Burak

703 posts

Burak banner
Burak

Burak

@buragi

İzmir, Türkiye Katılım Şubat 2010
407 Takip Edilen235 Takipçiler
Burak
Burak@buragi·
@trtspor Yayıncısından tffsine hocasından futbolcusuna ne kadar reziliz öyle ya, biz ülkenin halinden bunalıp 1 ay kafa dağıtalım diyoruz ama kokuşmuşluktan kurtulamıyoruz.
Türkçe
0
0
8
120
TRT Spor
TRT Spor@trtspor·
KELİMELER YETERSİZ...
Türkçe
855
50
1.4K
331.1K
Gusholder Haber Bülteni
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber·
LGS'de 5 yanlış yapan genç, matematik öğretmeni olan annesinin tepkisi karşısında gözyaşlarını tutamadı: "Hiçbir b** bilmeyen bir çocuğun yapacağı şey 5 yanlış." "İnsanlara rezil oldum, ben insan içine çıkıyorum." x.com/xvideotrk1/sta…
Türkçe
978
108
2.5K
933.7K
Burak
Burak@buragi·
@bosunatiklama Hepsi kendine oynuyor milli takım falan kafalarında yok. Gol atayım tatihe geçeyim falan keşke 2002 deki abileriniz size takım olma ile ilgili biraz ders verseydi
Türkçe
0
0
0
361
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Arda Güler'in maç sonu kızgınlığı:
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
1.5K
110
10.6K
5.7M
Burak retweetledi
Kleist Maximoff
Kleist Maximoff@yurticiargo_·
3 tane gavat firma yüzünden starlink erişimine, mobilden ucuza sınırsız internete sahip olamıyoruz ama tavuk fiyatları yeterince kazık değil diye hemen duruma el atılıyor
Türkçe
74
2.3K
31.7K
544.2K
Burak
Burak@buragi·
@trtspor Bu sene de transfer sezonunda bütün takımlara yanlayarak başladı. Ya rekor maaş ile türkiyeye gelecek ya da interden yeni sözleşme kapacak. Menajeri bu işleri iyi biliyor. Dünya kupası bile durduramadı kralı, her sezon aynı hikaye. Milliyetçilik, ruh, karakter palavralarını bırak
Türkçe
0
0
0
15
TRT Spor
TRT Spor@trtspor·
🗣🎙 Hakan Çalhanoğlu: "Kazanmayı hak eden takım bizdik ama değerlendiremedik."
Türkçe
346
9
525
476.4K
Burak
Burak@buragi·
Şunu durumu hesaba katmadan organizasyon hazırlayan adamlar belediye yönetiyor. Ülkenin de milli takımın da özeti bu işte. Hükümetinden belediyesine, tff'sinden futbolcusuna akışına bırakmış, plansız programsız savruluyoruz.
Asayiş Berkemal@asayisberkemal0

Sultangazi’de milli maç yayını için kurulan dev ekranın yanlış konumlandırıldığı öne sürüldü. Güneşin ekranın arkasından doğarak doğrudan vatandaşların yüzüne vurması nedeniyle birçok kişi maçı izlemekte zorlandı.

