@roeyd9 אין דבר שאני יותר מתגעגע אליו מימי שישי.
אין לחץ, אין עבודה למחרת, לא דואג לחזור ב1 בלילה אחרי פקקי ענק באקדמית ובעיקר כיף עם הילדים לפני ארוחת שישי
ממליץ בחום
הייתי נותן ציוץ על זה ש"לא מסתפר עד שהפועל לוקחת 5 ריבאונד הגנה רצוף", אבל יש לי כבוד עצמי ולא מעט פגישות גדולות בחודש הקרוב, לא יכול לקחת על עצמי צאנס כזה
אם ברדה חושב 2 שניות קדימה, הוא מנחית את חזיזה עד הערב
ילד זין מדופלם, כזה שיכניס ערסיות וגועל בחבורת האשכנזיות בוולפסון, ובעיקר ינגח בדור פרץ ודומיו אם יעזו לרוץ לשער 5 להתגרות. תורג'מן מכיר
וגם אחת לכמה משחקים יראה כדורגל, זה זניח.
כשרון מבין פלייאוף, אליפות לוקחים עם ערסים.
מיציץ׳ קיבל ממני המון על הראש העונה אבל לפחות הוא עושה את המינימום האפשרי שזה להתייצב ולשחק במאני טיים של הקבוצה שלו בניגוד לעליזה ואוטורו שנמצאים פחות או יותר בפיירול גבוה כמוהו