشه سواستفاده میکنم وای نمی تونید اینجور رفتار کنید😱هم نداره رابطه قانون نداره که بخوان بخاطر کاراش دستگیرش کنن هرکاری میخواد میکنه تقصیر خودته که استفاده نمی کنی از این برعکس اونا
فارسی