Türkçe
0
0
0
22
Burak
Burak@buragi·
@nedenttoldu Propaganda veya yandaş yeri olarak haklı olabilir ancak. Güzel diziler de var. Yardımcı oyuncu, modern d. masalllr, yüzde iki, gassal izlediğim iyi dizilerden. Bu saydığın ünlü oyuncuların boktan senaryolu, 3 saatlik dizilerini izlemektense bu dizileri izlerim daha iyi
Türkçe
0
0
4
1.4K
NEDEN TT OLDU
NEDEN TT OLDU@nedenttoldu·
Kaan Sekban'ın TT olma nedeni, TRT'nin dijital platformuna yönelik tespitleri: "Bir propaganda platformu. Oyunculuk dünyasının Survivor’ı gibi... Kariyerinde çok iyi noktalara gelmemiş, gelememiş insanlar için orası bir sığınak oldu. Şimdi sen mesela bir Tabii platform dizisinde Gökçe Bahadır’ı görebilir misin, Demet Evgar’ı görebilir misin ya da Serenay Sarıkaya’yı görebilir misin? Göremezsin. Orada daha çok kariyerinde işler istediği gibi gitmeyen insanları propaganda dizilerine alıyorlar"
NEDEN TT OLDU tweet mediaNEDEN TT OLDU tweet media
Türkçe
16
4
124
60.8K
Burak
Burak@buragi·
@GaroPaylan Gerçek ırkçılıkla tanımışsın😁
Türkçe
0
0
0
2
Garo Paylan - Կարօ Փայլան
Erivan sokaklarında büyük sevgi ve saygı görüyorum. İlgiden çok zaman gideceğim yerlere geç kalıyorum. Bu provokatör gibiler Ermenistan’da son derece marjinalleşti. Her gün Türkiye’den uçaklar dolusu vatandaşımız Ermenistan’a gelip keyfini çıkarıyor. Hepinize tavsiye ederim. Türkiye-Ermenistan sınırını bir an önce açıp halkların tanışmasını hızlandırırsak bu önyargıların önemli oranda azalacağını düşünüyorum.
Haber Report@HaberReport

TBMM'de milletvekilliği yapan Ermeni kökenli Garo Paylan'ın Ermenistan'da sokakta Türkçe konuştuğu için ırkçı saldırıya uğradığı görüntüler ortaya çıktı: – Burası benim vatanım, Ermenice konuşacaksın. – Benim de vatanım.

Türkçe
677
94
1.3K
300.8K
Burak
Burak@buragi·
@OuzAslan_28 Lan gerzek kendi kulüp başkanına laf söyleyeceğine talip olduğu futbolcunun takımına laf ediyor. Her sene 15-20 m euro bonservis kazancımız var siz kimsiniz aq
Türkçe
0
0
0
22
OuZ🦁
OuZ🦁@OuzAslan_28·
Arda Okan 15, Bertuğ 15 falan filan.Gram vermem.Sürünsün bu kulüpler. Hatta sana bu fiyatları çeken kulüplerle hayatta ilişki kurmam,topçumu da kiralamam. Senin kaliteli yerli sayın oldukça fazla. fbjk ve diğer Anadolu kulüpleri düşünsün... Direkt avrupa u23 kovalarım bu paralara
Forza Cimbom@forzacimbom

Göztepe, Galatasaray'ın ilgilendiği Arda Okan Kurtulan için 15 milyon euro ve üzeri bir bonservis bedeli belirledi. (DHA)

Türkçe
61
2
37
24.7K
Burak
Burak@buragi·
@Goztepe Emek mi vermiş biz göremedik. Bakalım yeni sezon çöpleri ne zaman gelecek
Türkçe
0
0
1
404
Göztepe Spor Kulübü
Göztepe Spor Kulübü@Goztepe·
Teşekkürler Filip Krastev Krastev'e kulübümüze verdiği emekler için teşekkür ediyor, futbol kariyerinin geri kalanında başarılar diliyoruz. #Göztepe
Göztepe Spor Kulübü tweet media
Türkçe
26
12
493
21.6K
Burak
Burak@buragi·
@buzzspor 24 sene önce her anlamda daha kaliteliydi bu ülke.
Türkçe
0
0
0
241
Buzz Spor
Buzz Spor@buzzspor·
Halil Özer: "24 yıl aradan sonra Dünya Kupası'na gidiyoruz ama bizim TFF hala hazırlık maçlarına gidiyoruz havasında. Ne bir reklam çalışması, ne bir halkı hazırlama, ne futbolcularla çalışma, ne bir şarkı muhabetti, ne de bir basın günü. Arda’nın Kenan’ın Kerem’in durumu nedir? Montella, Dünya Kupası için ne düşünüyor, hangi formaları giyeceğimiz, maçların oynanacağı şehirlerde tanıtım var mı? Bu ne ya böyle? Yoksa Dünya Kupası'nda yok muyuz?"
Buzz Spor tweet media
Türkçe
65
86
1.4K
112.9K
Trend Takipçisi
Trend Takipçisi@trading_bist·
Dünyada Alaçatı kadar overrated başka bir yer bulamazsınız. Adam gibi denize girilecek 2 tane koyu yok. Kaliteli oteli yok meşhur hiç bir şeyi yok. 3 tane sokak var. 3 tane sokak içersinde macha içtiği için kendini elit sanan beyaz yakalıları kazıklayan meyhaneler ve dondurmacılar var. Mesela Urla çok daha güzeldir. Bağları vardır michelin yıldızlı restoranları vardır onlarca köy içinde koyları vardır. Ama gidilmez. Üstelik Çeşme ve alaçatıda su yok. Hatta 10 sene öncesine kadar kanalizasyon yoktu foseptik aracı gelirdi.. benden size bir tavsiye , Alaçatı ve çeşmede hiç bir yerde buzlu kokteyl içmeyin rakıya buz atmayın. Ertesi gün midenizi bozar. Yazın o yoğunlukta o buzlar nerelerde imal ediliyor görseniz kusarsınız.
Boşuna Tıklama@bosunatiklama

9 günlük bayram tatilinde Alaçatı'da oluşan kalabalık:

Türkçe
235
270
4.8K
1M
Burak
Burak@buragi·
@suhacardakli Israrla turizm ve tarım ihracatı gelirine muhtaç olduğumuz algısı pompalanıyor. Bu iki boş gelir kalemi yerine ısrarla sanayi ve bilişim diyorum. Elimde olsa türk vizesini zorlaştırıp tarım ürünleri ihracatını yasaklarım ki halk ucuz tatil ve ucuz sebze meyve yesin.
Türkçe
7
0
40
9.4K
Süha Çardaklı
Süha Çardaklı@suhacardakli·
Bu konuda sapla saman karıştırılıyor. Ben sınır şehri Edirne’de yaşıyorum. Özellikle hafta sonları Edirne’ye Bulgar - Yunan yığılır. Çarşıda dükkanlara Bulgarca afişler asılır. Memlekete döviz girdisi olur. Esnaf, turistlerden kazandığı parayla ayakta kalır. Turistler olmasa Edirne esnafı bırak eve ekmek götürmeyi, dükkanın kirasını ödeyemez. Bu ülkede sığınmacılardan benim kadar nefret eden, demografik operasyonlara benim kadar tepki gösteren kişi sayısı çok azdır. Ama sapla samanı karıştırmamak lazım. Arap turistle Bulgar, Yunan, Rus turist arasında hiçbir fark yok. Hepsi müşteri, hepsi velinimet. Ne yapacaksın? “Nasıl bu memlekete gelip tatil yaparsınız!” diyerek turist mi döveceksin?
Populicc@populicc

Uzungöl'de Kurban Bayramı'nda kaydedilen görüntüler.

Türkçe
76
53
637
192.7K
Burak
Burak@buragi·
@2014wintertime Adam 2 senede bütün ünlü piyasasıyla içli dışlı oldu. Şimdi bunları eleştirecek güya. Yeni nesil ertem şeneri oldu futbol piyasasının. Kılıçdarın futbol versiyonu gibi bişey. Erman yaşar da bitmiştir gözümde. İngiltere vizesini için ağlayıp sızlıyordu Acun halletmiş
Türkçe
0
0
1
2.1K
Burak
Burak@buragi·
Saygı1 çok zorlama bir organizsayon. Samimiyeti izleyiciye hiç geçmiyor. Acun tarzı zorlama bir eğlence çabası vs. Daha mütevazi ve samimi bir organizasyon yeterli olurdu. Bu haliyle çok eğreti duruyor gibi...
Türkçe
0
0
0
55
Burak
Burak@buragi·
@caglauren Çok berbat bu yapay zeka şarkılar. Ama dinleyici kitlesi oluştu çoğu da anlamıyor yapay zeka olduğunu. Öyle de bir kulak ve zevk var yani. Spotify yt music top 20 falan zaten yapay zekadan daha beter bu yüzden her halukarda dinleyicisi olacak malesef.
Türkçe
2
0
3
2.5K
Çağla Üren
Çağla Üren@caglauren·
Ürettiğiniz müziğin zaten yapay zekadan hallice olduğunu da bir ara konuşalım değerli popçular. Suno'nun müziği daha iyi olabilir hatta. Şu olaya Cem Adrian'ın hiç alınmayıp Murat Dalkılıç'ın alınması herhalde tesadüf değildir. Olayı bilmeyenler için de açıklayalım: Nikbinler grubu gerçek bestelerin yapay zeka aracı Suno ile şarkı haline getirilmesiyle başlayan, sonra canlı performanslara dönüşen bir grup. Saygı1 Mustafa Sandal konserinde playback yapmışlar (konserin yüzde 90'ı zaten playback ve sahneye çıkanların bir kısmı müzisyen değil, influencer). Bazıları playback yapılan vokalin Suno üretimi olduğunu iddia ediyor. Grup diyor ki "şarkıyı düzenlemede yapay zeka kullandık ama vokalimiz orijinal". Mustafa Sandal da "stüdyo kayıtlarını gördüm, vokal orijinal, gençler bir şeyler yapıyor, ne güzel" diyip efendiliğini bozmamış. Ancak yapay zekadan hallice müzik yapan bazı şarkıcılar çok sert tepkiler verdi Instagram'da. Kişisel görüşümü ben de biraz sert ifade edeyim: Yapay zekadan hallice iş yapan herkes mesleğini kaptıracak. Bu hepimiz için geçerli. Kendimizi geliştireceğiz el mahkum. Sanayi Devrimi'ni yasaklayabildik mi? Tarih ilerliyor, önemli olan insana dair neyi koruyabileceğimiz. Traktör gelince köylüler, çiftçiler çok büyük zarar gördü. Onların hakkını savunduk da dandik şarkılarla milyonları götüren şarkıcılar kaldı.
Populicc@populicc

Murat Dalkılıç, Nikbinler grubunu eleştirdi. "Biraz önce yapay zekanın söylediği şarkıyı kendi söylüyormuş gibi yapan, çok iyi bir şarkıcı rolünde birini gördüm."

Türkçe
66
32
673
363.1K
Burak
Burak@buragi·
@_sumeyra1_ Herkes spam atarsa kimsenin önüne düşmez. 3 kuruş para kazanacam diyen cahilleri önümüze düşürmemesi için bir spam bildirimi yeterli
Türkçe
0
0
0
6
Sumeyra
Sumeyra@_sumeyra1_·
Almanya'daki cami sayısı 2750 iken, Suudi Arabistan'daki kilise sayısı 0'dır. Hangi din hoşgörülü sizce?
Sumeyra tweet media
Türkçe
565
138
1.5K
913.6K
Burak
Burak@buragi·
@Goztepe Efkan bekiroğlu gerçekten sakat mı? Yoksa iç saha maçında yuhalandı diye mi oynamıyor?
Türkçe
0
0
1
188
Göztepe Spor Kulübü
Göztepe Spor Kulübü@Goztepe·
H. Antalyaspor karşısında ilk 11'imiz💪 #SağlıkRaporu: Sakatlıkları bulunan Efkan Bekiroğlu ve Furkan Bayır’ın yanı sıra üst solunum yolu enfeksiyonu geçiren Guilherme ile kart cezalıları Heliton, Anthony Dennis ve Novatus Miroshi maç kadrosunda yer almadı. #HaydiBastırŞanlıGöztepe #GÖZvANT
Göztepe Spor Kulübü tweet media
Türkçe
19
9
221
27K